Dat idee heb ik ook inderdaad, ik wil het volgend jaar wel eens zien als de RB de beste auto is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Ze rijden bijna nooit dezelfde strategie dus maakt de race nu moeilijk vergelijken. Maar ik heb het idee dat in de race Ricciardo nooit wegrijdt bij Max, met een uitzondering nagelaten
Dat is voor Max te hopen, maar ik denk dat het chassis van Mercedes goed genoeg is om ook volgend jaar mee te doen om de titel. Hopelijk komt RB daar bij en krijg je mooiere races.quote:Op dinsdag 8 november 2016 07:51 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar de 2014 mercedes is nog mede ontwikkeld door Ross Brawn. En de 2016 mercedes is daar een doorontwikkeling van. En niets ten nadele van Toto Wolff maar dat is geen Ross Brawn, dus het valt nog te bezien hoe dat gaat uitpakken wanneer ze de 2017 wagen vanaf de grond af hebben opgebouwd. Ik denk dat het gat met RB omgekeerd wordt.
Ferrari heeft een cultuurverandering nodig. Eentje waarbij de topman er niet bovenop zit en het team de ruimte geeft om te presteren. Fouten worden nu afgestraft met ontslag, terwijl het zou moeten zijn dat je de ruimte krijgt om nieuwe dingen uit te proberen. Door de huidige cultuur opereert iedereen in het team nogal conservatief.quote:Ferrari blijft denk ik hangen waar ze nu hangen tot ze de interne crisis oplossen, en wat Italianen omruilen voor buitenlanders.
Ik zie Max ook voorbij gaan aan ric. Ric vind ik nog steeds niet uit blinken in inhalen, racen om te winnen etc.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Zonder gekleurde bril verwacht ik eigenlijk dat Max Ric volgend jaar voorbij is. Je zag duidelijk dat Max t.o.v Ricciardo tijd nodig had om te wennen aan de wagen. Maar de laatste races is hij steeds gelijkwaardiger aan Ricciardo, eerst stond het volgens mij 6-0 in kwalificaties voor Ricciardo. Over de laatste 10 is dat 5-5 en over de laatste 4 1-3 voor Max. Als hij straks in een auto zit die op maat voor hem is gemaakt is dat ook weer een fractie gunstiger.
Het klinkt misschien te optimistisch maar ik zou iig teleurgesteld zijn als Max volgend jaar achter Ricciardo finisht puur vanwege mij verwachtingen.
Dit seizoen volgens mij al 5/6 weersverwachtingen op maandag/dinsdag gezien die totaal niet uitkwamen.quote:
Ik vind het altijd wel knap hoe buitenstaanders zulke conclusies kunnen trekken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is voor Max te hopen, maar ik denk dat het chassis van Mercedes goed genoeg is om ook volgend jaar mee te doen om de titel. Hopelijk komt RB daar bij en krijg je mooiere races.
[..]
Ferrari heeft een cultuurverandering nodig. Eentje waarbij de topman er niet bovenop zit en het team de ruimte geeft om te presteren. Fouten worden nu afgestraft met ontslag, terwijl het zou moeten zijn dat je de ruimte krijgt om nieuwe dingen uit te proberen. Door de huidige cultuur opereert iedereen in het team nogal conservatief.
Heb je gelezen wat Brawn en Baldiserri over Ferrari zeiden? Daar is mijn stukje op gebaseerd.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel knap hoe buitenstaanders zulke conclusies kunnen trekken.
Scoreboard statistiek vs Scoreboard statistiekquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Ze rijden bijna nooit dezelfde strategie dus maakt de race nu moeilijk vergelijken. Maar ik heb het idee dat in de race Ricciardo nooit wegrijdt bij Max, met een uitzondering nagelaten
En de kwalificatie in Hongarije. Ik was nat tot op mijn onderbroekquote:
Oftewel als rosberg wint is hij kampioen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 09:56 schreef Geralt het volgende:
Dat is nog maar afwachten. Newey kan ook zomaar de plank misgeslagen hebben. Dat is al eerder gebeurd.
Anyway, wat heeft Nico nodig om dit weekend kampioen te worden?
[ afbeelding ]
als je er dan ook een linkje bij post zouden anderen het ook kunnen lezen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat Brawn en Baldiserri over Ferrari zeiden? Daar is mijn stukje op gebaseerd.
En Monaco, en de Qualy van Oostenrijk was op een opdrogende baan toch ? Verder niet veel regen gehad inderdaad dus mag van mij wel weer een nat weekend worden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En de kwalificatie in Hongarije. Ik was nat tot op mijn onderbroek
Monaco, Silverstonequote:Op dinsdag 8 november 2016 12:05 schreef Dos37 het volgende:
Dit jaar volgens mij maar heel weinig regen races gehad, of heb ik het mis? Kan me nog wel een keer een start achter de SC herinneren
Surequote:Op dinsdag 8 november 2016 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
als je er dan ook een linkje bij post zouden anderen het ook kunnen lezen.
Zij vinden iets en je ventileert het hier alsof je het zelf uitgedokterd hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sure
Baldisserri:
http://lmgtfy.com/?q=baldisserri+ferrari+culture
Brawn en ook Ecclestone:
http://lmgtfy.com/?q=brawn+ecclestone+ferrari+italiaans+team
Het is nog maar de vraag in hoeverre de auto van volgend jaar bij Max past, en hoe lang Max nodig heeft om zich aan te passen aan de nieuwe wagen. De ervaring van Ricciardo zal daar zeker verschil kunnen maken, zeker de eerste helft van het seizoen. Al is het maar net die paar tienden per ronde. Ricciardo wordt niet zomaar door veel volgers al de beste rijder op de grid gezien, dat Max momenteel gelijkwaardig is, is een prestatie op zich.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie Max ook voorbij gaan aan ric. Ric vind ik nog steeds niet uit blinken in inhalen, racen om te winnen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |