SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
En teruggaan naar der ex is ook geen optie.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:19 schreef Saind het volgende:
Je kunt 'r ook moeilijk teleurstellen hè.
Ze is wat gewend
Feyenoord B.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie ook alweer?
Excelsiorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie ook alweer?
Roep maarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had een fantastische TT in gedachten.
Maar oké...
quote:
Ok cool. Is alleen maar beter, dan hoef ik ook niet bang te zijn dat Onlo mij de tyfus inslaat a.s. zondag.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik respecteer de snelheid waarmee Onlo het nieuwe topic heeft geopend. Ik pak mijn kans na dit topic.
Dat deed Sparta ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gingen al spelers sparen las ik.
Door dat te zeggen haalt hij de druk ook wat weg bij z'n spelers. Maar normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn. #spartapsvquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gingen al spelers sparen las ik.
Ik versloeg net een PSV fan met tafelvoetbal, goudmijn aan Sparta grappen is dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door dat te zeggen haalt hij de druk ook wat weg bij z'n spelers. Maar normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn. #spartapsv
Jullie winnen wel met 5-0.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door dat te zeggen haalt hij de druk ook wat weg bij z'n spelers. Maar normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn. #spartapsv
Nou, geef 'm door aan Don. Die wil 'm vast wel voor je wijzigenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had een fantastische TT in gedachten.
Maar oké...
Volg jij Ajax wel fanatiek eigenlijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:33 schreef Saind het volgende:
Wel blij dat Ajax vanavond niet tijdens de bake off speelt. Had ik niet kunnen kijken
Ik kijk wel alles. Niet altijd met plezier.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volg jij Ajax wel fanatiek eigenlijk?
Gaylord.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:33 schreef Saind het volgende:
Wel blij dat Ajax vanavond niet tijdens de bake off speelt. Had ik niet kunnen kijken
Ik zit sinds vandaag weer in Parijs, dus ik zal een streampje zoeken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik denk het niet. Caland HMF Sjaak gaan ook niet geloof ik.
Snap ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kijk wel alles. Niet altijd met plezier.
geloofdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar had bij jou altijd het idee dat jij het meestal wel geloofd
geloofdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar had bij jou altijd het idee dat jij het meestal wel geloofd
Fouten horen bij het leven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:37 schreef Saind het volgende:
Even quoten dat je het niet kunt ninja-editen
Dat is altijd iets wat je bij GGMM moet doen. Maar dan nog probeert die vlerk er onderuit te komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:37 schreef Saind het volgende:
Even quoten dat je het niet kunt ninja-editen
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar weten de ouders van onlogisch alles van
Ik had me GGMM toch minimaal drie keer zo dik voorgesteldquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Als iemand GGMM zoekt, het is de man in het rode broekje.
[ afbeelding ]
Ik vind dit heel ongepast. Ik draag nooit rode broeken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Als iemand GGMM zoekt, het is de man in het rode broekje.
[ afbeelding ]
que?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
zo nu eens kijken of mijn time capsule op mijn airport extreme kan
Iets zegt mij, dat ik blij moet zijn dat ik het plaatje niet kan zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit heel ongepast. Ik draag nooit rode broeken.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had me GGMM toch minimaal drie keer zo dik voorgesteld
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
En jij maar denken dat als je 10 kilo afvalt je op mijn gewicht zou zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zei het foutquote:
Is time capsule gewoon een achterlijke naam voor backup?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zei het fout
Nu staat het zo:
iMac -----> Router (airport extreme).
|---> time machine hd (https://support.apple.com/nl-nl/HT201250)
Moet gewoon zo iMac <---> Routert <---> Time machine.
Scheelt mij weer een usb port op de imac. Niet zo heel moeilijk maar heb er nooit zin in om te doen.
Uiteraard, blijft apple he. Al is time machine wel heel gaaf.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Is time capsule gewoon een achterlijke naam voor backup?
Zwarte voetbalschoenenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:56 schreef tong80 het volgende:
Ben aan het renoveren met m'n broer. Vonden we onder het bed een sporttas, voetbalschoenen voor het laatst 16 jaar geleden aangehad. Met champions en al.
[ afbeelding ]
Er zit nog sperma van je trainer opquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:56 schreef tong80 het volgende:
Ben aan het renoveren met m'n broer. Vonden we onder het bed een sporttas, voetbalschoenen voor het laatst 16 jaar geleden aangehad. Met champions en al.
[ afbeelding ]
Moet je nagaan wat voor vieze mensen jullie zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:56 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
onder het bed nog wel, was naast het lijk van die tante die ze al 20 jaar kwijt zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor vieze mensen jullie zijn.
Was dat voor de Eerste of de Tweede Wereldoorlog?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:01 schreef GGMM het volgende:
Toen Tong die schoenen droeg was Feyenoord nog een topclub.
Sow.. Tarado met een beste binnenkomer.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
onder het bed nog wel, was naast het lijk van die tante die ze al 20 jaar kwijt zijn
Zoals het hoortquote:
Ik speelde niet in de mandekking.quote:
Wie droeg laatst ook alweer twee verschillende kleuren ?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind witte voetbalschoenen ook best mooi.
Alleen die gekleurde zijn niks.
Geen idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie droeg laatst ook alweer twee verschillende kleuren ?
Zijn er meerdere geweest, maar de eerste die ik ermee zag was Fabregas een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie droeg laatst ook alweer twee verschillende kleuren ?
Ik dacht Jef Alberts.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:21 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie wie er nooit op gekleurde schoenen loopt?
Koos Alberts
Zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn er meerdere geweest, maar de eerste die ik ermee zag was Fabregas een paar jaar geleden.
Als ze daardoor beter gaan voetballen moeten ze het zelf weten, niet iedereen kan dezelfde smaak hebben.quote:
Ik Kaisersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon zwarte Copa Mundial. Zitten ook superfijn.
Puma begon er meequote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn er meerdere geweest, maar de eerste die ik ermee zag was Fabregas een paar jaar geleden.
Is het alweer zo laat, jeetje.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Moet je zelf weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben afgeknapt op de bal gehakt.
Hoiquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben afgeknapt op de bal gehakt.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gegeten, maar best benieuwd naar eigenlijk.
Dat is de gehaktbal die Wilfred Genee maakt, vooral voor kantines.quote:
Een platte gehaktbal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook wel.
[..]
Dat is de gehaktbal die Wilfred Genee maakt, vooral voor kantines.
Volgens mij is hij bedacht door Robert Kranenborg van de pop-up restaurants, dus of hij lekker is durf ik niet te zeggen.
Volgens mij in Duitsland ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Een platte gehaktbal.
Dat is wat ze in denemarken een frikandel noemen
Bemoei je er niet meequote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij in Duitsland ook.
Ok.quote:
Matig dagje qua drank cravings vandaag.quote:
Nog veel last van?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Matig dagje qua drank cravings vandaag.
Matig.
Waardeloos.
Valt mee.quote:
Ik merk wel dat ik Van der Gijp helemaal niet mis als hij niet bij VI zit als hij ziek is, dat was toen hij die hele tijd ziek was ook al zo. Ze zouden van mij altijd wel mogen rouleren met de gasten.quote:
Eens, vooral omdat je dan veel meer dynamiek in het programma krijgt door andere chemie tussen gasten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik Van der Gijp helemaal niet mis als hij niet bij VI zit als hij ziek is, dat was toen hij die hele tijd ziek was ook al zo. Ze zouden van mij altijd wel mogen rouleren met de gasten.
Ik pleit voor vaker het droomduo Aad300 en Bossiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik Van der Gijp helemaal niet mis als hij niet bij VI zit als hij ziek is, dat was toen hij die hele tijd ziek was ook al zo. Ze zouden van mij altijd wel mogen rouleren met de gasten.
Ik hoop sowieso op meer Aadgod bij VI.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik pleit voor vaker het droomduo Aad300 en Bossie
Garantie voor prijzen
Die willen te veel over voetbal praten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso op meer Aadgod bij VI.
En Emile mag ook wel weer langskomen.
Niemand neemt Derksen ook serieus qua voetbalmening, hij zit er alleen voor zijn humor en kennis van bestuurszaken (wat wel teringsaai is maar goed)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind vooral Derksen maar een vervelend mannetje bij VI.
Die nog 30 jaar in het verleden leeft qua voetbal en niet graag naar een andere voetbalvisie luistert.
Waar ie altijd tering subjectief in is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
kennis van bestuurszaken (wat wel teringsaai is maar goed)
Dat vind ik de beste showtjes, en dan af en toe kan er prima een grap tussendoor. Maar niet alleen maar grappen en af en toe over voetbal praten. Als voetbal cabaret wordt dan haak ik af.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die willen te veel over voetbal praten.
Dat waren allebij wel toppers ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso op meer Aadgod bij VI.
En Emile mag ook wel weer langskomen.
Dat wel ja, maar hij houdt wel bij wie waar zit en waar ze gezeten hebben. Dus je kan nog steeds wel je eigen mening vormen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar ie altijd tering subjectief in is.
Blijft jammer dat Wim er niet meer mag zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat waren allebij wel toppers ja.
Ja dat vind ik ook wel, op Ziggo kijk ik eigenlijk nooit, terwijl dat misschien ook wel een leuk progamma is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft jammer dat Wim er niet meer mag zitten.
Dat kijk ik wel, maar daar komt hij toch minder uit de verf. Al is hij wel het beste element uit het programma.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel, op Ziggo kijk ik eigenlijk nooit, terwijl dat misschien ook wel een leuk progamma is.
Is er geen Heracles Almelo topic?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
kan iemand hafcfan quoten
ik weet niet waar hij post
ik kom nooit in VBLquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er geen Heracles Almelo topic?
Ik heb hem even gegoogled.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
kan iemand hafcfan quoten
ik weet niet waar hij post
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die ander vind ik beter die ze bij winst draaien. Iedereen shawl de lucht in enzo.
Ik kijk meestal ook alleen daar.quote:
hier*quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk meestal ook alleen daar.
quote:
Mijn broertje leest het feijenoord topic graag en dan lachen wij over de domme meningen.quote:
Wat dat betreft is het jammer dat klaasweetallesgod niet meer post.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje leest het feijenoord topic graag en dan lachen wij over de domme meningen.
Mijn geld wilden ze niet hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:45 schreef JanCees het volgende:
echt zonde dat ik daar ooit geld aan heb gedoneerd
Geld doneren aan een forumquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:45 schreef JanCees het volgende:
echt zonde dat ik daar ooit geld aan heb gedoneerd
JanCees had toen permban, die zag zn laatste forum al in rook opgaan.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JanCees had toen permban, die zag zn laatste forum al in rook opgaan.
ha ha ha
zo permanent was het dus blijkbaar nietquote:
😁quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JanCees had toen permban, die zag zn laatste forum al in rook opgaan.
ha ha ha
er is vast wel een goed Pools forum tochquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik hier perm krijg moet ik naar devoetbalkantine
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand hier wel eens milaan geweest (hafcfan reageert niet)
ik moet een hotel hebbenquote:
Frank de Boer is er coach dus ik kan je wel vertellen dat het pure oogaids is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet een hotel hebben
en ik moet weten of inter milaan de moeite waard is om te gaan kijken, heb namelijk van nature geen hoge pet op van die italiaantjes als ze competitie spelen in dat te grote stadion
Daarom.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank de Boer is er coach dus ik kan je wel vertellen dat het pure oogaids is.
Ik kom er ook alleen daarvoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:52 schreef Caland het volgende:
Milan is best kut, dat plein met die chique winkelstraten eromheen zijn goed te doen maar alles daarbuiten maken ze nooit schoon en is lelijk.
milan speelt wel leuk dit seizoenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet een hotel hebben
en ik moet weten of inter milaan de moeite waard is om te gaan kijken, heb namelijk van nature geen hoge pet op van die italiaantjes als ze competitie spelen in dat te grote stadion
Oh dan is het prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom er ook alleen daarvoor.
En wellicht dan een wedstrijdje kijken.
al zal hij wel weg zijn binnenkortquote:
ik ben er over anderhalf weekquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
al zal hij wel weg zijn binnenkort
Dagje shoppen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:54 schreef Caland het volgende:
Maar dat plein plus centrumpje heb je wel redelijk snel gezien trouwens.
Oja het CS is wel mooi, maar daaromheen dus paupergebied.
ik ben ooit in italie geweestquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is italië dus ik neem aan dat je wel fijn kan dineren.
tussenlanding waarheenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben ooit in italie geweest
tussenlanding
hoezo zomaar milaan dan
lekker aan de macaroni met smacquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is italië dus ik neem aan dat je wel fijn kan dineren.
bahquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lekker aan de macaroni met smac
als je daarmee aan komt zetten flikkeren ze je het land uitquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lekker aan de macaroni met smac
zelf maken ze niet veel betersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
als je daarmee aan komt zetten flikkeren ze je het land uit
dan gooien ze m tussen de hooligans van lazioquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
als je daarmee aan komt zetten flikkeren ze je het land uit
toen ik naar kroatie gingquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tussenlanding waarheen
zomaar
om mn lege bestaan zin te geven
heb je ook een leeg bestaanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
toen ik naar kroatie ging
mag ik mee
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan gooien ze m tussen de hooligans van lazio
doe maar luxequote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
gaan we nog echt macaroni met smac eten ook hier
Daarom lekker op jezelf wonenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
dat ie armo opzoektquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vanochtend mijn filmpje gezien?
Ook niet altijd het beste.quote:
Elke dag moeten koken is wel vervelend soms.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je niet voorjezelf kan zorgen zeker niet, maar ooit moet je die stap zetten
Dat is wel zoquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elke dag moeten koken is wel vervelend soms.
Toen ik hoorde dat Leo Driesen verslag ging geven heb ik gelijk het geluid uitgezet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:13 schreef JanCees het volgende:
deze draaide ze bij kozakken boys
wat een godenclub
ik weet niet eens waar het uitgezonden wordtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat Leo Driesen verslag ging geven heb ik gelijk het geluid uitgezet.
Ik hoorde al kermismuziek en moest aan jou denken ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:13 schreef JanCees het volgende:
wat een godenclub
Dat bepaal ik zelf wel, korzel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Viesdik.
Eet toch gezond, kwast.
Ik hoop dat je aders dichtslibben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, korzel.
nou nou nouquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aders dichtslibben.
Foxquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar het uitgezonden wordt
sowquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaren niet meer gegeten, maar destijds was het niet verkeerd met veel ketchupquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:41 schreef Vasion het volgende:
Kant en klaar burgers van de Jumbo zijn niet eens zo slecht.
Klopt die zitten erbij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaren niet meer gegeten, maar destijds was het niet verkeerd met veel ketchup
Rijst en kip voor jou weer zekert?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kant en klaar is altijd goor behalve lasagne, dat is nog wel okequote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:45 schreef Vasion het volgende:
Kant en klaar bami vind ik wel bizar goor.
Rijst brocolli en zalm vandaagquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rijst en kip voor jou weer zekert?
Net lasagne op.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kant en klaar is altijd goor behalve lasagne, dat is nog wel oke
Je plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Kees eet soms ook kant en klaar
[ afbeelding ]
Bij mij gewoon welquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet.
Geeeennnnaaaaannnnttttt
rijst, broccoli, tomaat en vegetarische 'kip' stukjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rijst brocolli en zalm vandaag
Wat stond er bij jou op het menu ouwe reus?
deze zijn echt heel chill Saind.quote:
Is lekker man. Ben een halve Italiaan. Dus kan het weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Don Leo, ben jij het ?quote:
Kutclub met veel te veel geld voor een dorp. In de jeugd wonnen we altijd. Later speelde er geen Werkendammer in het eerste.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:13 schreef JanCees het volgende:
wat een godenclub
Mijn geluid is stuk op de PCquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen fuck te doen vanavond.
Had zin in harde muziek na een dag hard werken. Dan maar zometeen Gijp op RTL4.quote:
Ohja, hoelaat is dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had zin in harde muziek na een dag hard werken. Dan maar zometeen Gijp op RTL4.
Dat is niet waar. De Roti-rollen van de Jumbo zijn ook goed binnen te houden.. Zéér goed binnen te houden, mag ik wel zeggen..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kant en klaar is altijd goor behalve lasagne, dat is nog wel oke
Is dat nou wel of geen SGP-club? Als in, wonen daar gereformeerden of is dat de Biesbos over?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kutclub met veel te veel geld voor een dorp. In de jeugd wonnen we altijd. Later speelde er geen Werkendammer in het eerste.
Ik was aan het zappen kwam op RTL4 zometeen bij Peter van der Voorst. Als ie zo heet.quote:
Gereformeerden idd. De kroegen sluiten er om twaalf uur ' avonds.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:37 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Is dat nou wel of geen SGP-club? Als in, wonen daar gereformeerden of is dat de Biesbos over?
Dankquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de promotie younge God
Hoi. Kom toevallig net van de Chinees vandaan.quote:
Ik heb het altijd een merkwaardig stukje Nederland gevonden, daar waar jij vandaan komt.. Wel mooi de trein van Den Bosch naar Utrecht, altijd even naar rechts kijken totdat ik Jimmie Hendrix zie.. ;-).quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gereformeerden idd. De kroegen sluiten er om twaalf uur ' avonds.
Hier verderop ook christelijke dorpen. Die verstieren het beleid hier omdat ze bij de gemeente zaltbommel horen.In Waardenburg zijn er nog ouders die de polio-prik weigeren.
Ben jij ook religieus?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gereformeerden idd. De kroegen sluiten er om twaalf uur ' avonds.
Hier verderop ook christelijke dorpen. Die verstieren het beleid hier omdat ze bij de gemeente zaltbommel horen.In Waardenburg zijn er nog ouders die de polio-prik weigeren.
Begint een gewoonte hé.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat niemand erop reageert, of wat?
Bommel is niet te vergelijken met de rest onder ons heen. Hier is het progressief. Schitterende brug en kerk. Veel popfestivals, kunstroute etcquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een merkwaardig stukje Nederland gevonden, daar waar jij vandaan komt.. Wel mooi de trein van Den Bosch naar Utrecht, altijd even naar rechts kijken totdat ik Jimmie Hendrix zie.. ;-).
Postte jij niet ook wel eens in het oude JNG?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoi. Kom toevallig net van de Chinees vandaan.
Maak er wat van hè ?
Het enige dat me met God verbindt is mijn moeder en de schoten in de kruising.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het enige dat me met God verbindt is mijn moeder en de schoten in de kruising.
Yep. ook in PUB. Zal zo eens kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Postte jij niet ook wel eens in het oude JNG?
Nice.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. ook in PUB. Zal zo eens kijken.
Ik ga binnenkort in Gelderland Zuid-West weer eens een middag fietsen, dat kan er wel heerlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bommel is niet te vergelijken met de rest onder ons heen. Hier is het progressief. Schitterende brug en kerk. Veel popfestivals, kunstroute etc
Wat moet je nou tussen al die mensen die je kleinkinderen konden zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. ook in PUB. Zal zo eens kijken.
De dijken en poldergebied is geweldig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:48 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort in Gelderland Zuid-West weer eens een middag fietsen, dat kan er wel heerlijk.
sssstquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje reclame aan het maken overal voor je forumpie.
Als ik iets haat zijn het mensen. En vooral oude chagrijnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je nou tussen al die mensen die je kleinkinderen konden zijn?
Ik overweeg zelfs ergens daar te gaan wonen.. Ik heb de grote stad wel gezien inmiddels..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
De dijken en poldergebied is geweldig.
Is dat met die drugs en uitgaanstopics?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Postte jij niet ook wel eens in het oude JNG?
huhquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dat met die drugs en uitgaanstopics?
Ga je kopen denk je. Bommel is ideaal Mooi stadje in de provincie.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:50 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik overweeg zelfs ergens daar te gaan wonen.. Ik heb de grote stad wel gezien inmiddels..
Helaas, zelfstandige. Het zit er voor mij op dit moment nog niet in om te kopen, maar in eerste instantie huren zou niet verkeerd zijn (ik heb bovendien de afgelopen 11 jaar gezworven door de gehele Benelux, eerst maar eens kijken of ik de rust kan vinden ergens wat langere tijd te blijven, al ben ik hier dus wel aan toe).quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je kopen denk je. Bommel is ideaal Mooi stadje in de provincie.
Amalia mag je over een paar jaar wel wat anders geven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:40 schreef JanCees het volgende:
Wat wordt het koningshuis toch Walgelijk behandelt in dit land. Van mij part krijgen ze nog 2x zo veel als nu. Amalia moet je minstens 3 miljoen per jaar geven.
Kijk eens rond in de Bommelerwaard. Huren is natuurlijk wel particulier. Zijn geen misselijke bedragen tegenwoordig. Verder succes.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:53 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Helaas, zelfstandige. Het zit er voor mij op dit moment nog niet in om te kopen, maar in eerste instantie huren zou niet verkeerd zijn (ik heb bovendien de afgelopen 11 jaar gezworven door de gehele Benelux, eerst maar eens kijken of ik de rust kan vinden ergens wat langere tijd te blijven, al ben ik hier dus wel aan toe).
Een Young subforum met Fylax als modquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat was nu de fok onthulling btw?
Wat een deceptie. Hebben we R&P toch voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Young subforum met Fylax als mod
Ja dat vroeg ik me ook al af, de vorige keer was in JNG alleen nog de SC actief. Waar allemaal mensen ruzie hadden en privégegevens verspreidde volgens mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat een deceptie. Hebben we R&P toch voor.
Aah een soort agressieve banga lijst!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af, de vorige keer was in JNG alleen nog de SC actief. Waar allemaal mensen ruzie hadden en privégegevens verspreidde volgens mij.
Heerlijk sctje.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af, de vorige keer was in JNG alleen nog de SC actief. Waar allemaal mensen ruzie hadden en privégegevens verspreidde volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |