Geen toestemming vanwege teveel vragen over Max?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen toestemming vanwege teveel vragen over Max?
zou terecht zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen toestemming vanwege teveel vragen over Max?
quote:
Bij Pauw zitten altijd meerdere gasten.. segmentje voor elk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:05 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zag in de promo dat het daar vooral om proces Geert ging
ja die zie ik dus niet, want mobiel. 30 euro in de min momenteel, maar de avond is nog jong. Hoe was Pauw? Of is dat nog niet geweest?quote:
Pauw had het in z,n promo ieder geval niet over Hulkenbergquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Bij Pauw zitten altijd meerdere gasten.. segmentje voor elk.
Wel knap dat je van "vooral om proces Geert" naar "Nou kennelijk gaat dat niet door met Hulkenberg bij Pauw" kan komen in je conclusie
stop nu het nog kan!quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
ja die zie ik dus niet, want mobiel. 30 euro in de min momenteel, maar de avond is nog jong. Hoe was Pauw? Of is dat nog niet geweest?
Pauw begint om 23.00. Kan je nog bier en nootjes halen voordat het begint.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
ja die zie ik dus niet, want mobiel. 30 euro in de min momenteel, maar de avond is nog jong. Hoe was Pauw? Of is dat nog niet geweest?
en bier.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:50 schreef Smacked_Actor het volgende:
Noooootjeeeeeeeeererrssssss!!nnnn1einzeinz
quote:
quote:Hülkenberg komt volgend jaar uit voor Renault. Vanavond is de coureur te gast om te praten over het racen, zijn toekomst in de Formule 1 en over Max Verstappen.
Hij zat niet in de promo dat bied hoop.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:00 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop wel dat ze het item met Hulkie niet al te lang uitstellen, maar een beetje televisie maker pogt juist met zo'n internationale gast en maakt dat dan net het laatste item...Om nieuwsgierige f1 kijkers 40 minuten lang naar onzin te laten luisteren.
Tuurlijk doen ze dat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:00 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop wel dat ze het item met Hulkie niet al te lang uitstellen, maar een beetje televisie maker pogt juist met zo'n internationale gast en maakt dat dan net het laatste item...Om nieuwsgierige f1 kijkers 40 minuten lang naar onzin te laten luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |