Is dat nou wel of geen SGP-club? Als in, wonen daar gereformeerden of is dat de Biesbos over?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kutclub met veel te veel geld voor een dorp. In de jeugd wonnen we altijd. Later speelde er geen Werkendammer in het eerste.
Ik was aan het zappen kwam op RTL4 zometeen bij Peter van der Voorst. Als ie zo heet.quote:
Gereformeerden idd. De kroegen sluiten er om twaalf uur ' avonds.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:37 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Is dat nou wel of geen SGP-club? Als in, wonen daar gereformeerden of is dat de Biesbos over?
Dankquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de promotie younge God
Hoi. Kom toevallig net van de Chinees vandaan.quote:
Ik heb het altijd een merkwaardig stukje Nederland gevonden, daar waar jij vandaan komt.. Wel mooi de trein van Den Bosch naar Utrecht, altijd even naar rechts kijken totdat ik Jimmie Hendrix zie.. ;-).quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gereformeerden idd. De kroegen sluiten er om twaalf uur ' avonds.
Hier verderop ook christelijke dorpen. Die verstieren het beleid hier omdat ze bij de gemeente zaltbommel horen.In Waardenburg zijn er nog ouders die de polio-prik weigeren.
Ben jij ook religieus?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gereformeerden idd. De kroegen sluiten er om twaalf uur ' avonds.
Hier verderop ook christelijke dorpen. Die verstieren het beleid hier omdat ze bij de gemeente zaltbommel horen.In Waardenburg zijn er nog ouders die de polio-prik weigeren.
Begint een gewoonte hé.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat niemand erop reageert, of wat?
Bommel is niet te vergelijken met de rest onder ons heen. Hier is het progressief. Schitterende brug en kerk. Veel popfestivals, kunstroute etcquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:42 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een merkwaardig stukje Nederland gevonden, daar waar jij vandaan komt.. Wel mooi de trein van Den Bosch naar Utrecht, altijd even naar rechts kijken totdat ik Jimmie Hendrix zie.. ;-).
Postte jij niet ook wel eens in het oude JNG?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoi. Kom toevallig net van de Chinees vandaan.
Maak er wat van hè ?
Het enige dat me met God verbindt is mijn moeder en de schoten in de kruising.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het enige dat me met God verbindt is mijn moeder en de schoten in de kruising.
Yep. ook in PUB. Zal zo eens kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Postte jij niet ook wel eens in het oude JNG?
Nice.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. ook in PUB. Zal zo eens kijken.
Ik ga binnenkort in Gelderland Zuid-West weer eens een middag fietsen, dat kan er wel heerlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bommel is niet te vergelijken met de rest onder ons heen. Hier is het progressief. Schitterende brug en kerk. Veel popfestivals, kunstroute etc
Wat moet je nou tussen al die mensen die je kleinkinderen konden zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. ook in PUB. Zal zo eens kijken.
De dijken en poldergebied is geweldig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:48 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort in Gelderland Zuid-West weer eens een middag fietsen, dat kan er wel heerlijk.
sssstquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje reclame aan het maken overal voor je forumpie.
Als ik iets haat zijn het mensen. En vooral oude chagrijnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je nou tussen al die mensen die je kleinkinderen konden zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |