Die mag ook meedoen!quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:35 schreef Geralt het volgende:
Om even op je vraag terug te komen: sindsBrennie
quote:
Als het maar gezellig is!quote:
Succes!quote:Ik ben ook wel benieuwd naar dat item met Hulkenberg. Dat moet ik morgen even terugkijken, want ik ga naar de kroeg zo om te pokeren. Wordt tijd dat ik weer eens wat win, want de afgelopen tijd kost het alleen maar een bak geld elke keer
Omdat hij Nederlands praat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom staat die Hulk zo in de belangstelling? Bij Ziggo wordt hij de laatste tijd vaak geïnterviewd en nu bij Pauw te gast.
Neuh.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat spreekt hij pas sinds een paar weken?
Omdat F1 (pas) booming is in Nederland sinds Max bij Red Bull zit en zo'n Nederlands sprekende coureur wel leuk is voor Henk en Ingrid Hallo Jumbo volk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waarom dan nu ineens die belangstelling?
Hij spreekt trouwens wel goed Nederlands.
Wel jammer dat hij zijn titel niet kon verdedigenquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ook, hopelijk, omdat het een toffe gozer is.En 2015 LE MANS WINNER HULKENBERG
Zul je zien dat het niveau vanavond aangepast gaat worden aan het klootjesvolk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Omdat F1 (pas) booming is in Nederland sinds Max bij Red Bull zit en zo'n Nederlands sprekende coureur wel leuk is voor Henk en Ingrid Hallo Jumbo volk.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij zijn titel niet kon verdedigen
Well done Baku!
quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij zijn titel niet kon verdedigen
Well done Baku!
Dat is altijd bij een programma dat over van alles en nog wat goed. Klassieke muziek wordt ook op een andere manier besproken dan bij een programma over klassieke muziek. Boeken worden ook anders besproken, dan bij een boekenprogramma.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Zul je zien dat het niveau vanavond aangepast gaat worden aan het klootjesvolk.
maar goed, het was ook omdat Porsche geen derde auto meer inzette dat hij niet mee kon doenquote:
Zie sigquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar goed, het was ook omdat Porsche geen derde auto meer inzette dat hij niet mee kon doen
Well done Baku!
? Wat dan ?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:59 schreef King_Merc het volgende:
Nou kennelijk gaat dat niet door met Hulkenberg bij Pauw
want?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:59 schreef King_Merc het volgende:
Nou kennelijk gaat dat niet door met Hulkenberg bij Pauw
Geen toestemming vanwege teveel vragen over Max?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen toestemming vanwege teveel vragen over Max?
zou terecht zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen toestemming vanwege teveel vragen over Max?
quote:
Bij Pauw zitten altijd meerdere gasten.. segmentje voor elk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:05 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zag in de promo dat het daar vooral om proces Geert ging
ja die zie ik dus niet, want mobiel. 30 euro in de min momenteel, maar de avond is nog jong. Hoe was Pauw? Of is dat nog niet geweest?quote:
Pauw had het in z,n promo ieder geval niet over Hulkenbergquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Bij Pauw zitten altijd meerdere gasten.. segmentje voor elk.
Wel knap dat je van "vooral om proces Geert" naar "Nou kennelijk gaat dat niet door met Hulkenberg bij Pauw" kan komen in je conclusie
stop nu het nog kan!quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
ja die zie ik dus niet, want mobiel. 30 euro in de min momenteel, maar de avond is nog jong. Hoe was Pauw? Of is dat nog niet geweest?
Pauw begint om 23.00. Kan je nog bier en nootjes halen voordat het begint.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
ja die zie ik dus niet, want mobiel. 30 euro in de min momenteel, maar de avond is nog jong. Hoe was Pauw? Of is dat nog niet geweest?
en bier.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:50 schreef Smacked_Actor het volgende:
Noooootjeeeeeeeeererrssssss!!nnnn1einzeinz
quote:
quote:Hülkenberg komt volgend jaar uit voor Renault. Vanavond is de coureur te gast om te praten over het racen, zijn toekomst in de Formule 1 en over Max Verstappen.
Hij zat niet in de promo dat bied hoop.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:00 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop wel dat ze het item met Hulkie niet al te lang uitstellen, maar een beetje televisie maker pogt juist met zo'n internationale gast en maakt dat dan net het laatste item...Om nieuwsgierige f1 kijkers 40 minuten lang naar onzin te laten luisteren.
Tuurlijk doen ze dat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:00 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop wel dat ze het item met Hulkie niet al te lang uitstellen, maar een beetje televisie maker pogt juist met zo'n internationale gast en maakt dat dan net het laatste item...Om nieuwsgierige f1 kijkers 40 minuten lang naar onzin te laten luisteren.
Is deze serieus?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:18 schreef CrashO het volgende:
"Nico, jij weet het meest van auto's. Hoeveel mensen passen er in die pickup truck.."
![]()
!
Helaas wel jaquote:
Helaas ja.. Afrika segmentje begon (De Trek), foto van die afrika gast naast een pickup en toen vroeg Pauw ditquote:
"Hoeveel mensen passen er in die Afrikaanse pickup Nico?"quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
"Hoeveel mensen passen er in die Afrikaanse pickup Nico?"
Verder eh, nee. Geen woord.
20.quote:
Daar ging 90% over het boek van Astrid Hollederquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Hülkenberg had bij RTLLN moeten komen...
89% ruimte over dusquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar ging 90% over het boek van Astrid Holleder
Vermoedelijk geen Kingfisherquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:45 schreef GoofyGoober het volgende:
Hij heeft in ieder geval een biertje voor zich
Ah, dan kan jij vast wel even het Nederlandse citaatrecht aan de VARA uitleggen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:50 schreef Nattekat het volgende:
De vara heeft nog nooit van fair use gehoord...
De Vara mag hier echt geen seconde van uitzenden hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:50 schreef Nattekat het volgende:
De vara heeft nog nooit van fair use gehoord...
Jawel. Ze mogen korte fragmenten laten zien.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De Vara mag hier echt geen seconde van uitzenden hoor.
Vond ik wel. Pauw deed het best goed en Nico ook natuurlijk. Tof dat hij in zo'n Nederlands praatprogramma durft te komen. Lijkt me toch lastig, ook al spreekt hij de taal heel goed.quote:
Als Pauw onderuitgezakt zit is hij op zijn best en kan hij sommigen helemaal doorzagenquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:02 schreef Meike26 het volgende:
Prima interview indd, wel irritant hoe Pauw er echt als Yup bij zit, quasy geïnteresseerd, hij zou het best kunnen zijn, maar ergens heb je het idee dat ie zelf ook graag naar huis wil. Babbel eens even door Nico..
Rechtsboven op de smiley klikken bij een post van moblo. Dan zie je ook de sig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
ja die zie ik dus niet, want mobiel. 30 euro in de min momenteel, maar de avond is nog jong. Hoe was Pauw? Of is dat nog niet geweest?
Pauw is altijd zo, en idd je kan zijn stijl haten of okay vinden. Vond zijn interview met Max een paar maanden geleden ook wel goed, terwijl er velen waren die het niks vonden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:02 schreef Meike26 het volgende:
Prima interview indd, wel irritant hoe Pauw er echt als Yup bij zit, quasy geïnteresseerd, hij zou het best kunnen zijn, maar ergens heb je het idee dat ie zelf ook graag naar huis wil. Babbel eens even door Nico..
Ja dat heb ik dus gemist. Ik sta licht in de plus nu.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Pauw begint om 23.00. Kan je nog bier en nootjes halen voordat het begint.
Thanks! Zit ik al dik 15 jaar op FOK! maar dat wist ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rechtsboven op de smiley klikken bij een post van moblo. Dan zie je ook de sig.
100x beter dan zo'n host als Matthijs van Nerdkerk die zijn gasten telkens onderbreekt. Die vent kan beter een monoloog houden ipv een talkshow.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Pauw is altijd zo, en idd je kan zijn stijl haten of okay vinden. Vond zijn interview met Max een paar maanden geleden ook wel goed, terwijl er velen waren die het niks vonden.
Ja tuurlijk en ocon ook.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:32 schreef Raram het volgende:
Max kan misschien wel gaan winnen in Brazilië.
Was dit cynische bedoelt?quote:
Ja natuurlijk, die opmerking slaat nergens op. Als je het dan onderbouwt zoals je in deze post doet is hij relevant. Maar alleen die zin posten slaat nergens op.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:39 schreef Raram het volgende:
[..]
Was dit cynische bedoelt?
In principe is winnen best mogelijk want Mercedes faalt ook heel vaak dit seizoen op bepaalde momenten.
Zal Renault volgend seizoen al meer met de top mee kunnen komen? Ze hebben dezelfde motor als de RB maar het gat is nog best groot.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Inderdaad !
Hoop dat hij met Renault nog mooie dingen kan laten zien in de toekomst.
Hopen dat ze goede foto's gemaakt hebben van de onderzijde toen de auto van Max in Austin aan de takel hingquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze hebben dezelfde motor als de RB maar het gat is nog best groot.
Dat is voor volgend jaar nog te veel gevraagd, maar ze kunnen best een goede auto bouwen die het McLaren, Williams, Force India en Toro Rosso regelmatig lastig zou moeten kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zal Renault volgend seizoen al meer met de top mee kunnen komen? Ze hebben dezelfde motor als de RB maar het gat is nog best groot.
Max kan altijd winnen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, die opmerking slaat nergens op. Als je het dan onderbouwt zoals je in deze post doet is hij relevant. Maar alleen die zin posten slaat nergens op.
Nu een link die wel werktquote:Op zondag 6 november 2016 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.espn.com/video/clip?id=17970745
Ross Brown over Max Verstappen
Hier ook.quote:
denk nog niet helemaal (voorspel een net zulke opbouw aals de vorige periode (lastig begin (2001 (toen het nog officieel Benetton was (maar Renault was al eigenaar) na het 2de seizoen waar er gegelmatig om punten gestreden worden, het jaar daarna de top teams aardig lastig makenquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zal Renault volgend seizoen al meer met de top mee kunnen komen? Ze hebben dezelfde motor als de RB maar het gat is nog best groot.
Nouja, in dat opzicht zou Sauber ook nog wel eens verrassend uit de hoek kunnen komen. Er valt wel veel te zeggen en twijfelen over hun strategie betreft de Ferrari '16 motor, maar ze kunnen nu wel als eerste team aan het werk met hun chassis. En in het verleden heeft Sauber een aantal keer een uitstekend chassis gemaakt, dus het zijn pannenkoeken op dat gebied. En daarop kunnen ze dus ook weer sneller de aero aan de slag.quote:Op zondag 6 november 2016 04:52 schreef vannelle het volgende:
En ik denk dat met de gewijzigde regels voor volgend jaar waardoor iedereen een compleet nieuwe auto moet bouwen nog wel eens er een grote verrassing kan komen.
Iedereen begint in feite weer vanaf 0 en de vraag is dan wie het beste ontwerp heeft.
Hoeft niet eens persé een high budget team te zijn, wie weet kan je met minder geld een vreselijk goede auto ontwerpen.
Ik ben echt retebenieuwd en kan niet wachten tot volgend seizoen!
En ja, eerst dit seizoen afmaken, ik weet het.
ben wel met je eens dat de voorsprong in principe te groot is om in te halen maar de kans is wel groter dat het gebeurt bij een grote regelwijziging.quote:Op zondag 6 november 2016 08:16 schreef Raram het volgende:
Ik denk dat de voorsprong die Mercedes heeft op de andere renstallen de komende jaren niet ingehaald zal worden. Iedereen roept dat hun motoren volgend seizoen beter gaat worden en het gat kleiner zal worden.
Maar denken jullie dat Mercedes stil zit ofzo?? Die komen volgend jaar waarschijnlijk ook met een motor die nog beter is als de huidige.
http://www.racexpress.nl/(...)t-dat-ze-een/n/76002quote:Op zondag 6 november 2016 08:16 schreef Raram het volgende:
Ik denk dat de voorsprong die Mercedes heeft op de andere renstallen de komende jaren niet ingehaald zal worden. Iedereen roept dat hun motoren volgend seizoen beter gaat worden en het gat kleiner zal worden.
Maar denken jullie dat Mercedes stil zit ofzo?? Die komen volgend jaar waarschijnlijk ook met een motor die nog beter is als de huidige.
Ja dat denk ik ook en Ferrari nóg moeilijker.. team staat nu niet echt bekend als uitvinders of vernieuwend, ze zijn veel te conversatief en denk echt dat Ferrari volgend jaar naar P4/P5 gaat afglijden. Renault en McLaren gaan voorbij aan hen gok ik zo.quote:Op zondag 6 november 2016 08:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
http://www.racexpress.nl/(...)t-dat-ze-een/n/76002
Misschien heb je gelijk, maar met Red Bull die het beste ontwerpteam in huis heeft, is het op dit moment erg moeilijk te voorspellen welk team in 2017 de beste kaarten in handen heeft.
Ik denk dat Mercedes het komend jaar in ieder geval verrekte moeilijk gaat krijgen.
Het chassis/aero van die Renault is echt belabberd, dat moet haast ook wel met zelfde motor als RB en dan zo onderaan bungelen. Het chassis van McLaren is gemaakt op evolutie heb ik begrepen, het chassis waarmee ze nu rijden is een kleine variant op waarmee ze volgend jaar willen rijden. In de Engelse F1 Racing heb ik een artikel gelezen (nog steeds wel nat vingerwerk) dat de versoepeling van motoren regel (Honda is bezig met een +900pk hybride) en dat ze met dit chassis volgens de nieuwe reglementen al 4,5 seconden hebben gevonden in de computer simulaties.quote:Op zondag 6 november 2016 09:25 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat er weinig verandert aan de situatie die er nu is, ik hoop dat Red Bull wat dichterbij kan komen en het spannender kan maken. Dat er zoveel van McLaren verwacht wordt begrijp ik echt niet, op basis van wat? Ze laten nog helemaal niets zien, ook motorisch niet.
Renault zal ook wel stappen gaan maken maar we weten allemaal dat secondes goed maken niet gaat in F1.
Op basis van de enorme bedragen die ze eraan uitgeven, denk ik. Het budget van McLaren is veel groter dan van een Force India of Toro Rosso bijvoorbeeld, dus dat moet zich toch gaan vertalen naar resultaten.quote:Op zondag 6 november 2016 09:25 schreef Tarado het volgende:
Dat er zoveel van McLaren verwacht wordt begrijp ik echt niet, op basis van wat?
dat ze die voorbij gaan is ook niet verrassend, maar dat is wat anders dan meedoen om de prijzenquote:Op zondag 6 november 2016 09:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op basis van de enorme bedragen die ze eraan uitgeven, denk ik. Het budget van McLaren is veel groter dan van een Force India of Toro Rosso bijvoorbeeld, dus dat moet zich toch gaan vertalen naar resultaten.
Renault rijdt met een aangepast Lotus chassis van vorig jaar dus die kunnen we pas volgend jaar echt beoordelen, die zullen echt wel wat gaan goed maken tov dit jaar.quote:Op zondag 6 november 2016 09:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het chassis/aero van die Renault is echt belabberd, dat moet haast ook wel met zelfde motor als RB en dan zo onderaan bungelen. Het chassis van McLaren is gemaakt op evolutie heb ik begrepen, het chassis waarmee ze nu rijden is een kleine variant op waarmee ze volgend jaar willen rijden. In de Engelse F1 Racing heb ik een artikel gelezen (nog steeds wel nat vingerwerk) dat de versoepeling van motoren regel (Honda is bezig met een +900pk hybride) en dat ze met dit chassis volgens de nieuwe reglementen al 4,5 seconden hebben gevonden in de computer simulaties.
precies, want dan rij je volgend jaar naast de Mercedes en dat lijkt me een net iets te grote sprong.quote:Op zondag 6 november 2016 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Renault rijdt met een aangepast Lotus chassis van vorig jaar dus die kunnen we pas volgend jaar echt beoordelen, die zullen echt wel wat gaan goed maken tov dit jaar.
Ik hoop dat je gelijk krijgt hoor maar 4,5 seconden, too good to be true.
iedereen gaat toch stuk sneller dan dit jaar door de nieuwe regels?quote:Op zondag 6 november 2016 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies, want dan rij je volgend jaar naast de Mercedes en dat lijkt me een net iets te grote sprong.
jup. Ikzelf ga uit van ongeveer 3 seconden per rondjequote:Op zondag 6 november 2016 11:28 schreef franklop het volgende:
[..]
iedereen gaat toch stuk sneller dan dit jaar door de nieuwe regels?
Honda weet waar het aan schort bij de motor en kan volgend jaar een motor bouwen die de huidige tekortkomingen niet meer bevat. En hun chassis niet zo slecht.quote:Op zondag 6 november 2016 09:25 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat er weinig verandert aan de situatie die er nu is, ik hoop dat Red Bull wat dichterbij kan komen en het spannender kan maken. Dat er zoveel van McLaren verwacht wordt begrijp ik echt niet, op basis van wat? Ze laten nog helemaal niets zien, ook motorisch niet.
Renault zal ook wel stappen gaan maken maar we weten allemaal dat secondes goed maken niet gaat in F1.
Dat lijkt me ook sterk, ja. Maar een vaste deelnemer van Q3 zouden ze best kunnen gaan worden.quote:Op zondag 6 november 2016 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze die voorbij gaan is ook niet verrassend, maar dat is wat anders dan meedoen om de prijzen
Eigenlijk wel een rare eis. Motor is onderdeel van het geheel. Gaan ze ook eisen dat de performance van het chassis en de performance van de aero binnen 2% van elkaar komen?quote:Op zondag 6 november 2016 11:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
. Dit om te zorgen dat er aan de eis kan worden voldaan dat de performance van de motoren binnen 2% van elkaar komt.
Dit is natuurlijk volledig belachelijk. Stel dat je ineens het ei van Columbus waar dan ook uitvind met 100 PK winst, dan zou dat niet mogen ...... man man wat een sport. Leuk om naar te kijken maar al die kut regels er omheen, om gek van te worden. Behalve voor de regelneven freaks hier dan wel weer.quote:Op zondag 6 november 2016 11:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit om te zorgen dat er aan de eis kan worden voldaan dat de performance van de motoren binnen 2% van elkaar komt.
Er ligt wel een gevaar op de loer om als team zo afhankelijk te worden van 1 rijder… wanneer papa stroll besluit dat het gras elders groener is…quote:Op zondag 6 november 2016 04:29 schreef opreis het volgende:
Ik denk iig dat er in renault meer toekomst zit dan in bv williams of FI. Al weet je natuurlijk niet hoeveel het geld van stroll williams verder helpt.
Sinds die jaren is er veel kapitaal en daarmee kennis weggevloeid en weggekocht bij Sauber, het team is geen schim meer van zichzelf.quote:Op zondag 6 november 2016 07:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nouja, in dat opzicht zou Sauber ook nog wel eens verrassend uit de hoek kunnen komen. Er valt wel veel te zeggen en twijfelen over hun strategie betreft de Ferrari '16 motor, maar ze kunnen nu wel als eerste team aan het werk met hun chassis. En in het verleden heeft Sauber een aantal keer een uitstekend chassis gemaakt, dus het zijn pannenkoeken op dat gebied. En daarop kunnen ze dus ook weer sneller de aero aan de slag.
Gevalletje wens is de vader van de gedachte voor veel mensen.quote:Op zondag 6 november 2016 08:16 schreef Raram het volgende:
Ik denk dat de voorsprong die Mercedes heeft op de andere renstallen de komende jaren niet ingehaald zal worden. Iedereen roept dat hun motoren volgend seizoen beter gaat worden en het gat kleiner zal worden.
Maar denken jullie dat Mercedes stil zit ofzo?? Die komen volgend jaar waarschijnlijk ook met een motor die nog beter is als de huidige.
Zet even de McLaren bril af Meike, ieder jaar voorspel je weer de wederopstanding van McLaren op basis van simulaties en progressie door Honda.quote:Op zondag 6 november 2016 09:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het chassis/aero van die Renault is echt belabberd, dat moet haast ook wel met zelfde motor als RB en dan zo onderaan bungelen. Het chassis van McLaren is gemaakt op evolutie heb ik begrepen, het chassis waarmee ze nu rijden is een kleine variant op waarmee ze volgend jaar willen rijden. In de Engelse F1 Racing heb ik een artikel gelezen (nog steeds wel nat vingerwerk) dat de versoepeling van motoren regel (Honda is bezig met een +900pk hybride) en dat ze met dit chassis volgens de nieuwe reglementen al 4,5 seconden hebben gevonden in de computer simulaties.
Ik voorspel alvast in de testdagen voor het nieuwe seizoen een hele snelle Sauberquote:Op zondag 6 november 2016 12:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zet even de McLaren bril af Meike, ieder jaar voorspel je weer de wederopstanding van McLaren op basis van simulaties en progressie door Honda.
Iedereen gaat er van uit dat de Red Bull wel eventjes als beste uit de bus gaat komen, maar ook dat is zeker geen zekerheidje.quote:Op zondag 6 november 2016 12:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het is in mijn ogen wel één van de teams die een konijn uit de hoge hoed kan toveren voor 2017, maar even makkelijk slaan ze de plank compleet mis.
Ten slotte heeft ook Newey heeft z'n missers gehad, zoals de MP4-18.quote:Op zondag 6 november 2016 12:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Iedereen gaat er van uit dat de Red Bull wel eventjes als beste uit de bus gaat komen, maar ook dat is zeker geen zekerheidje.
Een hok bouwen kunnen ze in iedere geval alquote:Op zondag 6 november 2016 12:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik voorspel alvast in de testdagen voor het nieuwe seizoen een hele snelle Sauber
Sponsoren die zich daardoor laten ringeloren zullen hun bekken zien schuimen in Australië. Dat is mijn volgende voorspelling.
De renault auto is al een half jaar ofzo niet doorontwikkeld. Die zijn vol voor ontwikkeling van de 2017 wagen gegaan.quote:Op zondag 6 november 2016 09:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het chassis/aero van die Renault is echt belabberd, dat moet haast ook wel met zelfde motor als RB en dan zo onderaan bungelen. Het chassis van McLaren is gemaakt op evolutie heb ik begrepen, het chassis waarmee ze nu rijden is een kleine variant op waarmee ze volgend jaar willen rijden. In de Engelse F1 Racing heb ik een artikel gelezen (nog steeds wel nat vingerwerk) dat de versoepeling van motoren regel (Honda is bezig met een +900pk hybride) en dat ze met dit chassis volgens de nieuwe reglementen al 4,5 seconden hebben gevonden in de computer simulaties.
Fixed. Geen dank.quote:Op zondag 6 november 2016 12:52 schreef opreis het volgende:
Die gaan een grotere sprong moeten maken dan de andere top teams.
Ik hoop het niet zeg. Wat een aanfluiting was dat.quote:Op zondag 6 november 2016 13:39 schreef Re het volgende:
dat Quali debacle van begin dit jaar, komt dat nog terug of gaat er nog wat veranderen?
Is al bevestigd dat er niks gaat veranderen.quote:Op zondag 6 november 2016 13:39 schreef Re het volgende:
dat Quali debacle van begin dit jaar, komt dat nog terug of gaat er nog wat veranderen?
Totdat er circuits nagetekend moesten worden.quote:Op zondag 6 november 2016 13:15 schreef Beach het volgende:
Eindelijk Pauw met Nico gekeken. Ik moet toegeven het was veel beter dan het Max interview.
Het zou gek zijn als er weinig verandert aan de situatie die er nu is. Van een reglement dat gebaseerd is op motoren gaan we naar een reglement dat gebaseerd is op aerodynamica. Dan zou het apart zijn wanneer alle verhoudingen hetzelfde blijven, wanneer je beseft dat het team dat juist de motor de afgelopen tijd het grote verschil was tussen een aantal teams, zoals aan de top Red Bull en Mercedes.quote:Op zondag 6 november 2016 09:25 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat er weinig verandert aan de situatie die er nu is, ik hoop dat Red Bull wat dichterbij kan komen en het spannender kan maken. Dat er zoveel van McLaren verwacht wordt begrijp ik echt niet, op basis van wat? Ze laten nog helemaal niets zien, ook motorisch niet.
Renault zal ook wel stappen gaan maken maar we weten allemaal dat secondes goed maken niet gaat in F1.
Mooie samenvatting.. kan ik me zeker in vinden..quote:Op zondag 6 november 2016 15:20 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het zou gek zijn als er weinig verandert aan de situatie die er nu is. Van een reglement dat gebaseerd is op motoren gaan we naar een reglement dat gebaseerd is op aerodynamica. Dan zou het apart zijn wanneer alle verhoudingen hetzelfde blijven, wanneer je beseft dat het team dat juist de motor de afgelopen tijd het grote verschil was tussen een aantal teams, zoals aan de top Red Bull en Mercedes.
De hoop van sommigen dat McLaren een forse stap zal zetten is dan ook niet op lucht gebaseerd. Het zou zomaar kunnen. Het feit dat Arrivabene een maand of zo geleden riep dat Ferrari een half jaar lang nul neerwaartse druk heeft gevonden is daarentegen uiterst zorgwekkend voor Ferrari.
Het zal heus niet zo zijn dat Renault volgend jaar om de titel knokt, maar er vanuit gaan dat er nauwelijks iets veranderen gaat in de verhouding lijkt me niet juist.
ik denk dat daar force india of haas zitquote:Op zondag 6 november 2016 18:11 schreef Rossdale het volgende:
Renault is zijn team nog aan het opbouwen. Dan bedoel ik niet zozeer alles binnen de paddock maar wel werknemers in de fabrieken. In de tijd van Lotus is er erg veel personeel vertrokken. Renault heeft nog wel even nodig, maar verwacht ze volgend jaar wel als vijfde team achter Mercedes, Red Bull, Mclaren en Ferrari .
Ik verwacht Haas ergens achteraan volgend jaar.quote:Op zondag 6 november 2016 18:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat daar force india of haas zit
ik hoop met je mee hoor maar dat is wat anders dan wat ik verwacht, begin dit jaar zeiden ook verschillende mensen dat Ferrari Mercedes zou gaan uitdagen.quote:Op zondag 6 november 2016 15:20 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het zou gek zijn als er weinig verandert aan de situatie die er nu is. Van een reglement dat gebaseerd is op motoren gaan we naar een reglement dat gebaseerd is op aerodynamica. Dan zou het apart zijn wanneer alle verhoudingen hetzelfde blijven, wanneer je beseft dat het team dat juist de motor de afgelopen tijd het grote verschil was tussen een aantal teams, zoals aan de top Red Bull en Mercedes.
De hoop van sommigen dat McLaren een forse stap zal zetten is dan ook niet op lucht gebaseerd. Het zou zomaar kunnen. Het feit dat Arrivabene een maand of zo geleden riep dat Ferrari een half jaar lang nul neerwaartse druk heeft gevonden is daarentegen uiterst zorgwekkend voor Ferrari.
Het zal heus niet zo zijn dat Renault volgend jaar om de titel knokt, maar er vanuit gaan dat er nauwelijks iets veranderen gaat in de verhouding lijkt me niet juist.
Nou, ik denk het niet.quote:Op zondag 6 november 2016 20:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik verwacht Haas ergens achteraan volgend jaar.
Ik denk dat je Nascar bedoelt ipv Indycar, want Gene Haas heeft nooit in de IndyCar gezeten.quote:Op zondag 6 november 2016 20:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet.
Het is uiteraard hun 1e seizoen nu maar dat team heeft onnoemlijk veel ervaring in Indycar waar uiteraard andere regels gelden maar zaken zoals grip, aerodynamica, motorvermogen en bandenkeuze een grote rol spelen.
Zelf zie ik het als een "testjaar" voor Haas, ze weten nu hoe het spelletje werkt en kunnen denk ik met de aanwezige kennis het aardig ver schoppen.
Zeker omdat de voertuigeisen voor volgend jaar nogal veranderen. Voor elk team.
Over aerodynamica gesproken:
Ik weet niet of er hier al een linkje heeft gestaan naar de voertuigeisen voor volgend seizoen en zo ja dan heb ik die gemist.
Wil iemand ajb een linkje plaatsen?
Het probleem met Haas is dat ze zowat alles van Ferrari hebben overgekocht en weinig zelf ontworpen hebben. De Haas auto is praktisch zo'n beetje een 2015 Ferrari. Nu met de nieuwe formule zullen ze denk veel meer zelf moeten ontwerpen en ik twijfel of ze daar de juiste kennis, mensen en infrastructuur voor hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 20:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet.
Het is uiteraard hun 1e seizoen nu maar dat team heeft onnoemlijk veel ervaring in Indycar waar uiteraard andere regels gelden maar zaken zoals grip, aerodynamica, motorvermogen en bandenkeuze een grote rol spelen.
Zelf zie ik het als een "testjaar" voor Haas, ze weten nu hoe het spelletje werkt en kunnen denk ik met de aanwezige kennis het aardig ver schoppen.
Zeker omdat de voertuigeisen voor volgend jaar nogal veranderen. Voor elk team.
Over aerodynamica gesproken:
Ik weet niet of er hier al een linkje heeft gestaan naar de voertuigeisen voor volgend seizoen en zo ja dan heb ik die gemist.
Wil iemand ajb een linkje plaatsen?
zelf zeggen ze dat ze voor 2017 wat achter lopenquote:Op zondag 6 november 2016 21:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het probleem met Haas is dat ze zowat alles van Ferrari hebben overgekocht en weinig zelf ontworpen hebben. De Haas auto is praktisch zo'n beetje een 2015 Ferrari. Nu met de nieuwe formule zullen ze denk veel meer zelf moeten ontwerpen en ik twijfel of ze daar de juiste kennis, mensen en infrastructuur voor hebben.
Same here, leer ik ook weer wat!quote:Op zondag 6 november 2016 21:00 schreef Geralt het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat het diezelfde Haas was eerlijk gezegd
Weer wat geleerd zo op mijn ouwe dag
Je kan m.i. iemand niet aanspreken op zijn gedrag en dan ook nog eens zo stellig zijn overleden vader erbij halen als je die vader niet persoonlijk gekend hebt. Want wie weet nu beter hoe pa Villeneuve het gezien zou hebben, Jacques zelf of een journalist?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als je niet weet wat voor een knaker Gilles was dan kan je imo ook niet oordelen over die laatste zin.
Ik weet zeker dat Gilles het geweldig had gevonden hoe Max tekeer gaat in het F1 wereldje.
Senna had dat ook tof gevonden. Schumacher ook.
Jammer dat we het ze niet meer kunnen vragen, maar eigenlijk is dat overbodig.
En dat geldt ook voor mij.quote:
Maar dat was gebaseerd op hoop, meer niet. Nu is het gebaseerd op logisch redeneren. De insteek van de reglementen worden verlegd van motoren naar aerodynamica. Dan veranderen de verhoudingen dus ook.quote:Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop met je mee hoor maar dat is wat anders dan wat ik verwacht, begin dit jaar zeiden ook verschillende mensen dat Ferrari Mercedes zou gaan uitdagen.
Zijn commentaar is altijd geweldig, niemand verstaat het.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:09 schreef Geralt het volgende:
Kimi komend weekend zn 250ste GP.
Een van de weinige die nog tegen Jos geraced heeft in de F1 en nog actief is
Denk naast Kimi, alleen nog Alonso en Button?quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:09 schreef Geralt het volgende:
Kimi komend weekend zn 250ste GP.
Een van de weinige die nog tegen Jos geraced heeft in de F1 en nog actief is
Ik begrijp het wel maar dat Mercedes domineert is niet alleen vanwege de motor en of anderen die nieuwe regels beter gaan implementeren moeten we toch weer afwachten.quote:Op maandag 7 november 2016 17:42 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Maar dat was gebaseerd op hoop, meer niet. Nu is het gebaseerd op logisch redeneren. De insteek van de reglementen worden verlegd van motoren naar aerodynamica. Dan veranderen de verhoudingen dus ook.
Natuurlijk zal Mercedes nog ergens om de eerste plaatsen strijden en zal Manor ergens aan de achterkant zitten. Maar dat de krachtsverhoudingen onderling veranderen lijkt onontkoombaar.
Maar de 2014 mercedes is nog mede ontwikkeld door Ross Brawn. En de 2016 mercedes is daar een doorontwikkeling van. En niets ten nadele van Toto Wolff maar dat is geen Ross Brawn, dus het valt nog te bezien hoe dat gaat uitpakken wanneer ze de 2017 wagen vanaf de grond af hebben opgebouwd. Ik denk dat het gat met RB omgekeerd wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar dat Mercedes domineert is niet alleen vanwege de motor en of anderen die nieuwe regels beter gaan implementeren moeten we toch weer afwachten.
Die verandering is inderdaad ten gunste van RBR, zou natuurlijk prachtig zijn als dat "the car to beat" wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:51 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar de 2014 mercedes is nog mede ontwikkeld door Ross Brawn. En de 2016 mercedes is daar een doorontwikkeling van. En niets ten nadele van Toto Wolff maar dat is geen Ross Brawn, dus het valt nog te bezien hoe dat gaat uitpakken wanneer ze de 2017 wagen vanaf de grond af hebben opgebouwd. Ik denk dat het gat met RB omgekeerd wordt.
Ferrari blijft denk ik hangen waar ze nu hangen tot ze de interne crisis oplossen, en wat Italianen omruilen voor buitenlanders.
Zonder gekleurde bril verwacht ik eigenlijk dat Max Ric volgend jaar voorbij is. Je zag duidelijk dat Max t.o.v Ricciardo tijd nodig had om te wennen aan de wagen. Maar de laatste races is hij steeds gelijkwaardiger aan Ricciardo, eerst stond het volgens mij 6-0 in kwalificaties voor Ricciardo. Over de laatste 10 is dat 5-5 en over de laatste 4 1-3 voor Max. Als hij straks in een auto zit die op maat voor hem is gemaakt is dat ook weer een fractie gunstiger.quote:
Aan de andere kant heeft RIC sinds de start van max bij RB nu ineens de betere race resultaten. Dat was aan het begin van dit tijdperk ook andersom.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Zonder gekleurde bril verwacht ik eigenlijk dat Max Ric volgend jaar voorbij is. Je zag duidelijk dat Max t.o.v Ricciardo tijd nodig had om te wennen aan de wagen. Maar de laatste races is hij steeds gelijkwaardiger aan Ricciardo, eerst stond het volgens mij 6-0 in kwalificaties voor Ricciardo. Over de laatste 10 is dat 5-5 en over de laatste 4 1-3 voor Max. Als hij straks in een auto zit die op maat voor hem is gemaakt is dat ook weer een fractie gunstiger.
Het klinkt misschien te optimistisch maar ik zou iig teleurgesteld zijn als Max volgend jaar achter Ricciardo finisht puur vanwege mij verwachtingen.
Ze rijden bijna nooit dezelfde strategie dus maakt de race nu moeilijk vergelijken. Maar ik heb het idee dat in de race Ricciardo nooit wegrijdt bij Max, met een uitzondering nagelatenquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:27 schreef XL het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft RIC sinds de start van max bij RB nu ineens de betere race resultaten. Dat was aan het begin van dit tijdperk ook andersom.
Dat idee heb ik ook inderdaad, ik wil het volgend jaar wel eens zien als de RB de beste auto is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Ze rijden bijna nooit dezelfde strategie dus maakt de race nu moeilijk vergelijken. Maar ik heb het idee dat in de race Ricciardo nooit wegrijdt bij Max, met een uitzondering nagelaten
Dat is voor Max te hopen, maar ik denk dat het chassis van Mercedes goed genoeg is om ook volgend jaar mee te doen om de titel. Hopelijk komt RB daar bij en krijg je mooiere races.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:51 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar de 2014 mercedes is nog mede ontwikkeld door Ross Brawn. En de 2016 mercedes is daar een doorontwikkeling van. En niets ten nadele van Toto Wolff maar dat is geen Ross Brawn, dus het valt nog te bezien hoe dat gaat uitpakken wanneer ze de 2017 wagen vanaf de grond af hebben opgebouwd. Ik denk dat het gat met RB omgekeerd wordt.
Ferrari heeft een cultuurverandering nodig. Eentje waarbij de topman er niet bovenop zit en het team de ruimte geeft om te presteren. Fouten worden nu afgestraft met ontslag, terwijl het zou moeten zijn dat je de ruimte krijgt om nieuwe dingen uit te proberen. Door de huidige cultuur opereert iedereen in het team nogal conservatief.quote:Ferrari blijft denk ik hangen waar ze nu hangen tot ze de interne crisis oplossen, en wat Italianen omruilen voor buitenlanders.
Ik zie Max ook voorbij gaan aan ric. Ric vind ik nog steeds niet uit blinken in inhalen, racen om te winnen etc.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Zonder gekleurde bril verwacht ik eigenlijk dat Max Ric volgend jaar voorbij is. Je zag duidelijk dat Max t.o.v Ricciardo tijd nodig had om te wennen aan de wagen. Maar de laatste races is hij steeds gelijkwaardiger aan Ricciardo, eerst stond het volgens mij 6-0 in kwalificaties voor Ricciardo. Over de laatste 10 is dat 5-5 en over de laatste 4 1-3 voor Max. Als hij straks in een auto zit die op maat voor hem is gemaakt is dat ook weer een fractie gunstiger.
Het klinkt misschien te optimistisch maar ik zou iig teleurgesteld zijn als Max volgend jaar achter Ricciardo finisht puur vanwege mij verwachtingen.
Dit seizoen volgens mij al 5/6 weersverwachtingen op maandag/dinsdag gezien die totaal niet uitkwamen.quote:
Ik vind het altijd wel knap hoe buitenstaanders zulke conclusies kunnen trekken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is voor Max te hopen, maar ik denk dat het chassis van Mercedes goed genoeg is om ook volgend jaar mee te doen om de titel. Hopelijk komt RB daar bij en krijg je mooiere races.
[..]
Ferrari heeft een cultuurverandering nodig. Eentje waarbij de topman er niet bovenop zit en het team de ruimte geeft om te presteren. Fouten worden nu afgestraft met ontslag, terwijl het zou moeten zijn dat je de ruimte krijgt om nieuwe dingen uit te proberen. Door de huidige cultuur opereert iedereen in het team nogal conservatief.
Heb je gelezen wat Brawn en Baldiserri over Ferrari zeiden? Daar is mijn stukje op gebaseerd.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel knap hoe buitenstaanders zulke conclusies kunnen trekken.
Scoreboard statistiek vs Scoreboard statistiekquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Ze rijden bijna nooit dezelfde strategie dus maakt de race nu moeilijk vergelijken. Maar ik heb het idee dat in de race Ricciardo nooit wegrijdt bij Max, met een uitzondering nagelaten
En de kwalificatie in Hongarije. Ik was nat tot op mijn onderbroekquote:
Oftewel als rosberg wint is hij kampioen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:56 schreef Geralt het volgende:
Dat is nog maar afwachten. Newey kan ook zomaar de plank misgeslagen hebben. Dat is al eerder gebeurd.
Anyway, wat heeft Nico nodig om dit weekend kampioen te worden?
[ afbeelding ]
als je er dan ook een linkje bij post zouden anderen het ook kunnen lezen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat Brawn en Baldiserri over Ferrari zeiden? Daar is mijn stukje op gebaseerd.
En Monaco, en de Qualy van Oostenrijk was op een opdrogende baan toch ? Verder niet veel regen gehad inderdaad dus mag van mij wel weer een nat weekend worden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de kwalificatie in Hongarije. Ik was nat tot op mijn onderbroek
Monaco, Silverstonequote:Op dinsdag 8 november 2016 12:05 schreef Dos37 het volgende:
Dit jaar volgens mij maar heel weinig regen races gehad, of heb ik het mis? Kan me nog wel een keer een start achter de SC herinneren
Surequote:Op dinsdag 8 november 2016 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
als je er dan ook een linkje bij post zouden anderen het ook kunnen lezen.
Zij vinden iets en je ventileert het hier alsof je het zelf uitgedokterd hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sure
Baldisserri:
http://lmgtfy.com/?q=baldisserri+ferrari+culture
Brawn en ook Ecclestone:
http://lmgtfy.com/?q=brawn+ecclestone+ferrari+italiaans+team
Het is nog maar de vraag in hoeverre de auto van volgend jaar bij Max past, en hoe lang Max nodig heeft om zich aan te passen aan de nieuwe wagen. De ervaring van Ricciardo zal daar zeker verschil kunnen maken, zeker de eerste helft van het seizoen. Al is het maar net die paar tienden per ronde. Ricciardo wordt niet zomaar door veel volgers al de beste rijder op de grid gezien, dat Max momenteel gelijkwaardig is, is een prestatie op zich.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie Max ook voorbij gaan aan ric. Ric vind ik nog steeds niet uit blinken in inhalen, racen om te winnen etc.
Was dat bij de switch van STR naar RBR niet ook zo dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:40 schreef aesop het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag in hoeverre de auto van volgend jaar bij Max past, en hoe lang Max nodig heeft om zich aan te passen aan de nieuwe wagen. De ervaring van Ricciardo zal daar zeker verschil kunnen maken, zeker de eerste helft van het seizoen. Al is het maar net die paar tienden per ronde. Ricciardo wordt niet zomaar door veel volgers al de beste rijder op de grid gezien, dat Max momenteel gelijkwaardig is, is een prestatie op zich.
ik ook!quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de kwalificatie in Hongarije. Ik was nat tot op mijn onderbroek
Max is iig betrokken bij de ontwikkeling van de auto van vorig jaar. Dat was ie met de auto van dit jaar niet. Wat dat betreft zullen RIC en VES beiden evenveel ervaring in die auto hebben. En met de bredere banden zal het een aanzienlijk verschil zijn met dit jaar. VES heeft inmiddels wel bewezen redelijk goed met veranderingen in de auto om te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:40 schreef aesop het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag in hoeverre de auto van volgend jaar bij Max past, en hoe lang Max nodig heeft om zich aan te passen aan de nieuwe wagen. De ervaring van Ricciardo zal daar zeker verschil kunnen maken, zeker de eerste helft van het seizoen. Al is het maar net die paar tienden per ronde. Ricciardo wordt niet zomaar door veel volgers al de beste rijder op de grid gezien, dat Max momenteel gelijkwaardig is, is een prestatie op zich.
Denk dat het voor Rosberg enorm scheelt dat hij niet per se in 1 van de 2 races voor Hamilton hoeft te eindigen, maar er ook al is bij 2 2de plaatsen en zelfs bij een 2de en 3de plaats. In een echt rechtstreeks duel om de titel had ik Hamilton veruit de meeste kans gegeven ja.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:34 schreef Raram het volgende:
Hamilton wordt gewoon wereldkampioen. Waarom? Omdat hij gewoon het hoofd koeler zal houden als die Stomme Rosberg
Dat max zich heel snel kan aanpassen hebben we al gezien. karts > F3 > STR > RBR, het ging hem allemaal beter af dan verwacht dus dat komt wel goed. Neemt niet weg dat Ricciardo gewoon erg goed is en zeker niet zomaar verslagen zal worden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:40 schreef aesop het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag in hoeverre de auto van volgend jaar bij Max past, en hoe lang Max nodig heeft om zich aan te passen aan de nieuwe wagen. De ervaring van Ricciardo zal daar zeker verschil kunnen maken, zeker de eerste helft van het seizoen. Al is het maar net die paar tienden per ronde. Ricciardo wordt niet zomaar door veel volgers al de beste rijder op de grid gezien, dat Max momenteel gelijkwaardig is, is een prestatie op zich.
Dat ene puntje meer dan Raikonnen lijkt me sowieso wel te doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk kan Max nog Raikkonen en Vettel voorbij in klassement. Zou mooi zijn
Elke nacht, hij is in de tussentijd een stuk kaler gewordenquote:Op woensdag 9 november 2016 15:59 schreef Marcoss het volgende:
Hoe vaak zal Massa nog denken aan Timo Glock?
Whehehetwitter:RTLGP twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:32:29#F1 Morgen in de FIA-persconferentie: @LewisHamilton @nico_rosbergVettel @Max33Verstappen @danielricciardo @MassaFelipe19+ Charlie Whting reageer retweet
Genietenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Whehehetwitter:RTLGP twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:32:29#F1 Morgen in de FIA-persconferentie: @LewisHamilton @nico_rosbergVettel @Max33Verstappen @danielricciardo @MassaFelipe19+ Charlie Whting reageer retweet
Topshow.
Heb je Vettel daar nou zelf even tussen gefrommeld of heeftie geen Twitter?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Whehehetwitter:RTLGP twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:32:29#F1 Morgen in de FIA-persconferentie: @LewisHamilton @nico_rosbergVettel @Max33Verstappen @danielricciardo @MassaFelipe19+ Charlie Whting reageer retweet
Topshow.
Dit is de letterlijke tweetquote:Op woensdag 9 november 2016 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je Vettel daar nou zelf even tussen gefrommeld of heeftie geen Twitter?
Hoe dan ook, dat wordt leuk
quote:
lolwut???quote:Op woensdag 9 november 2016 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Whehehetwitter:RTLGP twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:32:29#F1 Morgen in de FIA-persconferentie: @LewisHamilton @nico_rosbergVettel @Max33Verstappen @danielricciardo @MassaFelipe19+ Charlie Whting reageer retweet
Topshow.
mja, die heeft nog blaren op de tong van het praten tijdens de vorige rijdersbriefingquote:Op woensdag 9 november 2016 23:07 schreef Marcoss het volgende:
Raikkonen ipv Massa was nog leuker geweest
Dit gaat uit de hand lopenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Whehehetwitter:RTLGP twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:32:29#F1 Morgen in de FIA-persconferentie: @LewisHamilton @nico_rosbergVettel @Max33Verstappen @danielricciardo @MassaFelipe19+ Charlie Whting reageer retweet
Topshow.
Denk dat het wel meevalt.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit gaat uit de hand lopen
Massa zit daar volkomen terecht voor thuispubliek de laatste keer.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:07 schreef Marcoss het volgende:
Raikkonen ipv Massa was nog leuker geweest
For surequote:Op donderdag 10 november 2016 00:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Massa zit daar volkomen terecht voor thuispubliek de laatste keer.
Genieten UFC meets F1quote:Op woensdag 9 november 2016 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Whehehetwitter:RTLGP twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:32:29#F1 Morgen in de FIA-persconferentie: @LewisHamilton @nico_rosbergVettel @Max33Verstappen @danielricciardo @MassaFelipe19+ Charlie Whting reageer retweet
Topshow.
http://www.rachf1.com/new(...)rive-says-verstappenquote:At the dawn of the 2017 regulation makeover, Red Bull driver Max Verstappen has denied that new F1 cars might be more challenging to drive, as downforce might play a key-role in making corners eye closed flat.
The changes affecting the shapes and consequently performances are bigger wings, wider cars and most evidently fatter tyres. Compared with 2016 cars, next year’s single-seaters can be five seconds faster and move the focus from tyres to sheer driving skills.
However, Verstappen does not think the difference will be that dramatic.
"I wouldn't directly say it's more ballsy, because you have much more grip and that can make it easier," commented the Dutch on Motorsport.com.
"Sometimes with the cars now, they are like really on the edge in some high speeds corners that are just not flat. Next year they will be eyes closed flat.
"So that is not balls out any more, because you just have to be physically very strong. So I think, in general, from what I've driven on the simulator, it makes it more easy to drive."
Nonetheless, tyres still embody 2017’s wild card, as Pirelli keeps on developing. The current tyres are characterised by thermal degradation, but the Italian company has planned on moving away from that feature.
"I hope the tyres don't overheat that much," Verstappen said. "But you never know because the loads are bigger as well. Of course the tyres are wider, but maybe you have the same thing again. So we have to wait and see."
On the internet a number of potential 2017 concepts have already popped up and triggered positive feedback. In light of what Verstappen was allowed to see concerning the project, he declared: "I haven't seen too much, because it's all of course still in progress.
"But it looks interesting. Even the designs some people put up on the internet. I'm definitely for it. So now it's up to to us, you know, to get strong."
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:46 schreef Nattekat het volgende:
Whehehetwitter:RTLGP twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:32:29#F1 Morgen in de FIA-persconferentie: @LewisHamilton @nico_rosbergVettel @Max33Verstappen @danielricciardo @MassaFelipe19+ Charlie Whting reageer retweet
Topshow.
http://www.grandprixtimes.com/news/id/13232quote:Formula 1 race director Charlie Whiting will attend Thursday's drivers' press conference alongside Sebastian Vettel and Max Verstappen, to discuss the controversy which followed the Mexican Grand Prix.
Vettel and Verstappen were involved in an on-track battle which resulted in the Red Bull driver being demoted from the podium and replaced by Vettel. However later in the day, Vettel was handed a penalty, dropping him behind Verstappen and promoting Daniel Ricciardo to third.
Vettel was also heard telling Whiting to "f**k off" over team radio - which he was later pardoned for by FIA president Jean Todt after he wrote letters of apology to the FIA and Whiting.
The FIA has confirmed that Whiting will join the pair during Thursday's press conference to address the matter.
"FIA Race Director Charlie Whiting will attend the latter part of the Thursday Drivers’ Press Conference, alongside the nominated drivers, to talk about the 2016 FIA Formula One Mexican Grand Prix.
"On this occasion he will be present to address this topic ONLY in order to avoid questions which are not in line with the facts in discussion."
Lewis Hamilton, Felipe Massa, Daniel Ricciardo, and Nico Rosberg will also be in attendance.
Welnee, die wint met 2 vingers in de neus dit WKquote:Op donderdag 10 november 2016 11:38 schreef Dos37 het volgende:
Toch echt wel regen voorspelt dit weekend, Rosberg poept al in zijn broekje denk ik.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 10 november 2016 11:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welnee, die wint met 2 vingers in de neus dit WK
Ja, door Hamilton er in de eerste bocht beneden aan het rechte stuk er af te tikkenquote:Op donderdag 10 november 2016 11:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welnee, die wint met 2 vingers in de neus dit WK
Ach hij heeft ergens een Duitse achtergrond toch, dus gewoon winnen op zijn Schumachersquote:Op donderdag 10 november 2016 12:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja, door Hamilton er in de eerste bocht beneden aan het rechte stuk er af te tikken![]()
Ik denk dat het tegen gaat vallen, en net als de andere persco's een saaie gescriptie bedoening gaat wordenquote:Op donderdag 10 november 2016 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe laat is die persconferentie en is die ergens te volgen
[ afbeelding ]
Ik denk het ook. Vettel heeft een iets te grote bek gehad. En de Red Bull jongens hebben hun zin gekregen. Dus ik denk dat het voor alle partijen niet handig is om heel fel te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegen gaat vallen, en net als de andere persco's een saaie gescriptie bedoening gaat worden![]()
![]()
En wrsch wel ergens op een SkyF1 stream
http://www.formula1.com/e(...)schedule-brazil.htmlquote:Thursday, November 11, 1100 hours local time (1300 GMT)
Lewis Hamilton (Mercedes), Felipe Massa (Williams), Daniel Ricciardo (Red Bull Racing), Nico Rosberg (Mercedes), Max Verstappen (Red Bull Racing), Sebastian Vettel (Ferrari), Charlie Whiting (FIA)*
Daar las ik laatst iets over wat eea wel in ander perspectief plaatst.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Dat gedrag van hem ook altijd tijdens de drivers parade, alsof hij beter is dan elk ander mensRotjong
Snap dan niet waarom hij dan alsnog op 1 oor een koptelefoon zet hoor. Maar goed.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:25 schreef Geralt het volgende:
Voila:
http://nl.motorsport.com/(...)ijdersparade-846585/
Dus wat overkomt als arrogante zak hooi blijkt toch ineens anders te liggen.
Dat hij of Wehrlein het zou worden zat er wel dik in toch?quote:
lekker voor Wehrleinquote:
Iedereen die naar Ziggo kijktquote:Op donderdag 10 november 2016 13:50 schreef Nober het volgende:
Hülkenberg zat onlangs bij Pauw, spreekt gewoon Nederlands. Wie wist dit?
Juist omdat hij het verzet valt het opquote:Op donderdag 10 november 2016 13:44 schreef Ooku het volgende:
https://www.instagram.com/p/BMnBSMOB5ga/
Max die probeert zijn blikje Coca Cola te verbergen
Het hele forum?quote:Op donderdag 10 november 2016 13:50 schreef Nober het volgende:
Hülkenberg zat onlangs bij Pauw, spreekt gewoon Nederlands. Wie wist dit?
Echt?quote:Op donderdag 10 november 2016 13:50 schreef Nober het volgende:
Hülkenberg zat onlangs bij Pauw, spreekt gewoon Nederlands. Wie wist dit?
Ik denk niet veel mensen, wtf?quote:Op donderdag 10 november 2016 13:50 schreef Nober het volgende:
Hülkenberg zat onlangs bij Pauw, spreekt gewoon Nederlands. Wie wist dit?
Ehh, wie??quote:Op donderdag 10 november 2016 13:50 schreef Nober het volgende:
Hülkenberg zat onlangs bij Pauw, spreekt gewoon Nederlands. Wie wist dit?
quote:Op donderdag 10 november 2016 13:44 schreef Ooku het volgende:
https://www.instagram.com/p/BMnBSMOB5ga/
Max die probeert zijn blikje Coca Cola te verbergen
Al had hij niks gedaan hadden we het niet eens gezienquote:
Niet!quote:Op donderdag 10 november 2016 14:16 schreef luckass het volgende:
Wisten jullie al dat Verstappen gewoon Nederlands spreekt?
Hij woont bij de grens en heeft zijn kartcarriere in Nederland doorlopen. Dus ja dat is al behoorlijk lang bekend eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2016 13:50 schreef Nober het volgende:
Hülkenberg zat onlangs bij Pauw, spreekt gewoon Nederlands. Wie wist dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha mooiquote:Op donderdag 10 november 2016 13:44 schreef Ooku het volgende:
https://www.instagram.com/p/BMnBSMOB5ga/
Max die probeert zijn blikje Coca Cola te verbergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |