Ik heb toch ook wel eens een aflevering gezien waarvan de moeder dacht dat kind verwisseld was geweest in het ziekenhuis. En tot 50 jaar geleden raakten vrouwen ook eerder zwanger en was er geen mogelijkheid tot abortus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:32 schreef geppie het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die spoorde ook niet helemaal
Dit programma draait ook eigenlijk (bijna) alleen op sloerie-moeders
Eens, daarom ook bijna...quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:21 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel eens een aflevering gezien waarvan de moeder dacht dat kind verwisseld was geweest in het ziekenhuis. En tot 50 jaar geleden raakten vrouwen ook eerder zwanger en was er geen mogelijkheid tot abortus.
Ik zie net dat de presentatrice verder gaat op RTL met een heel ander soort programma getiteld Het Spijt Me of iets in die geest.quote:
Klassiekertje... Jammer, ik hoop dat ze doorgaan met een andere presentatorquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie net dat de presentatrice verder gaat op RTL met een heel ander soort programma getiteld Het Spijt Me of iets in die geest.
Dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:08 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Klassiekertje... Jammer, ik hoop dat ze doorgaan met een andere presentator
Zoals wel vaker bij verhalen uit de jaren 50. Dat kun je je toch niet voorstellen dat al die vrome oma's van toen zo vunzig waren.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:50 schreef superniger het volgende:
Op tv achter komen dat je moeder/vrouw een hoer is.
Welke zus?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:13 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had haar denk ik ont-zust 🙄 Wat een eikel zeg!
Ik moest even wennen aan Dionne, maar ik vind haar toch wel echt heel goed!
Die laatste 🙈 Die zei “ik on me niet voorstellen dat onze vader jou mishandelde” en daar ook nogal fel op was.quote:
Nee dat denk ik ook niet. Het is vreemd dat 2 zussen zo’n andere ervaring hebben in het hetzelfde huis met dezelfde vader.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:23 schreef Hilzillah het volgende:
Maar zelfs al zou ze er niet heel veel van meegekregen hebben. Je verzint dit toch niet als zus?
Zelfs als je de 'vader' test kun je niet zeker zeggen of het niet een oom of opa is van het 'kind'.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:42 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik vind dat aan mensen soms wordt gezegd als er DNA van een kind of neef is afgenomen : bijvoorbeeld : nu weten we zeker dat het jou vader niet is want hij leeft niet meer en het DNA is met een zoon vergeleken.
Degene leeft niet meer dus hoe weten ze zeker dat de zoon of dochter met wie het DNA wordt vergeleken wel zeker een kind van die vader is ?
Of soms als de ouders niet meer leven en 1 kind twijfelt of de man wel haar vader is dan geeft Dionne aan : wij gaan het DNA met het ander kind vergelijken want van die weten we zeker dat die wel een kind is van de vader ?
Hoe kan ze dat met zekerheid zeggen? Misschien ging de moeder met alle kinderen vreemd.
Er was eens in een dorp een oude vrouw die op het sterfbed vertelde ( haar man leefde niet meer ) dat alle 12 kinderen van de buurman waren. Als ze dat niet had verteld zou niemand het ooit weten.
Stel dat zij het niet had verteld en ik eens erachter zou komen dat haar overleden man misschien mijn vader zou zijn , dan zou mijn DNA met alle 12 kinderen vergeleken worden en er zou nooit een match zijn .
Dionne zou dan zeggen : het is niet jouw vader want jou DNA is met alle kids vergeleken dus kunnen we dit met zekerheid vaststellen . Niet wetende dat alle 12 kids niet van die man zijn.
Dus zekerheid is alleen als de DNA met degene zelf wordt vergeleken.
Marlijn doet het goed, oprechte emoties en wat een knappe vrouw.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:00 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds vorige week weer op televisie, nu met Marlijn Weerdenburg.
Fijn voor Leo dat z'n vader z'n vader was.
Ik denk dat je ergens er wel vanuit moet gaan dat het klopt. Anders kan je iedereen z’n vaderschap wel in twijfel trekkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 01:57 schreef Rokehejemi8 het volgende:
De intenties van het programma zijn goed maar ik blijf mijn twijfels erbij hebben. Mensen krijgen nog steeds niet altijd duidelijkheid dus moeten ze niet zeggen dat er met zekerheid is vast te stellen dat een vader niet echt een vader is.
DNA werd weer afgenomen van een zoon of neef .
Hoe weten ze met zekerheid dat die andere zoon van wie DNA wordt afgenomen wel een echte kind is als de vader er niet meer is ? Misschien ging de moeder van de andere zoon ook vreemd .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |