Je hebt internet en je kan lezen toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:49 schreef Geralt het volgende:
Fuck krijgen we dat gezeik weer. 2 weekenden per jaar compleet in de stress omdat ik nooits weet of ik nou een uur te vroeg of een uur te laat voor de tv zit waardoor ik soms 2 uur te vroeg al klaar zit
Voorjaar klok naar voren. Najaar (achterste helft van het jaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:49 schreef Geralt het volgende:
Fuck krijgen we dat gezeik weer. 2 weekenden per jaar compleet in de stress omdat ik nooits weet of ik nou een uur te vroeg of een uur te laat voor de tv zit waardoor ik soms 2 uur te vroeg al klaar zit
Voor de wintertijd: je wint-er tijd meequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voorjaar klok naar voren. Najaar (achterste helft van het jaar) uurtje naar achteren.
ja,die fuckerssssquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:49 schreef Geralt het volgende:
jajajja, maar,maar, wanneer gaat het cafe dan dicht? de 1ste keer 3 uur of de 2de keer 3 uur????quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voorjaar klok naar voren. Najaar (achterste helft van het jaar) uurtje naar achteren.
De persoon die dat heeft verzonnen een nekschot geven svpquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:50 schreef zoem het volgende:
Simpel: a.s. weekend gaat de klok één uur achteruit.
Hallo dat staat al in de OP!!quote:
Nederland[bewerken]quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De persoon die dat heeft verzonnen een nekschot geven svp
haha!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:06 schreef THEFXR het volgende:
godver,godver, de tering, motogp is om 7 uur s'morgens![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt JimmyMannaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hallo, WEST steekt heel veel moeite in die OP.
Ja, dat is het positieve deel van het verhaal, de verschuiving naar GMT+2.quote:
sssasht, ik probeer mensen te leren om zelf dingen op te zoeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:55 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat zou juist best vreemd zijn.
de sfeer is wat anders nu het drukker is, misschien is dat 't.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:28 schreef Geralt het volgende:
Waar is sanger eigenlijk? Die zat vroeger ook altijd in de F1 topics.
Al lang niet meer gezien.
Nee, dan klagen ze dat het binnen de huidige regels toegestaan is om potentieel gevaarlijke situaties te creeeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:18 schreef KingRadler het volgende:
ik snap niks meer van de regels van de F1 waarom klagen Coureurs over Max Verstappen terwijl hij niet bestraft is.
Dan begrijpen de andere coureurs de regels blijkbaar niet.
toch benieuwd wat er gaat gebeuren in de race
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |