quote:Op woensdag 16 november 2016 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Miauw en ik zouden echt bazen pro-ana's zijn
Tussen de kussens van je bank.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen geld in huis en dat betaaldingetje ehm waar...
meestal vrouwen die anorexia stimuleren door "het goede voorbeeld" te geven in vrij extreme vormen. Zoals tips hoe je het beste kunt kotsen terwijl niemand het ziet als je uit eten moet, hoe je zo min mogelijk calorieën binnenkrijgt en weet ik watquote:
In het zwart is ie vast mooierquote:Op woensdag 16 november 2016 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ik de loterij win ga ik naar Gas Monkey garage om ze zo'n auto voor mij te laten bouwen.
dat was toch een glasvogel?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik was vanmiddag in de Bijenkorf en ik was wel geshockeerd door een etalagepop. Extreem ana
Je had hem toch op je oude paspoort gelegd?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
drie stronkenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:05 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Makkelijk praten met twee stronken witlof en een halve kilo kaas in je maag!
Pro-merlot.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Miauw en ik zouden echt bazen pro-ana's zijn
wat is er mis met in natura?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daarom dus gewoon ING bankierenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja goede opmerking welquote:Op woensdag 16 november 2016 21:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tussen de kussens van je bank.
"shoarmapizza met extra saus?"quote:Op woensdag 16 november 2016 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar trekt zijn pizzabezorger pak alvast aan.
Oh daar!quote:Op woensdag 16 november 2016 21:07 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Je had hem toch op je oude paspoort gelegd?
Haags hopjequote:
Ik moet er steeds harder voor werkenquote:
een tipjequote:Op woensdag 16 november 2016 21:09 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Precies, en als je goed je best doet, krijg je nog wisselgeld ook!
TAN-codesquote:Op woensdag 16 november 2016 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom dus gewoon ING bankieren
Toen ie vroeg of je stokjes wilde bedoelde ie iets andersquote:Op woensdag 16 november 2016 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet er steeds harder voor werkenDe Thai vraagt zulke rare dingen tegenwoordig.
Ja die Thai vanmiddag vroeg idd wel wat vreemdsquote:Op woensdag 16 november 2016 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet er steeds harder voor werkenDe Thai vraagt zulke rare dingen tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |