SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
En teruggaan naar der ex is ook geen optie.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:19 schreef Saind het volgende:
Je kunt 'r ook moeilijk teleurstellen hè.
Ze is wat gewend
Feyenoord B.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie ook alweer?
Excelsiorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie ook alweer?
Roep maarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had een fantastische TT in gedachten.
Maar oké...
quote:
Ok cool. Is alleen maar beter, dan hoef ik ook niet bang te zijn dat Onlo mij de tyfus inslaat a.s. zondag.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik respecteer de snelheid waarmee Onlo het nieuwe topic heeft geopend. Ik pak mijn kans na dit topic.
Dat deed Sparta ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gingen al spelers sparen las ik.
Door dat te zeggen haalt hij de druk ook wat weg bij z'n spelers. Maar normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn. #spartapsvquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gingen al spelers sparen las ik.
Ik versloeg net een PSV fan met tafelvoetbal, goudmijn aan Sparta grappen is dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door dat te zeggen haalt hij de druk ook wat weg bij z'n spelers. Maar normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn. #spartapsv
Jullie winnen wel met 5-0.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door dat te zeggen haalt hij de druk ook wat weg bij z'n spelers. Maar normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn. #spartapsv
Nou, geef 'm door aan Don. Die wil 'm vast wel voor je wijzigenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had een fantastische TT in gedachten.
Maar oké...
Volg jij Ajax wel fanatiek eigenlijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:33 schreef Saind het volgende:
Wel blij dat Ajax vanavond niet tijdens de bake off speelt. Had ik niet kunnen kijken
Ik kijk wel alles. Niet altijd met plezier.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volg jij Ajax wel fanatiek eigenlijk?
Gaylord.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:33 schreef Saind het volgende:
Wel blij dat Ajax vanavond niet tijdens de bake off speelt. Had ik niet kunnen kijken
Ik zit sinds vandaag weer in Parijs, dus ik zal een streampje zoeken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik denk het niet. Caland HMF Sjaak gaan ook niet geloof ik.
Snap ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kijk wel alles. Niet altijd met plezier.
geloofdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar had bij jou altijd het idee dat jij het meestal wel geloofd
geloofdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar had bij jou altijd het idee dat jij het meestal wel geloofd
Fouten horen bij het leven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:37 schreef Saind het volgende:
Even quoten dat je het niet kunt ninja-editen
Dat is altijd iets wat je bij GGMM moet doen. Maar dan nog probeert die vlerk er onderuit te komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:37 schreef Saind het volgende:
Even quoten dat je het niet kunt ninja-editen
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar weten de ouders van onlogisch alles van
Ik had me GGMM toch minimaal drie keer zo dik voorgesteldquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Als iemand GGMM zoekt, het is de man in het rode broekje.
[ afbeelding ]
Ik vind dit heel ongepast. Ik draag nooit rode broeken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Als iemand GGMM zoekt, het is de man in het rode broekje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |