Het is simpel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ace is. Dus ik sla het maar over, zo technisch als een zak uien. Ben altijd afhankelijk van de Duitsers hiervoor helaas. Meh.
De race morgen ook niet??
Handleiding staat dan ook tussen aanhalingstekens ;-)quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Handleiding?
installeer->start->druk op ctrl+T->plak stream link->druk op enter...
O,mdat sky voor Hamilton is. totaal niet objectief. staat hier noodgedwongen op want geen ziggo, en hun race analyses zijn goed. Maar iedereen die niet ziet en hoort dat ze in Hamilton's kont kruipen is doof en blind.quote:
Had je die van Japan moeten zien. Achtervleugel met werkende DRS op de helmquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:09 schreef F1gamer het volgende:
wel een coole helm heeft die fan. Gewoon een schoen er bovenop
Japanners zijn meester in het verzinnen van dat soort dingenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Had je die van Japan moeten zien. Achtervleugel met werkende DRS op de helm
Geldt al een paar weekenden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari heeft het dit weekend lastiger dan verwacht
die heb ik ook al gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Had je die van Japan moeten zien. Achtervleugel met werkende DRS op de helm
Iemand die hier meer van weet?quote:Rijders krijgen een blauwe vlag indicatie op het stuur, als er op 3 sec. 'een koploper' nadert. Op 1 sec. verschijnen de fysieke blauwe vlaggen.
Dat vertelde Olav net ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik lees elders:
[..]
Iemand die hier meer van weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |