Zo zo, wat is deze?quote:
Er staat een update op de website van het programma:quote:Op donderdag 20 april 2017 14:22 schreef jogy het volgende:
Ik vind het altijd zo sneu als twee mensen géén familie van elkaar blijken te zijn. Maar van die laatste die blijkbaar wel een kind van d'r moeder blijkt te zijn vind ik het maar een bitterzoete overwinning. Die moeder zal er wel niet op in gaan vermoed ik.
Tnxquote:
Ik heb bij mijn weten alles gezien, maar deze ken ik niet.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
is een herhaling volgens mij, maar heb t nog niet gezien
Is een herhaling.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:51 schreef Disana het volgende:
Ik heb bij mijn weten alles gezien, maar deze ken ik niet.
Ik vond hem juist wel leuk. Beetje type stoere vent maar eigenlijk nog een klein jongetje.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:49 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat een lúl van een vent, die gast uit Amstelveen :’)
Goed verhaal wel, bleek z’n pa de zwager van Dries Roelvink te zijn.
Hoezo een lúl van een vent?quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:49 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat een lúl van een vent, die gast uit Amstelveen :’)
Goed verhaal wel, bleek z’n pa de zwager van Dries Roelvink te zijn.
Het was ook wel een vreemd einde.quote:Op donderdag 29 maart 2018 16:00 schreef Queens het volgende:
Wat was dat nou voor raars om DIRECT na de uitslag het hele verhaal op te doeken.
Er wordt helemaal niet om een reactie gevraagd of nagepraat ofzo.
Zo een beetje van 'hier heb je de uitslag, aju!', ik had zoiets van
Juistquote:Op donderdag 29 maart 2018 10:16 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik vond hem juist wel leuk. Beetje type stoere vent maar eigenlijk nog een klein jongetje.
Dat hoop ik wel voor hemquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:16 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vraag me af of die tweede ‘onbekende’ zoon contact wil met Pascal. Geen vader toch een broer.
Dat vond ik dus ook. Ik snap werkelijk waar niet waarom je Pascal een lul zou vinden. Ik kan me zijn pijn heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
Het was een mooie uitzending! Wel raar dat de verhalen zo werden afgekapt; een eerste reactie en wat navragen hoort er toch wel bij vind ik. Dat waren juist ook vaak de mooie momenten.
Ik vond Pascal geen lul, maar duidelijk iemand die met veel verdriet en veel frustratie zit. Die moeder vond ik in dat telefoongesprek ook heel vreemd overkomen, dat ze niet eens de behoefte begreep waarom hij zijn vader nou wilde leren kennen. Ik vermoed ook dat die vader wellicht nooit van zijn bestaan heeft geweten, en dat moet ook heel moeilijk te verkroppen zijn. Hopelijk wil halfbroer René wel contact.
We zullen het nooit weten. En ik blijf de oude versie een stuk beter vinden. Dit rust allemaal op emotie.quote:Op woensdag 11 april 2018 20:52 schreef svann het volgende:
Maar weer eens kijken naar het eindeloos rekken van het antwoord door Caroline.
Zou ome Frans het zijn?
Dat vroeg ik me ook af! Als die ene vrouw geen dochter was van meneer Dolmans, en uit dna bleek dat ze géén zussen waren, dan kan ze zelf toch nog wel van Dolmans zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2018 14:45 schreef Protoplanet het volgende:
Wisten ze in die laatste zaak dan wel zeker dat bij het vergelijkingsDNA de vaders wel echt klopten?
Ja preciesquote:Op zaterdag 28 april 2018 00:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af! Als die ene vrouw geen dochter was van meneer Dolmans, en uit dna bleek dat ze géén zussen waren, dan kan ze zelf toch nog wel van Dolmans zijn?
Ja beetje lullig om te horen..quote:Op donderdag 4 april 2019 00:23 schreef svann het volgende:
Of je moeder plant bij jou het idee dat je eigenlijk niet bij de familie hoort en als baby verwisseld bent.
Toch ook vreemd dat je tegen je vier kinderen zegt dat je eigenlijk geen kinderen had willen hebben.
Ook al was er vroeger heel wat minder keus omdat voorbehoedsmiddelen niet vanzelfsprekend waren.
quote:
Nou inderdaad, die spoorde ook niet helemaalquote:Op donderdag 18 april 2019 08:58 schreef Fietsertje70 het volgende:
Best wel ziek trouwens om je dochter naar de overleden vrouw van je scharrel te vernoemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |