Neeuh die gaat gewoon door hoor. En dan ziet hij vanzelf wel wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een gezeik zeg, op meerdere niveausals ie dan in godsnaam maar voorzichtig is
Ah oké. Niet kunnen kijken en ik zit in de briesmodus. Zat. Zát. *ademt uit*quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij zat wel een eindje over de track limits
Sky is dan ook team #ham met gigantische oogkleppenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat hij buiten de track ging (niet de enige overigens). Maar juist bij hem begonnen ze er over en vonden ze dat zijn tijd afgepakt had moeten worden...
Vorig jaar waren ze tamelijk pro Max. Begin dit jaar ook nog. Ineens was het over..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
Sky is dan ook team #ham met gigantische oogkleppen
Telemetrie als ze het netjes doen. Remzone verschilt per team en coureurquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag me ook af wanneer het 'moving under braking' is en wanner het gewoon 'insturen voor de bocht' is. Hoe bepalen ze dat?
Nee, Max kan dat wel aan. Overigens wel bizar dat een 19-jarige daar tegen bestand is...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:55 schreef Greys het volgende:
Het gevaar is dat ze hem steeds meer prikjes geven en Max zich er heus wel over opwindt onder al die schijnbare koele kalmte en hij daardoor wellicht toch net iets eerder dit fout in kan gaan. Het is gewoon een soort psychologische oorlogsvoering ergens.
Dat spel zal ook wel worden gespeeld in de lagere klassen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Max kan dat wel aan. Overigens wel bizar dat een 19-jarige daar tegen bestand is...
Dan nog. Iedereen komt uit de lagere klassenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat spel zal ook wel worden gespeeld in de lagere klassen.
Hier ben ik ook wel een beetje bang voor. Als keer op keer in negatieve zin over jou rijgedrag geklaagd wordt gaat dat echt wel ergens in je hoofd zitten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:55 schreef Greys het volgende:
Het gevaar is dat ze hem steeds meer prikjes geven en Max zich er heus wel over opwindt onder al die schijnbare koele kalmte en hij daardoor wellicht toch net iets eerder dit fout in kan gaan. Het is gewoon een soort psychologische oorlogsvoering ergens.
Ga op de ace kijken. RTL is sowieso r** met al die reclame altijdquote:
Goed planquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:59 schreef zoem het volgende:
Volgens Sky gaan Mercedes en RB Q2 op de softs proberen.
Volgens Olav Ferrari ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:59 schreef zoem het volgende:
Volgens Sky gaan Mercedes en RB Q2 op de softs proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |