Vond ik wel. Pauw deed het best goed en Nico ook natuurlijk. Tof dat hij in zo'n Nederlands praatprogramma durft te komen. Lijkt me toch lastig, ook al spreekt hij de taal heel goed.quote:
Als Pauw onderuitgezakt zit is hij op zijn best en kan hij sommigen helemaal doorzagenquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:02 schreef Meike26 het volgende:
Prima interview indd, wel irritant hoe Pauw er echt als Yup bij zit, quasy geïnteresseerd, hij zou het best kunnen zijn, maar ergens heb je het idee dat ie zelf ook graag naar huis wil. Babbel eens even door Nico..
Rechtsboven op de smiley klikken bij een post van moblo. Dan zie je ook de sig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
ja die zie ik dus niet, want mobiel. 30 euro in de min momenteel, maar de avond is nog jong. Hoe was Pauw? Of is dat nog niet geweest?
Pauw is altijd zo, en idd je kan zijn stijl haten of okay vinden. Vond zijn interview met Max een paar maanden geleden ook wel goed, terwijl er velen waren die het niks vonden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:02 schreef Meike26 het volgende:
Prima interview indd, wel irritant hoe Pauw er echt als Yup bij zit, quasy geïnteresseerd, hij zou het best kunnen zijn, maar ergens heb je het idee dat ie zelf ook graag naar huis wil. Babbel eens even door Nico..
Ja dat heb ik dus gemist. Ik sta licht in de plus nu.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Pauw begint om 23.00. Kan je nog bier en nootjes halen voordat het begint.
Thanks! Zit ik al dik 15 jaar op FOK! maar dat wist ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rechtsboven op de smiley klikken bij een post van moblo. Dan zie je ook de sig.
100x beter dan zo'n host als Matthijs van Nerdkerk die zijn gasten telkens onderbreekt. Die vent kan beter een monoloog houden ipv een talkshow.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Pauw is altijd zo, en idd je kan zijn stijl haten of okay vinden. Vond zijn interview met Max een paar maanden geleden ook wel goed, terwijl er velen waren die het niks vonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |