Alle uitzendingen op Uitzendinggemist.nlquote:DNA Onbekend op de site van de NCRV
Is mijn vader eigenlijk wel mijn echte vader? Zijn mijn broers wel echt mijn familie? Grote twijfels en onbeantwoorde vragen over familiebanden laten diepe sporen na in het leven van de mensen. Want leven in het ongewisse, of het nu gaat om oorlogskinderen, adoptiezaken of het vermoeden voortgekomen te zijn uit overspel, veroorzaakt veel verdriet. Caroline Tensen wil in DNA Onbekend mensen helpen om voor eens en altijd een eind te maken aan een leven vol onduidelijkheden en ontkennngen.
Elke woensdag om 20:30 uur op NPO1.quote:DNA Onbekend vanaf 19 oktober
In dit nieuwe seizoen gaat Caroline Tensen zelf op pad om via DNA-onderzoek antwoord te krijgen. Want ieder kind mag weten wie zijn vader is.
http://www.avrotros.nl/dnaonbekend/home/
Viswijvenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
oh echt? haha beetje tokkies ofzo?
wat grappig. Ben benieuwd!!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
ViswijvenDat merk je ook aan deze vrouwen. Schelle stem, stevige dames, niet op hun mondje gevallen.
Plus dat ze tien kilometer moesten fietsen naar school (in Amersfoort) in een tempo dat niet voor niets 'Spakenburgerstempo' werd genoemd. Zo traag, dat ik me altijd verwonderd heb dat niemand van de fiets viel. En dan fietsten ze in grote groepen en 4-5 breed, dus erg lastig in te halen.
Ik kijk het dus voor het eerst, maar ik vind het wel emo-tv: tijd rekken, eindeloos doorvragen op de emotie, niet helemaal mijn ding. Doe mij dan maar Spoorloos ofzo.quote:
Ik vind het wel mooi om te zien dat vaderwensen vervuld worden. Iedereen wil toch weten wie zijn vader is.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:53 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kijk het dus voor het eerst, maar ik vind het wel emo-tv: tijd rekken, eindeloos doorvragen op de emotie, niet helemaal mijn ding. Doe mij dan maar Spoorloos ofzo.
Dat zeker! Maar ik krijg het gevoel dat het programma die wens uitmelkt voor dit format. Weet niet. Krijg er niet helemaal een integer gevoel bij.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om te zien dat vaderwensen vervuld worden. Iedereen wil toch weten wie zijn vader is.
Ik vind dat niet zo erg, want alleen zo krijg je een beeld bij hun geschiedenis. Alhoewel ik wel even moet wennen dat ze nu bij de mensen langsgaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar ik krijg het gevoel dat het programma die wens uitmelkt voor dit format. Weet niet. Krijg er niet helemaal een integer gevoel bij.
is ook zoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Denk het niet eigenlijk want ze gaan dalijk die moeder nog bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |