abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2016 @ 18:36:41 #176
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_166458641
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 18:11 schreef Rossdale het volgende:
Renault is zijn team nog aan het opbouwen. Dan bedoel ik niet zozeer alles binnen de paddock maar wel werknemers in de fabrieken. In de tijd van Lotus is er erg veel personeel vertrokken. Renault heeft nog wel even nodig, maar verwacht ze volgend jaar wel als vijfde team achter Mercedes, Red Bull, Mclaren en Ferrari .
ik denk dat daar force india of haas zit
pi_166461033
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 18:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik denk dat daar force india of haas zit
Ik verwacht Haas ergens achteraan volgend jaar.
  zondag 6 november 2016 @ 20:07:50 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_166461197
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:20 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Het zou gek zijn als er weinig verandert aan de situatie die er nu is. Van een reglement dat gebaseerd is op motoren gaan we naar een reglement dat gebaseerd is op aerodynamica. Dan zou het apart zijn wanneer alle verhoudingen hetzelfde blijven, wanneer je beseft dat het team dat juist de motor de afgelopen tijd het grote verschil was tussen een aantal teams, zoals aan de top Red Bull en Mercedes.

De hoop van sommigen dat McLaren een forse stap zal zetten is dan ook niet op lucht gebaseerd. Het zou zomaar kunnen. Het feit dat Arrivabene een maand of zo geleden riep dat Ferrari een half jaar lang nul neerwaartse druk heeft gevonden is daarentegen uiterst zorgwekkend voor Ferrari.

Het zal heus niet zo zijn dat Renault volgend jaar om de titel knokt, maar er vanuit gaan dat er nauwelijks iets veranderen gaat in de verhouding lijkt me niet juist.
ik hoop met je mee hoor maar dat is wat anders dan wat ik verwacht, begin dit jaar zeiden ook verschillende mensen dat Ferrari Mercedes zou gaan uitdagen.
pi_166462102
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 20:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik verwacht Haas ergens achteraan volgend jaar.
Nou, ik denk het niet.
Het is uiteraard hun 1e seizoen nu maar dat team heeft onnoemlijk veel ervaring in Indycar waar uiteraard andere regels gelden maar zaken zoals grip, aerodynamica, motorvermogen en bandenkeuze een grote rol spelen.
Zelf zie ik het als een "testjaar" voor Haas, ze weten nu hoe het spelletje werkt en kunnen denk ik met de aanwezige kennis het aardig ver schoppen.
Zeker omdat de voertuigeisen voor volgend jaar nogal veranderen. Voor elk team.

Over aerodynamica gesproken:
Ik weet niet of er hier al een linkje heeft gestaan naar de voertuigeisen voor volgend seizoen en zo ja dan heb ik die gemist.
Wil iemand ajb een linkje plaatsen?
pi_166462691
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nou, ik denk het niet.
Het is uiteraard hun 1e seizoen nu maar dat team heeft onnoemlijk veel ervaring in Indycar waar uiteraard andere regels gelden maar zaken zoals grip, aerodynamica, motorvermogen en bandenkeuze een grote rol spelen.
Zelf zie ik het als een "testjaar" voor Haas, ze weten nu hoe het spelletje werkt en kunnen denk ik met de aanwezige kennis het aardig ver schoppen.
Zeker omdat de voertuigeisen voor volgend jaar nogal veranderen. Voor elk team.

Over aerodynamica gesproken:
Ik weet niet of er hier al een linkje heeft gestaan naar de voertuigeisen voor volgend seizoen en zo ja dan heb ik die gemist.
Wil iemand ajb een linkje plaatsen?
Ik denk dat je Nascar bedoelt ipv Indycar, want Gene Haas heeft nooit in de IndyCar gezeten.

Dat was Carl Haas voormalig (mede) eigenaar van het Newman/Haas team. Die 30 jaar geleden ook al in de F1 zat met het Beatrice Haas F1 team.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166462973
Ik was in de veronderstelling dat het diezelfde Haas was eerlijk gezegd :@

Weer wat geleerd zo op mijn ouwe dag :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166463890
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nou, ik denk het niet.
Het is uiteraard hun 1e seizoen nu maar dat team heeft onnoemlijk veel ervaring in Indycar waar uiteraard andere regels gelden maar zaken zoals grip, aerodynamica, motorvermogen en bandenkeuze een grote rol spelen.
Zelf zie ik het als een "testjaar" voor Haas, ze weten nu hoe het spelletje werkt en kunnen denk ik met de aanwezige kennis het aardig ver schoppen.
Zeker omdat de voertuigeisen voor volgend jaar nogal veranderen. Voor elk team.

Over aerodynamica gesproken:
Ik weet niet of er hier al een linkje heeft gestaan naar de voertuigeisen voor volgend seizoen en zo ja dan heb ik die gemist.
Wil iemand ajb een linkje plaatsen?
Het probleem met Haas is dat ze zowat alles van Ferrari hebben overgekocht en weinig zelf ontworpen hebben. De Haas auto is praktisch zo'n beetje een 2015 Ferrari. Nu met de nieuwe formule zullen ze denk veel meer zelf moeten ontwerpen en ik twijfel of ze daar de juiste kennis, mensen en infrastructuur voor hebben.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 november 2016 @ 21:59:07 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166464682
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:31 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het probleem met Haas is dat ze zowat alles van Ferrari hebben overgekocht en weinig zelf ontworpen hebben. De Haas auto is praktisch zo'n beetje een 2015 Ferrari. Nu met de nieuwe formule zullen ze denk veel meer zelf moeten ontwerpen en ik twijfel of ze daar de juiste kennis, mensen en infrastructuur voor hebben.
zelf zeggen ze dat ze voor 2017 wat achter lopen
http://www.motorsport.com(...)elopment-846858/?s=1
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zondag 6 november 2016 @ 22:50:58 #184
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166466444
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2016 21:00 schreef Geralt het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat het diezelfde Haas was eerlijk gezegd :@

Weer wat geleerd zo op mijn ouwe dag :)
Same here, leer ik ook weer wat!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166470669
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 november 2016 18:53 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als je niet weet wat voor een knaker Gilles was dan kan je imo ook niet oordelen over die laatste zin.

Ik weet zeker dat Gilles het geweldig had gevonden hoe Max tekeer gaat in het F1 wereldje.

Senna had dat ook tof gevonden. Schumacher ook.

Jammer dat we het ze niet meer kunnen vragen, maar eigenlijk is dat overbodig.

:)
Je kan m.i. iemand niet aanspreken op zijn gedrag en dan ook nog eens zo stellig zijn overleden vader erbij halen als je die vader niet persoonlijk gekend hebt. Want wie weet nu beter hoe pa Villeneuve het gezien zou hebben, Jacques zelf of een journalist?
pi_166480228
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:50 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Same here, leer ik ook weer wat!
En dat geldt ook voor mij.
Ik was blijkbaar te haastig met mijn bericht toen ik Indycar noemde ipv Nascar.
Memo to self: Eerst even goed nadenken en dan pas typen. :@
pi_166480242
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik hoop met je mee hoor maar dat is wat anders dan wat ik verwacht, begin dit jaar zeiden ook verschillende mensen dat Ferrari Mercedes zou gaan uitdagen.
Maar dat was gebaseerd op hoop, meer niet. Nu is het gebaseerd op logisch redeneren. De insteek van de reglementen worden verlegd van motoren naar aerodynamica. Dan veranderen de verhoudingen dus ook.

Natuurlijk zal Mercedes nog ergens om de eerste plaatsen strijden en zal Manor ergens aan de achterkant zitten. Maar dat de krachtsverhoudingen onderling veranderen lijkt onontkoombaar.
pi_166481842
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 7 november 2016 @ 23:04:34 #189
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_166492450
Kimi komend weekend zn 250ste GP. *O*

Een van de weinige die nog tegen Jos geraced heeft in de F1 en nog actief is :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166492463
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2016 01:09 schreef Geralt het volgende:
Kimi komend weekend zn 250ste GP. *O*

Een van de weinige die nog tegen Jos geraced heeft in de F1 en nog actief is :)
Zijn commentaar is altijd geweldig, niemand verstaat het.
pi_166492474
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2016 01:09 schreef Geralt het volgende:
Kimi komend weekend zn 250ste GP. *O*

Een van de weinige die nog tegen Jos geraced heeft in de F1 en nog actief is :)
Denk naast Kimi, alleen nog Alonso en Button? :P
pi_166492901
quote:
Dat is echt het beste kutfilmpje dat ik ooit heb gezien. :P
  dinsdag 8 november 2016 @ 07:08:01 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_166493369
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 17:42 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Maar dat was gebaseerd op hoop, meer niet. Nu is het gebaseerd op logisch redeneren. De insteek van de reglementen worden verlegd van motoren naar aerodynamica. Dan veranderen de verhoudingen dus ook.

Natuurlijk zal Mercedes nog ergens om de eerste plaatsen strijden en zal Manor ergens aan de achterkant zitten. Maar dat de krachtsverhoudingen onderling veranderen lijkt onontkoombaar.
Ik begrijp het wel maar dat Mercedes domineert is niet alleen vanwege de motor en of anderen die nieuwe regels beter gaan implementeren moeten we toch weer afwachten.
pi_166493563
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 07:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel maar dat Mercedes domineert is niet alleen vanwege de motor en of anderen die nieuwe regels beter gaan implementeren moeten we toch weer afwachten.
Maar de 2014 mercedes is nog mede ontwikkeld door Ross Brawn. En de 2016 mercedes is daar een doorontwikkeling van. En niets ten nadele van Toto Wolff maar dat is geen Ross Brawn, dus het valt nog te bezien hoe dat gaat uitpakken wanneer ze de 2017 wagen vanaf de grond af hebben opgebouwd. Ik denk dat het gat met RB omgekeerd wordt.

Ferrari blijft denk ik hangen waar ze nu hangen tot ze de interne crisis oplossen, en wat Italianen omruilen voor buitenlanders.
  dinsdag 8 november 2016 @ 08:00:27 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_166493607
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 07:51 schreef TagForce het volgende:

[..]

Maar de 2014 mercedes is nog mede ontwikkeld door Ross Brawn. En de 2016 mercedes is daar een doorontwikkeling van. En niets ten nadele van Toto Wolff maar dat is geen Ross Brawn, dus het valt nog te bezien hoe dat gaat uitpakken wanneer ze de 2017 wagen vanaf de grond af hebben opgebouwd. Ik denk dat het gat met RB omgekeerd wordt.

Ferrari blijft denk ik hangen waar ze nu hangen tot ze de interne crisis oplossen, en wat Italianen omruilen voor buitenlanders.
Die verandering is inderdaad ten gunste van RBR, zou natuurlijk prachtig zijn als dat "the car to beat" wordt.
  dinsdag 8 november 2016 @ 08:22:58 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166493784
volgend jaar RIC en dan de beurt aan VES
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166494174
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 november 2016 08:22 schreef Re het volgende:
volgend jaar RIC en dan de beurt aan VES
Zonder gekleurde bril verwacht ik eigenlijk dat Max Ric volgend jaar voorbij is. Je zag duidelijk dat Max t.o.v Ricciardo tijd nodig had om te wennen aan de wagen. Maar de laatste races is hij steeds gelijkwaardiger aan Ricciardo, eerst stond het volgens mij 6-0 in kwalificaties voor Ricciardo. Over de laatste 10 is dat 5-5 en over de laatste 4 1-3 voor Max. Als hij straks in een auto zit die op maat voor hem is gemaakt is dat ook weer een fractie gunstiger.
Het klinkt misschien te optimistisch maar ik zou iig teleurgesteld zijn als Max volgend jaar achter Ricciardo finisht puur vanwege mij verwachtingen.
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:27:30 #199
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166494405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:05 schreef opreis het volgende:

[..]

Zonder gekleurde bril verwacht ik eigenlijk dat Max Ric volgend jaar voorbij is. Je zag duidelijk dat Max t.o.v Ricciardo tijd nodig had om te wennen aan de wagen. Maar de laatste races is hij steeds gelijkwaardiger aan Ricciardo, eerst stond het volgens mij 6-0 in kwalificaties voor Ricciardo. Over de laatste 10 is dat 5-5 en over de laatste 4 1-3 voor Max. Als hij straks in een auto zit die op maat voor hem is gemaakt is dat ook weer een fractie gunstiger.
Het klinkt misschien te optimistisch maar ik zou iig teleurgesteld zijn als Max volgend jaar achter Ricciardo finisht puur vanwege mij verwachtingen.
Aan de andere kant heeft RIC sinds de start van max bij RB nu ineens de betere race resultaten. Dat was aan het begin van dit tijdperk ook andersom.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_166494424
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:27 schreef XL het volgende:

[..]

Aan de andere kant heeft RIC sinds de start van max bij RB nu ineens de betere race resultaten. Dat was aan het begin van dit tijdperk ook andersom.
Ze rijden bijna nooit dezelfde strategie dus maakt de race nu moeilijk vergelijken. Maar ik heb het idee dat in de race Ricciardo nooit wegrijdt bij Max, met een uitzondering nagelaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')