Alle uitzendingen op Uitzendinggemist.nlquote:DNA Onbekend op de site van de NCRV
Is mijn vader eigenlijk wel mijn echte vader? Zijn mijn broers wel echt mijn familie? Grote twijfels en onbeantwoorde vragen over familiebanden laten diepe sporen na in het leven van de mensen. Want leven in het ongewisse, of het nu gaat om oorlogskinderen, adoptiezaken of het vermoeden voortgekomen te zijn uit overspel, veroorzaakt veel verdriet. Caroline Tensen wil in DNA Onbekend mensen helpen om voor eens en altijd een eind te maken aan een leven vol onduidelijkheden en ontkennngen.
Elke woensdag om 20:30 uur op NPO1.quote:DNA Onbekend vanaf 19 oktober
In dit nieuwe seizoen gaat Caroline Tensen zelf op pad om via DNA-onderzoek antwoord te krijgen. Want ieder kind mag weten wie zijn vader is.
http://www.avrotros.nl/dnaonbekend/home/
Viswijven Dat merk je ook aan deze vrouwen. Schelle stem, stevige dames, niet op hun mondje gevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
oh echt? haha beetje tokkies ofzo?
wat grappig. Ben benieuwd!!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Viswijven Dat merk je ook aan deze vrouwen. Schelle stem, stevige dames, niet op hun mondje gevallen.
Plus dat ze tien kilometer moesten fietsen naar school (in Amersfoort) in een tempo dat niet voor niets 'Spakenburgerstempo' werd genoemd. Zo traag, dat ik me altijd verwonderd heb dat niemand van de fiets viel. En dan fietsten ze in grote groepen en 4-5 breed, dus erg lastig in te halen.
Ik kijk het dus voor het eerst, maar ik vind het wel emo-tv: tijd rekken, eindeloos doorvragen op de emotie, niet helemaal mijn ding. Doe mij dan maar Spoorloos ofzo.quote:
Ik vind het wel mooi om te zien dat vaderwensen vervuld worden. Iedereen wil toch weten wie zijn vader is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kijk het dus voor het eerst, maar ik vind het wel emo-tv: tijd rekken, eindeloos doorvragen op de emotie, niet helemaal mijn ding. Doe mij dan maar Spoorloos ofzo.
Dat zeker! Maar ik krijg het gevoel dat het programma die wens uitmelkt voor dit format. Weet niet. Krijg er niet helemaal een integer gevoel bij.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om te zien dat vaderwensen vervuld worden. Iedereen wil toch weten wie zijn vader is.
Ik vind dat niet zo erg, want alleen zo krijg je een beeld bij hun geschiedenis. Alhoewel ik wel even moet wennen dat ze nu bij de mensen langsgaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar ik krijg het gevoel dat het programma die wens uitmelkt voor dit format. Weet niet. Krijg er niet helemaal een integer gevoel bij.
is ook zoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Denk het niet eigenlijk want ze gaan dalijk die moeder nog bellen
Ja, ik ben blij dat het weer terug is, maar ik had toch liever het oude format. Het is nu een beetje 'DNA Onbekend' meets 'Het Familiediner'.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:17 schreef Disana het volgende:
Ik geloof dat ik de oude formule toch beter vond. Dit is inderdaad wat meer emo-tv.
Ik ben het met je eens, al zeg ik er wel bij dat het Familiediner ook een favoriet van me is Maar ik blijf wel kijken - uit interesse in de verhalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat het weer terug is, maar ik had toch liever het oude format. Het is nu een beetje 'DNA Onbekend' meets 'Het Familiediner'.
Van mij hoefde het niet meer emo dan het al was. Ik vond het voorheen altijd wel prettig dat mensen soms ook niet in beeld hoefden als ze dat niet wilden. En er was eigenlijk meer aandacht voor het achterliggende verhaal, wat ik zelf eigenlijk het interessantst vind.
Oh, ik kijk er ook vaak naar hoor! Maar toch op een heel andere manier. Meer lacherig, ofzo... kweenie, moeilijk uit te leggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, al zeg ik er wel bij dat het Familiediner ook een favoriet van me is
De ruzies zijn dan ook onnavolgbaar en bespottelijk. Het leukst vind ik het kijken of ze in de limousine zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik kijk er ook vaak naar hoor! Maar toch op een heel andere manier. Meer lacherig, ofzo... kweenie, moeilijk uit te leggen.
Dat kan ik nooit aanzien, al die opgefokte verhalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:40 schreef Jane het volgende:
Oh, ik kijk er ook vaak naar hoor! Maar toch op een heel andere manier. Meer lacherig, ofzo... kweenie, moeilijk uit te leggen.
Dat is niet mis.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 09:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad. Er keken 1.443.000 mensen👍
Niet ontvoerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:02 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij heb ik gemist of die ene nou wel of niet ontvoerd was.. Iemand het wel gezien?
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:00 schreef svann het volgende:
Nu kan de koreaanse door naar Spoorloos.
euh heb ik nu een uitzending met borstvoeding gemist?quote:
Nee, de vermeende biologische familie bleef om geld vragen, zelfs bij natuurrampen waar ze zelf niet betrokken bij waren...quote:Op woensdag 2 november 2016 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh heb ik nu een uitzending met borstvoeding gemist?
Ow. Wel lekker rampscenario. Kan het even terug kijken van t weekend.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:55 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Nee, de vermeende biologische familie bleef om geld vragen, zelfs bij natuurrampen waar ze zelf niet betrokken bij waren...
Ja, ik snap sowieso nooit waarom ze, ook in gelijksoortige programma's, dat doen. "Eérst een DNA-test", denk ik dan altijd gelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 00:16 schreef svann het volgende:
Dat Carolien nu op pad ging was prima, maar de zoekster meenemen naar een mogelijke vader niet.
Ik vind het op zich wel meevallen, ze doet ook nog steeds veel voice-over. Wel vond ik de uitslag met de envelop op de bank in de eerste series beter overkomen.quote:Op zondag 6 november 2016 14:23 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vind het nieuwe format niet zo tof. Zo in die huiskamer setting op de bank was het veel echter ofzo. Toen kreeg Rtl4 een programma wat exact gelijk was aan DNA onbekend. Met Nance geloof ik? Die kwam wel bij de mensen thuis. Ik vond het een beetje sensatiezoekerig overkomen. En nu doet Caroline dat ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |