Ja dat vind ik ook wel, op Ziggo kijk ik eigenlijk nooit, terwijl dat misschien ook wel een leuk progamma is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft jammer dat Wim er niet meer mag zitten.
Dat kijk ik wel, maar daar komt hij toch minder uit de verf. Al is hij wel het beste element uit het programma.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel, op Ziggo kijk ik eigenlijk nooit, terwijl dat misschien ook wel een leuk progamma is.
Is er geen Heracles Almelo topic?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
kan iemand hafcfan quoten
ik weet niet waar hij post
ik kom nooit in VBLquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er geen Heracles Almelo topic?
Ik heb hem even gegoogled.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
kan iemand hafcfan quoten
ik weet niet waar hij post
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die ander vind ik beter die ze bij winst draaien. Iedereen shawl de lucht in enzo.
Ik kijk meestal ook alleen daar.quote:
hier*quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk meestal ook alleen daar.
quote:
Mijn broertje leest het feijenoord topic graag en dan lachen wij over de domme meningen.quote:
Wat dat betreft is het jammer dat klaasweetallesgod niet meer post.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje leest het feijenoord topic graag en dan lachen wij over de domme meningen.
Mijn geld wilden ze niet hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:45 schreef JanCees het volgende:
echt zonde dat ik daar ooit geld aan heb gedoneerd
Geld doneren aan een forumquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:45 schreef JanCees het volgende:
echt zonde dat ik daar ooit geld aan heb gedoneerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |