quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JanCees had toen permban, die zag zn laatste forum al in rook opgaan.
ha ha ha
zo permanent was het dus blijkbaar nietquote:
😁quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JanCees had toen permban, die zag zn laatste forum al in rook opgaan.
ha ha ha
er is vast wel een goed Pools forum tochquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik hier perm krijg moet ik naar devoetbalkantine
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand hier wel eens milaan geweest (hafcfan reageert niet)
ik moet een hotel hebbenquote:
Frank de Boer is er coach dus ik kan je wel vertellen dat het pure oogaids is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet een hotel hebben
en ik moet weten of inter milaan de moeite waard is om te gaan kijken, heb namelijk van nature geen hoge pet op van die italiaantjes als ze competitie spelen in dat te grote stadion
Daarom.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank de Boer is er coach dus ik kan je wel vertellen dat het pure oogaids is.
Ik kom er ook alleen daarvoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:52 schreef Caland het volgende:
Milan is best kut, dat plein met die chique winkelstraten eromheen zijn goed te doen maar alles daarbuiten maken ze nooit schoon en is lelijk.
milan speelt wel leuk dit seizoenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet een hotel hebben
en ik moet weten of inter milaan de moeite waard is om te gaan kijken, heb namelijk van nature geen hoge pet op van die italiaantjes als ze competitie spelen in dat te grote stadion
Oh dan is het prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom er ook alleen daarvoor.
En wellicht dan een wedstrijdje kijken.
al zal hij wel weg zijn binnenkortquote:
ik ben er over anderhalf weekquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
al zal hij wel weg zijn binnenkort
Dagje shoppen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:54 schreef Caland het volgende:
Maar dat plein plus centrumpje heb je wel redelijk snel gezien trouwens.
Oja het CS is wel mooi, maar daaromheen dus paupergebied.
ik ben ooit in italie geweestquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is italië dus ik neem aan dat je wel fijn kan dineren.
tussenlanding waarheenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben ooit in italie geweest
tussenlanding
hoezo zomaar milaan dan
lekker aan de macaroni met smacquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is italië dus ik neem aan dat je wel fijn kan dineren.
bahquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lekker aan de macaroni met smac
als je daarmee aan komt zetten flikkeren ze je het land uitquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lekker aan de macaroni met smac
zelf maken ze niet veel betersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
als je daarmee aan komt zetten flikkeren ze je het land uit
dan gooien ze m tussen de hooligans van lazioquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
als je daarmee aan komt zetten flikkeren ze je het land uit
toen ik naar kroatie gingquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tussenlanding waarheen
zomaar
om mn lege bestaan zin te geven
heb je ook een leeg bestaanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
toen ik naar kroatie ging
mag ik mee
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan gooien ze m tussen de hooligans van lazio
doe maar luxequote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
gaan we nog echt macaroni met smac eten ook hier
Daarom lekker op jezelf wonenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
gaan we nog echt macaroni met smac eten ook hier
dat ie armo opzoektquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vanochtend mijn filmpje gezien?
Ook niet altijd het beste.quote:
Elke dag moeten koken is wel vervelend soms.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je niet voorjezelf kan zorgen zeker niet, maar ooit moet je die stap zetten
Dat is wel zoquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elke dag moeten koken is wel vervelend soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |