Zoals het hoortquote:
Ik speelde niet in de mandekking.quote:
Wie droeg laatst ook alweer twee verschillende kleuren ?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind witte voetbalschoenen ook best mooi.
Alleen die gekleurde zijn niks.
Geen idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie droeg laatst ook alweer twee verschillende kleuren ?
Zijn er meerdere geweest, maar de eerste die ik ermee zag was Fabregas een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie droeg laatst ook alweer twee verschillende kleuren ?
Ik dacht Jef Alberts.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:21 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie wie er nooit op gekleurde schoenen loopt?
Koos Alberts
Zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn er meerdere geweest, maar de eerste die ik ermee zag was Fabregas een paar jaar geleden.
Als ze daardoor beter gaan voetballen moeten ze het zelf weten, niet iedereen kan dezelfde smaak hebben.quote:
Ik Kaisersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon zwarte Copa Mundial. Zitten ook superfijn.
Puma begon er meequote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn er meerdere geweest, maar de eerste die ik ermee zag was Fabregas een paar jaar geleden.
Is het alweer zo laat, jeetje.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Moet je zelf weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben afgeknapt op de bal gehakt.
Hoiquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben afgeknapt op de bal gehakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |