Ja tuurlijk en ocon ook.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:32 schreef Raram het volgende:
Max kan misschien wel gaan winnen in Brazilië.
Was dit cynische bedoelt?quote:
Ja natuurlijk, die opmerking slaat nergens op. Als je het dan onderbouwt zoals je in deze post doet is hij relevant. Maar alleen die zin posten slaat nergens op.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:39 schreef Raram het volgende:
[..]
Was dit cynische bedoelt?
In principe is winnen best mogelijk want Mercedes faalt ook heel vaak dit seizoen op bepaalde momenten.
Zal Renault volgend seizoen al meer met de top mee kunnen komen? Ze hebben dezelfde motor als de RB maar het gat is nog best groot.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Inderdaad !
Hoop dat hij met Renault nog mooie dingen kan laten zien in de toekomst.
Hopen dat ze goede foto's gemaakt hebben van de onderzijde toen de auto van Max in Austin aan de takel hingquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze hebben dezelfde motor als de RB maar het gat is nog best groot.
Dat is voor volgend jaar nog te veel gevraagd, maar ze kunnen best een goede auto bouwen die het McLaren, Williams, Force India en Toro Rosso regelmatig lastig zou moeten kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zal Renault volgend seizoen al meer met de top mee kunnen komen? Ze hebben dezelfde motor als de RB maar het gat is nog best groot.
Max kan altijd winnen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, die opmerking slaat nergens op. Als je het dan onderbouwt zoals je in deze post doet is hij relevant. Maar alleen die zin posten slaat nergens op.
Nu een link die wel werktquote:Op zondag 6 november 2016 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.espn.com/video/clip?id=17970745
Ross Brown over Max Verstappen
Hier ook.quote:
denk nog niet helemaal (voorspel een net zulke opbouw aals de vorige periode (lastig begin (2001 (toen het nog officieel Benetton was (maar Renault was al eigenaar) na het 2de seizoen waar er gegelmatig om punten gestreden worden, het jaar daarna de top teams aardig lastig makenquote:Op zaterdag 5 november 2016 20:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zal Renault volgend seizoen al meer met de top mee kunnen komen? Ze hebben dezelfde motor als de RB maar het gat is nog best groot.
Nouja, in dat opzicht zou Sauber ook nog wel eens verrassend uit de hoek kunnen komen. Er valt wel veel te zeggen en twijfelen over hun strategie betreft de Ferrari '16 motor, maar ze kunnen nu wel als eerste team aan het werk met hun chassis. En in het verleden heeft Sauber een aantal keer een uitstekend chassis gemaakt, dus het zijn pannenkoeken op dat gebied. En daarop kunnen ze dus ook weer sneller de aero aan de slag.quote:Op zondag 6 november 2016 04:52 schreef vannelle het volgende:
En ik denk dat met de gewijzigde regels voor volgend jaar waardoor iedereen een compleet nieuwe auto moet bouwen nog wel eens er een grote verrassing kan komen.
Iedereen begint in feite weer vanaf 0 en de vraag is dan wie het beste ontwerp heeft.
Hoeft niet eens persé een high budget team te zijn, wie weet kan je met minder geld een vreselijk goede auto ontwerpen.
Ik ben echt retebenieuwd en kan niet wachten tot volgend seizoen!
En ja, eerst dit seizoen afmaken, ik weet het.
ben wel met je eens dat de voorsprong in principe te groot is om in te halen maar de kans is wel groter dat het gebeurt bij een grote regelwijziging.quote:Op zondag 6 november 2016 08:16 schreef Raram het volgende:
Ik denk dat de voorsprong die Mercedes heeft op de andere renstallen de komende jaren niet ingehaald zal worden. Iedereen roept dat hun motoren volgend seizoen beter gaat worden en het gat kleiner zal worden.
Maar denken jullie dat Mercedes stil zit ofzo?? Die komen volgend jaar waarschijnlijk ook met een motor die nog beter is als de huidige.
http://www.racexpress.nl/(...)t-dat-ze-een/n/76002quote:Op zondag 6 november 2016 08:16 schreef Raram het volgende:
Ik denk dat de voorsprong die Mercedes heeft op de andere renstallen de komende jaren niet ingehaald zal worden. Iedereen roept dat hun motoren volgend seizoen beter gaat worden en het gat kleiner zal worden.
Maar denken jullie dat Mercedes stil zit ofzo?? Die komen volgend jaar waarschijnlijk ook met een motor die nog beter is als de huidige.
Ja dat denk ik ook en Ferrari nóg moeilijker.. team staat nu niet echt bekend als uitvinders of vernieuwend, ze zijn veel te conversatief en denk echt dat Ferrari volgend jaar naar P4/P5 gaat afglijden. Renault en McLaren gaan voorbij aan hen gok ik zo.quote:Op zondag 6 november 2016 08:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
http://www.racexpress.nl/(...)t-dat-ze-een/n/76002
Misschien heb je gelijk, maar met Red Bull die het beste ontwerpteam in huis heeft, is het op dit moment erg moeilijk te voorspellen welk team in 2017 de beste kaarten in handen heeft.
Ik denk dat Mercedes het komend jaar in ieder geval verrekte moeilijk gaat krijgen.
Het chassis/aero van die Renault is echt belabberd, dat moet haast ook wel met zelfde motor als RB en dan zo onderaan bungelen. Het chassis van McLaren is gemaakt op evolutie heb ik begrepen, het chassis waarmee ze nu rijden is een kleine variant op waarmee ze volgend jaar willen rijden. In de Engelse F1 Racing heb ik een artikel gelezen (nog steeds wel nat vingerwerk) dat de versoepeling van motoren regel (Honda is bezig met een +900pk hybride) en dat ze met dit chassis volgens de nieuwe reglementen al 4,5 seconden hebben gevonden in de computer simulaties.quote:Op zondag 6 november 2016 09:25 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat er weinig verandert aan de situatie die er nu is, ik hoop dat Red Bull wat dichterbij kan komen en het spannender kan maken. Dat er zoveel van McLaren verwacht wordt begrijp ik echt niet, op basis van wat? Ze laten nog helemaal niets zien, ook motorisch niet.
Renault zal ook wel stappen gaan maken maar we weten allemaal dat secondes goed maken niet gaat in F1.
Op basis van de enorme bedragen die ze eraan uitgeven, denk ik. Het budget van McLaren is veel groter dan van een Force India of Toro Rosso bijvoorbeeld, dus dat moet zich toch gaan vertalen naar resultaten.quote:Op zondag 6 november 2016 09:25 schreef Tarado het volgende:
Dat er zoveel van McLaren verwacht wordt begrijp ik echt niet, op basis van wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |