Zelfs dan denk ik dat er meer in de huidige Renault zit dan nu uit de resultaten blijkt. Magnussen/Palmer is naar mijn idee het zwakste duo van de huidige grid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk niet onderschat, ze hebben gewoon meteen alles op 2017 gezet en 2016 gelaten voor wat het was.
Kan hem geen ongelijk geven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:58 schreef aesop het volgende:
Carlos wil weer eens wat Max had:
https://www.instagram.com(...)=mikaelaakottulinsky
Laat hem eerst maar eens een podium halenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 13:14 schreef Sjemmert het volgende:
Ik denk dat Renault de laatste kans is voor Hulkenberg om nog voor een fabrieksteam te rijden. Dit jaar was niet representatief voor wat Renault kan en ik verwacht dat ze in de toekomst wel weer mee zullen doen met de grote jongens op het paddock. Hoop dat Hulkenberg dan in ieder geval nog een keer race kan winnen met die auto.
Mja... Hij heeft ze allemaal afgewerkt gisteren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:58 schreef aesop het volgende:
Carlos wil weer eens wat Max had:
https://www.instagram.com(...)=mikaelaakottulinsky
Dan overschat je Nasr en Ericsson behoorlijk. Magnussen is echt geen pannenkoek maar Palmer is inderdaad niet echt een hoogvlieger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs dan denk ik dat er meer in de huidige Renault zit dan nu uit de resultaten blijkt. Magnussen/Palmer is naar mijn idee het zwakste duo van de huidige grid.
Magnussen en Palmer zijn wel degenen die Vandoorne in een rechtstreeks gevecht hebben verslagen, zp slecht kunnen ze dus niet zijn, ook Palmer niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan overschat je Nasr en Ericsson behoorlijk. Magnussen is echt geen pannenkoek maar Palmer is inderdaad niet echt een hoogvlieger.
quote:
Mooi dat je probleem al in de laatste zin opgelost is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]![]()
Ik kan mij nog uitspraken van jou herinneren dat je juist de echte ochtendraces mistte, doordat ze alle races onderhand later maken voor ons in Europa ?
Nu alleen nog avond races, daar ben ik juist minder dan van, omdat je de hele dag moet wachten en je moeten kiezen of je vóór of na de race gaat eten (tijdens de race eten klaarmaken is niet te doen)![]()
*Of we bestellen weer wat*
Dat zijn meer de nachtraces waar ik op doelde. Dat je vanuit de kroeg aansluitend de race kon kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:42 schreef Meike26 het volgende:
Ik kan mij nog uitspraken van jou herinneren dat je juist de echte ochtendraces mistte
First world struggles!quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 09:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]![]()
Ik kan mij nog uitspraken van jou herinneren dat je juist de echte ochtendraces mistte, doordat ze alle races onderhand later maken voor ons in Europa ?
Nu alleen nog avond races, daar ben ik juist minder dan van, omdat je de hele dag moet wachten en je moeten kiezen of je vóór of na de race gaat eten (tijdens de race eten klaarmaken is niet te doen)![]()
*Of we bestellen weer wat*
Shit, gemistquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:27 schreef Ratelbak het volgende:
Zojuist mijn 1:43 model ontvangen van de RB12
Zijn er meer mensen die hem besteld hebben? Ik had verwacht dat bij deze, net als bij de 1:43 van de STR10 een Certificate of Authenticity zou zitten, maar dat is dus niet het geval.
Oei, zonder een CoA? Dan zul je die binnenkort ook wel bij aliexpress.com in de knakenbak aantreffen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:27 schreef Ratelbak het volgende:
Zojuist mijn 1:43 model ontvangen van de RB12
Zijn er meer mensen die hem besteld hebben? Ik had verwacht dat bij deze, net als bij de 1:43 van de STR10 een Certificate of Authenticity zou zitten, maar dat is dus niet het geval.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oei, zonder een CoA? Dan zul je die binnenkort ook wel bij aliexpress.com in de knakenbak aantreffen.
Heb de webshop maar even een mailtje gestuurd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Shit, gemist![]()
Dat certificaat zat ook niet bij de vorige helaas.
Gelukkig maar dat alles uiteindelijk toch goed lijkt te komen, ik was al helemaal ongerustquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Voor zondag hebben we al bepaald dat we nachos con todo gaan eten. Kan ik bijna alles voor klaar zetten, en dan lekker vlak voor de race even snel in elkaar klussen, oven in, en dan lekker tijdens de race eten. Nom. Eten sowieso meestal pas om 8 uur, dus dat komt mooi uit!
Hahaha wat een onzinquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
First world struggles!
Na zessen eten is slecht voor je spijsvertering! Gewoon om zes uur eten op tafel en om zeven uur de hele vaat aan kant zodat het feest kan beginnen, heb je volgende week nog een uur spare time.
Red Bulls schijnbaar alle twee met een nieuwe motor, beiden hun 5de. Toch best knap van renault dat ze zich zo verbeterd hebben met zo weinig tokens, jammer dat ze dat vorig jaar niet al hadden gedaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Hahaha wat een onzin
Maar goed laten we het over F1 hebben
Waarom zou je ze mailen? Alleen bij de eerste 2 edities zat een COA. Beetje veel werk om Max steeds vanalles te laten signeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:45 schreef Ratelbak het volgende:
[..]
[..]
Heb de webshop maar even een mailtje gestuurd.
Kijk, jij hebt er verstand van.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oei, zonder een CoA? Dan zul je die binnenkort ook wel bij aliexpress.com in de knakenbak aantreffen.
het is ook allemaal watquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat alles uiteindelijk toch goed lijkt te komen, ik was al helemaal ongerust
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Hahaha wat een onzin
Maar goed laten we het over F1 hebben
De tijd van Dinky Toys en Matchbox ben ik reeds ontgroeid. Dus nee, geen verstand van.quote:Op zondag 16 oktober 2016 00:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kijk, jij hebt er verstand van.
Oh nee, juist niet
quote:Op zondag 16 oktober 2016 08:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
De tijd van Dinky Toys en Matchbox ben ik reeds ontgroeid. Dus nee, geen verstand van.
Sowieso zou er een certificaat van echtheid bij het certificaat van echtheid moeten om aan te tonen dat het echt is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 10:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Shit, gemist![]()
Dat certificaat zat ook niet bij de vorige helaas.
Als er niks bij zit moet ik een mail sturen dusquote:Op zondag 16 oktober 2016 10:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sowieso zou er een certificaat van echtheid bij het certificaat van echtheid moeten om aan te tonen dat het echt is.
En daar moet dan weer een certificaat van echtheid bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |