We zullen het nooit weten. En ik blijf de oude versie een stuk beter vinden. Dit rust allemaal op emotie.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:52 schreef svann het volgende:
Maar weer eens kijken naar het eindeloos rekken van het antwoord door Caroline.
Zou ome Frans het zijn?
Dat vroeg ik me ook af! Als die ene vrouw geen dochter was van meneer Dolmans, en uit dna bleek dat ze géén zussen waren, dan kan ze zelf toch nog wel van Dolmans zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2018 14:45 schreef Protoplanet het volgende:
Wisten ze in die laatste zaak dan wel zeker dat bij het vergelijkingsDNA de vaders wel echt klopten?
Ja preciesquote:Op zaterdag 28 april 2018 00:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af! Als die ene vrouw geen dochter was van meneer Dolmans, en uit dna bleek dat ze géén zussen waren, dan kan ze zelf toch nog wel van Dolmans zijn?
Ja beetje lullig om te horen..quote:Op donderdag 4 april 2019 00:23 schreef svann het volgende:
Of je moeder plant bij jou het idee dat je eigenlijk niet bij de familie hoort en als baby verwisseld bent.
Toch ook vreemd dat je tegen je vier kinderen zegt dat je eigenlijk geen kinderen had willen hebben.
Ook al was er vroeger heel wat minder keus omdat voorbehoedsmiddelen niet vanzelfsprekend waren.
Nou inderdaad, die spoorde ook niet helemaalquote:Op donderdag 18 april 2019 08:58 schreef Fietsertje70 het volgende:
Best wel ziek trouwens om je dochter naar de overleden vrouw van je scharrel te vernoemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |