Ik heb toch ook wel eens een aflevering gezien waarvan de moeder dacht dat kind verwisseld was geweest in het ziekenhuis. En tot 50 jaar geleden raakten vrouwen ook eerder zwanger en was er geen mogelijkheid tot abortus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:32 schreef geppie het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die spoorde ook niet helemaal![]()
Dit programma draait ook eigenlijk (bijna) alleen op sloerie-moeders
Eens, daarom ook bijna...quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:21 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ik heb toch ook wel eens een aflevering gezien waarvan de moeder dacht dat kind verwisseld was geweest in het ziekenhuis. En tot 50 jaar geleden raakten vrouwen ook eerder zwanger en was er geen mogelijkheid tot abortus.
Ik zie net dat de presentatrice verder gaat op RTL met een heel ander soort programma getiteld Het Spijt Me of iets in die geest.quote:
Klassiekertje... Jammer, ik hoop dat ze doorgaan met een andere presentatorquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie net dat de presentatrice verder gaat op RTL met een heel ander soort programma getiteld Het Spijt Me of iets in die geest.
Dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:08 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Klassiekertje... Jammer, ik hoop dat ze doorgaan met een andere presentator
Zoals wel vaker bij verhalen uit de jaren 50. Dat kun je je toch niet voorstellen dat al die vrome oma's van toen zo vunzig waren.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:50 schreef superniger het volgende:
Op tv achter komen dat je moeder/vrouw een hoer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |