Nee, softs.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:52 schreef zoem het volgende:
Mercedes rijdt op hardere compound ofzo?
Ah thxquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee, softs.
Volgens Pirelli bedraagt het verschil tussen supersofts en soft ongeveer een seconde per rondje. Verstappen is op zijn supersofts vrijwel exact een seconde, 1,018 seconde om precies te zijn, sneller dan Rosberg op softs.
Aha, maar toch vind ik het best laagquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk dat het gezichtsbedrog is, omdat de camera's ontzettend ingezoomd zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
Sprinten met een Manor in de pits
In Duitsland vloog die echt vlak over het stadion hoor soms vliegen ze echt laag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk dat het gezichtsbedrog is, omdat de camera's ontzettend ingezoomd zijn.
[ afbeelding ]
Toch is hij momenteel de betere Ferrari-coureur. Vettel laat het de laatste GP's nogal afweten. Begin van het seizoen was het duidelijk anders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
Die onervaren Kimi toch. Ging niet aan de kant toen er een veel snellere Red Bull langs kwam ...
wat wil je ook met zo'n team waar elk risico beloond wordt met ontslag. in zo'n omgeving kun je als coureur niet presterenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Toch is hij momenteel de betere Ferrari-coureur. Vettel laat het de laatste GP's nogal afweten. Begin van het seizoen was het duidelijk anders.
hij is zo bang dat hij pitquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:58 schreef Martijn85 het volgende:
ROS kan niet hebben dat VES op 1 staat?
Ja, het schrikbewind wat daar gevoerd wordt werkt averechts. Arrivabene zal binnenkort wel de deur gewezen worden. Marchionne is imho een van de personen die achter de angstcultuur zit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat wil je ook met zo'n team waar elk risico beloond wordt met ontslag. in zo'n omgeving kun je als coureur niet presteren
SS bandjes eronder, kwali trim en ze staan 1sec voor de restquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:59 schreef Geralt het volgende:
Die kutjanissen van Mercedes schroeven hem over 2 uur gewoon wat verder open hoor. Ik geloof er geen kut van dat ze vandaag achter de RB's staan. Zeker over een rondje niet. Long runs zagen er wel erg sterk uit van RB
Omdat het Lewis isquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:03 schreef Geralt het volgende:
Waarom werd Lewis pas afgevlagd ná dat rondje?
Hij was overduidelijk te laat over start finish. In de onscreen graphic werd ie ook pas ná die ronde afgevlagd.
Wat is deze?
Precies wat die Baldiserri zeiquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, het schrikbewind wat daar gevoerd wordt werkt averechts. Arrivabene zal binnenkort wel de deur gewezen worden. Marchionne is imho een van de personen die achter de angstcultuur zit.
Derde gaat Max worden. Mercedes heeft op 1 ronde echt nog wel wat over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:04 schreef doemaarniet het volgende:
Netjes hoorZin in de kwali straks. Misschien een tweede plek haalbaar ?
Je kan toch liveupdates volgen ergens op een van de F1 sites? Kost niet zoveel data en kan je de Q ook prima mee volgen hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:36 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben zometeen buitenshuis, helaas kan ik de kwalificatie niet met 3G kijken. Heel irritant.
Oh, als het zou moeten zou 't wel kunnen, maar we waren zelf zo dom om te zeggen 'oh, ja, die avond kan wel!!'quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF voor vrienden zijn dat als die niet een uurtje die tv met de Q erop kunnen hebben?
Bij mij konden ze wegblijven of een andere dag komen.
Voor bezoek ga ik echt geen Q missen.
HET MOET MOBOBLOEMPJEEE!!!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, als het zou moeten zou 't wel kunnen
En dat zegt de baas van het winnende team van 2016 dan. Een gevecht van man tegen man.quote:"Onze prioriteit voor de komende weken is elke rijder de best mogelijke kans te geven om de resterende vier races te winnen", aldus Wolff. "Het draait in de titelstrijd om hen. Dat is geweldig nieuws voor het team, want we kunnen blij zijn met elke uitkomst. De druk is hoog, want het moet een gevecht van man tegen man zijn, op het circuit."
Ik volg 't wel op de F1 app, of even kijken hoe laat de quali herhaald wordt op SKY, als dat nou mooi om een uurtje of middernacht is dan zijn ze vast wel weg, en dan kunnen we dan even kijken. Heb toch verder geen reden om online te hangen als we aan het eten zijn met vrienden, dus dan kan ik ook niet gespoilered worden!quote:
Ze eten maar wat laterquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, ze zijn er om half 8-ish, ongeveer, ipv 7, dan kunnen we de helft wel zien, en de rest even door blijven kijken, vind ik
In Afrika hebben ze honger, jij hebt trek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar ik heb ook honger!Indische rijsttafel in elkaar aan 't klussen
Nee. Ik heb honger.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze honger, jij hebt trek.![]()
Kinderen in Afrika zouden die opmerking gegeten kunnen hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij hebben ze in Afrika gewoon aids.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij hebben ze in Afrika gewoon aids.
Ziek figuur dat je daar om lacht. Je zou je moeten schamenquote:
Iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ziek figuur dat je daar om lacht. Je zou je moeten schamen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij hebben ze in Afrika gewoon aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |