Zelfs dan denk ik dat er meer in de huidige Renault zit dan nu uit de resultaten blijkt. Magnussen/Palmer is naar mijn idee het zwakste duo van de huidige grid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk niet onderschat, ze hebben gewoon meteen alles op 2017 gezet en 2016 gelaten voor wat het was.
Kan hem geen ongelijk geven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:58 schreef aesop het volgende:
Carlos wil weer eens wat Max had:
https://www.instagram.com(...)=mikaelaakottulinsky
Laat hem eerst maar eens een podium halenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:14 schreef Sjemmert het volgende:
Ik denk dat Renault de laatste kans is voor Hulkenberg om nog voor een fabrieksteam te rijden. Dit jaar was niet representatief voor wat Renault kan en ik verwacht dat ze in de toekomst wel weer mee zullen doen met de grote jongens op het paddock. Hoop dat Hulkenberg dan in ieder geval nog een keer race kan winnen met die auto.
Mja... Hij heeft ze allemaal afgewerkt gisteren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:58 schreef aesop het volgende:
Carlos wil weer eens wat Max had:
https://www.instagram.com(...)=mikaelaakottulinsky
Dan overschat je Nasr en Ericsson behoorlijk. Magnussen is echt geen pannenkoek maar Palmer is inderdaad niet echt een hoogvlieger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs dan denk ik dat er meer in de huidige Renault zit dan nu uit de resultaten blijkt. Magnussen/Palmer is naar mijn idee het zwakste duo van de huidige grid.
Magnussen en Palmer zijn wel degenen die Vandoorne in een rechtstreeks gevecht hebben verslagen, zp slecht kunnen ze dus niet zijn, ook Palmer niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan overschat je Nasr en Ericsson behoorlijk. Magnussen is echt geen pannenkoek maar Palmer is inderdaad niet echt een hoogvlieger.
quote:
Mooi dat je probleem al in de laatste zin opgelost is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]![]()
Ik kan mij nog uitspraken van jou herinneren dat je juist de echte ochtendraces mistte, doordat ze alle races onderhand later maken voor ons in Europa ?
Nu alleen nog avond races, daar ben ik juist minder dan van, omdat je de hele dag moet wachten en je moeten kiezen of je vóór of na de race gaat eten (tijdens de race eten klaarmaken is niet te doen)![]()
*Of we bestellen weer wat*
Dat zijn meer de nachtraces waar ik op doelde. Dat je vanuit de kroeg aansluitend de race kon kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:42 schreef Meike26 het volgende:
Ik kan mij nog uitspraken van jou herinneren dat je juist de echte ochtendraces mistte
First world struggles!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]![]()
Ik kan mij nog uitspraken van jou herinneren dat je juist de echte ochtendraces mistte, doordat ze alle races onderhand later maken voor ons in Europa ?
Nu alleen nog avond races, daar ben ik juist minder dan van, omdat je de hele dag moet wachten en je moeten kiezen of je vóór of na de race gaat eten (tijdens de race eten klaarmaken is niet te doen)![]()
*Of we bestellen weer wat*
Shit, gemistquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:27 schreef Ratelbak het volgende:
Zojuist mijn 1:43 model ontvangen van de RB12
Zijn er meer mensen die hem besteld hebben? Ik had verwacht dat bij deze, net als bij de 1:43 van de STR10 een Certificate of Authenticity zou zitten, maar dat is dus niet het geval.
Oei, zonder een CoA? Dan zul je die binnenkort ook wel bij aliexpress.com in de knakenbak aantreffen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:27 schreef Ratelbak het volgende:
Zojuist mijn 1:43 model ontvangen van de RB12
Zijn er meer mensen die hem besteld hebben? Ik had verwacht dat bij deze, net als bij de 1:43 van de STR10 een Certificate of Authenticity zou zitten, maar dat is dus niet het geval.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oei, zonder een CoA? Dan zul je die binnenkort ook wel bij aliexpress.com in de knakenbak aantreffen.
Heb de webshop maar even een mailtje gestuurd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Shit, gemist![]()
Dat certificaat zat ook niet bij de vorige helaas.
Gelukkig maar dat alles uiteindelijk toch goed lijkt te komen, ik was al helemaal ongerustquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Voor zondag hebben we al bepaald dat we nachos con todo gaan eten. Kan ik bijna alles voor klaar zetten, en dan lekker vlak voor de race even snel in elkaar klussen, oven in, en dan lekker tijdens de race eten. Nom. Eten sowieso meestal pas om 8 uur, dus dat komt mooi uit!
Hahaha wat een onzinquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
First world struggles!
Na zessen eten is slecht voor je spijsvertering! Gewoon om zes uur eten op tafel en om zeven uur de hele vaat aan kant zodat het feest kan beginnen, heb je volgende week nog een uur spare time.
Red Bulls schijnbaar alle twee met een nieuwe motor, beiden hun 5de. Toch best knap van renault dat ze zich zo verbeterd hebben met zo weinig tokens, jammer dat ze dat vorig jaar niet al hadden gedaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Hahaha wat een onzin
Maar goed laten we het over F1 hebben
Waarom zou je ze mailen? Alleen bij de eerste 2 edities zat een COA. Beetje veel werk om Max steeds vanalles te laten signeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:45 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
[..]
Heb de webshop maar even een mailtje gestuurd.
Kijk, jij hebt er verstand van.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oei, zonder een CoA? Dan zul je die binnenkort ook wel bij aliexpress.com in de knakenbak aantreffen.
het is ook allemaal watquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat alles uiteindelijk toch goed lijkt te komen, ik was al helemaal ongerust
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Hahaha wat een onzin
Maar goed laten we het over F1 hebben
De tijd van Dinky Toys en Matchbox ben ik reeds ontgroeid. Dus nee, geen verstand van.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt er verstand van.
Oh nee, juist niet
quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
De tijd van Dinky Toys en Matchbox ben ik reeds ontgroeid. Dus nee, geen verstand van.
Sowieso zou er een certificaat van echtheid bij het certificaat van echtheid moeten om aan te tonen dat het echt is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Shit, gemist![]()
Dat certificaat zat ook niet bij de vorige helaas.
Als er niks bij zit moet ik een mail sturen dusquote:Op zondag 16 oktober 2016 10:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sowieso zou er een certificaat van echtheid bij het certificaat van echtheid moeten om aan te tonen dat het echt is.
En daar moet dan weer een certificaat van echtheid bij.
Ik vind het onzin, die certificatenquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er niks bij zit moet ik een mail sturen dus
Er wordt gefluisterd dat Red Bull met Renault overlegt om toch een paar verbeteringen die voor 2017 op de rol staan al aankomende GP door te voeren. Dit zou weer zon 15 pk opleveren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Red Bulls schijnbaar alle twee met een nieuwe motor, beiden hun 5de. Toch best knap van renault dat ze zich zo verbeterd hebben met zo weinig tokens, jammer dat ze dat vorig jaar niet al hadden gedaan.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft Red Bull meer punten over gehouden aan Japan dan Ferrariquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:20 schreef aesop het volgende:
Als het waar is komt dat waarschijnlijk door de onverwachte stap die Ferrari gezet heeft in Japan.
Leuk als je gaat doorverkopen, maar zo'n persoon ben ik niet. Bijna net zo erg als mensen die tickets voor concerts doorverkopen om geld te verdienenquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vind het onzin, die certificaten
Al is een gesigneerde wel leuk, zoals die bij m'n eerste STR.
Geen idee of die er eerder opgeweest is of niet, ik zag het toevallig dus dacht ik zet het even hier neerquote:TV-TIP: Zondag 16 oktober om 18.00 uur bij RTL 7: de dubbellange aflevering 7 van de tv-serie “RTL GP Magazine”. Deze keer is Frits van Eerd te gast in de studio en wordt er met de directeur van Jumbo Supermarkten gesproken over onder andere Max Verstappen en zijn diepgewortelde passie voor Minardi. Max zelf en Gian Carlo Minardi komen ook voorbij, net als Jos Verstappen. Ook zien we de voltooiing van de Yamaha Yard Built en een piepjonge Jan Lammers op de drempel van zijn doorbraak.
Die stap van Ferrari was al eerder, maar de Italianen hebben met een paar kleine veranderingen meer uit hun bestaande pakket gehaald.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:20 schreef aesop het volgende:
[..]
Er wordt gefluisterd dat Red Bull met Renault overlegt om toch een paar verbeteringen die voor 2017 op de rol staan al aankomende GP door te voeren. Dit zou weer zon 15 pk opleveren.
Als het waar is komt dat waarschijnlijk door de onverwachte stap die Ferrari gezet heeft in Japan. Die zijn RedBull m.i. nu weer voorbij qua snelheid en vormen een serieuze bedreiging voor de 2e plek in het constructeurskampioenschap.
Klopt natuurlijk, maar dat was geheel en al te danken aan het geklungel van Ferrariquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft Red Bull meer punten over gehouden aan Japan dan Ferrari
En hoezo denk je dat ze komend weekend niet weer gaan klungelen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:56 schreef aesop het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk, maar dat was geheel en al te danken aan het geklungel van Ferrari
Ik begrijp die ambitie wel, het laat wel (weer) zien dat Schumacher een hele grote was.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
En hoezo denk je dat ze komend weekend niet weer gaan klungelen?
Wat was Vettel denkende om naar Ferrari te gaan man
Hij heeft toch ook gezien hoe het Alfons verging aldaar.
Ik denk dattie er stiekem nog wel spijt van gaat krijgen. Zeker als ze volgend jaar ook weer de boot missen. En die kans acht ik behoorlijk groot.
Denk dat volgend jaar de topteams Mercedes, Red Bull en McLaren zijn met daarachter Ferrari en Renault en Force India.
Of dat hoop ik in elk geval.
Nouja met al die veranderingen komend jaar is dit wel de kans bij uitstek om grote stappen te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:02 schreef Tarado het volgende:
Of McLaren Ferrari voorbij gaat betwijfel ik, het is moeilijk om grote stappen te maken
op basis van wat? In principe zijn zij gewoon de Engelse Ferrari, qua (wan) organisatie, de laatste goeie auto stamt ook alweer van lang geledenquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja met al die veranderingen komend jaar is dit wel de kans bij uitstek om grote stappen te maken.
Ik zie McLaren er wel voor aan om een flinke sprong te maken komend jaar.
In principe begint iedereen weer op 0quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp die ambitie wel, het laat wel (weer) zien dat Schumacher een hele grote was.
Of McLaren Ferrari voorbij gaat betwijfel ik, het is moeilijk om grote stappen te maken
was dat maar waarquote:Op zondag 16 oktober 2016 13:13 schreef opreis het volgende:
[..]
In principe begint iedereen weer op 0
Niemand gekeken? Ik kijk het nu even terugquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee of die er eerder opgeweest is of niet, ik zag het toevallig dus dacht ik zet het even hier neer
quote:Now accepting suggestions for what this talented not-yet-of-legal-drinking-age-in-the-US young man should be served if he drives his RB12 to the podium here next weekend.
Jip en Janneke champagne hequote:Op maandag 17 oktober 2016 11:19 schreef franklop het volgende:
https://www.facebook.com/(...)s/1539292412763760:0
[..]
Moest lachen om het zakje Capri Sun.quote:Op maandag 17 oktober 2016 11:19 schreef franklop het volgende:
https://www.facebook.com/(...)s/1539292412763760:0
[..]
En dat ze hem ter plekke arresteren?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:35 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zou het wel lekker rebels vinden, als Max dan kinderchampagne krijgt en dat hij dan de echte champagne van de overige top 3 op drinkt.
Alsof dat gaan gebeuren, in Japan is ook niks ermee gedaan. Sowieso is allang eerder gemeld hier dat als Jos erbij is hij gewoon mag drinken.quote:
Niet te vertrouwen die Amerikanenquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsof dat gaan gebeuren, in Japan is ook niks ermee gedaan. Sowieso is allang eerder gemeld hier dat als Jos erbij is hij gewoon mag drinken.
Mocht er toch wat gaan gebeuren is Jos er ook om tikken uit te delen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alsof dat gaan gebeuren, in Japan is ook niks ermee gedaan. Sowieso is allang eerder gemeld hier dat als Jos erbij is hij gewoon mag drinken.
Rijdt ie ook de sleepwagen om em uit de grindbak te halen? Of heeft ie Max ook offroad lessen gegeven?quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Mocht er toch wat gaan gebeuren is Jos er ook om tikken uit te delen.
twitter:redbullracing twitterde op maandag 17-10-2016 om 13:07:01From the Far East to the Wild West! 🙌🇺🇸 Off on our latest tour 👉https://t.co/FjqokApYqD #USGP https://t.co/hrquVuvuY4 reageer retweet
In Japan zijn ze een stuk nuchterder als het om dat soort dingen gaat. In de VS zou het me niks verbazen dat ze hem meteen in de boeien slaan.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier doet de film het al.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Vanaf morgen beschikbaar, trouwens: http://www.redbull.tv/fil(...)tory-of-the-pit-stop
Nuja "doet".quote:
30 minuten ging het goed. Daarna inderdaad traag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nuja "doet".
Hij buffert traag en hangt iedere paar minuten. Volgens mij komt er intussen rook uit de Red Bull servers
Net gekeken, vette beelden altijd van Red Bull.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Vanaf morgen beschikbaar, trouwens: http://www.redbull.tv/fil(...)tory-of-the-pit-stop
Toch leuk voor hem zo'n privejet, niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lil' Lewis is weer eens spontaan op de foto gezet toen hij toevallig ff zat te chillen op het dak van z'n privé jet: https://www.instagram.com/p/BLq-2AcBxQ8/?taken-by=lewishamilton
Laten we eerlijk zijn, we zouden allemaal toch hetzelfde doen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:32 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Toch leuk voor hem zo'n privejet, niet?
Naast een gave foto zal het ook wel in zijn PR campagne passen om een bepaald imago neer te zetten en inkomsten te genereren met likes, subscribers en wat nog meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, we zouden allemaal toch hetzelfde doen?
Zeer kinderachtig iddquote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:05 schreef opreis het volgende:
Ik snap ook niet de noodzaak om hem steeds lil lewis te noemen, de jaloezie druip er van af
Picsquote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:19 schreef WEST het volgende:
Zo voorbeschouwing USA. Veel plezier allen dit weekend.
Ik zit in de ziggo studio dus ben niet hier.
sloop de grammaticafout er dan ook gelijk even uit ...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:19 schreef WEST het volgende:
Helaasch als je post 84 en # 1 niet hebt gezien en gelezen...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat start de race eigenlijk zondag?
Sla Kamphues namens ons.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:19 schreef WEST het volgende:
nummer 1 niet inderdaad, post 84 wel, maar daar staat geen tijd in. Of een verwijzing naar een tijd, maar ben er intussen al achter.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch als je post 84 en # 1 niet hebt gezien en gelezen...
Als je het hele seizoen kijkt dan weet je dat wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nummer 1 niet inderdaad, post 84 wel, maar daar staat geen tijd in. Of een verwijzing naar een tijd, maar ben er intussen al achter.
en je punt is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lil' Lewis is weer eens spontaan op de foto gezet toen hij toevallig ff zat te chillen op het dak van z'n privé jet: https://www.instagram.com/p/BLq-2AcBxQ8/?taken-by=lewishamilton
Ik kijk alle races, maar toen de kalender bekend werd gemaakt, was de tijd nog niet bekend van de GP van USA. De voorbeschouwingen kijk ik dan weer niet, want dat vind ik niet interessant.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:51 schreef WEST het volgende:
[..]
Als je het hele seizoen kijkt dan weet je dat wel.
9 uur jullie tijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat start de race eigenlijk zondag?
die zijn de afgelopen 3 jaar bijna interessanter dan diegene die nummer 1 is bij het vallen van de vlag op zondagquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk alle races, maar toen de kalender bekend werd gemaakt, was de tijd nog niet bekend van de GP van USA. De voorbeschouwingen kijk ik dan weer niet, want dat vind ik niet interessant.
Daar is ook niet veel voor nodig.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die zijn de afgelopen 3 jaar bijna interessanter dan diegene die nummer 1 is bij het vallen van de vlag op zondag
Thanks. Alleen jammer dat het zo laat is.quote:
Dit is een van de weinige keren dat ik met je eens benquote:
Mooi, heb je een camera gekocht om die kekke modelletjes te vereeuwigen op de gevoelige plaat?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Nu we het toch over de F1 hebben... ik had nog wat verjaardagsgeld.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooi, heb je een camera gekocht om die kekke modelletjes te vereeuwigen op de gevoelige plaat?
Indd erger, doet me denken aan die Tooned serie van McLaren, maar dan zonder humor, maar dan nog, dit is een pr dingetje van MGP, heeft Lewis weinig over te zeggen/klagen. Beetje met zoete gekleurde vla spelen en dat is het dan.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat wordt alleen nog maar ergerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op Marktplaats worden ze al voor ¤170 aangeboden
Ik heb er eentje om neer te zetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja dat wordt alleen nog maar erger.
Hoewel ik er op tegen ben. Heb ik er dit keer toch 1 gekocht puur om te verkopen. Over een paar maanden / jaar als er niet meer zo veel op staan.
Ik heb er ook nog 1 om neer te zetten en 1 om in het doosje te houden voor de verzameling.
Ik denk dat ik tegen de tijd dat mijn verzameling compleet is ik hem in zijn geheel verkoop.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef Fopje het volgende:
Ik heb er ook nog 1 om neer te zetten en 1 om in het doosje te houden voor de verzameling.
Wat is "dit"?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, waarom wist ik dit niet
https://www.linkedin.com/hp/update/6194162879260807168
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is "dit"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Wilde er ook meer kopen maar toen zag ik dat die van Rusland er nog op stond dus ik dacht doe er eerst maar eentje.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op Marktplaats worden ze al voor ¤170 aangeboden
Is lastig. reglementen moet je namelijk waterdicht schrijven,zeker in de F1. Iets als : "It is strongly forbidden to move under braking". dekt de lading niet want wat is move, wat is under braking. Dat is heel lastig, dus het zal wel een kapstok blijven die eventueel strenger gehandhaafd kan worden naar gelang de waan van de dag.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:20 schreef Floriz87 het volgende:
Poll momenteel gaande op F1fanatic.co.uk:
Should the FIA ban drivers from changing their line in the braking zones?
Strongly agree (31%)
Slightly agree (18%)
Neither agree nor disagree (6%)
Slightly disgaree (12%)
Strongly disagree (33%)
No opinion (0%)
Total Voters: 350
Oftewel, de meningen zijn nogal verdeeld. Ben benieuwd of (en zo ja, hoe) het reglement zich op dit punt gaat ontwikkelen in de aankomende jaren.
Alleen David Purley weet af te remmen zonder te bewegenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is lastig. reglementen moet je namelijk waterdicht schrijven,zeker in de F1. Iets als : "It is strongly forbidden to move under braking". dekt de lading niet want wat is move, wat is under braking. Dat is heel lastig, dus het zal wel een kapstok blijven die eventueel strenger gehandhaafd kan worden naar gelang de waan van de dag.
F1 en waterdichte regels.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is lastig. reglementen moet je namelijk waterdicht schrijven,zeker in de F1. Iets als : "It is strongly forbidden to move under braking". dekt de lading niet want wat is move, wat is under braking. Dat is heel lastig, dus het zal wel een kapstok blijven die eventueel strenger gehandhaafd kan worden naar gelang de waan van de dag.
Nouja, wat betreft water en regels, is de F1 wel op z'n hoede natuurlijk.. Ze knijpen nu al met de Franse billetjes voor de staande starts van volgend jaar.quote:
Zal dat ook niet hebben gelegen aan de lage temperaturen? Zodra die omhoog schieten krijgt Ferrari last met de vanden, terwijl Red Bull daar geen last van heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:20 schreef aesop het volgende:
[..]
Er wordt gefluisterd dat Red Bull met Renault overlegt om toch een paar verbeteringen die voor 2017 op de rol staan al aankomende GP door te voeren. Dit zou weer zon 15 pk opleveren.
Als het waar is komt dat waarschijnlijk door de onverwachte stap die Ferrari gezet heeft in Japan. Die zijn RedBull m.i. nu weer voorbij qua snelheid en vormen een serieuze bedreiging voor de 2e plek in het constructeurskampioenschap.
Zou best kunnen, opvallend was dat Haas het ook opeens goed deed met een halve Ferrari auto.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:47 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Zal dat ook niet hebben gelegen aan de lage temperaturen? Zodra die omhoog schieten krijgt Ferrari last met de vanden, terwijl Red Bull daar geen last van heeft.
Op Bali is het 13 uur later dan in Austin. Volgens mij begint de race in Austin zondagmiddag om 14:00 dus mag je maandagochtend om 03:00 inschakelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even een vraagje voor de "wel" rekenwonders![]()
Hoelaat kan ik die race op Bali volgen? Iemand een idee via welk kanaal of online site ik kan kijken? Thuis heb ik ziggo sport enzo dus gebruik internet nooit daarvoor
als ik het zo bekijk is het 03uur, in Azië heeft Starsports de rechten, is met Sky commentaar dus best goed, online weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat kan ik die race op Bali volgen? Iemand een idee via welk kanaal of online site ik kan kijken? Thuis heb ik ziggo sport enzo dus gebruik internet nooit daarvoor
Nee, werkt alleen in NLquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:18 schreef Rossdale het volgende:
Kun je de horizon tv app niet gewoon gebruiken op je telefoon of tablet?
Qua tijd... erm tijd in de OP + 6 uur later. Dus midden in de nacht voor jou
VPN noemen ze dat.quote:
Hmmm, had ik deze zomer moeten weten met de Olympicsquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VPN noemen ze dat.
Of gewoon via go online, met hola als ze daar moeilijk over doen.
Alweer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die in het buitenland
't Is weer op Sky hier, dus zodadelijk de weekpas maar weer aanzetten
Al dit hele F1 seizoen als het op Sky is. Onze verbinding trekt de illegale HQ streams niet echt fatsoenlijk, dus betaal liever voor gegarandeerd goed beeld zonder vastlopers en hikken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alweer?
En sinds wanneer betaal jij daarvoor?
Hola is géén aanrader.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VPN noemen ze dat.
Of gewoon via go online, met hola als ze daar moeilijk over doen.
Als je trouwens in Sanur zit, dan heb je in de hoofdstraat met alle restaurants een aantal sport barretjes waar ik 3 jaar geleden ook F1 heb zitten kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik was tijdens het WK 2010 op Bali, en dat was in elk geval geen enkel probleem om te volgen. Finale was om 4 uur 's nachts en heb ik gewoon gezien, iedere kroeg was open. Ik zou gewoon op die dag zelf beetje rondkijken, meestal staat het wel op borden aangegeven welke voetbalwedstrijden en andere sportwedstrijden ze uitzendenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
dat accent is eigenlijk niet zo grappig maar gvd steeds als ie iets zegt: hoe die dan kijkt en zelf moet lachen; echt op deze man kun je niet boos worden echt een gave gastquote:
Dat eerste bochtige stuk krijg ik maar niet onder de knie in F1 2016.quote:
Hij lacht echt als een gomp zeg jezusquote:
Ik vind het wel grappig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:23 schreef chiren het volgende:
[..]
Hij lacht echt als een gomp zeg jezus
En grappig is het al helemaal niet.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze hebben hem een kwartslag gedraaid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:11 schreef De-Hamster het volgende:
Is de track veel veranderd ten opzichte van vorig jaar of is deze (vrijwel) gelijk?
Het begint toch altijd op een heel uur?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Kwart over de rand van de pispot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn wildroostersquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:09 schreef bbfakir het volgende:
Waar dienen die roosters voor die Max heeft zitten?
Dan ligt 'ie toch weer hetzelfde als twee jaar geleden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze hebben hem een kwartslag gedraaid.
Tegen de dino'squote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:09 schreef bbfakir het volgende:
Waar dienen die roosters voor die Max heeft zitten?
twitter:F1 twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 17:11:00We had a lizard on track in Singapore...Now there's a T. Rex watching #FP1 😂#USGP 🇺🇸 #F1 https://t.co/SS7KGfIZ2L reageer retweet
Nee, toen lag ie juist een kwartslag de andere kant op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan ligt 'ie toch weer hetzelfde als twee jaar geleden?
nog steeds meer dan seconde hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, verschil tussen S en M meegerekend valt het wel mee.
ROS en HAM knallen hem er samen weer gewoon af zondag in bocht 1.quote:
Dat zou Nico in tegenstelling tot vorig jaar nu helemaal niet erg vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ROS en HAM knallen hem er samen weer gewoon af zondag in bocht 1.
hij zou 4x 2e worden ook niet erg vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou Nico in tegenstelling tot vorig jaar nu helemaal niet erg vinden
Supersofts dacht ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Rosberg reed z'n snelste op S of SS?
Ow ik dacht ook SS'squote:
Ik ookquote:
Jezus, dat zei mijn oma vroeger altijd. Lang niet gehoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Kwart over de rand van de pispot.
mijn pa vroeger altijd toen ik nog klein was en maar bleef vragen hoe laat het/iets was...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Jezus, dat zei mijn oma vroeger altijd. Lang niet gehoord
SPOILER: StreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
LEESquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:22 schreef F1gamer het volgende:
ik sla deze vt over
geen enkele stream doet het
DIE HEB IK AL GEPROBEERDquote:
Nee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is er met VES? die heeft 1 hotlap gedaan?
Het begon om 21.00, dus nog een half uur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:59 schreef Geralt het volgende:
GODVERDOMME IK ZIT GEOWON KEIHARD TE VERGETEN DAT ER NOG EEN TRAINING IS IS HET NET BEGONNEN OF BIJNA AFGELOPEN AL BEDANKT???!
Nog een half uur. Max heeft nog amper gereden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:59 schreef Geralt het volgende:
GODVERDOMME IK ZIT GEOWON KEIHARD TE VERGETEN DAT ER NOG EEN TRAINING IS IS HET NET BEGONNEN OF BIJNA AFGELOPEN AL BEDANKT???!
O gelukkig nog net niet heel te laat danquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het begon om 21.00, dus nog een half uur.
Problemen of gepland?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog een half uur. Max heeft nog amper gereden.
Je hebt ongeveer evenveel gemist als iemand gemiddeld zal missen wanneer hij/zij de vrije training niet ziet. Nagenoeg niks dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
O gelukkig nog net niet heel te laat dan
Bedankt dat ook iemand even een PM/DM stuurde omdat ie zag dat ik nog niet in de topic was![]()
Of hij problemen met de auto had dat ie amper gereden heeft of dat het gepland was dat ie niet veel zou rijden of iets.quote:
Ja, dat weet ik dus nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Of hij problemen met de auto had dat ie amper gereden heeft of dat het gepland was dat ie niet veel zou rijden of iets.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:59 schreef Geralt het volgende:
Ja man, dit zijn toch geen tijden voor F1 dezequote:
het is maar een trainingquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:59 schreef Geralt het volgende:
Weet ik, maar ik was thuis, en dan wil ik wel kijkenquote:
Het is ook maar moeilijk allemaal, dat F1-leven. Zijn ze de ene keer een paar uurtjes vroeger en dan een paar uurtjes later. Bizar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja man, dit zijn toch geen tijden voor F1 deze
Dat kan alleen als er eten en drinken op tafel staatquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik was thuis, en dan wil ik wel kijken
Eten (lees snaaien) is net op. Drinken net een nieuwe gepakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan alleen als er eten en drinken op tafel staat
Never gets oldquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ROS en HAM knallen hem er samen weer gewoon af zondag in bocht 1.
Dat zou juist best vreemd zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de klok gaat volgende week pas vooruit. Dus niets vreemds.
quote:Watching Ricciardo, sometimes he brakes too late when he starts to overtake. In that case, my car would land on the moon
Ach ja, even over Verstappen klagen, het wordt bijna gewoon... en dan nu zelfs in harmonie, het lijkt wel afgesprokenquote:At the drivers briefing Verstappen got criticism from fellow drivers. Romain Grosjean began the discussion, followed by Sebastian Vettel , Kimi Raikkonen and Lewis Hamilton. Fernando Alonso had the final word. A team manager said that it must be really important to Kimi because he spoke about it for 3 minutes
quote:A team manager said that it must be really important to Kimi because he spoke about it for 3 minutes
In Amerika pas over twee weken hoor!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de klok gaat volgende week pas vooruit. Dus niets vreemds.
Je hebt internet en je kan lezen toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:49 schreef Geralt het volgende:
Fuck krijgen we dat gezeik weer. 2 weekenden per jaar compleet in de stress omdat ik nooits weet of ik nou een uur te vroeg of een uur te laat voor de tv zit waardoor ik soms 2 uur te vroeg al klaar zit
Voorjaar klok naar voren. Najaar (achterste helft van het jaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:49 schreef Geralt het volgende:
Fuck krijgen we dat gezeik weer. 2 weekenden per jaar compleet in de stress omdat ik nooits weet of ik nou een uur te vroeg of een uur te laat voor de tv zit waardoor ik soms 2 uur te vroeg al klaar zit
Voor de wintertijd: je wint-er tijd meequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voorjaar klok naar voren. Najaar (achterste helft van het jaar) uurtje naar achteren.
ja,die fuckerssssquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:49 schreef Geralt het volgende:
jajajja, maar,maar, wanneer gaat het cafe dan dicht? de 1ste keer 3 uur of de 2de keer 3 uur????quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Voorjaar klok naar voren. Najaar (achterste helft van het jaar) uurtje naar achteren.
De persoon die dat heeft verzonnen een nekschot geven svpquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:50 schreef zoem het volgende:
Simpel: a.s. weekend gaat de klok één uur achteruit.
Hallo dat staat al in de OP!!quote:
Nederland[bewerken]quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De persoon die dat heeft verzonnen een nekschot geven svp
haha!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:06 schreef THEFXR het volgende:
godver,godver, de tering, motogp is om 7 uur s'morgens![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt JimmyMannaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hallo, WEST steekt heel veel moeite in die OP.
Ja, dat is het positieve deel van het verhaal, de verschuiving naar GMT+2.quote:
sssasht, ik probeer mensen te leren om zelf dingen op te zoeken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:55 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat zou juist best vreemd zijn.
de sfeer is wat anders nu het drukker is, misschien is dat 't.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:28 schreef Geralt het volgende:
Waar is sanger eigenlijk? Die zat vroeger ook altijd in de F1 topics.
Al lang niet meer gezien.
Nee, dan klagen ze dat het binnen de huidige regels toegestaan is om potentieel gevaarlijke situaties te creeeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:18 schreef KingRadler het volgende:
ik snap niks meer van de regels van de F1 waarom klagen Coureurs over Max Verstappen terwijl hij niet bestraft is.
Dan begrijpen de andere coureurs de regels blijkbaar niet.
toch benieuwd wat er gaat gebeuren in de race
Het lijkt erop dat ze de dive bomb als inhaalpoging willen legaliseren, omdat de prostaatclub er anders niet voorbij kan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:18 schreef KingRadler het volgende:
ik snap niks meer van de regels van de F1 waarom klagen Coureurs over Max Verstappen terwijl hij niet bestraft is.
Jup. Dit dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze de dive bomb als inhaalpoging willen legaliseren, omdat de prostaatclub er anders niet voorbij kan.
Ze klagen omdat ze het niet kunnen hebben dat een snotneus beter is dan ervaren coureurs.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:18 schreef KingRadler het volgende:
Dan begrijpen de andere coureurs de regels blijkbaar niet.
toch benieuwd wat er gaat gebeuren in de race
Dat dus!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee niemand geeft er een flikker om wa jij morgen eet om 20.00 uur
Van 3 a 4 (of meer) wagenlengtes achterstand op voorligger de binnenbocht willen in duiken door later te (willen) remmen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:25 schreef buzz1291 het volgende:
Leg mij even uit wat met een divebom bedoeld word. Kom het wel vaker tegen, maar begrijp het nog steeds niet in de F1 terminologie.
Merciquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:30 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Van 3 a 4 (of meer) wagenlengtes achterstand op voorligger de binnenbocht willen in duiken door later te (willen) remmen.
Veel later remmen dan degene voor je, zodat die moet kiezen tussen een ongeluk of jou er door laten. Met andere woorden, pure intimidatie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:25 schreef buzz1291 het volgende:
Leg mij even uit wat met een divebom bedoeld word.
Mwa, zo gemakkelijk liet 'ie hem er toch niet voorbij m.i. hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
Of deze.
Beschamende vertoning van Bottas die Ricciardo er gewoon voorbij laat zonder te verdedigen. Gelukkig laat Max zich niet zomaar intimideren.
Huhquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:46 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mwa, zo gemakkelijk liet 'ie hem er toch niet voorbij m.i. hoor.
Geen zomertijd meer. Probleem opgelostquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De persoon die dat heeft verzonnen een nekschot geven svp
Nee, gewoon geen wintertijd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen zomertijd meer. Probleem opgelost
Dan kruip je GVD eens wat eerder je nest uit!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:06 schreef THEFXR het volgende:
godver,godver, de tering, motogp is om 7 uur s'morgens![]()
![]()
![]()
![]()
Hamilton staat bekend om zijn divebomb. Ik vind het vreemd dat hij de kritiek steunde, terwijl hij twee weken terug Max nog loofdequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:11 schreef Smoofie het volgende:
De mensen die een divebomb uitvoeren gaan ervan uit dat de verdedigende partij aan de kan moet gaan omdat zij aanvallen, en het gevaarlijk is als de verdediger....gaat verdedigen. Wat dus nergens op slaat. Je kunt ook zeggen dat een divebomb voor onnodige risico's zorgt maar dat doen ze niet.
Ik heb alonso in zijn renault jaren overigens ook wel redelijk hard zien verdedigen.
Ach, die was toen ook nog maar 15, zal vast wel geleerd hebben sindsdienquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:23 schreef Sjemmert het volgende:
Over aggresief verdedigen gesproken is dit ook wel leuk filmpje. Lance Stroll die volgend jaar williams rijd gooit hier keihard de deur dicht voor Max in de florida winter series.
Dat is niet de deur dicht gooien, maar de muur in drukkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:23 schreef Sjemmert het volgende:
Over aggresief verdedigen gesproken is dit ook wel leuk filmpje. Lance Stroll die volgend jaar williams rijd gooit hier keihard de deur dicht voor Max in de florida winter series.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |