kant en klaar is altijd goor behalve lasagne, dat is nog wel okequote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:45 schreef Vasion het volgende:
Kant en klaar bami vind ik wel bizar goor.
Rijst brocolli en zalm vandaagquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rijst en kip voor jou weer zekert?
Net lasagne op.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kant en klaar is altijd goor behalve lasagne, dat is nog wel oke
Je plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Kees eet soms ook kant en klaar
[ afbeelding ]
Bij mij gewoon welquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet.
Geeeennnnaaaaannnnttttt
rijst, broccoli, tomaat en vegetarische 'kip' stukjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rijst brocolli en zalm vandaag
Wat stond er bij jou op het menu ouwe reus?
deze zijn echt heel chill Saind.quote:
Is lekker man. Ben een halve Italiaan. Dus kan het weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
gaan we nog echt macaroni met smac eten ook hier
Don Leo, ben jij het ?quote:
Kutclub met veel te veel geld voor een dorp. In de jeugd wonnen we altijd. Later speelde er geen Werkendammer in het eerste.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:13 schreef JanCees het volgende:
deze draaide ze bij kozakken boys
wat een godenclub
Mijn geluid is stuk op de PCquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen fuck te doen vanavond.
Had zin in harde muziek na een dag hard werken. Dan maar zometeen Gijp op RTL4.quote:
Ohja, hoelaat is dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had zin in harde muziek na een dag hard werken. Dan maar zometeen Gijp op RTL4.
Dat is niet waar. De Roti-rollen van de Jumbo zijn ook goed binnen te houden.. Zéér goed binnen te houden, mag ik wel zeggen..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kant en klaar is altijd goor behalve lasagne, dat is nog wel oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |