Ik vind dit heel ongepast. Ik draag nooit rode broeken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:44 schreef onlogisch het volgende:
Als iemand GGMM zoekt, het is de man in het rode broekje.
[ afbeelding ]
que?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
zo nu eens kijken of mijn time capsule op mijn airport extreme kan
Iets zegt mij, dat ik blij moet zijn dat ik het plaatje niet kan zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit heel ongepast. Ik draag nooit rode broeken.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had me GGMM toch minimaal drie keer zo dik voorgesteld
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
En jij maar denken dat als je 10 kilo afvalt je op mijn gewicht zou zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zei het foutquote:
Is time capsule gewoon een achterlijke naam voor backup?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zei het fout
Nu staat het zo:
iMac -----> Router (airport extreme).
|---> time machine hd (https://support.apple.com/nl-nl/HT201250)
Moet gewoon zo iMac <---> Routert <---> Time machine.
Scheelt mij weer een usb port op de imac. Niet zo heel moeilijk maar heb er nooit zin in om te doen.
Uiteraard, blijft apple he. Al is time machine wel heel gaaf.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Is time capsule gewoon een achterlijke naam voor backup?
Zwarte voetbalschoenenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:56 schreef tong80 het volgende:
Ben aan het renoveren met m'n broer. Vonden we onder het bed een sporttas, voetbalschoenen voor het laatst 16 jaar geleden aangehad. Met champions en al.
[ afbeelding ]
Er zit nog sperma van je trainer opquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:56 schreef tong80 het volgende:
Ben aan het renoveren met m'n broer. Vonden we onder het bed een sporttas, voetbalschoenen voor het laatst 16 jaar geleden aangehad. Met champions en al.
[ afbeelding ]
Moet je nagaan wat voor vieze mensen jullie zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:56 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
onder het bed nog wel, was naast het lijk van die tante die ze al 20 jaar kwijt zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor vieze mensen jullie zijn.
Was dat voor de Eerste of de Tweede Wereldoorlog?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:01 schreef GGMM het volgende:
Toen Tong die schoenen droeg was Feyenoord nog een topclub.
Sow.. Tarado met een beste binnenkomer.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
onder het bed nog wel, was naast het lijk van die tante die ze al 20 jaar kwijt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |