Ja vind het ook triest voor haar.quote:
Ik had vanaf het moment dat die andere mensen in beeld kwamen geen moment het idee dat die familie waren. Totaal ander gezicht.quote:
Ja, dat is een beetje raar. Mijn ervaring is dat ze altijd maar één match doen.quote:Op donderdag 13 april 2017 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had vanaf het moment dat die andere mensen in beeld kwamen geen moment het idee dat die familie waren. Totaal ander gezicht.
Niet iedereen met zwarte krulletjes is een halfzus.
Jammer trouwens dat ze bij dat eerste item niet met het DNA van Ben hebben vergeleken. Nu weten we wel dat het volle zussen zijn, maar dat bewijst nog niet dat Ben de vader is, lijkt mij.
ik kijk inmiddels.quote:Op woensdag 19 april 2017 20:28 schreef Disana het volgende:
Gaat er nog iemand kijken, of is iedereen afgeknapt op het hoge emogehalte?
Oh toch nog iemandquote:
idem, hiervoor had ik ook ingeschakeldquote:Op woensdag 19 april 2017 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh toch nog iemand
Het eerste verhaal was nogal ingewikkeld, ik ben benieuwd naar dit verwisselingsdrama.
Nee, waarom? Het is goed de waarheid te kennen i.p.v. in onzekerheid te leven.quote:Op woensdag 19 april 2017 21:11 schreef super_tekkel het volgende:
Moeten deze mensen niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen ?
ja idd de wetenschap dat mama haar altijd wat achtergesteld heeft.quote:Op woensdag 19 april 2017 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Pijnlijk als je altijd rot behandeld bent door je moeder.
Ja,dit is wel erg. Ziel.quote:Op ui
woensdag 19 april 2017 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja idd de wetenschap dat mama haar altijd wat achtergesteld heeft.
Mede ook met de opmerking dat als ze idd geen kind van mama was mama wel graag wilde weten wie dan wel dr dochter was
Ik vind het jammer dat we niet meemaken dat ze haar moeder hiermee confronteert. Ik zou haar reactie wel willen zien.quote:Op woensdag 19 april 2017 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja idd de wetenschap dat mama haar altijd wat achtergesteld heeft.
Mede ook met de opmerking dat als ze idd geen kind van mama was mama wel graag wilde weten wie dan wel dr dochter was
als het SBS of RTL was hadden we dat ook wel gezienquote:Op woensdag 19 april 2017 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat we niet meemaken dat ze haar moeder hiermee confronteert. Ik zou haar reactie wel willen zien.
Ze hebben het DNA van moeders- én vaderskant vergeleken?quote:Op woensdag 19 april 2017 21:15 schreef super_tekkel het volgende:
Of moeders heeft een scheve schaats gereden!
edit/ onee, volbloed zussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |