quote:Op woensdag 16 november 2016 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Miauw en ik zouden echt bazen pro-ana's zijn
Tussen de kussens van je bank.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen geld in huis en dat betaaldingetje ehm waar...
meestal vrouwen die anorexia stimuleren door "het goede voorbeeld" te geven in vrij extreme vormen. Zoals tips hoe je het beste kunt kotsen terwijl niemand het ziet als je uit eten moet, hoe je zo min mogelijk calorieën binnenkrijgt en weet ik watquote:
In het zwart is ie vast mooierquote:Op woensdag 16 november 2016 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ik de loterij win ga ik naar Gas Monkey garage om ze zo'n auto voor mij te laten bouwen.
dat was toch een glasvogel?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik was vanmiddag in de Bijenkorf en ik was wel geshockeerd door een etalagepop. Extreem ana
Je had hem toch op je oude paspoort gelegd?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
drie stronkenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:05 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Makkelijk praten met twee stronken witlof en een halve kilo kaas in je maag!
Pro-merlot.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Miauw en ik zouden echt bazen pro-ana's zijn
wat is er mis met in natura?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daarom dus gewoon ING bankierenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja goede opmerking welquote:Op woensdag 16 november 2016 21:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tussen de kussens van je bank.
"shoarmapizza met extra saus?"quote:Op woensdag 16 november 2016 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar trekt zijn pizzabezorger pak alvast aan.
Oh daar!quote:Op woensdag 16 november 2016 21:07 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Je had hem toch op je oude paspoort gelegd?
Haags hopjequote:
Ik moet er steeds harder voor werkenquote:
een tipjequote:Op woensdag 16 november 2016 21:09 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Precies, en als je goed je best doet, krijg je nog wisselgeld ook!
TAN-codesquote:Op woensdag 16 november 2016 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom dus gewoon ING bankieren
Toen ie vroeg of je stokjes wilde bedoelde ie iets andersquote:Op woensdag 16 november 2016 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet er steeds harder voor werkenDe Thai vraagt zulke rare dingen tegenwoordig.
Ja die Thai vanmiddag vroeg idd wel wat vreemdsquote:Op woensdag 16 november 2016 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet er steeds harder voor werkenDe Thai vraagt zulke rare dingen tegenwoordig.
Of je eet veel meer dan eerst?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
cab moneyquote:Op woensdag 16 november 2016 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
een tipje
(in before "just the tip")
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ie vroeg of je stokjes wilde bedoelde ie iets anders
Ontvang je op je mobielquote:
gewoon geen fuck gevenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een lul ben je dan. Jacht van 83 miljoen crashen
Van een jacht van miljoenenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een lul ben je dan. Jacht van 83 miljoen crashen
Hangt er vanaf wie het gezelschap isquote:Op woensdag 16 november 2016 21:11 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Of je eet veel meer dan eerst?
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Van een jacht van miljoenen
naar een stoeltje bij miljoenenjacht
Ja, flauw
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Van een jacht van miljoenen
naar een stoeltje bij miljoenenjacht
Ja, flauw
Hoe doe jij dat normaal trouwens.... betaal je zelf of uh.....quote:Op woensdag 16 november 2016 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie het gezelschap is
ik snap deze nietquote:Op woensdag 16 november 2016 21:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat normaal trouwens.... betaal je zelf of uh.....
Soms betaal ik met het buurmeisjequote:Op woensdag 16 november 2016 21:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat normaal trouwens.... betaal je zelf of uh.....
hij hoopt morgen met je te kunnen lunchen?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Soms betaal ik met het buurmeisje![]()
Oh dit is het signaal om eten te scoren ja
Nee joh, ze woont toch niet in Belgie.... dan kom ik eerder nog bij jou lunchen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
hij hoopt morgen met je te kunnen lunchen?
(echt, ik ben vast te dom hiervoor, maar ik snap 'm niet)
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Soms betaal ik met het buurmeisje![]()
Oh dit is het signaal om eten te scoren ja
Volgens mij wilde hij weten hoe ik betaalquote:Op woensdag 16 november 2016 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
hij hoopt morgen met je te kunnen lunchen?
(echt, ik ben vast te dom hiervoor, maar ik snap 'm niet)
oh jaquote:Op woensdag 16 november 2016 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee joh, ze woont toch niet in Belgie.... dan kom ik eerder nog bij jou lunchen.
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij weten hoe ik betaal
ik snap het nog steeds niet maar laat maarquote:Op woensdag 16 november 2016 21:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij weten hoe ik betaal
Ik keek 20 jaar geleden altijd snookerquote:Op woensdag 16 november 2016 21:20 schreef Molo het volgende:
Wat is Ronnie' O'Sullivan toch ook een baas he
als hij een neus had zou ik hem doenquote:
ik zo nu en dan, zeker als Ronnie speelt, want dat is een heldquote:Op woensdag 16 november 2016 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik keek 20 jaar geleden altijd snooker
Het kan me nu niet meer boeienquote:Op woensdag 16 november 2016 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zo nu en dan, zeker als Ronnie speelt, want dat is een held
PIEDEPIEDEPIEDE!!!!quote:Op woensdag 16 november 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes.
nope, vroeger wel vaak gedaan want vriendin heeft zo'n ding staan bij haar ouders, maar boeit me niet zo eigenlijk.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan me nu niet meer boeien
Destijds speelde ik ook
Speel je ook?
Ronniequote:Op woensdag 16 november 2016 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zo nu en dan, zeker als Ronnie speelt, want dat is een held
sausage festquote:Op woensdag 16 november 2016 21:25 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dan heb je deze nog niet gezien!
[ afbeelding ]
geil.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:25 schreef Molo het volgende:
Ik luister sinds Miauw deze postte soms in de ochtend deze
vunzige tekstjes
jij lijkt er o.a. qua wnkbrauwen wel opquote:
Mijn wekkerliedjequote:Op woensdag 16 november 2016 21:25 schreef Molo het volgende:
Ik luister sinds Miauw deze postte soms in de ochtend deze
vunzige tekstjes
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:25 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Dan heb je deze nog niet gezien!
[ afbeelding ]
Ik wilde er vroeger ook eentjequote:Op woensdag 16 november 2016 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
nope, vroeger wel vaak gedaan want vriendin heeft zo'n ding staan bij haar ouders, maar boeit me niet zo eigenlijk.
Maar zwak voor Ronnie
jaquote:
Wat let je?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde er vroeger ook eentje
Nouja, pooltafel liever, en nu wil ik 'm eigenlijk nog steeds wel
PIEUWquote:Op woensdag 16 november 2016 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
Superrealistiache 70s robotanime aww yeah.
[ afbeelding ]
Ah tofquote:Op woensdag 16 november 2016 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
ja
Larfje vindt het nummer ook leuk. Net als The Ramones, De Staat en Franz Ferdinand
ik miste je alquote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
ik miste je al
ging er zelfs angry chick muziek van luisteren
Zij is niet angry, zij is gekquote:Op woensdag 16 november 2016 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
ik miste je al
ging er zelfs angry chick muziek van luisteren
Dat gaat er normaal gesproken aan vooraf ja.quote:
Diederikje lijkt wel erg op jouquote:
of rietjesquote:Op woensdag 16 november 2016 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat gaat er normaal gesproken aan vooraf ja.
Laten hernoemen naar "nietmijnkwakje".quote:Op woensdag 16 november 2016 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een k*tnaam
ik distantieer me bij deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |