Ik overweeg zelfs ergens daar te gaan wonen.. Ik heb de grote stad wel gezien inmiddels..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
De dijken en poldergebied is geweldig.
Is dat met die drugs en uitgaanstopics?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Postte jij niet ook wel eens in het oude JNG?
huhquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dat met die drugs en uitgaanstopics?
Ga je kopen denk je. Bommel is ideaal Mooi stadje in de provincie.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:50 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik overweeg zelfs ergens daar te gaan wonen.. Ik heb de grote stad wel gezien inmiddels..
Helaas, zelfstandige. Het zit er voor mij op dit moment nog niet in om te kopen, maar in eerste instantie huren zou niet verkeerd zijn (ik heb bovendien de afgelopen 11 jaar gezworven door de gehele Benelux, eerst maar eens kijken of ik de rust kan vinden ergens wat langere tijd te blijven, al ben ik hier dus wel aan toe).quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je kopen denk je. Bommel is ideaal Mooi stadje in de provincie.
Amalia mag je over een paar jaar wel wat anders geven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:40 schreef JanCees het volgende:
Wat wordt het koningshuis toch Walgelijk behandelt in dit land. Van mij part krijgen ze nog 2x zo veel als nu. Amalia moet je minstens 3 miljoen per jaar geven.
Kijk eens rond in de Bommelerwaard. Huren is natuurlijk wel particulier. Zijn geen misselijke bedragen tegenwoordig. Verder succes.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:53 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Helaas, zelfstandige. Het zit er voor mij op dit moment nog niet in om te kopen, maar in eerste instantie huren zou niet verkeerd zijn (ik heb bovendien de afgelopen 11 jaar gezworven door de gehele Benelux, eerst maar eens kijken of ik de rust kan vinden ergens wat langere tijd te blijven, al ben ik hier dus wel aan toe).
Een Young subforum met Fylax als modquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat was nu de fok onthulling btw?
Wat een deceptie. Hebben we R&P toch voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Young subforum met Fylax als mod
Ja dat vroeg ik me ook al af, de vorige keer was in JNG alleen nog de SC actief. Waar allemaal mensen ruzie hadden en privégegevens verspreidde volgens mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat een deceptie. Hebben we R&P toch voor.
Aah een soort agressieve banga lijst!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af, de vorige keer was in JNG alleen nog de SC actief. Waar allemaal mensen ruzie hadden en privégegevens verspreidde volgens mij.
Heerlijk sctje.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af, de vorige keer was in JNG alleen nog de SC actief. Waar allemaal mensen ruzie hadden en privégegevens verspreidde volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |