SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel kiesmannen zijn dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
#BREAKING: Donald Trump wins West Virginia
Mijn vigen98 support post werd ook verwijderdquote:Op woensdag 9 november 2016 01:27 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wordt mijn Bernie support post verwijderd
Nee joh, dan krijg je last van de e-meeuw schandalen, vraag Hillary maarquote:Op woensdag 9 november 2016 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet meer kunnen, ik had gedacht dat ze toch minimaal de e-meeuw gebruikten.
Ik zou ook nog even op Ohio wachtenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Dus we kunnen gaan slapen als we de uitslag van Florida weten?
Je kan nu ook gaan slapen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef MacDeMarco het volgende:
5quote:
Als Clinton dat wint wel denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Als hij blauw is kun je naar bed. Als hij rood is wordt het spannend.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef MacDeMarco het volgende:
zo'n beetje welquote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarbij eentje nog een strafrondje moet doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef heywoodu het volgende:
Florida is als een epische sportwedstrijd waarbij men continu de leiding van elkaar overneemt
Oh dus ingecalculeerdquote:Op woensdag 9 november 2016 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maakt niet uit, is zon beetje meest pro trump staat haha
dit ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:33 schreef Nielsch het volgende:
Ik blijf wakker totdat ze Florida callen
quote:
Romney v Obama niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
Dit is nog nooit zo spannend geweest![]()
![]()
Kun je nog niet zeggen, daarvoor moet toch wel minstens 50 a 60% geteld zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
![]()
Gratis tip: als je deze even opslaat/opent in een nieuwe tab, kun je zien welke sowieso wel ingecalculeerd zijnquote:
Al Gore vs Bush nooit gezien?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
![]()
Al Gore is het niet met je eens.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
![]()
waar zien jullie ditquote:Op woensdag 9 november 2016 01:34 schreef NaturalScience het volgende:
Florida nu weer rood.
Jacksonville toch naar Trump
Dankuquote:Op woensdag 9 november 2016 01:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gratis tip: als je deze even opslaat/opent in een nieuwe tab, kun je zien welke sowieso wel ingecalculeerd zijn
[ afbeelding ]
Die moet er ook even in het blauw komen, kan in VBL ook gebruikt worden voor respectquote:
twitter:LordAshcroft twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:32:54Early US exit polls. Georgia Trump +3. Virginia Clinton+8. N. Carolina Clinton+2. Ohio Tie. Florida Clinton +2. New Hampshire Clinton +6 reageer retweet
Ik wil Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho 4 presidentquote:Op woensdag 9 november 2016 01:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik steun Tanja Neimeyer 4 president
CNN.comquote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waar zien jullie dit
Bij CNN zitten ze maar wat te bazelen
Ik heb om 9:20 een tentamen en ik leer tegelijkertijdquote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
veel mods hoeven niet te werken morgen
Dus Trump wint de swing states Georgia en Floridaquote:Op woensdag 9 november 2016 01:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gratis tip: als je deze even opslaat/opent in een nieuwe tab, kun je zien welke sowieso wel ingecalculeerd zijn
[ afbeelding ]
wowquote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho 4 president
Nuke op Fort Lauderdalequote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Broward moet nog komen in Florida, geen zorgen.
Goede getallen voor Clinton, maar exit polls hebben een foutmarge, dus het blijft spannend.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef L3gend het volgende:
twitter:LordAshcroft twitterde op woensdag 09-11-2016 om 00:32:54Early US exit polls. Georgia Trump +3. Virginia Clinton+8. N. Carolina Clinton+2. Ohio Tie. Florida Clinton +2. New Hampshire Clinton +6 reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Broward moet nog komen in Florida, geen zorgen.
Nu 4% van de stembureaus geteld zijn lijkt het wel zo!quote:Op woensdag 9 november 2016 01:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus Trump wint de swing states Georgia en Florida
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |