Ijs vind ik alleen lekker in de zomer als het echt warm isquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hou niet toetjes geloof ik![]()
Alleen ijs
Ik heb mijn ijs liever koudquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ijs vind ik alleen lekker in de zomer als het echt warm is
5 uur ben je bij de Kaap Verdische eilanden, praten ze ook Portugeesquote:Op woensdag 16 november 2016 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik wist het niet meer joh
paar maanden terug nog op Faro gevlogen
Het viel reuze mee hèquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, gezellig. Dat overleef ik wel naast jou dan.
Ja, het viel reuze mee, en je leidde mij af met praten.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het viel reuze mee hè![]()
Alleen het opstijgen vind ik nog steeds niet tof, maar hé.
Ben en Jerry, favoriete mannenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij lactose intolerant?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben en Jerry, favoriete mannen
Jammer van die lactose alleen
QFT! en dan vooral Italiaans ijsquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds de basisschool hoor ik dat alquote:Op woensdag 16 november 2016 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, het viel reuze mee, en je leidde mij af met praten.
klinkt wel als wat voor mij jaquote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nog freelance vacatures voor pitspoezen open staan, misschien een optie?
Had ik niet van je verwacht om eerlijk te zijnquote:
mja, maar neequote:Op woensdag 16 november 2016 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
5 uur ben je bij de Kaap Verdische eilanden, praten ze ook Portugees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |