Waauw! Ik ben dus écht benieuwd hoe dit aflooptquote:Op woensdag 9 november 2016 21:25 schreef Anouk83 het volgende:
Wat een verhaal zeg van die Panamese consulaat getrouwd met de dochter van de president etc...
Niet gewoon ik vond ze kopietjes!quote:Op woensdag 9 november 2016 21:34 schreef svann het volgende:
Het loopt niet af.
Weer een doorverwijzing naar Spoorloos.
Doet me aan een (waargebeurde) film denken. Een arts die zelf zijn patienten bevruchtte en allerlei ziektes had..quote:Op woensdag 23 november 2016 20:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Lekker dan, verwekt door een donor met allerlei ziektes
Wat een freakquote:Op woensdag 23 november 2016 20:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Doet me aan een (waargebeurde) film denken. Een arts die zelf zijn patienten bevruchtte en allerlei ziektes had..
https://en.wikipedia.org/(...)Cecil_Jacobson_Story
Beetje veel botoxquote:
Yupquote:Op woensdag 23 november 2016 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn Ziggo Go viel uit. Zijn ze familie?
Ja, ik vind dat echt niet kunnen, mensen over laten komen bij een negatieve uitslag.quote:Op woensdag 23 november 2016 21:08 schreef Ole het volgende:
Het zal toch niet weer gebeuren dat ze voor niets naar Nederland komen?
Dat klopt Disana, toch bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:54 schreef Disana het volgende:
Komende woensdag is DNA onbekend weer terug.
Merci! Ik had er nog niets over gezienquote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:54 schreef Disana het volgende:
Komende woensdag is DNA onbekend weer terug.
Lijkt mij ook, ja.quote:
Ja, hoop het echt voor ze. Maar als kind van een prostituée moet je wel geluk hebben om je vader nog te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou wel triest zijn, want je ziet hoezeer ze zich erop verheugt.
Die moeder herinnerde zich een willekeurige naam, maar dan dat is het niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, hoop het echt voor ze. Maar als kind van een prostituée moet je wel geluk hebben om je vader nog te vinden.
Jeugdzorg heeft flink gefaald.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:52 schreef Aventura het volgende:
Wat intens zielig voor haar zeg, zo'n rotjeugd.
denk ook dat hij haar niet zou laten vallen als hij niet haar vader blijkt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, hoop het echt voor ze. Maar als kind van een prostituée moet je wel geluk hebben om je vader nog te vinden.
Hoe bedoel je? Caroline weet de uitslag toch altijd al eerderquote:Op woensdag 22 maart 2017 21:16 schreef svann het volgende:
Wat wreed dit.
Caroline wist het dus al.
Zendtijd moest gevuld enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |