SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
En teruggaan naar der ex is ook geen optie.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:19 schreef Saind het volgende:
Je kunt 'r ook moeilijk teleurstellen hè.
Ze is wat gewend
Feyenoord B.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie ook alweer?
Excelsiorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie ook alweer?
Roep maarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had een fantastische TT in gedachten.
Maar oké...
quote:
Ok cool. Is alleen maar beter, dan hoef ik ook niet bang te zijn dat Onlo mij de tyfus inslaat a.s. zondag.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik respecteer de snelheid waarmee Onlo het nieuwe topic heeft geopend. Ik pak mijn kans na dit topic.
Dat deed Sparta ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gingen al spelers sparen las ik.
Door dat te zeggen haalt hij de druk ook wat weg bij z'n spelers. Maar normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn. #spartapsvquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gingen al spelers sparen las ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |