Boeit ons dat, hoe laat jouw zaterdagavond visite op de stoep staat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, ze zijn er om half 8-ish, ongeveer, ipv 7, dan kunnen we de helft wel zien, en de rest even door blijven kijken, vind ik
Jezus, waar maak je je druk om.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:18 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Boeit ons dat, hoe laat jouw zaterdagavond visite op de stoep staat?
Opnemen en kijken als je visite weg is??quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, ze zijn er om half 8-ish, ongeveer, ipv 7, dan kunnen we de helft wel zien, en de rest even door blijven kijken, vind ik
Om een zeikwijf dat.... OK, laat maar. Je zal d'r wel fan van zijn. Sorry.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus, waar maak je je druk om.
twitter:CroftyF1 twitterde op zaterdag 22-10-2016 om 19:17:36So the FIA have moved to stop drivers moving under braking when defending their position. Will some drivers need to… https://t.co/YXhefVzQr8 reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:44 schreef Geralt het volgende:
Whiting geeft zondag voor de race aan of er strenger opgetreden gaat worden.
De regels zijn zoals ze zijn en volgens die regels doet Max niets verkeerd. Hoe moeten ze dan strenger optreden als ze de regels niet wijzigen?
Ik mag toch hopen dat ze het laten hoe het is.
Vraag eens aan wat helden van vroeger wat zij van Max zijn acties vinden. De toppers van toen vinden het veelal geen enkel probleem. Misschien ook wel omdat het toen gewoon normaal was.
Het enige wijf dat in het vorige en dit topic loopt te zeiken ben jij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Om een zeikwijf dat.... OK, laat maar. Je zal d'r wel fan van zijn. Sorry.
Een paar coureurs schreeuwen moord en brand en de regels moeten maar gelijk op de schopquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
twitter:CroftyF1 twitterde op zaterdag 22-10-2016 om 19:17:36So the FIA have moved to stop drivers moving under braking when defending their position. Will some drivers need to… https://t.co/YXhefVzQr8 reageer retweet
Lekker dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
wel ja, zet de deur maar open voor iedereen die er langs wil. Het is verdorie racen, niet als oude omaatjes rondrijdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Allemaal weer lekker treintje gaan rijden... yayquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Whut? Is dit echt al direct definitief en besloten enzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:26 schreef zoem het volgende:
[..]
Een paar coureurs schreeuwen moord en brand en de regels moeten maar gelijk op de schop
Je moet naar huis en F1 kijken... godverdommequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme... moet ik nog tot 20:15 in het zwembad zitten
Het is hier een info forum dacht ik. Geen slow chat volgens mij. Al denken een paar wannabees daar blijkbaar toch anders over.quote:
De interpretatie van regels zijn aangepast denk ik, niet zozeer de (kapstok)regel zelf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut? Is dit echt al direct definitief en besloten enzo?
Hebben die jankerds toch gewonnen. Gadverdamme.
Ja dit is idd alleen maar om te zorgen dat Max de volgende keren wél straf krijgt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
Dus een auto voor je gooit de deur dicht bij het remmen, je claimt dat je daardoor moest uitwijken en hop, hij krijgt een penalty. Bizar.
Ja, dat was plan A: direct na m'n westrijd naar huis.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je moet naar huis en F1 kijken... godverdomme
Welke F1 site is daar goed voor?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan toch liveupdates volgen ergens op een van de F1 sites? Kost niet zoveel data en kan je de Q ook prima mee volgen hoor
Het stond er eerst niet letterlijk. Nu wel. Dus nu kunnen ze hem gaan straffen ervoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:32 schreef zoem het volgende:
[..]
De interpretatie van regels zijn aangepast denk ik, niet zozeer de (kapstok)regel zelf.
Er waren in het vorige topic ook posts over oa een nekschot voor de bedenker van wintertijd. Ook offtopic. Maar daar jank je dan niet over en die worden ook niet verwijderd. Dus wees gewoon iets meer gezellig en tolerant, zou een stuk schelen. Als iemand alleen maar off topic post oké, maar af en toe een keertje gebeurt hier wel vaker hoor..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is hier een info forum dacht ik. Geen slow chat volgens mij. Al denken een paar wannabees daar blijkbaar toch anders over.
Redelijk bizar ja. Moet over dit soort kwesties niet gewoon gestemd worden normaliter gezien? Ik kan me zomaar voorstellen van wel. Dat het ergens in de kleine lettertjes staat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er was helemaal geen regel dat je niet mag bewegen onder remmen.. Afgezien ve gentlemensding...
Was GEEN officiële regel..
Nu ineens, POEF, ah einde ve seizoen wel?
BIZAR....
Er was altijd al een kapstokartikel dat een coureur geen gevaarlijke manoeuvres mag maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er was helemaal geen regel dat je niet mag bewegen onder remmen.. Afgezien ve gentlemensding...
Was GEEN officiële regel..
Nu ineens, POEF, ah einde ve seizoen wel?
BIZAR....
Iets voor jou? Ik zou wel snel beslissen... zal wel snel uitverkocht rakenquote:
Ja dit gaat voor hem ultiem vervelend zijn. Je eigen stijl moeten afleren en dan ook nog extra voorzichtig moeten doen om geen penalty te krijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:34 schreef Geralt het volgende:
Dit gaat Max gewoon wel keihard een penalty opleveren en wel meer dan 1 denk ik.
Zijn manier van rijden zit in hem; dat heb je er niet zomaar uit gok ik.
Kansloos
Klopt. Zie (ingetrokken) protest van Merc in Suzuka. Maar was geen officiële regel hierover..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Er was altijd al een kapstokartikel dat een coureur geen gevaarlijke manoeuvres mag maken.
True. Als ze daadwerkelijk telemetrie gaan gebruiken heeft Max weinig te vrezen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Max beweegt ook niet onder het remmen, maar er voor. Dus niets aan de hand
En tot op heden zijn betreffende acties van Max dan ook niet bestraft...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens moeten er nog steeds stewards oordelen of het gevaarlijk is. Dat konden ze voorheen ook al met dezelfde regel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |