Het is ook een beetje een flauwekul discussie. Denk dat ze gewoon een beetje jaloers zijn op zijn talent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:38 schreef Twieki het volgende:
Was een 'divebomb' niet dat je als aanvaller eerst deed alsof je bijvoorbeeld links wilde inhalen, de verdediger daardoor ook naar links gaat (en dus van de raceline gaat), en je dan probeert als aanvaller er rechts naast te komen, dan laat remmen en er vervolgens mogelijk rechts langs kon? Want dan moet de verdediger namelijk een wagenbreedte ruimte laten.
Als een aanvaller alleen probeert er links langs te gaan, is 't logisch dat de verdedigende partij ook naar links gaat en de deur dicht gooit.
Nee dat is een dumbyquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:38 schreef Twieki het volgende:
Was een 'divebomb' niet dat je als aanvaller eerst deed alsof je bijvoorbeeld links wilde inhalen, de verdediger daardoor ook naar links gaat (en dus van de raceline gaat), en je dan probeert als aanvaller er rechts naast te komen, dan laat remmen en er vervolgens mogelijk rechts langs kon? Want dan moet de verdediger namelijk een wagenbreedte ruimte laten.
Als een aanvaller alleen probeert er links langs te gaan, is 't logisch dat de verdedigende partij ook naar links gaat en de deur dicht gooit.
WTF voor vrienden zijn dat als die niet een uurtje die tv met de Q erop kunnen hebben?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Natuurlijk missen we de kwalificatie weer vanavond omdat we vrienden over de vloer hebben die geen F1 volgen
En Dombo is een vliegend olifantjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dummy is een pop. Dumby is een dommerik toch ?
Nee, ook dat is een dummy, dummy.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vraag Doornbos wat een dummy isquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij duikt een aanvaller bij een divebomb in de binnenbocht waarbij hij (iets te) laat remt, waardoor de verdediger niet goed kan insturen. Bij een goed uitgevoerde divebomb schiet de aanvaller iets door om de verdediger te blocken, maar wel zodanig dat hij zelf een redelijk goede corner exit heeft en de positie bemachtigt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:38 schreef Twieki het volgende:
Haha volgens mij heb je inderdaad gelijk. Nu voel ik me wel een dummy jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, ook dat is een dummy, dummy.
Nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:38 schreef Twieki het volgende:
Deze is behoorlijk gevaarlijk ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:23 schreef Sjemmert het volgende:
Over aggresief verdedigen gesproken is dit ook wel leuk filmpje. Lance Stroll die volgend jaar williams rijd gooit hier keihard de deur dicht voor Max in de florida winter series.
maar als je goed verdedigt heeft de aanvaller al veel minder kans, maar kennelijk willen de coureurs hun positie niet meer verdedigen, want gevaarlijk ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:15 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij duikt een aanvaller bij een divebomb in de binnenbocht waarbij hij (iets te) laat remt, waardoor de verdediger niet goed kan insturen. Bij een goed uitgevoerde divebomb schiet de aanvaller iets door om de verdediger te blocken, maar wel zodanig dat hij zelf een redelijk goede corner exit heeft en de positie bemachtigt.
Best wel ja. Heel aggresief van Stroll.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Deze is behoorlijk gevaarlijk ...
Gewoon verbieden dat verdedigen van posities we hebben nu DRS of KERS of ERS en daar houden we van, een systeem waar de snelste auto's makkelijk voorbij de langzamere auto's rijden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar als je goed verdedigt heeft de aanvaller al veel minder kans, maar kennelijk willen de coureurs hun positie niet meer verdedigen, want gevaarlijk ...
Leuk nieuws. Het is Kvyat gegund.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:26 schreef opreis het volgende:
Kvyat volgend jaar bij TR.
Verrasend en ook niet heel handig lijkt mij...Misschien nog een afkoopsom willen ontvangen ofzo?
Waarom?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Leuk nieuws. Het is Kvyat gegund.
Ik zie hem zo met dat grietje in een nieuwe episode van Blacked spelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton geeft nog even een rondleiding in de Mercedesgarage
Beiden RB op medium.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:14 schreef Fokker89 het volgende:
Op welke banden heeft Max die ronde gereden? schakel net in.
Alleen een heel goed seizoen volgend jaar kan zijn F1-loopbaan nog redden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:26 schreef opreis het volgende:
Kvyat volgend jaar bij TR.
Verrasend en ook niet heel handig lijkt mij...Misschien nog een afkoopsom willen ontvangen ofzo?
Vind je leuke chicks?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:36 schreef zoem het volgende:
Momentje van Wehrlein: https://my.mixtape.moe/uaxuvb.mp4
carmen hoe is haar achternaam ook al weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
Wie is die blonde die het pitbord bij Renault uit houdt?
Carmen Jordáquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
carmen hoe is haar achternaam ook al weer
mja, zij is reserverijder en hangt toch geen pitborden uit?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
carmen hoe is haar achternaam ook al weer
Domme pruusquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:36 schreef zoem het volgende:
Momentje van Wehrlein: https://my.mixtape.moe/uaxuvb.mp4
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:40 schreef Sjemmert het volgende:
Ik schakel pas net in Verstappen die tijd op medium gereden ?
Ze moet toch wat doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, zij is reserverijder en hangt toch geen pitborden uit?
die ferarri's vallen ook al uit elkaar net als de Haas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
loss of power bij Vettel. Mogelijk een versnellingsbakprobleem
Blijkbaar hard aan de juiste afstelling gewerkt 😋quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:45 schreef UltraR het volgende:
Wat is er met Verstappen z'n wagen aan de hand? Staat al heel de tijd in de pit sinds hij na de rode vlag na één outlap weer naar binnen reed.
Edit: nm, net weer buiten. Stond wel echt heel lang binnen iig.
Dit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:48 schreef doemaarniet het volgende:
Ja pleur op ik zie iedereen wijd gaan.
of een grindbakquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit.
Als je daar niet wijd mag zetten ze maar een muur neer.
of je zorgt ervoor dat er op een andere manier echte tracklimits zijn, zodat de rijders wel van het gas moetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit.
Als je daar niet wijd mag zetten ze maar een muur neer.
Dit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:50 schreef Geralt het volgende:
Dat ze de tijd maar weghalen. FP tijden boeien totaal niet.
Straks in de Q gaat het er pas om.
Ziet er wel goed uit voor de mannen van RB. Zeker tegenover Ferrari. Die gaan die tweede plaats niet meer uit handen geven denk ik
Nee, softs.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:52 schreef zoem het volgende:
Mercedes rijdt op hardere compound ofzo?
Ah thxquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee, softs.
Volgens Pirelli bedraagt het verschil tussen supersofts en soft ongeveer een seconde per rondje. Verstappen is op zijn supersofts vrijwel exact een seconde, 1,018 seconde om precies te zijn, sneller dan Rosberg op softs.
Aha, maar toch vind ik het best laagquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk dat het gezichtsbedrog is, omdat de camera's ontzettend ingezoomd zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
Sprinten met een Manor in de pits
In Duitsland vloog die echt vlak over het stadion hoor soms vliegen ze echt laag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk dat het gezichtsbedrog is, omdat de camera's ontzettend ingezoomd zijn.
[ afbeelding ]
Toch is hij momenteel de betere Ferrari-coureur. Vettel laat het de laatste GP's nogal afweten. Begin van het seizoen was het duidelijk anders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
Die onervaren Kimi toch. Ging niet aan de kant toen er een veel snellere Red Bull langs kwam ...
wat wil je ook met zo'n team waar elk risico beloond wordt met ontslag. in zo'n omgeving kun je als coureur niet presterenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Toch is hij momenteel de betere Ferrari-coureur. Vettel laat het de laatste GP's nogal afweten. Begin van het seizoen was het duidelijk anders.
hij is zo bang dat hij pitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:58 schreef Martijn85 het volgende:
ROS kan niet hebben dat VES op 1 staat?
Ja, het schrikbewind wat daar gevoerd wordt werkt averechts. Arrivabene zal binnenkort wel de deur gewezen worden. Marchionne is imho een van de personen die achter de angstcultuur zit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat wil je ook met zo'n team waar elk risico beloond wordt met ontslag. in zo'n omgeving kun je als coureur niet presteren
SS bandjes eronder, kwali trim en ze staan 1sec voor de restquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:59 schreef Geralt het volgende:
Die kutjanissen van Mercedes schroeven hem over 2 uur gewoon wat verder open hoor. Ik geloof er geen kut van dat ze vandaag achter de RB's staan. Zeker over een rondje niet. Long runs zagen er wel erg sterk uit van RB
Omdat het Lewis isquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:03 schreef Geralt het volgende:
Waarom werd Lewis pas afgevlagd ná dat rondje?
Hij was overduidelijk te laat over start finish. In de onscreen graphic werd ie ook pas ná die ronde afgevlagd.
Wat is deze?
Precies wat die Baldiserri zeiquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, het schrikbewind wat daar gevoerd wordt werkt averechts. Arrivabene zal binnenkort wel de deur gewezen worden. Marchionne is imho een van de personen die achter de angstcultuur zit.
Derde gaat Max worden. Mercedes heeft op 1 ronde echt nog wel wat over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:04 schreef doemaarniet het volgende:
Netjes hoorZin in de kwali straks. Misschien een tweede plek haalbaar ?
Je kan toch liveupdates volgen ergens op een van de F1 sites? Kost niet zoveel data en kan je de Q ook prima mee volgen hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:36 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben zometeen buitenshuis, helaas kan ik de kwalificatie niet met 3G kijken. Heel irritant.
Oh, als het zou moeten zou 't wel kunnen, maar we waren zelf zo dom om te zeggen 'oh, ja, die avond kan wel!!'quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF voor vrienden zijn dat als die niet een uurtje die tv met de Q erop kunnen hebben?
Bij mij konden ze wegblijven of een andere dag komen.
Voor bezoek ga ik echt geen Q missen.
HET MOET MOBOBLOEMPJEEE!!!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, als het zou moeten zou 't wel kunnen
En dat zegt de baas van het winnende team van 2016 dan. Een gevecht van man tegen man.quote:"Onze prioriteit voor de komende weken is elke rijder de best mogelijke kans te geven om de resterende vier races te winnen", aldus Wolff. "Het draait in de titelstrijd om hen. Dat is geweldig nieuws voor het team, want we kunnen blij zijn met elke uitkomst. De druk is hoog, want het moet een gevecht van man tegen man zijn, op het circuit."
Ik volg 't wel op de F1 app, of even kijken hoe laat de quali herhaald wordt op SKY, als dat nou mooi om een uurtje of middernacht is dan zijn ze vast wel weg, en dan kunnen we dan even kijken. Heb toch verder geen reden om online te hangen als we aan het eten zijn met vrienden, dus dan kan ik ook niet gespoilered worden!quote:
Ze eten maar wat laterquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, ze zijn er om half 8-ish, ongeveer, ipv 7, dan kunnen we de helft wel zien, en de rest even door blijven kijken, vind ik
In Afrika hebben ze honger, jij hebt trek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar ik heb ook honger!Indische rijsttafel in elkaar aan 't klussen
Nee. Ik heb honger.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze honger, jij hebt trek.![]()
Kinderen in Afrika zouden die opmerking gegeten kunnen hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij hebben ze in Afrika gewoon aids.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij hebben ze in Afrika gewoon aids.
Ziek figuur dat je daar om lacht. Je zou je moeten schamenquote:
Iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ziek figuur dat je daar om lacht. Je zou je moeten schamen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij hebben ze in Afrika gewoon aids.
Boeit ons dat, hoe laat jouw zaterdagavond visite op de stoep staat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, ze zijn er om half 8-ish, ongeveer, ipv 7, dan kunnen we de helft wel zien, en de rest even door blijven kijken, vind ik
Jezus, waar maak je je druk om.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:18 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Boeit ons dat, hoe laat jouw zaterdagavond visite op de stoep staat?
Opnemen en kijken als je visite weg is??quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Om een zeikwijf dat.... OK, laat maar. Je zal d'r wel fan van zijn. Sorry.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus, waar maak je je druk om.
twitter:CroftyF1 twitterde op zaterdag 22-10-2016 om 19:17:36So the FIA have moved to stop drivers moving under braking when defending their position. Will some drivers need to… https://t.co/YXhefVzQr8 reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:44 schreef Geralt het volgende:
Whiting geeft zondag voor de race aan of er strenger opgetreden gaat worden.
De regels zijn zoals ze zijn en volgens die regels doet Max niets verkeerd. Hoe moeten ze dan strenger optreden als ze de regels niet wijzigen?
Ik mag toch hopen dat ze het laten hoe het is.
Vraag eens aan wat helden van vroeger wat zij van Max zijn acties vinden. De toppers van toen vinden het veelal geen enkel probleem. Misschien ook wel omdat het toen gewoon normaal was.
Het enige wijf dat in het vorige en dit topic loopt te zeiken ben jij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Om een zeikwijf dat.... OK, laat maar. Je zal d'r wel fan van zijn. Sorry.
Een paar coureurs schreeuwen moord en brand en de regels moeten maar gelijk op de schopquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
twitter:CroftyF1 twitterde op zaterdag 22-10-2016 om 19:17:36So the FIA have moved to stop drivers moving under braking when defending their position. Will some drivers need to… https://t.co/YXhefVzQr8 reageer retweet
Lekker dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
wel ja, zet de deur maar open voor iedereen die er langs wil. Het is verdorie racen, niet als oude omaatjes rondrijdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Allemaal weer lekker treintje gaan rijden... yayquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Whut? Is dit echt al direct definitief en besloten enzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Een paar coureurs schreeuwen moord en brand en de regels moeten maar gelijk op de schop
Je moet naar huis en F1 kijken... godverdommequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme... moet ik nog tot 20:15 in het zwembad zitten
Het is hier een info forum dacht ik. Geen slow chat volgens mij. Al denken een paar wannabees daar blijkbaar toch anders over.quote:
De interpretatie van regels zijn aangepast denk ik, niet zozeer de (kapstok)regel zelf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut? Is dit echt al direct definitief en besloten enzo?
Hebben die jankerds toch gewonnen. Gadverdamme.
Ja dit is idd alleen maar om te zorgen dat Max de volgende keren wél straf krijgt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
Dus een auto voor je gooit de deur dicht bij het remmen, je claimt dat je daardoor moest uitwijken en hop, hij krijgt een penalty. Bizar.
Ja, dat was plan A: direct na m'n westrijd naar huis.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je moet naar huis en F1 kijken... godverdomme
Welke F1 site is daar goed voor?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan toch liveupdates volgen ergens op een van de F1 sites? Kost niet zoveel data en kan je de Q ook prima mee volgen hoor
Het stond er eerst niet letterlijk. Nu wel. Dus nu kunnen ze hem gaan straffen ervoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:32 schreef zoem het volgende:
[..]
De interpretatie van regels zijn aangepast denk ik, niet zozeer de (kapstok)regel zelf.
Er waren in het vorige topic ook posts over oa een nekschot voor de bedenker van wintertijd. Ook offtopic. Maar daar jank je dan niet over en die worden ook niet verwijderd. Dus wees gewoon iets meer gezellig en tolerant, zou een stuk schelen. Als iemand alleen maar off topic post oké, maar af en toe een keertje gebeurt hier wel vaker hoor..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is hier een info forum dacht ik. Geen slow chat volgens mij. Al denken een paar wannabees daar blijkbaar toch anders over.
Redelijk bizar ja. Moet over dit soort kwesties niet gewoon gestemd worden normaliter gezien? Ik kan me zomaar voorstellen van wel. Dat het ergens in de kleine lettertjes staat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er was helemaal geen regel dat je niet mag bewegen onder remmen.. Afgezien ve gentlemensding...
Was GEEN officiële regel..
Nu ineens, POEF, ah einde ve seizoen wel?
BIZAR....
Er was altijd al een kapstokartikel dat een coureur geen gevaarlijke manoeuvres mag maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er was helemaal geen regel dat je niet mag bewegen onder remmen.. Afgezien ve gentlemensding...
Was GEEN officiële regel..
Nu ineens, POEF, ah einde ve seizoen wel?
BIZAR....
Iets voor jou? Ik zou wel snel beslissen... zal wel snel uitverkocht rakenquote:
Ja dit gaat voor hem ultiem vervelend zijn. Je eigen stijl moeten afleren en dan ook nog extra voorzichtig moeten doen om geen penalty te krijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:34 schreef Geralt het volgende:
Dit gaat Max gewoon wel keihard een penalty opleveren en wel meer dan 1 denk ik.
Zijn manier van rijden zit in hem; dat heb je er niet zomaar uit gok ik.
Kansloos
Klopt. Zie (ingetrokken) protest van Merc in Suzuka. Maar was geen officiële regel hierover..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Er was altijd al een kapstokartikel dat een coureur geen gevaarlijke manoeuvres mag maken.
True. Als ze daadwerkelijk telemetrie gaan gebruiken heeft Max weinig te vrezen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Max beweegt ook niet onder het remmen, maar er voor. Dus niets aan de hand
En tot op heden zijn betreffende acties van Max dan ook niet bestraft...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens moeten er nog steeds stewards oordelen of het gevaarlijk is. Dat konden ze voorheen ook al met dezelfde regel.
Dit hebben ze al láng smerig stiekem besloten na de vorige race. Toen werd het protest ineens ingetrokken, weten we nog? Er is toen vast al beloofd dat dit zou gebeuren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:38 schreef zoem het volgende:
Ook raar dat ze dit 'eventjes' midden in een raceweekend bepalen. Doe dat dan ruimschoots voor een GP.
Ik denk echt dat Paddy en Dinges dat toen op eigen houtje besloten hebben en dat Wolff, Lauda en Hamilton daar echt niks van wisten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit hebben ze al láng smerig stiekem besloten na de vorige race. Toen werd het protest ineens ingetrokken, weten we nog? Er is toen vast al beloofd dat dit zou gebeuren.
Volgens mij zit die steward Connelly wel ergens in het complot. De kerel staat bekend om het graag uitdelen van straffen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit hebben ze al láng smerig stiekem besloten na de vorige race. Toen werd het protest ineens ingetrokken, weten we nog? Er is toen vast al beloofd dat dit zou gebeuren.
Connely is berucht om streng straffen ja. En Warwick is ook een ***quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij zit die steward Connelly wel ergens in het complot. De kerel staat bekend om het graag uitdelen van straffen.
Nu nog steeds niet. Ze zeggen nu alleen dat moving under braking waarbij iemand een 'evasive action' moet ondernemen als gevaarlijk aangemerkt kan worden en deze dus gemeld wordt bij de stewards.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En tot op heden zijn betreffende acties van Max dan ook niet bestraft...
Maar er was dus geen regel (afgezien vh kapstokding mbt bewegen in de remzone. Was alleen een onsgeschreven regel/gentlemensagreement
(aangevuld)
Misschien liet ik me idd enigszins meeslepen in mijn verontwaardiging, maar toch is het artikel aangescherpt obv een ongeschreven regel. Niet fraai.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet. Ze zeggen nu alleen dat moving under braking waarbij iemand een 'evasive action' moet ondernemen als gevaarlijk aangemerkt kan worden en deze dus gemeld wordt bij de stewards.
Ik denk het ook. Echt. Brrrrrr. Smeerlap.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij zit die steward Connelly wel ergens in het complot. De kerel staat bekend om het graag uitdelen van straffen.
Max heeft nog geen ongeluk veroorzaakt door dit soort acties. Nog niet bijna...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een gezeik zeg, op meerdere niveausals ie dan in godsnaam maar voorzichtig is
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef Greys het volgende:
Ik wind me hier echt veel meer over op dan goed voor me is.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef Greys het volgende:
je bent niet de enige. De fans willen niet dat er 22 watjes in de rondte gaan rijdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef Greys het volgende:
ik spaar ze niet, al zijn ze wel tof; prijs weerhoudt me er ook wel van, al hebben we wel een oude Jos Benneton staanquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Iets voor jou? Ik zou wel snel beslissen... zal wel snel uitverkocht raken
http://www.armand-modelca(...)016-37196/index.html
Waarom dat nou weer??quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bijna Q. Ben benieuwd of er nog iets afgesproken is over track limits. Sky was weer op dreef met het willen dat het "P1"-rondje van Max in FP3 geschrapt zou moeten worden...
niet voorzichtig ivm ongelukken, meer dat ze hem geen tig penalties aannaaien op die manier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max heeft nog geen ongeluk veroorzaakt door dit soort acties. Nog niet bijna...
Oké. Als HornerGod dat echt vindt stelt me dat een tikkie gerust. Bedankt, mede namens mijn bloeddruk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:49 schreef zoem het volgende:
[..]
HerkenbaarVolgens Horner valt het wel mee.
Omdat hij buiten de track ging (niet de enige overigens). Maar juist bij hem begonnen ze er over en vonden ze dat zijn tijd afgepakt had moeten worden...quote:
Ah, ok. Helder!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet voorzichtig ivm ongelukken, meer dat ze hem geen tig penalties aannaaien op die manier.
Neeuh die gaat gewoon door hoor. En dan ziet hij vanzelf wel wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een gezeik zeg, op meerdere niveausals ie dan in godsnaam maar voorzichtig is
Ah oké. Niet kunnen kijken en ik zit in de briesmodus. Zat. Zát. *ademt uit*quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij zat wel een eindje over de track limits
Sky is dan ook team #ham met gigantische oogkleppenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat hij buiten de track ging (niet de enige overigens). Maar juist bij hem begonnen ze er over en vonden ze dat zijn tijd afgepakt had moeten worden...
Vorig jaar waren ze tamelijk pro Max. Begin dit jaar ook nog. Ineens was het over..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Sky is dan ook team #ham met gigantische oogkleppen
Telemetrie als ze het netjes doen. Remzone verschilt per team en coureurquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag me ook af wanneer het 'moving under braking' is en wanner het gewoon 'insturen voor de bocht' is. Hoe bepalen ze dat?
Nee, Max kan dat wel aan. Overigens wel bizar dat een 19-jarige daar tegen bestand is...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:55 schreef Greys het volgende:
Het gevaar is dat ze hem steeds meer prikjes geven en Max zich er heus wel over opwindt onder al die schijnbare koele kalmte en hij daardoor wellicht toch net iets eerder dit fout in kan gaan. Het is gewoon een soort psychologische oorlogsvoering ergens.
Dat spel zal ook wel worden gespeeld in de lagere klassen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Max kan dat wel aan. Overigens wel bizar dat een 19-jarige daar tegen bestand is...
Dan nog. Iedereen komt uit de lagere klassenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat spel zal ook wel worden gespeeld in de lagere klassen.
Hier ben ik ook wel een beetje bang voor. Als keer op keer in negatieve zin over jou rijgedrag geklaagd wordt gaat dat echt wel ergens in je hoofd zitten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:55 schreef Greys het volgende:
Het gevaar is dat ze hem steeds meer prikjes geven en Max zich er heus wel over opwindt onder al die schijnbare koele kalmte en hij daardoor wellicht toch net iets eerder dit fout in kan gaan. Het is gewoon een soort psychologische oorlogsvoering ergens.
Ga op de ace kijken. RTL is sowieso r** met al die reclame altijdquote:
Goed planquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:59 schreef zoem het volgende:
Volgens Sky gaan Mercedes en RB Q2 op de softs proberen.
Volgens Olav Ferrari ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:59 schreef zoem het volgende:
Volgens Sky gaan Mercedes en RB Q2 op de softs proberen.
Nico verdient het m.i. ook gewoon dit jaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik geloof niet dat Ham dit jaar de wk gaat pakken.
Ik misgun het Rosberg meer dan dat ik het Hamilton gun.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik geloof niet dat Ham dit jaar de wk gaat pakken.
Ik weet niet eens wat ace is. Dus ik sla het maar over, zo technisch als een zak uien. Ben altijd afhankelijk van de Duitsers hiervoor helaas. Meh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga op de ace kijken. RTL is sowieso r** met al die reclame altijd
Je mist niets, Q1 is een opwarmertjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:04 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben helemaal van mijn apropo.
Ik dacht de kwali om 9 uur was.
Ok, ik nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik misgun het Rosberg meer dan dat ik het Hamilton gun.
Race is om 21:00 uur morgen ;-)quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:04 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben helemaal van mijn apropo.
Ik dacht de kwali om 9 uur was.
quote:Right or wrong, everyone inside F1 should realise how this looks to the general public. Especially the drivers, with all their bitching about how F1 should get with the times and should take the public into account, are surprisingly tone deaf here.
This is what the average person who watches F1 but is not a hardcore fan (which is most of the audience) observes:
• Talented and spectacular young driver enters the scene.
• Said driver manages to beat established drivers, even when driving a slower car, in a way that is wildly entertaining.
• Said driver does so within the rules. (People seem to forget the reason he's not being punished is because there's little to nothing to punish him for.)
• Established drivers want to rules changed to stop this young driver.
Just forget how you personally feel about Max and imagine how this looks to outsiders. F1 would lose so much of its remaining credibility if it would now change the rules.
Gisteren dacht ik dat vt2 een uur eerder was dan gepland stondquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Je mist niets, Q1 is een opwarmertje
ik gun het hen beiden nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik misgun het Rosberg meer dan dat ik het Hamilton gun.
Stiekem hoop ik daar wel op. De resterende races met een groot gat naar #2 zou saai zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef Sjemmert het volgende:
Nog 1 dnf voor Nico zou het wel spannend maken
Jammer dat je de voorbeschouwing hebt gemist. Kamplul was er vandaag niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef F1gamer het volgende:
Gelukkig heb ik de voorbeschouwing met Kamphueslul gemist
Is echt heel simpel (zelfs voor mij als ook a-technisch). Zal ik je een "handleiding" DM-en?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ace is. Dus ik sla het maar over, zo technisch als een zak uien. Ben altijd afhankelijk van de Duitsers hiervoor helaas. Meh.
De race morgen ook niet??
Er was geen Kamphues,maar die man van Ziggo Sport Livequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef F1gamer het volgende:
Gelukkig heb ik de voorbeschouwing met Kamphueslul gemist
Ja. Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is wel een mooie post op reddit
[..]
Wil je hem mij ook dmen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is echt heel simpel (zelfs voor mij als ook a-technisch). Zal ik je een "handleiding" DM-en?
Handleiding?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is echt heel simpel (zelfs voor mij als ook a-technisch). Zal ik je een "handleiding" DM-en?
Het is simpel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ace is. Dus ik sla het maar over, zo technisch als een zak uien. Ben altijd afhankelijk van de Duitsers hiervoor helaas. Meh.
De race morgen ook niet??
Handleiding staat dan ook tussen aanhalingstekens ;-)quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Handleiding?
installeer->start->druk op ctrl+T->plak stream link->druk op enter...
O,mdat sky voor Hamilton is. totaal niet objectief. staat hier noodgedwongen op want geen ziggo, en hun race analyses zijn goed. Maar iedereen die niet ziet en hoort dat ze in Hamilton's kont kruipen is doof en blind.quote:
Had je die van Japan moeten zien. Achtervleugel met werkende DRS op de helmquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:09 schreef F1gamer het volgende:
wel een coole helm heeft die fan. Gewoon een schoen er bovenop
Japanners zijn meester in het verzinnen van dat soort dingenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Had je die van Japan moeten zien. Achtervleugel met werkende DRS op de helm
Geldt al een paar weekenden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari heeft het dit weekend lastiger dan verwacht
die heb ik ook al gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Had je die van Japan moeten zien. Achtervleugel met werkende DRS op de helm
Iemand die hier meer van weet?quote:Rijders krijgen een blauwe vlag indicatie op het stuur, als er op 3 sec. 'een koploper' nadert. Op 1 sec. verschijnen de fysieke blauwe vlaggen.
Dat vertelde Olav net ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik lees elders:
[..]
Iemand die hier meer van weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |