SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel kiesmannen zijn dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
#BREAKING: Donald Trump wins West Virginia
Mijn vigen98 support post werd ook verwijderdquote:Op woensdag 9 november 2016 01:27 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wordt mijn Bernie support post verwijderd
Nee joh, dan krijg je last van de e-meeuw schandalen, vraag Hillary maarquote:Op woensdag 9 november 2016 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet meer kunnen, ik had gedacht dat ze toch minimaal de e-meeuw gebruikten.
Ik zou ook nog even op Ohio wachtenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Dus we kunnen gaan slapen als we de uitslag van Florida weten?
Je kan nu ook gaan slapen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef MacDeMarco het volgende:
5quote:
Als Clinton dat wint wel denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Als hij blauw is kun je naar bed. Als hij rood is wordt het spannend.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef MacDeMarco het volgende:
zo'n beetje welquote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarbij eentje nog een strafrondje moet doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef heywoodu het volgende:
Florida is als een epische sportwedstrijd waarbij men continu de leiding van elkaar overneemt
Oh dus ingecalculeerdquote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maakt niet uit, is zon beetje meest pro trump staat haha
dit ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:33 schreef Nielsch het volgende:
Ik blijf wakker totdat ze Florida callen
quote:
Romney v Obama niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
Dit is nog nooit zo spannend geweest![]()
![]()
Kun je nog niet zeggen, daarvoor moet toch wel minstens 50 a 60% geteld zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
![]()
Gratis tip: als je deze even opslaat/opent in een nieuwe tab, kun je zien welke sowieso wel ingecalculeerd zijnquote:
Al Gore vs Bush nooit gezien?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
![]()
Al Gore is het niet met je eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
![]()
waar zien jullie ditquote:Op woensdag 9 november 2016 01:34 schreef NaturalScience het volgende:
Florida nu weer rood.
Jacksonville toch naar Trump
Dankuquote:Op woensdag 9 november 2016 01:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gratis tip: als je deze even opslaat/opent in een nieuwe tab, kun je zien welke sowieso wel ingecalculeerd zijn
[ afbeelding ]
Die moet er ook even in het blauw komen, kan in VBL ook gebruikt worden voor respectquote:
twitter:LordAshcroft twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:32:54Early US exit polls. Georgia Trump +3. Virginia Clinton+8. N. Carolina Clinton+2. Ohio Tie. Florida Clinton +2. New Hampshire Clinton +6 reageer retweet
Ik wil Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho 4 presidentquote:Op woensdag 9 november 2016 01:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik steun Tanja Neimeyer 4 president
CNN.comquote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waar zien jullie dit
Bij CNN zitten ze maar wat te bazelen
Ik heb om 9:20 een tentamen en ik leer tegelijkertijdquote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
veel mods hoeven niet te werken morgen
Dus Trump wint de swing states Georgia en Floridaquote:Op woensdag 9 november 2016 01:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gratis tip: als je deze even opslaat/opent in een nieuwe tab, kun je zien welke sowieso wel ingecalculeerd zijn
[ afbeelding ]
wowquote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho 4 president
Nuke op Fort Lauderdalequote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Broward moet nog komen in Florida, geen zorgen.
Goede getallen voor Clinton, maar exit polls hebben een foutmarge, dus het blijft spannend.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef L3gend het volgende:
twitter:LordAshcroft twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:32:54Early US exit polls. Georgia Trump +3. Virginia Clinton+8. N. Carolina Clinton+2. Ohio Tie. Florida Clinton +2. New Hampshire Clinton +6 reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Broward moet nog komen in Florida, geen zorgen.
Nu 4% van de stembureaus geteld zijn lijkt het wel zo!quote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus Trump wint de swing states Georgia en Florida
Daar gaat onze spannende verkiezingsnacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef L3gend het volgende:
Ze presenteren het als spannend om geloofwaardig te lijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Goede getallen voor Clinton, maar exit polls hebben een foutmarge, dus het blijft spannend.
Kansloos dat dat net vandaag zo een scherm niet werkt. Waarom zit daar niemand gewoon met een toetsenbord en muis achter de schermen door te klikken omdat dat touchgebeuren over zn nek gegaan is?quote:
Wacht nu maar even rustig de uitslag af.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar gaat onze spannende verkiezingsnacht.
Ik ga pas slapen als Ohio binnen is. En als mn bier op is. En als Trump Ohio gepakt heeft.quote:
quote:
En hier een kaart van de waarschijnlijke winnaars van die states volgens een model van 538:quote:Op woensdag 9 november 2016 01:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wint de counties die sowieso al rood zouden worden. De grote steden zijn meestal blauw en komen pas later.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:37 schreef skysherrif het volgende:
collier county weer MINDER dan 2012 voor trump
het is klaar hoor jongens
Als je die rustig af kunt wachten is het toch niet spannend?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wacht nu maar even rustig de uitslag af.
Het zou zomaar kunnen dat het too close to call wordt dus dat we het aan het einde van de nacht nog niet wetenquote:
Klopt, mooie opsteker is dat.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Obama heeft weinig gedaan
Goh misschien hebben presidenten wel geen absolute macht daaro
Doorhalen genotquote:Op woensdag 9 november 2016 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat het too close to call wordt dus dat we het aan het einde van de nacht nog niet weten
Daar lijkt het juist niet op eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat het too close to call wordt dus dat we het aan het einde van de nacht nog niet weten
Based Johnsonquote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Huh maar 49 + 48 is geen 100????
RIGGED???
Er zijn meer kandidaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RIGGED???
Waarom niet. je moet wat.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom doen Johnson en Mcmullin etc überhaupt mee
Trump moet echt snel uit gaan lopen nu...quote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef Moira. het volgende:
Florida 47% geteld
Trump 49.8
Clinton 47.3
And what is Aleppo?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RIGGED???
Gelukkig is deze jongen morgen vrij vanwege een of andere feestdag in Madrid. Wat voor feestdag, geen idee, maar ik steek hem graag in mijn zak op een nacht als deze.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat de hele tijd heen en weer.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef krokodil76 het volgende:
Trump staat momenteel voor in Florida
Penalties.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef Coco98 het volgende:
Als het gelijk wordt gaan ze dan verlengen?
Dan wordt het een 1 op 1 gevecht in een arena.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef Coco98 het volgende:
Als het gelijk wordt gaan ze dan verlengen?
Sowieso, de vraag is wie van de twee dat beter doet.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RIGGED???
Yup broward....quote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trump moet echt snel uit gaan lopen nu...
Die orkaan van vorige maand heeft goed zijn werk gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef Nober het volgende:
Florida heeft maar 18 miljoen stemmers?
Het is nu 49-48 zeggen ze, ik weet niet of ze aan recount doen maar als het minder dan 1 procent scheelt zit dat er dik in.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar lijkt het juist niet op eigenlijk.
TYT op dit moment.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef Frank_Underwood het volgende:
Waar zien jullie de uitslagen?
Zal nog wel ff heen en weer gaan denk ikquote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trump moet echt snel uit gaan lopen nu...
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Clinton wint in Californië wel met ruim verschil het stedelijk gebied. Als straks Broward erbij komt is de voorsprong van Trump weg ...
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die orkaan van vorige maand heeft goed zijn werk gedaan.
Vraagt draaienquote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die moet er ook even in het blauw komen, kan in VBL ook gebruikt worden voor respect
Campagne voeren, plannen schrijven, de hele organisatie en energie terwijl je 0 kans hebtquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef NothingHappened het volgende:
Het is zooo close. Zou zo maar dit kunnen worden
[ afbeelding ]
Uur denk ikquote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef Unites het volgende:
Hoelang zou het nog duren voordat Florida bekend is?
Wil nu eigenlijk wel naar bed![]()
![]()
De verschillen lijken groter dan in 2012 en toen was er ook al geen recount.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is nu 49-48 zeggen ze, ik weet niet of ze aan recount doen maar als het minder dan 1 procent scheelt zit dat er dik in.
Een prachtige liefdesbabyquote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef NothingHappened het volgende:
Het is zooo close. Zou zo maar dit kunnen worden
[ afbeelding ]
mwoa ik niet. Dan is het Noorden niet belangrijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef heywoodu het volgende:
Dit gepuzzel met die kiesmannen vind ik overigens wel veel leuker om te volgen dan hoe we het in Nederland hebben
genoeg haat richting Clinton...quote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef MakkieR het volgende:
zoveel mensen die op Trump stemmen, wie had dat gedacht toen Trump nog met andere andere kandidaten streden.
http://www.nytimes.com/elections/results/presidentquote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef Frank_Underwood het volgende:
Waar zien jullie de uitslagen? CNN loopt achter itt FOK!
Hij wint Florida nietquote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef skysherrif het volgende:
En al wint Trump in Florida, dan moet hij op magische wijze Penn, Col of Michigan pakken
Kloptquote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef L3gend het volgende:
[..]
Hij wint Florida niet
Hij moet uitkijken of hij Ohio niet verliest
Nederland heeft teveel partijenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef heywoodu het volgende:
Dit gepuzzel met die kiesmannen vind ik overigens wel veel leuker om te volgen dan hoe we het in Nederland hebben
Woohoooquote:Op woensdag 9 november 2016 01:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vraagt draaien
[ afbeelding ]
In Democrat blauw
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef L3gend het volgende:
[..]
Hij wint Florida niet
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef Froh het volgende:
Trump supporter hier. Gaat spannend worden vanavond. De NOS heeft hard propaganda gevoerd de afgelopen week voor Clinton. Ik volg de verkiezingen nu op ZDF.
Ziet er wel goed uit voor de senaat voor de republikeinenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef L3gend het volgende:
[..]
Hij wint Florida niet
Ik zeg ook niet dat ik het zo liever zou zien in Nederland, alleen dat ik het leuker vind om te volgenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa ik niet. Dan is het Noorden niet belangrijk.
Johannes en Paxcon vinden dit Not Dun.
Het hoeft niet spannend te zijn, het wordt al spannen genoeg zo gauw de clown of de corrupte warhawk de president wordt.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je die rustig af kunt wachten is het toch niet spannend?
Men in Black 4.0?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Stefanovich het volgende:
Miami is binnen! Kleurt zwart! Will Smith gaat aan de leiding!
Rubio was wel verwacht, weet alleen niet hoe Indiana gaat.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit voor de senaat voor de republikeinen
Groetjes terug!quote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen, ga lekker slapen. Clinton wint de verkiezingen.
Groeten van de koning van de jinx.
In Florida doet hij het juist overal slechter dan Romney.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef Nintex het volgende:
Fox News: Trump heeft 2x zoveel black voters als Romney.
NOS is wel heel rustig, teletekst gaat nog snellerquote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Ingolstadt het volgende:
Dat CNN vind ik ook niet prettig kijken. Liever de rustige NOS
Das met 1 grote stad wel weg toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:41 schreef cb2013 het volgende:
Trump staat 100k voor op clinton in Florida
Amerikanen hequote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Ingolstadt het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Stefanovich het volgende:
Miami is binnen! Kleurt zwart! Will Smith gaat aan de leiding!
Die zijn al geteldquote:Op woensdag 9 november 2016 01:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Das met 1 grote stad wel weg toch?
Nou Hillary niet hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij zou alles met een hartslag doen.
Als Trump wint dan gaan wij in FC wel een feestje vierenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
Trump weer vrij ruim aan kop in Florida.
Maar nog altijd geen Broward county binnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
En dan zegt Pax dat hij NOS trouw blijft.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Poepz0r het volgende:
NOS ik schaam mij kapot om het te kijken. Wat een grote act is de NOS met hun anti-Trump campagne. 2 mensen voor Clinton aan tafel etc en bij Trump 1 hater etc etc Man man man wat triest
Dit is al maandenlang zo. Als Bernie fanboy erger ik mij er al maanden aan, zijn altijd pro-Clinton geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Poepz0r het volgende:
NOS ik schaam mij kapot om het te kijken. Wat een grote act is de NOS met hun anti-Trump campagne. 2 mensen voor Clinton aan tafel etc en bij Trump 1 hater etc etc Man man man wat triest
Tenmiste nog wat spanning voor de grote steden.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
Als Broward dalijk komt is dat zo gedichtquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
sommige beter, sommige slechterquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Frank_Underwood het volgende:
Hoe groot is de kans dat Trump Florida wint? Doet die het slechter dan Romney?
Verrek, we hebben een uitzondering gevonden.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou Hillary niet hoor.
Om het toch maar ontopic te houden
In de meeste counties slechterquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Frank_Underwood het volgende:
BBC1: perfect. Geen reclame, wél informatief.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:42 schreef Ingolstadt het volgende:
voor wie ben jij?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit?quote:
Hoiquote:Op woensdag 9 november 2016 01:45 schreef Unites het volgende:
Wie had ooit gedacht dat Trump het zo goed zou doen
Ja hij doet het slechter dan Romney.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Frank_Underwood het volgende:
Tis even genieten voor de trumpers hier tot dat broward count binnenkomtquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik zou normaal gesproken ook voor de democraten gaan maar met viswijf Hillary aan het roer ga ik ook voor Trump, al vind ik dat ook een malloot, hij lijkt me alleen iets minder oorlogszuchtigquote:Op woensdag 9 november 2016 01:43 schreef NothingHappened het volgende:
Mensen stemmen op Trump omdat ze het establishment helemaal zat zijn. Ik ben best links, maar zou 'strategisch' op Trump stemmen omdat ik koste wat kost zou willen voorkomen dat Clinton wint. Liever Jill Stein, maar dat zet helaas geen zoden aan de dijk.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:45 schreef oompaloompa het volgende:
Active shooter bij LA polling station
http://www.latimes.com/lo(...)-20161108-story.html
klein - jaquote:Op woensdag 9 november 2016 01:44 schreef Frank_Underwood het volgende:
Ik kijk niet raar op als er nog een aanslag gaat worden gepleegd tijdens de verkiezingen/uitslag.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:45 schreef oompaloompa het volgende:
Active shooter bij LA polling station
http://www.latimes.com/lo(...)-20161108-story.html
Paxcon vindt dit heel erg leukquote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geen 30cm power tool hebben
Jammer dat het alweer niet over politiek gaatquote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een goede battle bij Toine House
Foxquote:Op woensdag 9 november 2016 01:45 schreef Infection het volgende:
Wat kijken jullie? Iets anders dan CNN in ieder geval.
Menig mens heeft moeite met het vak statistiek.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Worden hier nogal wat verkeerde conclusies op basis van percentages getrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |