Dit hebben ze al láng smerig stiekem besloten na de vorige race. Toen werd het protest ineens ingetrokken, weten we nog? Er is toen vast al beloofd dat dit zou gebeuren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:38 schreef zoem het volgende:
Ook raar dat ze dit 'eventjes' midden in een raceweekend bepalen. Doe dat dan ruimschoots voor een GP.
Ik denk echt dat Paddy en Dinges dat toen op eigen houtje besloten hebben en dat Wolff, Lauda en Hamilton daar echt niks van wisten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit hebben ze al láng smerig stiekem besloten na de vorige race. Toen werd het protest ineens ingetrokken, weten we nog? Er is toen vast al beloofd dat dit zou gebeuren.
Volgens mij zit die steward Connelly wel ergens in het complot. De kerel staat bekend om het graag uitdelen van straffen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit hebben ze al láng smerig stiekem besloten na de vorige race. Toen werd het protest ineens ingetrokken, weten we nog? Er is toen vast al beloofd dat dit zou gebeuren.
Connely is berucht om streng straffen ja. En Warwick is ook een ***quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij zit die steward Connelly wel ergens in het complot. De kerel staat bekend om het graag uitdelen van straffen.
Nu nog steeds niet. Ze zeggen nu alleen dat moving under braking waarbij iemand een 'evasive action' moet ondernemen als gevaarlijk aangemerkt kan worden en deze dus gemeld wordt bij de stewards.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En tot op heden zijn betreffende acties van Max dan ook niet bestraft...
Maar er was dus geen regel (afgezien vh kapstokding mbt bewegen in de remzone. Was alleen een onsgeschreven regel/gentlemensagreement
(aangevuld)
Misschien liet ik me idd enigszins meeslepen in mijn verontwaardiging, maar toch is het artikel aangescherpt obv een ongeschreven regel. Niet fraai.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet. Ze zeggen nu alleen dat moving under braking waarbij iemand een 'evasive action' moet ondernemen als gevaarlijk aangemerkt kan worden en deze dus gemeld wordt bij de stewards.
Ik denk het ook. Echt. Brrrrrr. Smeerlap.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij zit die steward Connelly wel ergens in het complot. De kerel staat bekend om het graag uitdelen van straffen.
Max heeft nog geen ongeluk veroorzaakt door dit soort acties. Nog niet bijna...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een gezeik zeg, op meerdere niveausals ie dan in godsnaam maar voorzichtig is
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef Greys het volgende:
Ik wind me hier echt veel meer over op dan goed voor me is.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef Greys het volgende:
je bent niet de enige. De fans willen niet dat er 22 watjes in de rondte gaan rijdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef Greys het volgende:
ik spaar ze niet, al zijn ze wel tof; prijs weerhoudt me er ook wel van, al hebben we wel een oude Jos Benneton staanquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Iets voor jou? Ik zou wel snel beslissen... zal wel snel uitverkocht raken
http://www.armand-modelca(...)016-37196/index.html
Waarom dat nou weer??quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bijna Q. Ben benieuwd of er nog iets afgesproken is over track limits. Sky was weer op dreef met het willen dat het "P1"-rondje van Max in FP3 geschrapt zou moeten worden...
niet voorzichtig ivm ongelukken, meer dat ze hem geen tig penalties aannaaien op die manier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max heeft nog geen ongeluk veroorzaakt door dit soort acties. Nog niet bijna...
Oké. Als HornerGod dat echt vindt stelt me dat een tikkie gerust. Bedankt, mede namens mijn bloeddruk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:49 schreef zoem het volgende:
[..]
HerkenbaarVolgens Horner valt het wel mee.
Omdat hij buiten de track ging (niet de enige overigens). Maar juist bij hem begonnen ze er over en vonden ze dat zijn tijd afgepakt had moeten worden...quote:
Ah, ok. Helder!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet voorzichtig ivm ongelukken, meer dat ze hem geen tig penalties aannaaien op die manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |