Je hebt internet en je kan lezen toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:49 schreef Geralt het volgende:
Fuck krijgen we dat gezeik weer. 2 weekenden per jaar compleet in de stress omdat ik nooits weet of ik nou een uur te vroeg of een uur te laat voor de tv zit waardoor ik soms 2 uur te vroeg al klaar zit
Voorjaar klok naar voren. Najaar (achterste helft van het jaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:49 schreef Geralt het volgende:
Fuck krijgen we dat gezeik weer. 2 weekenden per jaar compleet in de stress omdat ik nooits weet of ik nou een uur te vroeg of een uur te laat voor de tv zit waardoor ik soms 2 uur te vroeg al klaar zit
Voor de wintertijd: je wint-er tijd meequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voorjaar klok naar voren. Najaar (achterste helft van het jaar) uurtje naar achteren.
ja,die fuckerssssquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:49 schreef Geralt het volgende:
jajajja, maar,maar, wanneer gaat het cafe dan dicht? de 1ste keer 3 uur of de 2de keer 3 uur????quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voorjaar klok naar voren. Najaar (achterste helft van het jaar) uurtje naar achteren.
De persoon die dat heeft verzonnen een nekschot geven svpquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:50 schreef zoem het volgende:
Simpel: a.s. weekend gaat de klok één uur achteruit.
Hallo dat staat al in de OP!!quote:
Nederland[bewerken]quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De persoon die dat heeft verzonnen een nekschot geven svp
haha!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:06 schreef THEFXR het volgende:
godver,godver, de tering, motogp is om 7 uur s'morgens![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt JimmyMannaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hallo, WEST steekt heel veel moeite in die OP.
Ja, dat is het positieve deel van het verhaal, de verschuiving naar GMT+2.quote:
sssasht, ik probeer mensen te leren om zelf dingen op te zoeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:55 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat zou juist best vreemd zijn.
de sfeer is wat anders nu het drukker is, misschien is dat 't.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:28 schreef Geralt het volgende:
Waar is sanger eigenlijk? Die zat vroeger ook altijd in de F1 topics.
Al lang niet meer gezien.
Nee, dan klagen ze dat het binnen de huidige regels toegestaan is om potentieel gevaarlijke situaties te creeeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:18 schreef KingRadler het volgende:
ik snap niks meer van de regels van de F1 waarom klagen Coureurs over Max Verstappen terwijl hij niet bestraft is.
Dan begrijpen de andere coureurs de regels blijkbaar niet.
toch benieuwd wat er gaat gebeuren in de race
Het lijkt erop dat ze de dive bomb als inhaalpoging willen legaliseren, omdat de prostaatclub er anders niet voorbij kan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:18 schreef KingRadler het volgende:
ik snap niks meer van de regels van de F1 waarom klagen Coureurs over Max Verstappen terwijl hij niet bestraft is.
Jup. Dit dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze de dive bomb als inhaalpoging willen legaliseren, omdat de prostaatclub er anders niet voorbij kan.
Ze klagen omdat ze het niet kunnen hebben dat een snotneus beter is dan ervaren coureurs.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:18 schreef KingRadler het volgende:
Dan begrijpen de andere coureurs de regels blijkbaar niet.
toch benieuwd wat er gaat gebeuren in de race
Dat dus!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee niemand geeft er een flikker om wa jij morgen eet om 20.00 uur
Van 3 a 4 (of meer) wagenlengtes achterstand op voorligger de binnenbocht willen in duiken door later te (willen) remmen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:25 schreef buzz1291 het volgende:
Leg mij even uit wat met een divebom bedoeld word. Kom het wel vaker tegen, maar begrijp het nog steeds niet in de F1 terminologie.
Merciquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Van 3 a 4 (of meer) wagenlengtes achterstand op voorligger de binnenbocht willen in duiken door later te (willen) remmen.
Veel later remmen dan degene voor je, zodat die moet kiezen tussen een ongeluk of jou er door laten. Met andere woorden, pure intimidatie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:25 schreef buzz1291 het volgende:
Leg mij even uit wat met een divebom bedoeld word.
Mwa, zo gemakkelijk liet 'ie hem er toch niet voorbij m.i. hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
Of deze.
Beschamende vertoning van Bottas die Ricciardo er gewoon voorbij laat zonder te verdedigen. Gelukkig laat Max zich niet zomaar intimideren.
Huhquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mwa, zo gemakkelijk liet 'ie hem er toch niet voorbij m.i. hoor.
Geen zomertijd meer. Probleem opgelostquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De persoon die dat heeft verzonnen een nekschot geven svp
Nee, gewoon geen wintertijd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen zomertijd meer. Probleem opgelost
Dan kruip je GVD eens wat eerder je nest uit!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:06 schreef THEFXR het volgende:
godver,godver, de tering, motogp is om 7 uur s'morgens![]()
![]()
![]()
![]()
Hamilton staat bekend om zijn divebomb. Ik vind het vreemd dat hij de kritiek steunde, terwijl hij twee weken terug Max nog loofdequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:11 schreef Smoofie het volgende:
De mensen die een divebomb uitvoeren gaan ervan uit dat de verdedigende partij aan de kan moet gaan omdat zij aanvallen, en het gevaarlijk is als de verdediger....gaat verdedigen. Wat dus nergens op slaat. Je kunt ook zeggen dat een divebomb voor onnodige risico's zorgt maar dat doen ze niet.
Ik heb alonso in zijn renault jaren overigens ook wel redelijk hard zien verdedigen.
Ach, die was toen ook nog maar 15, zal vast wel geleerd hebben sindsdienquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:23 schreef Sjemmert het volgende:
Over aggresief verdedigen gesproken is dit ook wel leuk filmpje. Lance Stroll die volgend jaar williams rijd gooit hier keihard de deur dicht voor Max in de florida winter series.
Dat is niet de deur dicht gooien, maar de muur in drukkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:23 schreef Sjemmert het volgende:
Over aggresief verdedigen gesproken is dit ook wel leuk filmpje. Lance Stroll die volgend jaar williams rijd gooit hier keihard de deur dicht voor Max in de florida winter series.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |