Ik versloeg net een PSV fan met tafelvoetbal, goudmijn aan Sparta grappen is dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door dat te zeggen haalt hij de druk ook wat weg bij z'n spelers. Maar normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn. #spartapsv
Jullie winnen wel met 5-0.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door dat te zeggen haalt hij de druk ook wat weg bij z'n spelers. Maar normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn. #spartapsv
Nou, geef 'm door aan Don. Die wil 'm vast wel voor je wijzigenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had een fantastische TT in gedachten.
Maar oké...
Volg jij Ajax wel fanatiek eigenlijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:33 schreef Saind het volgende:
Wel blij dat Ajax vanavond niet tijdens de bake off speelt. Had ik niet kunnen kijken
Ik kijk wel alles. Niet altijd met plezier.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volg jij Ajax wel fanatiek eigenlijk?
Gaylord.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:33 schreef Saind het volgende:
Wel blij dat Ajax vanavond niet tijdens de bake off speelt. Had ik niet kunnen kijken
Ik zit sinds vandaag weer in Parijs, dus ik zal een streampje zoeken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik denk het niet. Caland HMF Sjaak gaan ook niet geloof ik.
Snap ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kijk wel alles. Niet altijd met plezier.
geloofdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar had bij jou altijd het idee dat jij het meestal wel geloofd
geloofdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar had bij jou altijd het idee dat jij het meestal wel geloofd
Fouten horen bij het leven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:37 schreef Saind het volgende:
Even quoten dat je het niet kunt ninja-editen
Dat is altijd iets wat je bij GGMM moet doen. Maar dan nog probeert die vlerk er onderuit te komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:37 schreef Saind het volgende:
Even quoten dat je het niet kunt ninja-editen
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar weten de ouders van onlogisch alles van
Ik had me GGMM toch minimaal drie keer zo dik voorgesteldquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Als iemand GGMM zoekt, het is de man in het rode broekje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |