Nico verdient het m.i. ook gewoon dit jaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik geloof niet dat Ham dit jaar de wk gaat pakken.
Ik misgun het Rosberg meer dan dat ik het Hamilton gun.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik geloof niet dat Ham dit jaar de wk gaat pakken.
Ik weet niet eens wat ace is. Dus ik sla het maar over, zo technisch als een zak uien. Ben altijd afhankelijk van de Duitsers hiervoor helaas. Meh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga op de ace kijken. RTL is sowieso r** met al die reclame altijd
Je mist niets, Q1 is een opwarmertjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:04 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben helemaal van mijn apropo.
Ik dacht de kwali om 9 uur was.
Ok, ik nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik misgun het Rosberg meer dan dat ik het Hamilton gun.
Race is om 21:00 uur morgen ;-)quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:04 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben helemaal van mijn apropo.
Ik dacht de kwali om 9 uur was.
quote:Right or wrong, everyone inside F1 should realise how this looks to the general public. Especially the drivers, with all their bitching about how F1 should get with the times and should take the public into account, are surprisingly tone deaf here.
This is what the average person who watches F1 but is not a hardcore fan (which is most of the audience) observes:
• Talented and spectacular young driver enters the scene.
• Said driver manages to beat established drivers, even when driving a slower car, in a way that is wildly entertaining.
• Said driver does so within the rules. (People seem to forget the reason he's not being punished is because there's little to nothing to punish him for.)
• Established drivers want to rules changed to stop this young driver.
Just forget how you personally feel about Max and imagine how this looks to outsiders. F1 would lose so much of its remaining credibility if it would now change the rules.
Gisteren dacht ik dat vt2 een uur eerder was dan gepland stondquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef zoem het volgende:
[..]
Je mist niets, Q1 is een opwarmertje
ik gun het hen beiden nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik misgun het Rosberg meer dan dat ik het Hamilton gun.
Stiekem hoop ik daar wel op. De resterende races met een groot gat naar #2 zou saai zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef Sjemmert het volgende:
Nog 1 dnf voor Nico zou het wel spannend maken
Jammer dat je de voorbeschouwing hebt gemist. Kamplul was er vandaag niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef F1gamer het volgende:
Gelukkig heb ik de voorbeschouwing met Kamphueslul gemist
Is echt heel simpel (zelfs voor mij als ook a-technisch). Zal ik je een "handleiding" DM-en?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ace is. Dus ik sla het maar over, zo technisch als een zak uien. Ben altijd afhankelijk van de Duitsers hiervoor helaas. Meh.
De race morgen ook niet??
Er was geen Kamphues,maar die man van Ziggo Sport Livequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef F1gamer het volgende:
Gelukkig heb ik de voorbeschouwing met Kamphueslul gemist
Ja. Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is wel een mooie post op reddit
[..]
Wil je hem mij ook dmen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is echt heel simpel (zelfs voor mij als ook a-technisch). Zal ik je een "handleiding" DM-en?
Handleiding?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is echt heel simpel (zelfs voor mij als ook a-technisch). Zal ik je een "handleiding" DM-en?
Het is simpel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ace is. Dus ik sla het maar over, zo technisch als een zak uien. Ben altijd afhankelijk van de Duitsers hiervoor helaas. Meh.
De race morgen ook niet??
Handleiding staat dan ook tussen aanhalingstekens ;-)quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Handleiding?
installeer->start->druk op ctrl+T->plak stream link->druk op enter...
O,mdat sky voor Hamilton is. totaal niet objectief. staat hier noodgedwongen op want geen ziggo, en hun race analyses zijn goed. Maar iedereen die niet ziet en hoort dat ze in Hamilton's kont kruipen is doof en blind.quote:
Had je die van Japan moeten zien. Achtervleugel met werkende DRS op de helmquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:09 schreef F1gamer het volgende:
wel een coole helm heeft die fan. Gewoon een schoen er bovenop
Japanners zijn meester in het verzinnen van dat soort dingenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Had je die van Japan moeten zien. Achtervleugel met werkende DRS op de helm
Geldt al een paar weekenden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari heeft het dit weekend lastiger dan verwacht
die heb ik ook al gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Had je die van Japan moeten zien. Achtervleugel met werkende DRS op de helm
Iemand die hier meer van weet?quote:Rijders krijgen een blauwe vlag indicatie op het stuur, als er op 3 sec. 'een koploper' nadert. Op 1 sec. verschijnen de fysieke blauwe vlaggen.
Dat vertelde Olav net ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik lees elders:
[..]
Iemand die hier meer van weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |