Alle uitzendingen op Uitzendinggemist.nlquote:DNA Onbekend op de site van de NCRV
Is mijn vader eigenlijk wel mijn echte vader? Zijn mijn broers wel echt mijn familie? Grote twijfels en onbeantwoorde vragen over familiebanden laten diepe sporen na in het leven van de mensen. Want leven in het ongewisse, of het nu gaat om oorlogskinderen, adoptiezaken of het vermoeden voortgekomen te zijn uit overspel, veroorzaakt veel verdriet. Caroline Tensen wil in DNA Onbekend mensen helpen om voor eens en altijd een eind te maken aan een leven vol onduidelijkheden en ontkennngen.
Elke woensdag om 20:30 uur op NPO1.quote:DNA Onbekend vanaf 19 oktober
In dit nieuwe seizoen gaat Caroline Tensen zelf op pad om via DNA-onderzoek antwoord te krijgen. Want ieder kind mag weten wie zijn vader is.
http://www.avrotros.nl/dnaonbekend/home/
Viswijven Dat merk je ook aan deze vrouwen. Schelle stem, stevige dames, niet op hun mondje gevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
oh echt? haha beetje tokkies ofzo?
wat grappig. Ben benieuwd!!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Viswijven Dat merk je ook aan deze vrouwen. Schelle stem, stevige dames, niet op hun mondje gevallen.
Plus dat ze tien kilometer moesten fietsen naar school (in Amersfoort) in een tempo dat niet voor niets 'Spakenburgerstempo' werd genoemd. Zo traag, dat ik me altijd verwonderd heb dat niemand van de fiets viel. En dan fietsten ze in grote groepen en 4-5 breed, dus erg lastig in te halen.
Ik kijk het dus voor het eerst, maar ik vind het wel emo-tv: tijd rekken, eindeloos doorvragen op de emotie, niet helemaal mijn ding. Doe mij dan maar Spoorloos ofzo.quote:
Ik vind het wel mooi om te zien dat vaderwensen vervuld worden. Iedereen wil toch weten wie zijn vader is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kijk het dus voor het eerst, maar ik vind het wel emo-tv: tijd rekken, eindeloos doorvragen op de emotie, niet helemaal mijn ding. Doe mij dan maar Spoorloos ofzo.
Dat zeker! Maar ik krijg het gevoel dat het programma die wens uitmelkt voor dit format. Weet niet. Krijg er niet helemaal een integer gevoel bij.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om te zien dat vaderwensen vervuld worden. Iedereen wil toch weten wie zijn vader is.
Ik vind dat niet zo erg, want alleen zo krijg je een beeld bij hun geschiedenis. Alhoewel ik wel even moet wennen dat ze nu bij de mensen langsgaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar ik krijg het gevoel dat het programma die wens uitmelkt voor dit format. Weet niet. Krijg er niet helemaal een integer gevoel bij.
is ook zoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Denk het niet eigenlijk want ze gaan dalijk die moeder nog bellen
Ja, ik ben blij dat het weer terug is, maar ik had toch liever het oude format. Het is nu een beetje 'DNA Onbekend' meets 'Het Familiediner'.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:17 schreef Disana het volgende:
Ik geloof dat ik de oude formule toch beter vond. Dit is inderdaad wat meer emo-tv.
Ik ben het met je eens, al zeg ik er wel bij dat het Familiediner ook een favoriet van me is Maar ik blijf wel kijken - uit interesse in de verhalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat het weer terug is, maar ik had toch liever het oude format. Het is nu een beetje 'DNA Onbekend' meets 'Het Familiediner'.
Van mij hoefde het niet meer emo dan het al was. Ik vond het voorheen altijd wel prettig dat mensen soms ook niet in beeld hoefden als ze dat niet wilden. En er was eigenlijk meer aandacht voor het achterliggende verhaal, wat ik zelf eigenlijk het interessantst vind.
Oh, ik kijk er ook vaak naar hoor! Maar toch op een heel andere manier. Meer lacherig, ofzo... kweenie, moeilijk uit te leggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, al zeg ik er wel bij dat het Familiediner ook een favoriet van me is
De ruzies zijn dan ook onnavolgbaar en bespottelijk. Het leukst vind ik het kijken of ze in de limousine zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik kijk er ook vaak naar hoor! Maar toch op een heel andere manier. Meer lacherig, ofzo... kweenie, moeilijk uit te leggen.
Dat kan ik nooit aanzien, al die opgefokte verhalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:40 schreef Jane het volgende:
Oh, ik kijk er ook vaak naar hoor! Maar toch op een heel andere manier. Meer lacherig, ofzo... kweenie, moeilijk uit te leggen.
Dat is niet mis.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad. Er keken 1.443.000 mensen👍
Niet ontvoerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij heb ik gemist of die ene nou wel of niet ontvoerd was.. Iemand het wel gezien?
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:00 schreef svann het volgende:
Nu kan de koreaanse door naar Spoorloos.
euh heb ik nu een uitzending met borstvoeding gemist?quote:
Nee, de vermeende biologische familie bleef om geld vragen, zelfs bij natuurrampen waar ze zelf niet betrokken bij waren...quote:Op woensdag 2 november 2016 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh heb ik nu een uitzending met borstvoeding gemist?
Ow. Wel lekker rampscenario. Kan het even terug kijken van t weekend.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:55 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Nee, de vermeende biologische familie bleef om geld vragen, zelfs bij natuurrampen waar ze zelf niet betrokken bij waren...
Ja, ik snap sowieso nooit waarom ze, ook in gelijksoortige programma's, dat doen. "Eérst een DNA-test", denk ik dan altijd gelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:16 schreef svann het volgende:
Dat Carolien nu op pad ging was prima, maar de zoekster meenemen naar een mogelijke vader niet.
Ik vind het op zich wel meevallen, ze doet ook nog steeds veel voice-over. Wel vond ik de uitslag met de envelop op de bank in de eerste series beter overkomen.quote:Op zondag 6 november 2016 14:23 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het nieuwe format niet zo tof. Zo in die huiskamer setting op de bank was het veel echter ofzo. Toen kreeg Rtl4 een programma wat exact gelijk was aan DNA onbekend. Met Nance geloof ik? Die kwam wel bij de mensen thuis. Ik vond het een beetje sensatiezoekerig overkomen. En nu doet Caroline dat ook.
Waauw! Ik ben dus écht benieuwd hoe dit aflooptquote:Op woensdag 9 november 2016 21:25 schreef Anouk83 het volgende:
Wat een verhaal zeg van die Panamese consulaat getrouwd met de dochter van de president etc...
Niet gewoon ik vond ze kopietjes!quote:Op woensdag 9 november 2016 21:34 schreef svann het volgende:
Het loopt niet af.
Weer een doorverwijzing naar Spoorloos.
Doet me aan een (waargebeurde) film denken. Een arts die zelf zijn patienten bevruchtte en allerlei ziektes had..quote:Op woensdag 23 november 2016 20:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Lekker dan, verwekt door een donor met allerlei ziektes
Wat een freakquote:Op woensdag 23 november 2016 20:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Doet me aan een (waargebeurde) film denken. Een arts die zelf zijn patienten bevruchtte en allerlei ziektes had..
https://en.wikipedia.org/(...)Cecil_Jacobson_Story
Beetje veel botoxquote:
Yupquote:Op woensdag 23 november 2016 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn Ziggo Go viel uit. Zijn ze familie?
Ja, ik vind dat echt niet kunnen, mensen over laten komen bij een negatieve uitslag.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:08 schreef Ole het volgende:
Het zal toch niet weer gebeuren dat ze voor niets naar Nederland komen?
Dat klopt Disana, toch bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:54 schreef Disana het volgende:
Komende woensdag is DNA onbekend weer terug.
Merci! Ik had er nog niets over gezienquote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:54 schreef Disana het volgende:
Komende woensdag is DNA onbekend weer terug.
Lijkt mij ook, ja.quote:
Ja, hoop het echt voor ze. Maar als kind van een prostituée moet je wel geluk hebben om je vader nog te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou wel triest zijn, want je ziet hoezeer ze zich erop verheugt.
Die moeder herinnerde zich een willekeurige naam, maar dan dat is het niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, hoop het echt voor ze. Maar als kind van een prostituée moet je wel geluk hebben om je vader nog te vinden.
Jeugdzorg heeft flink gefaald.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:52 schreef Aventura het volgende:
Wat intens zielig voor haar zeg, zo'n rotjeugd.
denk ook dat hij haar niet zou laten vallen als hij niet haar vader blijkt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, hoop het echt voor ze. Maar als kind van een prostituée moet je wel geluk hebben om je vader nog te vinden.
Hoe bedoel je? Caroline weet de uitslag toch altijd al eerderquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:16 schreef svann het volgende:
Wat wreed dit.
Caroline wist het dus al.
Zendtijd moest gevuld enzo.
2009quote:
Ik vond dat ik vanaf 2013 al genoeg te kijken hadquote:Op zondag 26 maart 2017 09:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
2009
Staan allemaal nog op UG. Steeds op 'Meer afleveringen' klikken.
De eerste aflevering van 5 november 2009 bijvoorbeeld staat er ook op.
Gelukkig bleek het dus niet zo te zijn. Maar nu weet ze dus niks...quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:46 schreef Disana het volgende:
Kind van de halfbroer van je moeder. Je zult het maar zijn.
Ja, ook dat is triest.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gelukkig bleek het dus niet zo te zijn. Maar nu weet ze dus niks...
Om tijd te rekken, of om er zoveel mogelijk emoties uit te trekken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:53 schreef svann het volgende:
Hoeveel overbodige vragen kun je stellen om tijd te rekken....
Wat een creep.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:45 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Net ff teruggekeken.
Die Jan Bos woont bij mijn zus in de straat. Ik wist dat die niet helemaal 100% was maar seks met zijn eigen zus had ik niet verwacht. Wel is het een enorme aso.
Verhaal komt vier keer langs. Lijkt wel zo'n Amerikaanse pulp-docu.quote:
Ja, dit was zo'n goed programma.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:06 schreef svann het volgende:
[..]
Verhaal komt vier keer langs. Lijkt wel zo'n Amerikaanse pulp-docu.
Ik trok de oude stijl beter.
Ze verdient een positieve.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit wordt een negatieve uitslag voor dit lieve vrouwke, vrees ik.
Inderdaad. Verdrietig verleden.quote:
Ja vind het ook triest voor haar.quote:
Ik had vanaf het moment dat die andere mensen in beeld kwamen geen moment het idee dat die familie waren. Totaal ander gezicht.quote:
Ja, dat is een beetje raar. Mijn ervaring is dat ze altijd maar één match doen.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had vanaf het moment dat die andere mensen in beeld kwamen geen moment het idee dat die familie waren. Totaal ander gezicht.
Niet iedereen met zwarte krulletjes is een halfzus.
Jammer trouwens dat ze bij dat eerste item niet met het DNA van Ben hebben vergeleken. Nu weten we wel dat het volle zussen zijn, maar dat bewijst nog niet dat Ben de vader is, lijkt mij.
ik kijk inmiddels.quote:Op woensdag 19 april 2017 20:28 schreef Disana het volgende:
Gaat er nog iemand kijken, of is iedereen afgeknapt op het hoge emogehalte?
Oh toch nog iemandquote:
idem, hiervoor had ik ook ingeschakeldquote:Op woensdag 19 april 2017 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh toch nog iemand
Het eerste verhaal was nogal ingewikkeld, ik ben benieuwd naar dit verwisselingsdrama.
Nee, waarom? Het is goed de waarheid te kennen i.p.v. in onzekerheid te leven.quote:Op woensdag 19 april 2017 21:11 schreef super_tekkel het volgende:
Moeten deze mensen niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen ?
ja idd de wetenschap dat mama haar altijd wat achtergesteld heeft.quote:Op woensdag 19 april 2017 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Pijnlijk als je altijd rot behandeld bent door je moeder.
Ja,dit is wel erg. Ziel.quote:Op ui
woensdag 19 april 2017 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja idd de wetenschap dat mama haar altijd wat achtergesteld heeft.
Mede ook met de opmerking dat als ze idd geen kind van mama was mama wel graag wilde weten wie dan wel dr dochter was
Ik vind het jammer dat we niet meemaken dat ze haar moeder hiermee confronteert. Ik zou haar reactie wel willen zien.quote:Op woensdag 19 april 2017 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja idd de wetenschap dat mama haar altijd wat achtergesteld heeft.
Mede ook met de opmerking dat als ze idd geen kind van mama was mama wel graag wilde weten wie dan wel dr dochter was
als het SBS of RTL was hadden we dat ook wel gezienquote:Op woensdag 19 april 2017 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat we niet meemaken dat ze haar moeder hiermee confronteert. Ik zou haar reactie wel willen zien.
Ze hebben het DNA van moeders- én vaderskant vergeleken?quote:Op woensdag 19 april 2017 21:15 schreef super_tekkel het volgende:
Of moeders heeft een scheve schaats gereden!
edit/ onee, volbloed zussen
Zo zo, wat is deze?quote:
Er staat een update op de website van het programma:quote:Op donderdag 20 april 2017 14:22 schreef jogy het volgende:
Ik vind het altijd zo sneu als twee mensen géén familie van elkaar blijken te zijn. Maar van die laatste die blijkbaar wel een kind van d'r moeder blijkt te zijn vind ik het maar een bitterzoete overwinning. Die moeder zal er wel niet op in gaan vermoed ik.
Tnxquote:
Ik heb bij mijn weten alles gezien, maar deze ken ik niet.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
is een herhaling volgens mij, maar heb t nog niet gezien
Is een herhaling.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:51 schreef Disana het volgende:
Ik heb bij mijn weten alles gezien, maar deze ken ik niet.
Ik vond hem juist wel leuk. Beetje type stoere vent maar eigenlijk nog een klein jongetje.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:49 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat een lúl van een vent, die gast uit Amstelveen :’)
Goed verhaal wel, bleek z’n pa de zwager van Dries Roelvink te zijn.
Hoezo een lúl van een vent?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:49 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat een lúl van een vent, die gast uit Amstelveen :’)
Goed verhaal wel, bleek z’n pa de zwager van Dries Roelvink te zijn.
Het was ook wel een vreemd einde.quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:00 schreef Queens het volgende:
Wat was dat nou voor raars om DIRECT na de uitslag het hele verhaal op te doeken.
Er wordt helemaal niet om een reactie gevraagd of nagepraat ofzo.
Zo een beetje van 'hier heb je de uitslag, aju!', ik had zoiets van
Juistquote:Op donderdag 29 maart 2018 10:16 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik vond hem juist wel leuk. Beetje type stoere vent maar eigenlijk nog een klein jongetje.
Dat hoop ik wel voor hemquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:16 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vraag me af of die tweede ‘onbekende’ zoon contact wil met Pascal. Geen vader toch een broer.
Dat vond ik dus ook. Ik snap werkelijk waar niet waarom je Pascal een lul zou vinden. Ik kan me zijn pijn heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
Het was een mooie uitzending! Wel raar dat de verhalen zo werden afgekapt; een eerste reactie en wat navragen hoort er toch wel bij vind ik. Dat waren juist ook vaak de mooie momenten.
Ik vond Pascal geen lul, maar duidelijk iemand die met veel verdriet en veel frustratie zit. Die moeder vond ik in dat telefoongesprek ook heel vreemd overkomen, dat ze niet eens de behoefte begreep waarom hij zijn vader nou wilde leren kennen. Ik vermoed ook dat die vader wellicht nooit van zijn bestaan heeft geweten, en dat moet ook heel moeilijk te verkroppen zijn. Hopelijk wil halfbroer René wel contact.
We zullen het nooit weten. En ik blijf de oude versie een stuk beter vinden. Dit rust allemaal op emotie.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:52 schreef svann het volgende:
Maar weer eens kijken naar het eindeloos rekken van het antwoord door Caroline.
Zou ome Frans het zijn?
Dat vroeg ik me ook af! Als die ene vrouw geen dochter was van meneer Dolmans, en uit dna bleek dat ze géén zussen waren, dan kan ze zelf toch nog wel van Dolmans zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2018 14:45 schreef Protoplanet het volgende:
Wisten ze in die laatste zaak dan wel zeker dat bij het vergelijkingsDNA de vaders wel echt klopten?
Ja preciesquote:Op zaterdag 28 april 2018 00:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af! Als die ene vrouw geen dochter was van meneer Dolmans, en uit dna bleek dat ze géén zussen waren, dan kan ze zelf toch nog wel van Dolmans zijn?
Ja beetje lullig om te horen..quote:Op donderdag 4 april 2019 00:23 schreef svann het volgende:
Of je moeder plant bij jou het idee dat je eigenlijk niet bij de familie hoort en als baby verwisseld bent.
Toch ook vreemd dat je tegen je vier kinderen zegt dat je eigenlijk geen kinderen had willen hebben.
Ook al was er vroeger heel wat minder keus omdat voorbehoedsmiddelen niet vanzelfsprekend waren.
quote:
Nou inderdaad, die spoorde ook niet helemaalquote:Op donderdag 18 april 2019 08:58 schreef Fietsertje70 het volgende:
Best wel ziek trouwens om je dochter naar de overleden vrouw van je scharrel te vernoemen.
Ik heb toch ook wel eens een aflevering gezien waarvan de moeder dacht dat kind verwisseld was geweest in het ziekenhuis. En tot 50 jaar geleden raakten vrouwen ook eerder zwanger en was er geen mogelijkheid tot abortus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:32 schreef geppie het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die spoorde ook niet helemaal
Dit programma draait ook eigenlijk (bijna) alleen op sloerie-moeders
Eens, daarom ook bijna...quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:21 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel eens een aflevering gezien waarvan de moeder dacht dat kind verwisseld was geweest in het ziekenhuis. En tot 50 jaar geleden raakten vrouwen ook eerder zwanger en was er geen mogelijkheid tot abortus.
Ik zie net dat de presentatrice verder gaat op RTL met een heel ander soort programma getiteld Het Spijt Me of iets in die geest.quote:
Klassiekertje... Jammer, ik hoop dat ze doorgaan met een andere presentatorquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie net dat de presentatrice verder gaat op RTL met een heel ander soort programma getiteld Het Spijt Me of iets in die geest.
Dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:08 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Klassiekertje... Jammer, ik hoop dat ze doorgaan met een andere presentator
Zoals wel vaker bij verhalen uit de jaren 50. Dat kun je je toch niet voorstellen dat al die vrome oma's van toen zo vunzig waren.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:50 schreef superniger het volgende:
Op tv achter komen dat je moeder/vrouw een hoer is.
Welke zus?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:13 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had haar denk ik ont-zust 🙄 Wat een eikel zeg!
Ik moest even wennen aan Dionne, maar ik vind haar toch wel echt heel goed!
Die laatste 🙈 Die zei “ik on me niet voorstellen dat onze vader jou mishandelde” en daar ook nogal fel op was.quote:
Nee dat denk ik ook niet. Het is vreemd dat 2 zussen zo’n andere ervaring hebben in het hetzelfde huis met dezelfde vader.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:23 schreef Hilzillah het volgende:
Maar zelfs al zou ze er niet heel veel van meegekregen hebben. Je verzint dit toch niet als zus?
Zelfs als je de 'vader' test kun je niet zeker zeggen of het niet een oom of opa is van het 'kind'.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:42 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik vind dat aan mensen soms wordt gezegd als er DNA van een kind of neef is afgenomen : bijvoorbeeld : nu weten we zeker dat het jou vader niet is want hij leeft niet meer en het DNA is met een zoon vergeleken.
Degene leeft niet meer dus hoe weten ze zeker dat de zoon of dochter met wie het DNA wordt vergeleken wel zeker een kind van die vader is ?
Of soms als de ouders niet meer leven en 1 kind twijfelt of de man wel haar vader is dan geeft Dionne aan : wij gaan het DNA met het ander kind vergelijken want van die weten we zeker dat die wel een kind is van de vader ?
Hoe kan ze dat met zekerheid zeggen? Misschien ging de moeder met alle kinderen vreemd.
Er was eens in een dorp een oude vrouw die op het sterfbed vertelde ( haar man leefde niet meer ) dat alle 12 kinderen van de buurman waren. Als ze dat niet had verteld zou niemand het ooit weten.
Stel dat zij het niet had verteld en ik eens erachter zou komen dat haar overleden man misschien mijn vader zou zijn , dan zou mijn DNA met alle 12 kinderen vergeleken worden en er zou nooit een match zijn .
Dionne zou dan zeggen : het is niet jouw vader want jou DNA is met alle kids vergeleken dus kunnen we dit met zekerheid vaststellen . Niet wetende dat alle 12 kids niet van die man zijn.
Dus zekerheid is alleen als de DNA met degene zelf wordt vergeleken.
Marlijn doet het goed, oprechte emoties en wat een knappe vrouw.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:00 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds vorige week weer op televisie, nu met Marlijn Weerdenburg.
Fijn voor Leo dat z'n vader z'n vader was.
Ik denk dat je ergens er wel vanuit moet gaan dat het klopt. Anders kan je iedereen z’n vaderschap wel in twijfel trekkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:57 schreef Rokehejemi8 het volgende:
De intenties van het programma zijn goed maar ik blijf mijn twijfels erbij hebben. Mensen krijgen nog steeds niet altijd duidelijkheid dus moeten ze niet zeggen dat er met zekerheid is vast te stellen dat een vader niet echt een vader is.
DNA werd weer afgenomen van een zoon of neef .
Hoe weten ze met zekerheid dat die andere zoon van wie DNA wordt afgenomen wel een echte kind is als de vader er niet meer is ? Misschien ging de moeder van de andere zoon ook vreemd .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |