abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166437595
Max kan misschien wel gaan winnen in Brazilië.
pi_166437730
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 20:32 schreef Raram het volgende:
Max kan misschien wel gaan winnen in Brazilië.
Ja tuurlijk en ocon ook.
:') x1000
zie email 27 oktober
pi_166437759
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 20:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk en ocon ook.
:') x1000
Was dit cynische bedoelt?

In principe is winnen best mogelijk want Mercedes faalt ook heel vaak dit seizoen op bepaalde momenten.
pi_166437816
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 20:39 schreef Raram het volgende:

[..]

Was dit cynische bedoelt?

In principe is winnen best mogelijk want Mercedes faalt ook heel vaak dit seizoen op bepaalde momenten.
Ja natuurlijk, die opmerking slaat nergens op. Als je het dan onderbouwt zoals je in deze post doet is hij relevant. Maar alleen die zin posten slaat nergens op.
zie email 27 oktober
pi_166437854
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 00:11 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Inderdaad !

Hoop dat hij met Renault nog mooie dingen kan laten zien in de toekomst.
Zal Renault volgend seizoen al meer met de top mee kunnen komen? Ze hebben dezelfde motor als de RB maar het gat is nog best groot.
pi_166437894
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:

Ze hebben dezelfde motor als de RB maar het gat is nog best groot.
Hopen dat ze goede foto's gemaakt hebben van de onderzijde toen de auto van Max in Austin aan de takel hing :+
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 5 november 2016 @ 20:48:43 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166437974
quote:

[..]

Zal Renault volgend seizoen al meer met de top mee kunnen komen? Ze hebben dezelfde motor als de RB maar het gat is nog best groot.
Dat is voor volgend jaar nog te veel gevraagd, maar ze kunnen best een goede auto bouwen die het McLaren, Williams, Force India en Toro Rosso regelmatig lastig zou moeten kunnen maken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166438582
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 20:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, die opmerking slaat nergens op. Als je het dan onderbouwt zoals je in deze post doet is hij relevant. Maar alleen die zin posten slaat nergens op.
Max kan altijd winnen.

leuke video van Max gevonden. Hopelijk kan hij dit seizoen nog een keer een grote beker vasthouden.

pi_166443405
http://www.espn.com/video/clip?id=17970745

Ross Brawn over Max Verstappen :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 november 2016 @ 00:01:53 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166443434
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.espn.com/video/clip?id=17970745

Ross Brown over Max Verstappen :)
Nu een link die wel werkt :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166443498
Hier werkt hij gewoon?
pi_166445145
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier werkt hij gewoon?
Hier ook.
Mooi dat hij zo positief is, hij glimlacht ook gewoon de hele tijd.
"He's rattling some cages" is een terechte uitspraak, lijkt er idd op dat de gevestigde orde flink wakker wordt geschud nu.
En dat is mooi. ^O^
pi_166445212
quote:

[..]

denk nog niet helemaal (voorspel een net zulke opbouw aals de vorige periode (lastig begin (2001 (toen het nog officieel Benetton was (maar Renault was al eigenaar) na het 2de seizoen waar er gegelmatig om punten gestreden worden, het jaar daarna de top teams aardig lastig maken
pi_166445269
Maar heeft Renault ook dezelfde motorupdates gehad als RB?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet maar wat ik wel weet is dat dat een groot verschil maakt.

En uiteraard zijn de chassis' verschillend wat ook meetelt.
pi_166447217
Ik denk iig dat er in renault meer toekomst zit dan in bv williams of FI. Al weet je natuurlijk niet hoeveel het geld van stroll williams verder helpt.
De afgelopen jaren waren eigenlijk sowieo goede jaren omdat een absoluut topteam 2 jaar achteraan de middenmoot hangt. Ik verwacht iig dat de budgetten voornamelijk de ranking gaan bepalen de komende jaren. Met een top 4 van rb/merc/mclaren/ferrari die een flinke voorsprong hebben. Misschien dat Renault aansluiting kan vinden. Maar ik de niet dat we andere teams in de top 3 gaan zien zoals we 2 jaar met williams hadden
pi_166447425
En ik denk dat met de gewijzigde regels voor volgend jaar waardoor iedereen een compleet nieuwe auto moet bouwen nog wel eens er een grote verrassing kan komen.
Iedereen begint in feite weer vanaf 0 en de vraag is dan wie het beste ontwerp heeft.
Hoeft niet eens persé een high budget team te zijn, wie weet kan je met minder geld een vreselijk goede auto ontwerpen.
Ik ben echt retebenieuwd en kan niet wachten tot volgend seizoen!

En ja, eerst dit seizoen afmaken, ik weet het. :)
pi_166447855
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 04:52 schreef vannelle het volgende:
En ik denk dat met de gewijzigde regels voor volgend jaar waardoor iedereen een compleet nieuwe auto moet bouwen nog wel eens er een grote verrassing kan komen.
Iedereen begint in feite weer vanaf 0 en de vraag is dan wie het beste ontwerp heeft.
Hoeft niet eens persé een high budget team te zijn, wie weet kan je met minder geld een vreselijk goede auto ontwerpen.
Ik ben echt retebenieuwd en kan niet wachten tot volgend seizoen!

En ja, eerst dit seizoen afmaken, ik weet het. :)
Nouja, in dat opzicht zou Sauber ook nog wel eens verrassend uit de hoek kunnen komen. Er valt wel veel te zeggen en twijfelen over hun strategie betreft de Ferrari '16 motor, maar ze kunnen nu wel als eerste team aan het werk met hun chassis. En in het verleden heeft Sauber een aantal keer een uitstekend chassis gemaakt, dus het zijn pannenkoeken op dat gebied. En daarop kunnen ze dus ook weer sneller de aero aan de slag.
pi_166447942
Ik denk dat de voorsprong die Mercedes heeft op de andere renstallen de komende jaren niet ingehaald zal worden. Iedereen roept dat hun motoren volgend seizoen beter gaat worden en het gat kleiner zal worden.

Maar denken jullie dat Mercedes stil zit ofzo?? Die komen volgend jaar waarschijnlijk ook met een motor die nog beter is als de huidige.
pi_166447983

[ Bericht 100% gewijzigd door Raram op 06-11-2016 08:25:04 ]
  zondag 6 november 2016 @ 08:32:44 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_166448022
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 08:16 schreef Raram het volgende:
Ik denk dat de voorsprong die Mercedes heeft op de andere renstallen de komende jaren niet ingehaald zal worden. Iedereen roept dat hun motoren volgend seizoen beter gaat worden en het gat kleiner zal worden.

Maar denken jullie dat Mercedes stil zit ofzo?? Die komen volgend jaar waarschijnlijk ook met een motor die nog beter is als de huidige.
ben wel met je eens dat de voorsprong in principe te groot is om in te halen maar de kans is wel groter dat het gebeurt bij een grote regelwijziging.
pi_166448049
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 08:16 schreef Raram het volgende:

http://www.racexpress.nl/(...)t-dat-ze-een/n/76002

Misschien heb je gelijk, maar met Red Bull die het beste ontwerpteam in huis heeft, is het op dit moment erg moeilijk te voorspellen welk team in 2017 de beste kaarten in handen heeft.
Ik denk dat Mercedes het komend jaar in ieder geval verrekte moeilijk gaat krijgen.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_166448258
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 08:36 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

http://www.racexpress.nl/(...)t-dat-ze-een/n/76002

Misschien heb je gelijk, maar met Red Bull die het beste ontwerpteam in huis heeft, is het op dit moment erg moeilijk te voorspellen welk team in 2017 de beste kaarten in handen heeft.
Ik denk dat Mercedes het komend jaar in ieder geval verrekte moeilijk gaat krijgen.
Ja dat denk ik ook en Ferrari nóg moeilijker.. team staat nu niet echt bekend als uitvinders of vernieuwend, ze zijn veel te conversatief en denk echt dat Ferrari volgend jaar naar P4/P5 gaat afglijden. Renault en McLaren gaan voorbij aan hen gok ik zo.
  zondag 6 november 2016 @ 09:25:02 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_166448313
Ik denk dat er weinig verandert aan de situatie die er nu is, ik hoop dat Red Bull wat dichterbij kan komen en het spannender kan maken. Dat er zoveel van McLaren verwacht wordt begrijp ik echt niet, op basis van wat? Ze laten nog helemaal niets zien, ook motorisch niet.

Renault zal ook wel stappen gaan maken maar we weten allemaal dat secondes goed maken niet gaat in F1.
pi_166448425
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 09:25 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat er weinig verandert aan de situatie die er nu is, ik hoop dat Red Bull wat dichterbij kan komen en het spannender kan maken. Dat er zoveel van McLaren verwacht wordt begrijp ik echt niet, op basis van wat? Ze laten nog helemaal niets zien, ook motorisch niet.

Renault zal ook wel stappen gaan maken maar we weten allemaal dat secondes goed maken niet gaat in F1.
Het chassis/aero van die Renault is echt belabberd, dat moet haast ook wel met zelfde motor als RB en dan zo onderaan bungelen. Het chassis van McLaren is gemaakt op evolutie heb ik begrepen, het chassis waarmee ze nu rijden is een kleine variant op waarmee ze volgend jaar willen rijden. In de Engelse F1 Racing heb ik een artikel gelezen (nog steeds wel nat vingerwerk) dat de versoepeling van motoren regel (Honda is bezig met een +900pk hybride) en dat ze met dit chassis volgens de nieuwe reglementen al 4,5 seconden hebben gevonden in de computer simulaties.
  zondag 6 november 2016 @ 09:38:25 #150
12221 Tijn