De eerste twee afleveringen gezien en ik vond ze prachtig.quote:Het is niet voor iedereen vanzelfsprekend om te weten waar je vandaan komt. In 'De Reis Van Je Genen' gaan Caroline Tensen en familiedetective Els Leijs met behulp van de nieuwste DNA technieken en stamboomonderzoek op zoek naar de missende puzzelstukjes voor deelnemers.
Inderdaad, dat doorspoelen van voorstukjes doe ik standaard bij dit soort programma's.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:56 schreef golfer het volgende:
Prettig om naar te kijken als je alle voorstukjes kunt doorspoelen.
???quote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
Zouden ze hier dan ook een totaalnazi in de show nemen om hem te vertellen dat hij voor 60% afkomstig is uit Afrika en het Midden-Oosten?
Ik refereerde naar de Amerikaanse versie.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:49 schreef golfer het volgende:
[..]
???
Heb je wel al een uitzending bekeken?
Show?
Dat heeft dus niets met dit programma te maken.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:50 schreef Id_do_her het volgende:
Ik refereerde naar de Amerikaanse versie.
Klopt, alleen deden ze dit daar al voor het in Nederland gebeurde.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft dus niets met dit programma te maken.
quote:
Zeker wel.quote:
Yups. Blijkbaar gebrek aan matchend DNA.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 10:50 schreef Hilzillah het volgende:
Is het na 4 afleveringen al weer afgelopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |