Mooi, heb je een camera gekocht om die kekke modelletjes te vereeuwigen op de gevoelige plaat?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Nu we het toch over de F1 hebben... ik had nog wat verjaardagsgeld.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 18:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooi, heb je een camera gekocht om die kekke modelletjes te vereeuwigen op de gevoelige plaat?
Indd erger, doet me denken aan die Tooned serie van McLaren, maar dan zonder humor, maar dan nog, dit is een pr dingetje van MGP, heeft Lewis weinig over te zeggen/klagen. Beetje met zoete gekleurde vla spelen en dat is het dan.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat wordt alleen nog maar ergerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op Marktplaats worden ze al voor ¤170 aangeboden
Ik heb er eentje om neer te zetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja dat wordt alleen nog maar erger.
Hoewel ik er op tegen ben. Heb ik er dit keer toch 1 gekocht puur om te verkopen. Over een paar maanden / jaar als er niet meer zo veel op staan.
Ik heb er ook nog 1 om neer te zetten en 1 om in het doosje te houden voor de verzameling.
Ik denk dat ik tegen de tijd dat mijn verzameling compleet is ik hem in zijn geheel verkoop.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:27 schreef Fopje het volgende:
Ik heb er ook nog 1 om neer te zetten en 1 om in het doosje te houden voor de verzameling.
Wat is "dit"?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme, waarom wist ik dit niet
https://www.linkedin.com/hp/update/6194162879260807168
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is "dit"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Wilde er ook meer kopen maar toen zag ik dat die van Rusland er nog op stond dus ik dacht doe er eerst maar eentje.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op Marktplaats worden ze al voor ¤170 aangeboden
Is lastig. reglementen moet je namelijk waterdicht schrijven,zeker in de F1. Iets als : "It is strongly forbidden to move under braking". dekt de lading niet want wat is move, wat is under braking. Dat is heel lastig, dus het zal wel een kapstok blijven die eventueel strenger gehandhaafd kan worden naar gelang de waan van de dag.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:20 schreef Floriz87 het volgende:
Poll momenteel gaande op F1fanatic.co.uk:
Should the FIA ban drivers from changing their line in the braking zones?
Strongly agree (31%)
Slightly agree (18%)
Neither agree nor disagree (6%)
Slightly disgaree (12%)
Strongly disagree (33%)
No opinion (0%)
Total Voters: 350
Oftewel, de meningen zijn nogal verdeeld. Ben benieuwd of (en zo ja, hoe) het reglement zich op dit punt gaat ontwikkelen in de aankomende jaren.
Alleen David Purley weet af te remmen zonder te bewegenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is lastig. reglementen moet je namelijk waterdicht schrijven,zeker in de F1. Iets als : "It is strongly forbidden to move under braking". dekt de lading niet want wat is move, wat is under braking. Dat is heel lastig, dus het zal wel een kapstok blijven die eventueel strenger gehandhaafd kan worden naar gelang de waan van de dag.
F1 en waterdichte regels.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is lastig. reglementen moet je namelijk waterdicht schrijven,zeker in de F1. Iets als : "It is strongly forbidden to move under braking". dekt de lading niet want wat is move, wat is under braking. Dat is heel lastig, dus het zal wel een kapstok blijven die eventueel strenger gehandhaafd kan worden naar gelang de waan van de dag.
Nouja, wat betreft water en regels, is de F1 wel op z'n hoede natuurlijk.. Ze knijpen nu al met de Franse billetjes voor de staande starts van volgend jaar.quote:
Zal dat ook niet hebben gelegen aan de lage temperaturen? Zodra die omhoog schieten krijgt Ferrari last met de vanden, terwijl Red Bull daar geen last van heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:20 schreef aesop het volgende:
[..]
Er wordt gefluisterd dat Red Bull met Renault overlegt om toch een paar verbeteringen die voor 2017 op de rol staan al aankomende GP door te voeren. Dit zou weer zon 15 pk opleveren.
Als het waar is komt dat waarschijnlijk door de onverwachte stap die Ferrari gezet heeft in Japan. Die zijn RedBull m.i. nu weer voorbij qua snelheid en vormen een serieuze bedreiging voor de 2e plek in het constructeurskampioenschap.
Zou best kunnen, opvallend was dat Haas het ook opeens goed deed met een halve Ferrari auto.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:47 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Zal dat ook niet hebben gelegen aan de lage temperaturen? Zodra die omhoog schieten krijgt Ferrari last met de vanden, terwijl Red Bull daar geen last van heeft.
Op Bali is het 13 uur later dan in Austin. Volgens mij begint de race in Austin zondagmiddag om 14:00 dus mag je maandagochtend om 03:00 inschakelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even een vraagje voor de "wel" rekenwonders![]()
Hoelaat kan ik die race op Bali volgen? Iemand een idee via welk kanaal of online site ik kan kijken? Thuis heb ik ziggo sport enzo dus gebruik internet nooit daarvoor
als ik het zo bekijk is het 03uur, in Azië heeft Starsports de rechten, is met Sky commentaar dus best goed, online weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat kan ik die race op Bali volgen? Iemand een idee via welk kanaal of online site ik kan kijken? Thuis heb ik ziggo sport enzo dus gebruik internet nooit daarvoor
Nee, werkt alleen in NLquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:18 schreef Rossdale het volgende:
Kun je de horizon tv app niet gewoon gebruiken op je telefoon of tablet?
Qua tijd... erm tijd in de OP + 6 uur later. Dus midden in de nacht voor jou
VPN noemen ze dat.quote:
Hmmm, had ik deze zomer moeten weten met de Olympicsquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VPN noemen ze dat.
Of gewoon via go online, met hola als ze daar moeilijk over doen.
Alweer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die in het buitenland
't Is weer op Sky hier, dus zodadelijk de weekpas maar weer aanzetten
Al dit hele F1 seizoen als het op Sky is. Onze verbinding trekt de illegale HQ streams niet echt fatsoenlijk, dus betaal liever voor gegarandeerd goed beeld zonder vastlopers en hikken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alweer?
En sinds wanneer betaal jij daarvoor?
Hola is géén aanrader.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
VPN noemen ze dat.
Of gewoon via go online, met hola als ze daar moeilijk over doen.
Als je trouwens in Sanur zit, dan heb je in de hoofdstraat met alle restaurants een aantal sport barretjes waar ik 3 jaar geleden ook F1 heb zitten kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik was tijdens het WK 2010 op Bali, en dat was in elk geval geen enkel probleem om te volgen. Finale was om 4 uur 's nachts en heb ik gewoon gezien, iedere kroeg was open. Ik zou gewoon op die dag zelf beetje rondkijken, meestal staat het wel op borden aangegeven welke voetbalwedstrijden en andere sportwedstrijden ze uitzendenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
dat accent is eigenlijk niet zo grappig maar gvd steeds als ie iets zegt: hoe die dan kijkt en zelf moet lachen; echt op deze man kun je niet boos worden echt een gave gastquote:
Dat eerste bochtige stuk krijg ik maar niet onder de knie in F1 2016.quote:
Hij lacht echt als een gomp zeg jezusquote:
Ik vind het wel grappig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:23 schreef chiren het volgende:
[..]
Hij lacht echt als een gomp zeg jezus
En grappig is het al helemaal niet.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze hebben hem een kwartslag gedraaid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:11 schreef De-Hamster het volgende:
Is de track veel veranderd ten opzichte van vorig jaar of is deze (vrijwel) gelijk?
Het begint toch altijd op een heel uur?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Kwart over de rand van de pispot.
Dat zijn wildroostersquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:09 schreef bbfakir het volgende:
Waar dienen die roosters voor die Max heeft zitten?
Dan ligt 'ie toch weer hetzelfde als twee jaar geleden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze hebben hem een kwartslag gedraaid.
Tegen de dino'squote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:09 schreef bbfakir het volgende:
Waar dienen die roosters voor die Max heeft zitten?
twitter:F1 twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 17:11:00We had a lizard on track in Singapore...Now there's a T. Rex watching #FP1 😂#USGP 🇺🇸 #F1 https://t.co/SS7KGfIZ2L reageer retweet
Nee, toen lag ie juist een kwartslag de andere kant op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan ligt 'ie toch weer hetzelfde als twee jaar geleden?
nog steeds meer dan seconde hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, verschil tussen S en M meegerekend valt het wel mee.
ROS en HAM knallen hem er samen weer gewoon af zondag in bocht 1.quote:
Dat zou Nico in tegenstelling tot vorig jaar nu helemaal niet erg vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ROS en HAM knallen hem er samen weer gewoon af zondag in bocht 1.
hij zou 4x 2e worden ook niet erg vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou Nico in tegenstelling tot vorig jaar nu helemaal niet erg vinden
Supersofts dacht ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Rosberg reed z'n snelste op S of SS?
Ow ik dacht ook SS'squote:
Ik ookquote:
Jezus, dat zei mijn oma vroeger altijd. Lang niet gehoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Kwart over de rand van de pispot.
mijn pa vroeger altijd toen ik nog klein was en maar bleef vragen hoe laat het/iets was...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:13 schreef pmponer het volgende:
[..]
Jezus, dat zei mijn oma vroeger altijd. Lang niet gehoord
SPOILER: StreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
LEESquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:22 schreef F1gamer het volgende:
ik sla deze vt over
geen enkele stream doet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |