Ik benoem alleen de feiten, voel mij geen slachtoffer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:57 schreef BalotelliFan het volgende:
booslim zijn
PSVCL, stop met het spelen van de slachtoffer, gadverdamme man.
Voor iemand die zoveel geeft om geloof et cetera mis je wel het hele deel waarin verteld wordt dat je je nederig moet opstellen.
Tussen de benen van je zusje....quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:02 schreef Yiha3 het volgende:
heb je al een aanslagplaats in gedachten?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik benoem alleen de feiten, voel mij geen slachtoffer.
1. https://nl.wikipedia.org/wiki/Quenelle_(gebaar)quote:Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo's beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koning beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitsschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stil gelegd.
Lol, moslims moeten zich zeer zeker niet nederig opstellen tegenover mensen die hun onrecht doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:57 schreef BalotelliFan het volgende:
booslim zijn
PSVCL, stop met het spelen van de slachtoffer, gadverdamme man.
Voor iemand die zoveel geeft om geloof et cetera mis je wel het hele deel waarin verteld wordt dat je je nederig moet opstellen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo's beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koning beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitsschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stil gelegd.
Maar moslims beledigen, dat mag weer wél, want dat valt onder 'vrijheid van meningsuiting'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
sowieso niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:13 schreef Heisenberg77 het volgende:
Gewoon schijt hebben, laat ze lekker lullen en roddelen over jou omdat jij een donkere mens, homo, moslims of ..... bent.
Kom uit die slachtofferrol en maak wat van jouw leven. Je laat je toch niet tegen houden door wat onzin meningen kom nou
Vind dat niet echt de beste manier.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:13 schreef Heisenberg77 het volgende:
Gewoon schijt hebben, laat ze lekker lullen en roddelen over jou omdat jij een donkere mens, homo, moslims of ..... bent.
Kom uit die slachtofferrol en maak wat van jouw leven. Je laat je toch niet tegen houden door wat onzin meningen kom nou
Een moslim moet altijd nederig zijn, omdat deze is gezegend met het leven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:18 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lol, moslims moeten zich zeer zeker niet nederig opstellen tegenover mensen die hun onrecht doen.
Die 2 zaken hebben niks met elkaar te maken.
Nederig dient een moslim te zijn als hij/zij ergens mee gezegend is (rijkdom, intellect, schoonheid etc.), dan moet hij daar niet mee pochen.
Een moslim moet zich uitspreken tegen onrecht, of het nu onrecht is dat hem/haar wordt aangedaan of een ander.
Moslim discriminatie is toch niet meer of minder prevalent dan andere vormen van discriminatie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Vind dat niet echt de beste manier.
Moslim discriminatie moet net zo hard aangepakt worden als bij andere 'soorten'.
Zolang dat niet gebeurd, is er werk aan de winkel voor de moslimgemeenschap en degenen die daadwerkelijk voor gelijkwaardigheid tussen mensen staan.
Mooi verhaal met dat confirmation-bias, dat kun je voor heel wat andere volkeren inderdaad wel invullen (donkere mensen die strijden tegen racisme, joden tegen anti-semitisme en noem maar op). Punt is alleen dat je niet echt mijn punt weerlegd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:52 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Moslim discriminatie is toch niet meer of minder prevalent dan andere vormen van discriminatie?
Dat het voor jou misschien meer lijkt, komt misschien omdat jij elke dag met moslim-discriminatie in aanraking komt relatief tot andere vormen van discriminatie. Dan treedt je confirmation-bias in actie en kom je op zulke kromme conclusies.
De islam is prima in staat zichzelf voor schut te zetten en te vernederen, daar heb je geen mediahetze voor nodig. Heb je dat versjesboekje wel eens kritisch gelezen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mooi verhaal met dat confirmation-bias, dat kun je voor heel wat andere volkeren inderdaad wel invullen (donkere mensen die strijden tegen racisme, joden tegen anti-semitisme en noem maar op). Punt is alleen dat je niet echt mijn punt weerlegd.
Discriminatie tegen moslims blijft jammer genoeg bestaan en moet bestreden worden.
Je hoeft echt geen einstein te zijn om bijvoorbeeld de mediahetze tegen Islam en moslims te zien of de anti-Islam/moslim campagnes vanuit extreem rechtse hoek. De frontpage van fok alleen al geeft een duidelijk beeld hoeveel haat menigeen voor moslims heeft en hoe men geen enkel probleem heeft om moslims openlijk te discrimineren.
Sommige moslims zullen nooit opgeven wat betreft de strijd voor gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid, hoe hard de moslimhaters daar ook van dromen:
Fixed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:25 schreef Pharkus het volgende:
Sommige moslims doen aan zelfbelediging.
Wat zit jij nou te kanker dan, moslims worden net als christenen -en elke andere religie die volledig losstaan van etniciteit- beledigd. Moslims worden juist beschermd, want je mag mohammed, de kinderneukende pedo, niet een afbeelden terwijl er vrijheid van persdruk is. Facking zielig ben hoor mat je sprookjesverhalen waar iedereen respect voor moet hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
.
Maar moslims beledigen, dat mag weer wél, want dat valt onder 'vrijheid van meningsuiting'.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mooi verhaal met dat confirmation-bias, dat kun je voor heel wat andere volkeren inderdaad wel invullen (donkere mensen die strijden tegen racisme, joden tegen anti-semitisme en noem maar op). Punt is alleen dat je niet echt mijn punt weerlegd.
Discriminatie tegen moslims blijft jammer genoeg bestaan en moet bestreden worden.
Je hoeft echt geen einstein te zijn om bijvoorbeeld de mediahetze tegen Islam en moslims te zien of de anti-Islam/moslim campagnes vanuit extreem rechtse hoek. De frontpage van fok alleen al geeft een duidelijk beeld hoeveel haat menigeen voor moslims heeft en hoe men geen enkel probleem heeft om moslims openlijk te discrimineren. Man, discrimineren is nog niet eens het minste probleem. De doodsverwensingen zie je in alle uithoeken van het web.![]()
Sommige moslims zullen nooit opgeven wat betreft de strijd voor gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid, hoe hard de moslimhaters daar ook van dromen:
Stoere jongenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:47 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te kanker dan, moslims worden net als christenen -en elke andere religie die volledig losstaan van etniciteit- beledigd. Moslims worden juist beschermd, want je mag mohammed, de kinderneukende pedo, niet een afbeelden terwijl er vrijheid van persdruk is. Facking zielig ben hoor mat je sprookjesverhalen waar iedereen respect voor moet hebben.
Islam, alszijnde afkomstig van Allah swt, staat ver verheven boven eender welk religie/ideologie dan ook op aarde. Geen mens kan daar ooit iets aan veranderen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De islam is prima in staat zichzelf voor schut te zetten en te vernederen, daar heb je geen mediahetze voor nodig. Heb je dat versjesboekje wel eens kritisch gelezen?
Aisha haar leeftijd was 18 en niet 9 jaar. Die valse hadith klopt niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:47 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te kanker dan, moslims worden net als christenen -en elke andere religie die volledig losstaan van etniciteit- beledigd. Moslims worden juist beschermd, want je mag mohammed, de kinderneukende pedo, niet een afbeelden terwijl er vrijheid van persdruk is. Facking zielig ben hoor mat je sprookjesverhalen waar iedereen respect voor moet hebben.
Normale moslims zijn in jouw ogen moslims die het onrecht dat moslims wordt aangedaan niet benoemen. Komt je mooi goed uit he, als niet-moslim die liever heeft dat de discriminatie tegen moslims niet wordt aangepakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fixed.
Ik hou ook niet van die zielige slachtofferrol figuren, maar ik ken ook moslims die normaal in de maatschappij staan zeg maar, en dat gewoon met behoud van hun geloof en alles wat er bij komt kijken.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Normale moslims zijn in jouw ogen moslims die het onrecht dat moslims wordt aangedaan niet benoemen. Komt je mooi goed uit he, als niet-moslim die liever heeft dat de discriminatie tegen moslims niet wordt aangepakt.
Alle religies discrimeren atheïsten. Vooral door moslims worden atheïsten gediscrimineerd, het hele internet staat vol met doodsverwensingen naar atheïsten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Islam, alszijnde afkomstig van Allah swt, staat ver verheven boven eender welk religie/ideologie dan ook op aarde. Geen mens kan daar ooit iets aan veranderen.
Jou zag ik eerder anti-Islam/moslim rethoriek gebruiken. Haat pur sang. Dus probeer jezelf vooral niet als een kritisch persoon te profileren
Je hebt volkomen gelijk alleen heb ik het idee dat racisme, xenofobie en discriminatie moeilijk te bestrijden zijn en je dat altijd wel zult hebben in de samenleving ongeacht de situatie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Vind dat niet echt de beste manier.
Moslim discriminatie moet net zo hard aangepakt worden als bij andere 'soorten'.
Zolang dat niet gebeurd, is er werk aan de winkel voor de moslimgemeenschap en degenen die daadwerkelijk voor gelijkwaardigheid tussen mensen staan.
Het is toch zo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk
Probeer anderen woorden in hun mond te leggen, maar niet bij mij.
Lees wat jij wilt lezen door jouw gekleurde bril.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Jij bent een niet-moslim en bepaald maar even dat discriminatie van moslims niet bestaat.
De overige religies vinden zichzelf ook verheven. Die hautaine toon is ietwat misplaatst. Verder is het correct dat ik een broertje dood heb aan autoritaire imaginaire indoctrinaties.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Islam, alszijnde afkomstig van Allah swt, staat ver verheven boven eender welk religie/ideologie dan ook op aarde. Geen mens kan daar ooit iets aan veranderen.
Jou zag ik eerder anti-Islam/moslim rethoriek gebruiken. Haat pur sang. Dus probeer jezelf vooral niet als een kritisch persoon te profileren
Uhu, de 'koning' van het atheisme, aka Richard Dawkins juicht atheisten in zijn boeken en lezingen toe om gelovigen te kleineren/belachelijk te maken (al was dat al duidelijk van de reacties van atheisten af te lezen op het web). Moet jij je voorstellen, dat het treiteren van andermans geloof inherent is aan je levensopvatting. Hoe zwakzinnig moet je dan zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Alle religies discrimeren atheïsten. Vooral door moslims worden atheïsten gediscrimineerd, het hele internet staat vol met doodsverwensingen naar atheïsten.
Kijk maar eens op twitter,YouTube of Marokko.nl
Ook de Nederlandse regering helpt mee met deze discriminatie. Laten we eerst dit oplossen voordat het te laat is.
Je gaat weer een avondje liegen op fok! Omdat je niet van je kamer mag van Ali?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Uhu, de 'koning' van het atheisme, aka Richard Dawkins juicht atheisten in zijn boeken en lezingen toe om gelovigen te kleineren/belachelijk te maken (al was dat al duidelijk van de reacties van atheisten af te lezen op het web). Moet jij je voorstellen, dat het treiteren van andermans geloof inherent is aan je levensopvatting. Hoe zwakzinnig moet je dan zijn.
Pinocchio. Doodsverwensingen door moslims naar atheisten eindigen in een inval aan huis en de media erop af om het te berichten. Dat is het verschil.
Oproepen tot terreur mag slechts van 1 richting komen en naar 1 kant gaan: niet-moslims naar moslims.
Dit. Ze staan compleet voor lul wereldwijd. En dat niet doorhebben xdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De islam is prima in staat zichzelf voor schut te zetten en te vernederen, daar heb je geen mediahetze voor nodig. Heb je dat versjesboekje wel eens kritisch gelezen?
Koning van het atheïsme? Hier ga je al weer in de fout met ook nog een drogreden. Maar als je religieus bent heb je ten opzichte meer rechten dan atheïsten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Uhu, de 'koning' van het atheisme, aka Richard Dawkins juicht atheisten in zijn boeken en lezingen toe om gelovigen te kleineren/belachelijk te maken (al was dat al duidelijk van de reacties van atheisten af te lezen op het web). Moet jij je voorstellen, dat het treiteren van andermans geloof inherent is aan je levensopvatting. Hoe zwakzinnig moet je dan zijn.
Pinocchio. Doodsverwensingen door moslims naar atheisten eindigen in een inval aan huis en de media erop af om het te berichten. Dat is het verschil.
Oproepen tot terreur mag slechts van 1 richting komen en naar 1 kant gaan: niet-moslims naar moslims.
Waar lieg ik dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:34 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Je gaat weer een avondje liegen op fok! Omdat je niet van je kamer mag van Ali?
Juist moslims worden niet beledigt. Kijk maar naar cabaratiers; ze lachen om joden en christenen maar durven niks meer over de islam te zeggen omdat dat je dood kan worden door gekkies.
Overigens is dit gelieg en hautaine gedrag van jou een van de redenen dat de hele wereld wat minder blij aan het worden is van moslims. Iedereen probeert er wat van te maken; negers, blanken en aziaten. Vul de rest zelf maar in. Maar ga vooral een avondje slachtofferrollenben je goed in.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waar lieg ik dan?
Dat pestgedrag is niet alleen inherent aan de levensopvatting van Richard Dawkins. Het lijkt inherent aan atheïsten (de aanhang van Richard tenminste). Check in dit filmpje hoe intens ze genieten van het toebrengen van emotionele leed aan anderen:
Emotioneel leed is een keuze. Als jij lijdt onder de woorden van een ander kies je daar zelf voor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waar lieg ik dan?
Dat pestgedrag is niet alleen inherent aan de levensopvatting van Richard Dawkins. Het lijkt inherent aan atheïsten (de aanhang van Richard tenminste). Check in dit filmpje hoe intens ze genieten van het toebrengen van emotionele leed aan anderen:
Hij behoort tot de 4 horseman die het atheisme meer op de voorgrond in de wereld proberen te duwen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Koning van het atheïsme? Hier ga je al weer in de fout met ook nog een drogreden. Maar als je religieus bent heb je ten opzichte meer rechten dan atheïsten.
Kijk eens onder YouTube comments ofzo dan zie je dat moslims/andere onzin gelovigen altijd discrimineren en dood verwensingen sturen.
De npo laat het toe met bijvoorbeeld 101barz.
Is een vereiste om daar te komen niet dat je dood bent?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hij behoort tot de 4 horseman die het atheisme meer op de voorgrond in de wereld proberen te duwen.
Sorry maar doodsverwensingen zie ik bij moslims nooit (kan mij in iedergeval geen herinneren, al kan het natuurlijk evengoed plaats vinden). Wel verwensingen naar Hel.
Waarom ik moeite met je opmerking heb is omdat iedereen wel weet dat oproepen tot terreur door moslims heel anders aangepakt worden dan die door niet-moslims. Het 1ste wordt aangepakt, het 2de zelden tot niet.
Nee, emotioneel leed is niet voor iedereen een keuze. Daarom wordt bv. pesten in het onderwijs, op de werkvloer etc. aangepakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Emotioneel leed is een keuze. Als jij lijdt onder de woorden van een ander kies je daar zelf voor.
Ken jij mensen die onsterfelijk zijn dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Is een vereiste om daar te komen niet dat je dood bent?
Nee je bent geen robot. Maar neem nou van mij aan dat ik dagelijks geconfronteerd met mensen waar ik het niet mee eens ben. Of pijnlijk idiote religieuze onzin, maar er is echt niets wat jij kan zeggen waar ik onder lijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, emotioneel leed is niet voor iedereen een keuze. Daarom wordt bv. pesten in het onderwijs, op de werkvloer etc. aangepakt.
Ontken je emotioneel leed, dan ontken je de psyche van de mens. We zijn geen robotten.
Dat is inderdaad makkelijk als je een blinde vlek ter grootte van Jupiter hebt voor de wantoestanden binnen de islam en voor de rest vanaf je geboorte geïndoctrineerd bent met volkomen kritiekloze islam-hoera-verhalen.quote:Daarnaast, maak je maar geen zorgen om mij. Vind het juist fijn dat ik zo makkelijk bewijs voor mijn argumenten kan verzamelen.
Ja en als je zusje in de kont word geneukt door 6 Chinezen moet je daar ook begrip voor tonen. Meer kan je niet doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:09 schreef Yiha3 het volgende:
Als ik als christen uitgemaakt of uitgelachen wordt om m'n geloof dan moet ik daar begrip voor tonen, meer kan ik niet doen.
Niet persoonlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:06 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ken jij mensen die onsterfelijk zijn dan?
beschaafd antwoordquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:12 schreef Heisenberg77 het volgende:
[..]
Ja en als je zusje in de kont word geneukt door 6 Chinezen moet je daar ook begrip voor tonen. Meer kan je niet doen.
Jij zei:quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:06 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ken jij mensen die onsterfelijk zijn dan?
... en daarna merkte de Kapitein op dat (een bezoek aan de hel) gelijk staat aan de dood.quote:Sorry maar doodsverwensingen zie ik bij moslims nooit (kan mij in iedergeval geen herinneren, al kan het natuurlijk evengoed plaats vinden). Wel verwensingen naar Hel.
Hoe jij je voelt, is geen afspiegeling van de rest van de mensheid. Mensen verschillen in hetgeen zij wel/niet aankunnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee je bent geen robot. Maar neem nou van mij aan dat ik dagelijks geconfronteerd met mensen waar ik het niet mee eens ben. Of pijnlijk idiote religieuze onzin, maar er is echt niets wat jij kan zeggen waar ik onder lijd.
[..]
Dat is inderdaad makkelijk als je een blinde vlek ter grootte van Jupiter hebt voor de wantoestanden binnen de islam en voor de rest vanaf je geboorte geïndoctrineerd bent met volkomen kritiekloze islam-hoera-verhalen.
voel je zo eens niet verheven, is niet goed voor je karmaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:18 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hoe jij je voelt, is geen afspiegeling van de rest van de mensheid. Mensen verschillen in hetgeen zij wel/niet aankunnen.
Dat 2de kan natuurlijk ook gezegd worden over jou.
Dat je een blinde vlek ter grootte van Jupiter hebt voor de wantoestanden door het Westerse kapitalisme en voor de rest vanaf je geboorte geïndoctrineerd bent met volkomen kritiekloze Westerse-hoera-verhalen.
Ahhh gossie meid toch. Je hebt het ook niet makkelijk he. Zou er niet ook een reden zijn dat moslims belachelijk gemaakt worden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, emotioneel leed is niet voor iedereen een keuze. Daarom wordt bv. pesten in het onderwijs, op de werkvloer etc. aangepakt.
Ontken je emotioneel leed, dan ontken je de psyche van de mens. We zijn geen robotten.
Daarnaast, maak je maar geen zorgen om mij. Vind het juist fijn dat ik zo makkelijk bewijs voor mijn argumenten kan verzamelen. Het moreelverval van moslimhaters is voor de hele wereld, voor wie wil zien tenminste, helder en duidelijk.
Nee, als dat het geval was dan betekenden de smeekbeden die moslims doen bij hun gebeden (; de wens voor het paradijs) ook doodsverwensingen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jij zei:
[..]
... en daarna merkte de Kapitein op dat (een bezoek aan de hel) gelijk staat aan de dood.
Met andere woorden: iemand naar de hel verwensen is hetzelfde als iemand de dood toewensen.
Dat is PRECIES mijn punt. En juist omdat mensen verschillen kun jij niet verwachten van een ander dat die rekening moet houden met wat jij en 7 miljard andere mensen wel of niet aan kunnen. Als jij er onder lijdt, luister je er simpelweg niet naar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:18 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hoe jij je voelt, is geen afspiegeling van de rest van de mensheid. Mensen verschillen in hetgeen zij wel/niet aankunnen.
Zou je kunnen zeggen alleen heb je het dan mis want ik erken direct de wantoestanden van het westen (jij niet van de islam, daarom begin je gelijk met vingerwijzen) maar durf wel de stelling aan dat wij sociaal en moreel ver verheven zijn boven de moslimwereld.quote:Dat 2de kan natuurlijk ook gezegd worden over jou.
Dat je een blinde vlek ter grootte van Jupiter hebt voor de wantoestanden door het Westerse kapitalisme en de normen en waarden die daarbij ontstonden en voor de rest vanaf je geboorte geïndoctrineerd bent met volkomen kritiekloze Westerse-hoera-verhalen.
Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo's beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koning beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitsschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stil gelegd.
Ik voel mij zeker niet verheven boven anderen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:19 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
voel je zo eens niet verheven, is niet goed voor je karma
*bepaalt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik voel mij zeker niet verheven boven anderen.
Daarnaast geloof ik niet in karma, maar in Allah. Hij bepaald mijn geluk.
ok, misschien in een volgend leven danquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Discriminatie überhaupt moet bestreden worden, vind ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je hoeft echt geen einstein te zijn om bijvoorbeeld de mediahetze tegen Islam en moslims te zien of de anti-Islam/moslim campagnes vanuit extreem rechtse hoek. De frontpage van fok alleen al geeft een duidelijk beeld hoeveel haat menigeen voor moslims heeft en hoe men geen enkel probleem heeft om moslims openlijk te discrimineren. Man, discrimineren is nog niet eens het minste probleem. De doodsverwensingen zie je in alle uithoeken van het web.![]()
Daarom wordt het christendom steeds zwakkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:09 schreef Yiha3 het volgende:
Als ik als christen uitgemaakt of uitgelachen wordt om m'n geloof dan moet ik daar begrip voor tonen, meer kan ik niet doen.
VBL / [WKQ@NPO3] Nederland - Wit-Rusland #5 JANSSEN!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moslims hebben zelfs een eigen politieke partij opgericht die het beledigen van hen tegen moet gaan.
en de islam sterker iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daarom wordt het christendom steeds zwakker
De Islam laat zich idd niet verslaan, het wordt al 1400 bestreden van alle kanten ipv dat het zwakker wordt groeit de Islam elk dag Alhamdullilah.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:38 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
en de islam sterker idd
mensen zijn nog altijd niet beschaafd
Dat komt omdat jij er voor kiest je niet gediscrimineerd te voelen. Dat is wat ik eerder bedoelde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:39 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik snap überhaupt niet hoe je jezelf in de eerste plaats kan identificeren met iets zo triviaals als geloofsovertuiging. Dat is toch voor een ieder anders en toch helemaal niet van belang in de dagelijks omgang? Ben zelf ook moslim, maar heb me nooit echt gediscrimineerd gevoeld of iets dergelijks door mensen die er toe doen.
Beetje makkelijk, die groei komt door de bevolkingsgroei en de slechte voorwaarden met betrekking tot de uitreding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam laat zich idd niet verslaan, het wordt al 1400 bestreden van alle kanten ipv dat het zwakker wordt groeit de Islam elk dag Alhamdullilah.
Ja maar of het sterker wordt waag ik te betwijfelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam laat zich idd niet verslaan, het wordt al 1400 bestreden van alle kanten ipv dat het zwakker wordt groeit de Islam elk dag Alhamdullilah.
ik zie jou niet als een gelovige, sorry hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam is niet wat het geweest is. Geen enkele van de 'normen en waarden' wordt ook maar door een enkel persoon nagevolgd. Corruptie en verkrachtingen vieren hoogtij in islamitische landen waar dat eigenlijk niet zou moeten voorkomen. Wat is daar je antwoord op?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Soort grote kwaadaardige tumor in de mensheid. Veel chemo's gehad maar het helpt weinig, groeit gestaag. Het heeft de gebieden waar het heerst niets goeds gebracht. Toen de slam er nog niet was waren dat welvarende gebieden waar de eerste steden etc ontstonden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jij doet niet andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat de mensen verrot zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:45 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
De Islam is niet wat het geweest is. Geen enkele van de 'normen en waarden' wordt ook maar door een enkel persoon nagevolgd. Corruptie en verkrachtingen vieren hoogtij in islamitische landen waar dat eigenlijk niet zou moeten voorkomen. Wat is daar je antwoord op?
Wat is de reden dan voor alle kwalijke praktijken in de wereld? Wat is dat voor geluk voor die mensen? Waarom verdienen wij dit en zij dat niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Niet belangrijk hoe jij mij ziet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:44 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ik zie jou niet als een gelovige, sorry hoor
Maar die mensen zijn toch juist het product van leven in een Islamitische samenleving?quote:
De wijze waarop jij over homoseksuelen praat is niet beledigend?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
Mensen verschillen in geloof en opvattingen en hoe zij met hun emoties omgaan, niet de emoties ansich. Iedereen weet hoe het voelt om kwaad, gelukkig, verdrietig, vrolijk etc. te zijn. Tenzij je een psychopaat bent, kun je ervanuit gaan dat ieder mens ook tot een bepaalde hoogte over een emphatische vermogen beschikt en dus ook wel degelijk weet wanneer hij/zij te ver gaat en als men dat door onwetendheid doet, dan kan men daarop gecorrigeerd worden. Een fatsoenlijk mens houdt daar vervolgens rekening mee, een onfatsoenlijk mens doet dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is PRECIES mijn punt. En juist omdat mensen verschillen kun jij niet verwachten van een ander dat die rekening moet houden met wat jij en 7 miljard andere mensen wel of niet aan kunnen. Als jij er onder lijdt, luister je er simpelweg niet naar.
[..]
Zou je kunnen zeggen alleen heb je het dan mis want ik erken direct de wantoestanden van het westen (jij niet van de islam, daarom begin je gelijk met vingerwijzen) maar durf wel de stelling aan dat wij sociaal en moreel ver verheven zijn boven de moslimwereld.
last om je aan te passen?quote:
Juist, zoals jij christenen 'niet gelovig' noemt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mensen verschillen in geloof en opvattingen en hoe zij met hun emoties omgaan, niet de emoties ansich. Iedereen weet hoe het voelt om kwaad, gelukkig, verdrietig, vrolijk etc. te zijn. Tenzij je een psychopaat bent, kun je ervanuit gaan dat ieder mens ook tot een bepaalde hoogte over een emphatische vermogen beschikt en dus ook wel degelijk weet wanneer hij/zij te ver gaat en als men dat door onwetendheid doet, dan kan men daarop gecorrigeerd worden. Een fatsoenlijk mens houdt daar vervolgens rekening mee, een onfatsoenlijk mens doet dat natuurlijk niet.
Probleempunt is dus, dat moslimhaters (woord zegt het al), wel degelijk weten hoe bepaalde dingen op moslims overkomen en het daarom juist doen. Toch wel een verschil met de conclusie dat je trekt.
Erken je dat atheisme geen vaststaande waarheid is? (atheïsme, zoals in de vorm van vandaag, voortvloeit van westerse denkers rond de franse revolutie).
Oneens met de stelling, dus laat ik een begin maken. Eerst door de vergelijking te trekken met Islam en moslims die Islam het beste hebben opgevolgd (denk aan de profeet, de metgezellen en anderen die in hun voetsporen treden.) Het heeft geen nut om de vergelijking met moslims te trekken die de religieuze voorschriften niet naleven/naleefden.
Het kapitalistische systeem leeft voort op de ellende van andere werelddelen. Wij hebben het hier 'goed' doordat multinationals vrijspel hebben om andere landen uit te buiten.
Nee is het resultaat van Islamtische landen die worden bestuurd door mannetjes aan de macht die niet volgens de Islam handelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:49 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Maar die mensen zijn toch juist het product van leven in een Islamitische samenleving?
Die zijn toch het resultaat van de islam in haar puurste vorm?
De bulshitt dat men over Islam en moslims uitkraamt wil ik weerwoord bieden. Als jij in mijn woorden leest dat ik mij verheven voel, dan heb jij last van een minderwaardigheidscomplex.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
*bepaalt.
Maar wat is eigenlijk je punt? Je wil in elk topic duidelijk maken dat de Islamitische cultuur superieur is? En dat jullie religie verheven is boven andere religies?
Dat heb je gezegd namelijk.
Hoe is een land zoals Afghanistan dat jaren onder het extremistisch bewind van de taliban heeft geleefd, dat, ondanks wat je zegt, de koran op de letter na volgt, zoals het is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee is het resultaat van Islamtische landen die worden bestuurd door mannetjes aan de macht die niet volgens de Islam handelen.
En andere belangen belangrijker vinden..
Dan is het volk meestal ook fuckt up, niet allemaal en overal natuurlijk.
Blanken mag je ook beledigen; zij discrimineren alle anderen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
'Bullshit' zoals Katholieken afgodendienaars noemen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De bulshitt dat men over Islam en moslims uitkraamt wil ik weerwoord bieden. Als jij in mijn woorden leest dat ik mij verheven voel, dan heb jij last van een minderwaardigheidscomplex.
Nee want ik beledig geen homos (mensen) , maar de daad homofilie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De wijze waarop jij over homoseksuelen praat is niet beledigend?
Erken je dat de Islam geen vaststaande waarheid is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mensen verschillen in geloof en opvattingen en hoe zij met hun emoties omgaan, niet de emoties ansich. Iedereen weet hoe het voelt om kwaad, gelukkig, verdrietig, vrolijk etc. te zijn. Tenzij je een psychopaat bent, kun je ervanuit gaan dat ieder mens ook tot een bepaalde hoogte over een emphatische vermogen beschikt en dus ook wel degelijk weet wanneer hij/zij te ver gaat en als men dat door onwetendheid doet, dan kan men daarop gecorrigeerd worden. Een fatsoenlijk mens houdt daar vervolgens rekening mee, een onfatsoenlijk mens doet dat natuurlijk niet.
Probleempunt is dus, dat moslimhaters (woord zegt het al), wel degelijk weten hoe bepaalde dingen op moslims overkomen en het daarom juist doen. Toch wel een verschil met de conclusie dat je trekt.
Erken je dat atheisme geen vaststaande waarheid is? (atheïsme, zoals in de vorm van vandaag, voortvloeit van westerse denkers rond de franse revolutie).
Oneens met de stelling, dus laat ik een begin maken. Eerst door de vergelijking te trekken met Islam en moslims die Islam het beste hebben opgevolgd (denk aan de profeet, de metgezellen en anderen die in hun voetsporen treden.) Het heeft geen nut om de vergelijking met moslims te trekken die de religieuze voorschriften niet naleven/naleefden.
Om te beginnen: Het kapitalistische systeem leeft voort op de ellende van andere werelddelen. Wij hebben het hier 'goed' doordat multinationals vrijspel hebben om andere landen uit te buiten.
Precies, zelfs je familie wil dan niks meer met je te maken hebben. Christendom ftw.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Beetje makkelijk, die groei komt door de bevolkingsgroei en de slechte voorwaarden met betrekking tot de uitreding.
Geert Wilders zegt precies hetzelfde?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee want ik beledig geen homos (mensen) , maar de daad homofilie.
Je kan je ook eens afvragen hoe Islamistische landen leefden voordat het westen zich overal mee ging bemoeien ("democratie kwam brengen"), en het koningshuis van KSA zijn ziel had verkocht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:54 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hoe is een land zoals Afghanistan dat jaren onder het extremistisch bewind van de taliban heeft geleefd, dat, ondanks wat je zegt, de koran op de letter na volgt, zoals het is?
Geert wilders wil minder Marokkanen(mensen) .quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:58 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Geert Wilders zegt precies hetzelfde?
'Ik beledig geen moslims (mensen) , maar de ideologie, de Islam.'
Hoe kan je trouwens homofilie zo beledigen? Waarom vind je het zo erg dat mensen dat doen?
Hey Workinghardquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:58 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Precies, zelfs je familie wil dan niks meer met je te maken hebben. Christendom ftw.
Minder Islamitisch dan nu. Landen als Iran/Afghanistan waren redelijk seculier aan het worden totdat de situatie zodanig erg werd, dat men zo hopeloos werd dat terug werd gegrepen naar het geloof.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je kan je ook eens afvragen hoe Islamistische landen leefden voordat het westen zich overal mee ging bemoeien ("democratie kwam brengen"), en het koningshuis van KSA zijn ziel had verkocht.
Je zegt letterlijk dat jij de islam verheven vind boven andere religies. Vandaar dat ik het zeg. Je liegt dus weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De bulshitt dat men over Islam en moslims uitkraamt wil ik weerwoord bieden. Als jij in mijn woorden leest dat ik mij verheven voel, dan heb jij last van een minderwaardigheidscomplex.
Is dat de enige reden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geert wilders wil minder Marokkanen(mensen) .
Omdat het volgens de Islam iets verwerpelijks is.
Laatste heeft natuurlijk meer te maken met socio-economische omstandigheden dan geloof o.i.d.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat jij de islam verheven vind boven andere religies. Vandaar dat ik het zeg. Je liegt dus weer.
Wat betreft minderwaardigheidscomplex; noem mij een ding waarin een islamitisch land het beter doet dan willekeurig Aziatisch of westers land?
Israel met zijn zes miljoen inwoners heeft al meer nobelprijzen bij elkaar dan alle moslims tezamen. Word het dus niet eens tijd om te stoppen met het gehuil en gewoon de handen uit de mauwen te halen?
Dit is werkelijk zo'n fantastische post. Zij zit gewoon al weken even aan mij als Christen te vertellen dat mijn geloof een leugen is. Dat is echt hoogst onfatsoenlijk en minderwaardig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kort samengevat...
Girlygirl wil graag aangeven dat het onfatsoenlijk is om expres met datgene te spotten wat voor mensen belangrijk is.
Het staat GirlyGirl natuurlijk verder helemaal vrij om datgene wat voor anderen belangrijk is compleet te ridiculiseren: Bijbel vervalst, Christus niet de Zoon van God, beelden in een kerk is afgoderij, christenen zijn niet gelovig te noemen enzovoorts.
Houd jij eerst maar eens rekening met de 'gevoelens' van Christenen, GirlyGirl, voordat je je 'bullshit' over het Christendom uitspreekt en vervolgens oproept tot 'fatsoen houden' t.o.v. zaken die voor mensen belangrijk zijn.
Allah swt heeft in de Koran de gelovigen van de niet-gelovigen onderscheidt. De moslims van de niet-moslims. De verschillen bestaan toch? Dus waarom moeten deze ontkent worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:34 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Discriminatie überhaupt moet bestreden worden, vind ik.
Ik denk overigens dat elk half-rationeel mens het sensationele onderbuik-journalisme wel kan onderscheiden met de waarheid. En de rest? Dat zijn toch al niet de mensen waar je mee om wilt gaan.
Dat laatste toont ook weer een van de grote problemen van de moslimgemeenschap, het 'wij-zij'-denken dat ertoe leidt dat ze nooit echt ergens bij horen. Alsof de wereld is verdeeld in twee kampen.
Belachelijk eigenlijk dat iemand de ene onzekerheid hoger acht dan de andere onzekerheid op basis van precies niks.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dit is werkelijk zo'n fantastische post. Zij zit gewoon al weken even aan mij als Christen te vertellen dat mijn geloof een leugen is. Dat is echt hoogst onfatsoenlijk en minderwaardig.
Waarom kwets je mij dan ook doelbewust? Door neerbuigend te doen over christendom, de bijbel etc.?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Om te beginnen: Het kapitalistische systeem leeft voort op de ellende van andere werelddelen. Wij hebben het hier 'goed' doordat multinationals vrijspel hebben om andere landen uit te buiten.
Dat is iets van de laatste 60 jaar , daarvoor waren alle Islamistische landen ook echt Islamtisch en leefden ze in vrede en rust, in Andalusië bijvoorbeeld met Joden en christen zij aan zij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:00 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Minder Islamitisch dan nu. Landen als Iran/Afghanistan waren redelijk seculier aan het worden totdat de situatie zodanig erg werd, dat men zo hopeloos werd dat terug werd gegrepen naar het geloof.
De verschillen bestaan zeker, maar ze zijn toch niet van belang? Waarom is het in de dagelijkse omgang belangrijk voor of jij gelooft in een 'God' of in een vliegend spaghetti-monster? Dat is het niet. De focus van de verschillen afhalen, zorgt ervoor dat mensen elkaar als meer gaan zien dan alleen karikaturen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:08 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Allah swt heeft in de Koran de gelovigen van de niet-gelovigen onderscheidt. De moslims van de niet-moslims. De verschillen bestaan toch? Dus waarom moeten deze ontkent worden.
En ja natuurlijk moet er altijd gezocht worden naar overeenkomsten met anderen, zodat mensen met elkaar in harmonie kunnen leven. Echter moet er soms ook een onderscheid gemaakt worden. Als je bv. enerzijds een groep hebt dat onrechtvaardig handelt, dan wil je daar toch niet bij horen? Dan liever 2 kampen zodat je jezelf daarvan kan distantiëren, ook om een duidelijk sein te geven dat hun handelen not-done is (zoals Hamza in dit geval deed).
Verschil is dat ik niet jank over mensen die hun 'fatsoen' niet houden... spuug voor mijn part op de bijbel, sla een kruisbeeld aan stukken, zeg dat ik kinderlijk en naiëf ben, ik word er geen greintje minder gelovig om.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:08 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk dat iemand de ene onzekerheid hoger acht dan de andere onzekerheid op basis van precies niks.
Als ze overigens echt beweert dat het hele Christendom een leugen is als moslim, is ze nog dommer dan ze lijkt. Islam en het Christendom hebben heel veel overeenkomsten, als ze dan het ene een leugen noemt, kan ze niet het andere zonder meer de waarheid noemen.
Vind het vooral heel onsympathiek. Ik ga toch ook niet inhoudelijk in op haar geloof of inhoudelijk op atheisten? Als zij in Mohammed wil geloven moet zij dat weten. Maar leer een ander niet de les over jezusquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:08 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk dat iemand de ene onzekerheid hoger acht dan de andere onzekerheid op basis van precies niks.
Als ze overigens echt beweert dat het hele Christendom een leugen is als moslim, is ze nog dommer dan ze lijkt. Islam en het Christendom hebben heel veel overeenkomsten, als ze dan het ene een leugen noemt, kan ze niet het andere zonder meer de waarheid noemen.
Nee, ik beschouw Islam als een vaststaande waarheid. Daarom ben ik moslim.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:56 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Erken je dat de Islam geen vaststaande waarheid is?
Daarnaast is de Islam zodanig verouderd dat het niet reëel is om je aan dezelfde regels te houden als 1400 jaar geleden.
Ja, niet door zomaar iemand .quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:01 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Is dat de enige reden?
Ik kan niet geloven dat je het geluk van mensen niet mooi vind, alleen omdat iemand ooit heeft gezegd dat het niet mag?
Ooit van het Ottomaanse Rijk gehoord?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is iets van de laatste 60 jaar , daarvoor waren alle Islamistische landen ook echt Islamtisch en leefden ze in vrede en rust, in Andalusië bijvoorbeeld met Joden en christen zij aan zij.
Daarna is het misgegaan door inmenging van hoe kan het ook anders , het westen ( die overal voor chaos hebben gezorgd)
Laat staan dat ik er een topic over maak. Dat is de kracht van het christendom: Naastenliefde en doorgaan. Miljoenen christenen zijn er om vermoord. Dat liever dan buigen voor girlygirl.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verschil is dat ik niet jank over mensen die hun 'fatsoen' niet houden... spuug voor mijn part op de bijbel, sla een kruisbeeld aan stukken, zeg dat ik kinderlijk en naiëf ben, ik word er geen greintje minder gelovig om.
Op basis waarvan? Wat laat je denken dat dit boek vol sterke verhalen waar is en dat andere niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, ik beschouw Islam als een vaststaande waarheid. Daarom ben ik moslim.
Als ik het niet als waarheid zou beschouwen, zoals jouw vragen lijken te suggeren, dan was ik kaffir geweest en niet moslim.
Islam is universeel en tijdloos. De gebeden, het vasten, de pelgrimstocht etc. zijn nog altijd een plicht en werden door moslims 14 eeuwen geleden verricht en door moslims nu nog.
Denk je echt dat als er een God was, dat deze het zodanig erg zou vinden als twee mensen zo gelukkig zouden zijn met elkaar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja, niet door zomaar iemand .
Het is verboden verklaard door God.
Maar ook als Atheïst zou ik homofilie maar niks vinden, het klopt niet.
Overigens, hoe kan je 'de Islam' als een entiteit zien? Er zitten zo ongelofelijk contradicties in de Koran, dan laat ik de Hadits en andere naslagwerken erbuiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, ik beschouw Islam als een vaststaande waarheid. Daarom ben ik moslim.
Als ik het niet als waarheid zou beschouwen, zoals jouw vragen lijken te suggereren bij jou, dan was ik kaffir geweest en niet moslim.
Islam is universeel en tijdloos. De gebeden, het vasten, de pelgrimstocht etc. zijn nog altijd een plicht en werden door moslims 14 eeuwen geleden verricht en door moslims nu nog.
Al is het handelen van moslims niet de bron van Islam natuurlijk. Bedoel het om aan te geven dat hetgeen dat in de koran als verplichting staat, vandaag de dag dat nog is.
Op basis van mijn natuur als mens. Ik ben niets in de koran tegengekomen waarbij ik dacht 'kan niet'.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:13 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Wat laat je denken dat dit boek vol sterke verhalen waar is en dat andere niet?
'Islam is universeel en tijdloos.' De ontzuiling van de Islam spreekt je tegen, maar goed.
Overigens: Veel kritiek op het westen jij. Maar is het niet heerlijk dat je met ons in discussie mag? Binnen de islam ben jij als vrouw minderwaardig en moet je je bek houden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:08 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Allah swt heeft in de Koran de gelovigen van de niet-gelovigen onderscheidt. De moslims van de niet-moslims. De verschillen bestaan toch? Dus waarom moeten deze ontkent worden.
En ja natuurlijk moet er altijd gezocht worden naar overeenkomsten met anderen, zodat mensen met elkaar in harmonie kunnen leven. Echter moet er soms ook een onderscheid gemaakt worden. Als je bv. enerzijds een groep hebt dat onrechtvaardig handelt, dan wil je daar toch niet bij horen? Dan liever 2 kampen zodat je jezelf daarvan kan distantiëren, ook om een duidelijk sein te geven dat hun handelen not-done is (zoals Hamza in dit geval deed).
Dat heb ik met het Nieuwe Testament.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:19 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Op basis van mijn natuur als mens. Ik ben niets in de koran tegengekomen waarbij ik dacht 'kan niet'.
Op basis van wat ben jij ongelovig? Atheïsme gaat tegen de natuur van de mens in. Dus ik ben benieuwd wat jou zo zeker maakt over je levensopvatting.
Kun je die ontzuiling van de Islam in jouw ogen, toelichten?
Girlygirl. Je draait er omheen. Je wil blijkens dit topic geen kritiek meer op de islam. Waarom zeik je zelf dan het christendom af wat hoogst onbeschaafd is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:19 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Op basis van mijn natuur als mens. Ik ben niets in de koran tegengekomen waarbij ik dacht 'kan niet'.
Op basis van wat ben jij ongelovig? Atheïsme gaat tegen de natuur van de mens in. Dus ik ben benieuwd wat jou zo zeker maakt over je levensopvatting.
Kun je de in jouw ogen ontzuiling van de Islam, toelichten?
Ik ben niet ongelovig, ik ben alleen kritisch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:19 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je die ontzuiling van de Islam in jouw ogen, toelichten?
Noem 1 van die contradicties?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:15 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Overigens, hoe kan je 'de Islam' als een entiteit zien? Er zitten zo ongelofelijk contradicties in de Koran, dan laat ik de Hadits en andere naslagwerken erbuiten.
Hoe verklaar je trouwens evolutie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:19 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je de in jouw ogen ontzuiling van de Islam, toelichten?
Die herschreven is...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heb ik met het Nieuwe Testament.
Nee hoor. De Evangeliën van Marcus, Matteüs, Lukas en Johannes zijn hetzelfde als ze altijd geweest zijn.quote:
Wie ben jij om te stellen dat ik geen moslim ben? Dat is tussen een ieder en Allah.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Noem 1 van die contradicties?
Een paar pagina's terug was je moslim. Plots: 'Islam geen waarheid', 'Islam tegenstrijdig'Serieus, probeer het een keer langer vol te houden. Al besef ik dat de waarheid zo pijn doet voor jouw soort, dat men dit soort achterbakse acties moet gebruiken (; zichzelf als moslim voordoen) in een poging Islam onderuit te halen.
Hypocriet. Lekker kritisch zijn om het christendom. En als je kritiek terugkrijgt een topic openen. Zo win je het nooitquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Noem 1 van die contradicties?
Een paar pagina's terug was je moslim. Plots: 'Islam geen waarheid', 'Islam tegenstrijdig'Serieus, probeer het een keer langer vol te houden. Al besef ik dat de waarheid zo pijn doet voor jouw soort, dat men dit soort achterbakse acties moet gebruiken (; zichzelf als moslim voordoen) in een poging Islam onderuit te halen.
Omdat jij en ik wel accepteren dat Girly moslima is, maar zij niet wil accepteren dat anderen dat niet zijn. Echt, kilo's boter op haar hoofd. Mevrouw mag van alles zeggen, roepen, schreeuwen maar wanneer het over iets gaat dat voor haar belangrijk is, moet er 'fatsoen' zijn...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hypocriet. Lekker kritisch zijn om het christendom. En als je kritiek terugkrijgt een topic openen. Zo win je het nooit
Hahaha ten tijde van de profeet al hadden vrouwen het recht om hoogstaande posities te betreden. Kom jij mij hier even de les lezen terwijl vrouwen hier dergelijke rechten amper een eeuw terug verkregen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:19 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Overigens: Veel kritiek op het westen jij. Maar is het niet heerlijk dat je met ons in discussie mag? Binnen de islam ben jij als vrouw minderwaardig en moet je je bek houden.
Prachtig voorbeeld inderdaad van de dubbele standaard die mevrouw hanteert...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:29 schreef BalotelliFan het volgende:
Daarnaast Girly,
Als de Islam dan de onbetwiste waarheid is, hoe kan het dan dat je op geen enkele van mijn vragen antwoord geeft?
Als laatste nog, waarom probeer je mij te demoniseren. Je noemt me 'jouw soort' alsof ik minder dan een mens ben?
Is het zo moeilijk om het niet eens te zijn met iemand en toch iemand te respecteren?
Nquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:29 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hahaha ten tijde van de profeet al hadden vrouwen het recht om hoogstaande posities te betreden. Kom jij mij hier even de les lezen terwijl vrouwen hier dergelijke rechten amper een eeuw terug verkregen.
Volgens mij heb jij er best wel een probleem mee dat ik als moslima/vrouw zeg wat ik vind/denk. Dat beeld dat moslimhaters creëren van moslima's, is exact hetgeen dat zij zelf met moslima's willen doen. Ons de mond snoeren.
Nee hoor... moslima's als jij willen alleen wel dat beelden uit kerken verdwijnen, ook al heb je daar niets mee te maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:29 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hahaha ten tijde van de profeet al hadden vrouwen het recht om hoogstaande posities te betreden. Kom jij mij hier even de les lezen terwijl vrouwen hier dergelijke rechten amper een eeuw terug verkregen.
Volgens mij heb jij er best wel een probleem mee dat ik als moslima/vrouw zeg wat ik vind/denk. Dat beeld dat moslimhaters creëren van moslima's, is exact hetgeen dat zij zelf met moslima's willen doen. Ons de mond snoeren.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:29 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
quote:Men have authority over women because God has made the one superior to the other, and because they spend their wealth to maintain them. Good women are obedient. They guard their unseen parts because God has guarded them. As for those whom you fear disobedience, admonish them and send them to beds apart and beat them. Then if they obey you, take no further action against them. Surely God is most high.
Qur'an 4:34
Heerlijk hoor, die gelijke rechten!quote:Women who are divorced shall wait, keeping themselves apart, three (monthly) courses. And it is not lawful for them that they should conceal that which Allah hath created in their wombs if they are believers in Allah and the Last Day. And their husbands would do better to take them back in that case if they desire a reconciliation. And they (women) have rights similar to those (of men) over them in kindness, and men are a degree above them. Allah is Mighty, Wise.
Qur'an 2:228
Jongens neem GirlyGirl niet serieus, wij als mannen zijn toch meer waardquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:31 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heerlijk hoor, die gelijke rechten!
Mannen zijn idd superier.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:31 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heerlijk hoor, die gelijke rechten!
Meest tegenstrijdige onzin in een post ooit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mannen zijn idd superier.
Elk uitvinding door een man,we zijn krachtiger,kunnen ons emoties beter onder controle houden etc etc
Dat betekend niet we niet gelijkwaardig zijn.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Elk uitvinding door een man,we zijn krachtiger,kunnen ons emoties beter onder controle houden etc etc
Je begrijpt dat dat letterlijk het tegenovergestelde is?quote:ge·lijk·waar·dig (bijvoeglijk naamwoord)
1
van gelijke waarde
gelijkwaardig. Behandeld moeten wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meest tegenstrijdige onzin in een post ooit.
Als ik zie hoe jij over babies met afwijkingen praat denk ik: doe maar niet, kennelijk schuilt er in atheisme bij sommige mensen net zoveel wreedheid als religie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
Bekijk dit topic. Dit is nou de reden waarom religie verboden moet worden.
gelijkwaardig Behandeld moeten wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:35 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
[..]
Je begrijpt dat dat letterlijk het tegenovergestelde is?
Alle uitvindingen in het moderne leven zijn gedaan door Christenen en joden. Maakt ons dus superieur? Lijkt niet zeg. Laten we eens normaal gaan doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoezo moeten? Ze zijn van nature al inferieur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
gelijkwaardig. Behandeld moeten worden
Atheisten zijn arrogant en hypocriet,die moet je gewoon negeren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik zie hoe jij over babies met afwijkingen praat denk ik: doe maar niet, kennelijk schuilt er in atheisme bij sommige mensen net zoveel wreedheid als religie.
Hoe kan dat als ze volgens de Koran al inherent minder waard zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
gelijkwaardig Behandeld moeten worden
Zo praten over groepen mensen is arrogant en hypocriet. Vooral voor jou, PSVCL.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Atheisten zijn arrogant en hypocriet,die moet je gewoon negeren.
onzinquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:37 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Alle uitvindingen in het moderne leven zijn gedaan door Christenen en joden. Maakt ons dus superieur? Lijkt niet zeg. Laten we eens normaal gaan doen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik zie hoe jij over babies met afwijkingen praat denk ik: doe maar niet, kennelijk schuilt er in atheisme bij sommige mensen net zoveel wreedheid als religie.
Je weet dat die Islamitische wetenschappers vooral bloeiden in het Perzische rijk, waarin religie een tweede plaats innam? Lees je eens in over Avicenna bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
onzin
http://www.uwkeuze.net/Ar(...)0wetenschappers.html
Dat zou jou niks uit moeten maken, aangezien je zo'n afkeer van moraliteit hebt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]echt een moraal ridder. Maar wel even vergeten pedofilie in religie, die goed gepraat wordt.
Ik doe werkelijk nooit takfir op moslims. Zelfs bij sterke vermoedens niet. Maar bij jou zijn het geen vermoedens, het staat zwart op wit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:25 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Wie ben jij om te stellen dat ik geen moslim ben? Dat is tussen een ieder en Allah.
Wat zijn die achterbakse acties waar je het over hebt?
Ik ben alleen kritisch over bepaalde zaken.
https://quran.com/2quote:2.1 - 2.5
Alif, Lam, Meem.
This is the Book about which there is no doubt, a guidance for those conscious of Allah -
Who believe in the unseen, establish prayer, and spend out of what We have provided for them,
And who believe in what has been revealed to you, [O Muhammad], and what was revealed
before you, and of the Hereafter they are certain [in faith].
Those are upon [right] guidance from their Lord, and it is those who are the successful.
Een grapje is wat anders dan pedofilie die goedgepraat wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou jou niks uit moeten maken, aangezien je zo'n afkeer van moraliteit hebt.
Oh het was een grapje...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Een grapje is wat anders dan pedofilie die goedgepraat wordt.
Iemand verkrachten is dan ook wat anders dan iemand uitlachen.
Nogmaals, als dit de ultieme waarheid is, waarom zitten er dan zoveel contradicties in?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik doe werkelijk nooit takfir op moslims. Zelfs bij sterke vermoedens niet. Maar bij jou zijn het geen vermoedens, het staat zwart op wit.
De koran is vrij duidelijk:
[..]
https://quran.com/2
Nou de 2de aya heb jij al moeite mee: je bent de koran een en al aan het betwijfelen.
Kennelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:42 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ja,dat jij een grapje niet snap. Religieuzen hebben geen gevoel voor zwarte humor.
Wie wat waarquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:27 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hypocriet. Lekker kritisch zijn om het christendom. En als je kritiek terugkrijgt een topic openen. Zo win je het nooit
Lees dit: https://ejbron.wordpress.(...)k-geen-nobelprijzen/quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik doe werkelijk nooit takfir op moslims. Zelfs bij sterke vermoedens niet. Maar bij jou zijn het geen vermoedens, het staat zwart op wit.
De koran is vrij duidelijk:
[..]
https://quran.com/2
Nou de 2de aya heb jij al moeite mee: je bent de koran een en al aan het betwijfelen.
Nee, kritiek is niet waar ik een probleem mee heb.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:21 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Girlygirl. Je draait er omheen. Je wil blijkens dit topic geen kritiek meer op de islam. Waarom zeik je zelf dan het christendom af wat hoogst onbeschaafd is?
Ik val niet aan en ik beledig niet maar toch noem je me achterbaks?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, kritiek is niet waar ik een probleem mee heb.
De beledigingen, ongegronde aanvallen (om het aanvallen) is waar ik een probleem mee heb. Wie mij met respect benaderd, krijgt dat terug. Zo niet, dan niet natuurlijk.
Waar heb ik het christendom afgezeikt?
Oh alsjeblieft zeg...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De beledigingen, ongegronde aanvallen (om het aanvallen) is waar ik een probleem mee heb. Wie mij met respect benaderd, krijgt dat terug. Zo niet, dan niet natuurlijk.
Dat je er nog op in gaat... de hypocrisie spat er van af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:48 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Ik val niet aan en ik beledig niet maar toch noem je me achterbaks?
Je voelt je aangesproken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:38 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Zo praten over groepen mensen is arrogant en hypocriet. Vooral voor jou, PSVCL.
Nee. Je opent je topic over het discrimineren van mensen. Dat is het beledigen van groepen mensen zonder reden en nu doe je precies dat. Denk eens na johquote:
Surequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:22 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Ik ben niet ongelovig, ik ben alleen kritisch.
Heb je de Koran wel gelezen dan? Of er bij nagedacht? Want het stikt van de contradicties. Een klein voorproefje. https://wikiislam.net/wiki/Contradictions_in_the_Quran#Allah
Er is geen enkel land in de wereld waar de islamitische wetgeving nog serieus wordt gevolgd of waar überhaupt de normen en waarde worden nageleefd.
Ik vind het oprecht interessant, hoe kan iemand in zulke hypocrisie leven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je er nog op in gaat... de hypocrisie spat er van af.
Hou toch op. Als we zo gaan beginnen houd het wel op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat ik een onderbouwing wil hebben voor hetgeen waar ik mijn leven aan ga wijden, lijkt me niet volstrekt onlogisch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sure'niet ongelovig'
Nee, ik wil 1 contradictie van jou horen, geen linkjes.
Ben het wel met je eens dat de Islamitische wetgeving in de moslimlanden niet altijd wordt nageleefd.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:55 schreef PSVCL het volgende:
Je snapt het niet Girly, alleen de Islam bashen wordt al kritiek gezien de rest is beledigd, zo zie je maar weer de reden waarom ik dit topic heb geopend.
Kuffar is meervoud ,Moslim...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:54 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dat ik een onderbouwing wil hebben voor hetgeen waar ik mijn leven aan ga wijden, lijkt me niet volstrekt onlogisch?
Oke, het volgende, Moeten alle kaffirs dood?
Overigens, heb je autisme?
Daarnaast, als je tijd hebt om me te verbeteren, kan je dan ook een eenduidend antwoord geven op mijn vraag?quote:
Heb ff geen zin meer om typen ,morgen weer InschAllahquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:58 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Daarnaast, als je tijd hebt om me te verbeteren, kan je dan ook een eenduidend antwoord geven op mijn vraag?
Tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb ff geen zin meer om typen ,morgen weer InschAllah
Geen antwoord dus. Keihard getemt. En nu bek dicht ongeletterde mongool. En ram je vriendinnetje girlygirl maar lekker op dr bek. Dat vindnen jullie normaal tocb/quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb ff geen zin meer om typen ,morgen weer InschAllah
Ik wacht nog steeds op minstens 1 contradictie van jouw kant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:43 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Nogmaals, als dit de ultieme waarheid is, waarom zitten er dan zoveel contradicties in?
Hoe kan je iets als waarheid accepteren als het niet eens eenduidend is?
Daarnaast waarom zou God ons hersenen geven als we niet kritisch mogen zijn?
Rot op joh gekquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:01 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Geen antwoord dus. Keihard getemt. En nu bek dicht ongeletterde mongool. En ram je vriendinnetje girlygirl maar lekker op dr bek. Dat vindnen jullie normaal tocb/
Wat een onzinquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:00 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
Trouwens, je bent een PSV-fan. Maar volgens de Islam mag je toch niet bezig zijn met wereldse zaken zoals voetbal/muziek/televisie? Hoe rechtvaardig je dat?
Hoi. De gemiddelde persoon heeft daar geen moeite mee, wel met gelov8gen die menen te weten het beter te weten dat de rest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op minstens 1 contradictie van jouw kant.
En kritisch mogen wij zeker zijn.
Wat jij echter doet is geen kritiek geven, maar gekleurde 'vragen' stellen. Vragen waar jouw inzicht al zit.
Als je daadwerkelijk moslim was, dan stelde je die vragen aan een geestelijke of ging je de koran voor je zelf na. Maar een antwoord krijgen op je vragen is niet waar het jou omgaat. Je hebt er een probleem mee dat ik een moslima ben die haar geloof niet onder de stoelen en banken schuift en dat moet voor jouw soort natuurlijk kostte wat kost de mond gesnoerd worden. Geef op.
Geef de idee dat we beelden uit kerken gaan halen ook op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat jij echter doet is geen kritiek geven, maar gekleurde 'vragen' stellen. Vragen waar jouw inzicht al zit.
Als je daadwerkelijk moslim was, dan stelde je die vragen aan een geestelijke of ging je de koran voor je zelf na. Maar een antwoord krijgen op je vragen is niet waar het jou omgaat. Je hebt er een probleem mee dat ik een moslima ben die haar geloof niet onder de stoelen en banken schuift en dat moet voor jouw soort natuurlijk kostte wat kost de mond gesnoerd worden. Geef op.
Wat is dit nou weer voor achterlijke uitspraak? Mij maakt het geen moer uit of je een moslima bent of een paars bankstel die blokfluit speelt. Ik wil alleen beter snappen waarom jij het geloof ziet zoals jij het ziet en misschien mijn visie op basis daarvan herzien? Dat constante polariserende wat je doet, daar moet je echt mee leren te stoppen. Je probeert de hele wereld en alles erin in hokjes te delen, maar zo werkt het helaas niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sorry dude. Maar dat is jouw probleem niet de mijne.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:54 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dat ik een onderbouwing wil hebben voor hetgeen waar ik mijn leven aan ga wijden, lijkt me niet volstrekt onlogisch?
Miauw woef.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Is het niet het doel van elke moslim om zoveel mogelijk mensen te bekeren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sorry dude. Maar dat is jouw probleem niet de mijne.
Het is niet mijn taak om iemand die Islam vijandig bejegend te gaan overtuigen om moslim te worden. De wereld op z'n kop.
Ik als moslim ben dankbaar dat ik God mag aanbidden, jij lijkt meer de houding te hebben dat God jouw dankbaar moet zijn als je voor Hem kiest.
Wat doe je in het dagelijkse leven, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sorry dude. Maar dat is jouw probleem niet de mijne.
Het is niet mijn taak om iemand die Islam vijandig bejegend te gaan overtuigen om moslim te worden. De wereld op z'n kop.
Ik als moslim ben dankbaar dat ik God mag aanbidden, jij lijkt meer de houding te hebben dat God jouw dankbaar moet zijn als je voor Hem kiest.
Bah, ze zoekt echt alleen maar slechte dingen achter jou. Bizarre gedachtes heeft ze.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:12 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Is het niet het doel van elke moslim om zoveel mogelijk mensen te bekeren?
jij lijkt meer de houding te hebben dat God jouw dankbaar moet zijn als je voor Hem kiest.
Al die aannames, man man man.
Ik neem iets aan als er iets concreet is waardoor het aannemelijk wordt.
Hier ben ik dus zo benieuwd naar. Ik denk iemand die thuis zit.. Ze staat zo ver van de maatschappij vandaan. Eigen wereldjequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:13 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Wat doe je in het dagelijkse leven, als ik vragen mag?
Ik ben dankbaar dat ik roodkapje en de 7 dwergen mag aanbidden. En waag het niet mij uit te lachen om dergelijke onzin, racist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik als moslim ben dankbaar dat ik God mag aanbidden,
Je probeert helemaal niks te begrijpen. Jouw houding in de discussie spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:08 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor achterlijke uitspraak? Mij maakt het geen moer uit of je een moslima bent of een paars bankstel die blokfluit speelt. Ik wil alleen beter snappen waarom jij het geloof ziet zoals jij het ziet en misschien mijn visie op basis daarvan herzien? Dat constante polariserende wat je doet, daar moet je echt mee leren te stoppen. Je probeert de hele wereld en alles erin in hokjes te delen, maar zo werkt het helaas niet.
Een antwoord op mijn vragen bestaat niet, het zijn namelijk contradicties. Dat is de hele grap eraan, hoe kan je iets als je waarheid nemen als je niet eens weet wat het precies bedoelt?
(e.g. trouwen met niet-moslims, gelijkheid vrouw-man, incest, polygamie, homoseksualiteit en de behandeling omtrent kuffar)
Hoezo probeer ik niks te begrijpen? Als jij nou eens een concreet antwoord zou geven in plaats van mij een miljard en een dingen te verwijten? Ik heb al een hele waslijst aan contradicties gegeven, ik zal hem zo even quoten. Daarnaast nogmaals, wie ben jij om te zeggen of iemand een moslim is of niet? True scotsmen phallacyquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je probeert helemaal niks te begrijpen. Jouw houding in de discussie spreekt voor zich.
Geef gewoon toe dat je geen moslim bent, maar het jou wellicht een leuk experiment leek om jezelf als moslim voor te doen om vervolgens in al je vragen en al je opmerkingen alleen maar twijfels over Islam uit te spreken.
Velen zijn jou voorgegaan en (;figuurlijk) gesneuveld. Op youtube zijn er hilarische filmpjes daarover.
Je bent tot nu toe alleen maar vaag gebleven met je twijfels. Kom nu een keer met een contradictie, dan kunnen we die bespreken. En dan naar de volgende, dan naar de volgende, dan naar de volgende tot het tot je doordringt dat je niet zo moet gaan liegen over het zijn van een moslim.
Vertel ons het nou. Wat doet iemand als jij in het dagelijks leven?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je probeert helemaal niks te begrijpen. Jouw houding in de discussie spreekt voor zich.
Geef gewoon toe dat je geen moslim bent, maar het jou wellicht een leuk experiment leek om jezelf als moslim voor te doen om vervolgens in al je vragen en al je opmerkingen alleen maar twijfels over Islam uit te spreken.
Velen zijn jou voorgegaan en (;figuurlijk) gesneuveld. Op youtube zijn er hilarische filmpjes daarover.
Je bent tot nu toe alleen maar vaag gebleven met je twijfels. Kom nu een keer met een contradictie, dan kunnen we die bespreken. En dan naar de volgende, dan naar de volgende, dan naar de volgende tot het tot je doordringt dat je niet zo moet gaan liegen over het zijn van een moslim.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:54 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:00 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
Trouwens, je bent een PSV-fan. Maar volgens de Islam mag je toch niet bezig zijn met wereldse zaken zoals voetbal/muziek/televisie? Hoe rechtvaardig je dat?
Stop met het verwijten van dingen, als je niet eens de tijd neemt om iets door te lezenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:08 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor achterlijke uitspraak? Mij maakt het geen moer uit of je een moslima bent of een paars bankstel die blokfluit speelt. Ik wil alleen beter snappen waarom jij het geloof ziet zoals jij het ziet en misschien mijn visie op basis daarvan herzien? Dat constante polariserende wat je doet, daar moet je echt mee leren te stoppen. Je probeert de hele wereld en alles erin in hokjes te delen, maar zo werkt het helaas niet.
Een antwoord op mijn vragen bestaat niet, het zijn namelijk contradicties. Dat is de hele grap eraan, hoe kan je iets als je waarheid nemen als je niet eens weet wat het precies bedoelt?
(e.g. trouwen met niet-moslims, gelijkheid vrouw-man, incest, polygamie, homoseksualiteit en de behandeling omtrent kuffar)
Nog stommer om jezelf als moslim voor te doen en amper enkele pagina's erna, Islam aan te gaan vallen. Wie denk je werkelijk voor de gek te kunnen houden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:20 schreef BalotelliFan het volgende:
Lijkt me trouwens best stom, dat je hele geloof gebaseerd is op zo weinig, dat je geen antwoord hebt op vragen van een smerige kaffir zoals ikzelf
Ik val de Islam niet aan. Ik val jouw opvatting over de Islam aan. Blijft lastig he, logische dingen inzien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:29 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nog stommer om jezelf als moslim voor te doen en amper enkele pagina's erna, Islam aan te gaan vallen. Wie denk je werkelijk voor de gek te kunnen houden?
Antwoord op wat? Als het om geloofsovertuiging gaat. Dan moet je eerst erkennen dat je een niet-moslim bent. Dan ga ik daar inhoudelijk op in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:23 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Hoezo probeer ik niks te begrijpen? Als jij nou eens een concreet antwoord zou geven in plaats van mij een miljard en een dingen te verwijten? Ik heb al een hele waslijst aan contradicties gegeven, ik zal hem zo even quoten. Daarnaast nogmaals, wie ben jij om te zeggen of iemand een moslim is of niet? True scotsmen phallacy
Dit is precies het probleem waar jan het hele topic al op staat. Je kan niet begrijpen dat andere mensen iets anders denken dan jezelf. Als iets niet in je eigen straatje past, vertik je om zelfs de poging te doen om het te begrijpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:32 schreef girlygirl8 het volgende:
Antwoord op wat? Als het om geloofsovertuiging gaat. Dan moet je eerst erkennen dat je een niet-moslim bent. Dan ga ik daar inhoudelijk op in.
Tot die tijd, zie ik het nut er niet van in om iemand die overduidelijk kaffir is, voor de buitenwereld te gaan overtuigen dat hij moslim is. Sorry, ik ga niet mee in je act.
Wat is er mis met mijn gedachten en waarom zouden die een probleem moeten zijn voor een baan bij schiphol?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:23 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Vertel ons het nou. Wat doet iemand als jij in het dagelijks leven?
Niks toch? Is niet erg. Maar beter dan dat iemand met jouw gedaxhtes op schiphol werkt
Dus wat doe jij zoal?
Als je niet inziet dat Islam de waarheid is, dan ben je geen moslim. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:31 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Ik val de Islam niet aan. Ik val jouw opvatting over de Islam aan. Blijft lastig he, logische dingen inzien.
1. Je preekt het een en doet het ander. (e.g. je zou respectvol zijn tegenover kritiek, terwijl je mij van allerlei dingen beschuldigde)quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:36 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn gedachten en waarom zouden die een probleem moeten zijn voor een baan bij schiphol?
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat Islam de waarheid is, dan ben je geen moslim. Zo simpel is het.
Jij probeert logica te verkrachten, dat is het probleem.
Nee, of je kan mij niet begrijpen of je wil mij niet begrijpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:36 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dit is precies het probleem waar jan het hele topic al op staat. Je kan niet begrijpen dat andere mensen iets anders denken dan jezelf. Als iets niet in je eigen straatje past, vertik je om zelfs de poging te doen om het te begrijpen.
Dat je dit zegt geeft al aan dat je op mijn kritische vragen eigenlijk zelf ook geen antwoord hebt en dat ik daarmee beter de discussie kan afsluiten.
Overigens, weet je zeker dat je geen autisme hebt? Deze afwezigheid van empatisch vermogen duidt daar wel op.
Reageer niet op die leugenaar. Ze reageert toch niet inhoudelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:41 schreef BalotelliFan het volgende:
Ook hierin komt weer jouw polariserende denken in terug. Het is het een of het ander. De wereld is echter niet zwart of wit. Alles is een complexe functie van verschillende factoren die ieder elk moment veranderen.
Maar goed, dat zal je vast niet begrijpen
Ik hoopte met behulp van een aantal vragen te begrijpen waarom zij dingen ziet zoals ze ziet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Reageer niet op die leugenaar. Ze reageert toch niet inhoudelijk.
1. Ik benoem feiten. Een paar pagina's terug 'ik ben moslim', pagina's erna 'Islam geen waarheid' 'Contradicties in Koran etc.'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:39 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
1. Je preekt het een en doet het ander. (e.g. je zou respectvol zijn tegenover kritiek, terwijl je mij van allerlei dingen beschuldigde)
2. Het giftige polariserende denkwijze
3. Het feit dat jij niet kan begrijpen dat andere mensen anders denken
4. Het feit dat jij niet kan respecteren dat andere mensen anders denken
Nee. De koran is daar duidelijk over.quote:
1. Het een heeft niks te doen met het ander. Ben je daadwerkelijk zo dom, dat je niet een discussie kan voeren met een persoon zonder een ander feit mee te nemen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
1. Ik benoem feiten. Een paar pagina's terug 'ik ben moslim', pagina's erna 'Islam geen waarheid' 'Contradicties in Koran etc.'.
Moet ik zwijgen over mijn bevindingen? Zo ja, waarom zou ik?
Respect moet verdiend worden. Als ik iemand op een leugen betrap, dan verlies ik meteen mijn respect.
2. Zo vat jij het op. Deze discussie had niet zo'n wending hoefen te krijgen. Als jij vanaf het begin gewoon eerlijk was geweest over je geloofsopvatting.
Zelfs al had ik dergelijke opvattingen, je hebt mij nog steeds niet duidelijk gemaakt waarom ik niet op shiphol zou kunnen werken met mijn gedachtegoed (wat die ook moge zijn volgens jou).
3. Dit is een aanname van jouw kant die jij baseert op het feit dat ik jou op een leugen heb betrapt. Ik heb hier vaker met niet-moslims gediscussieerd en jij bent geloof ik de eerste bij wie ik takfir doe. Dat is niet omdat jij andersdenkend bent. Dat is omdat ik bepaalde constateringen doe: Als jij zegt moslim te zijn en vervolgens er alles aan doet om Islam onderuit te halen, dan kan er meteen een conclusie getrokken worden.
4. Verwijs ik naar 1.
Nogmaalsquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee. De koran is daar duidelijk over.
Ik heb je die verzen getoond, jij wil/kan ze niet accepteren.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:41 schreef BalotelliFan het volgende:
Ook hierin komt weer jouw polariserende denken in terug. Het is het een of het ander. De wereld is echter niet zwart of wit. Alles is een complexe functie van verschillende factoren die ieder elk moment veranderen.
Maar goed, dat zal je vast niet begrijpen
Je liegt maar wat bij elkaar. Verder kan ik jou echt totaal niet op empathie of zelfkritiek betrappen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
1. Ik benoem feiten. Een paar pagina's terug 'ik ben moslim', pagina's erna 'Islam geen waarheid' 'Contradicties in Koran etc.'.
Moet ik zwijgen over mijn bevindingen? Zo ja, waarom zou ik?
Respect moet verdiend worden. Als ik iemand op een leugen betrap, dan verlies ik meteen mijn respect.
2. Zo vat jij het op. Deze discussie had niet zo'n wending hoefen te krijgen. Als jij vanaf het begin gewoon eerlijk was geweest over je geloofsopvatting.
Zelfs al had ik dergelijke opvattingen, je hebt mij nog steeds niet duidelijk gemaakt waarom ik niet op shiphol zou kunnen werken met mijn gedachtegoed (wat die ook moge zijn volgens jou).
3. Dit is een aanname van jouw kant die jij baseert op het feit dat ik jou op een leugen heb betrapt. Ik heb hier vaker met niet-moslims gediscussieerd en jij bent geloof ik de eerste bij wie ik takfir doe. Dat is niet omdat jij andersdenkend bent. Dat is omdat ik bepaalde constateringen doe: Als jij zegt moslim te zijn en vervolgens er alles aan doet om Islam onderuit te halen, dan kan er meteen een conclusie getrokken worden.
4. Verwijs ik naar 1.
Klopt. Ze zal nu ook niet iets doen. Zo'n mentaliteit werkt gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:57 schreef BalotelliFan het volgende:
Maar goed, you do you.
I'll do me.
Met jouw mentaliteit za je het niet heel ver maken in deze samenleving.
1. Het is wel degelijk relevant wie je bent (of pretendeert te zijn) wanneer je een discussie voert.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:55 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
1. Het een heeft niks te doen met het ander. Ben je daadwerkelijk zo dom, dat je niet een discussie kan voeren met een persoon zonder een ander feit mee te nemen?
2. Ik bedoel niet eens mijzelf in het specifiek, maar de manier waarop je omgaat met de christelijke et cetera.
3. Je trekt weer eens conclusies zonder daar een grond voor te hebben. man man man, wat ben jij dom zeg.
Ik ga het niet eens meer proberen
Uiteindelijk bepaald Allah swt wie wat krijgt in Zijn leven, niet jij noch een ander. Al zou heel de mensheid zich inspannen om 1 persoon dwars te zitten, als Allah swt veel van het goede heeft voorbeschikt voor die persoon, dan krijgt die persoon dat ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:57 schreef BalotelliFan het volgende:
Maar goed, you do you.
I'll do me.
Met jouw mentaliteit za je het niet heel ver maken in deze samenleving.
Allah is een verzinsel van pak m beet 1500 jaar oud en niets meer dan een gerecyclede versie van de Christelijke versie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Uiteindelijk bepaald Allah swt wie wat krijgt in Zijn leven, niet jij noch een ander. Al zou heel de mensheid zich inspannen om 1 persoon dwars te zitten, als Allah swt veel van het goede heeft voorbeschikt voor die persoon, dan krijgt die persoon dat ook.
Monotheïsme (geloof in 1 Schepper) bestaat al vanaf dag 1, de startpunt is niet de koran. Dat is mijn geloofsovertuiging en jij de jouwe natuurlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Allah is een verzinsel van pak m beet 1500 jaar oud en niets meer dan een gerecyclede versie van de Christelijke versie.
Iemand die feiten benoemd en in fabels geloofdquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
sowieso niet.
Doet mij ook niks man,benoem alleen ff wat feiten, maar de reacties zijn weer voorspelbaar haha
Welke islam bedoel je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 00:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat Islam de waarheid is, dan ben je geen moslim.
2 gaat al niet op. Je loopt steevast gal te spuwen over andersdenkenden. 0 respect van jouw kant op dat vlak, ongeacht hoe die andersdenkende zich opstelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:07 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
1. Het is wel degelijk relevant wie je bent (of pretendeert te zijn) wanneer je een discussie voert.
Dat heet transparantie.
2. Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen. Je zal mij nooit iemand zien lastigvallen die zich gewoon gedraagt. Jij hebt er gewoon een probleem mee dat ik mensen een spiegel voorhoud.
3. Die 'grond' is voor iedereen duidelijk. Paar pagina's terug 'ik ben moslim', later 'Islam niet de waarheid', 'Islam tegenstrijdig' en blabla.
Ja trek je maar terug laffaard, de enige die je met deze act hebt is jezelf. Je kan aan Allah swt misschien nog verantwoorden dat je twijfels had, maar niet dat je op een dergelijke achterbakse wijze zijn geloof ging aanvallen.
Allah bepaalt voor jou (als je vrouw bent) dat je niks te zeggen hebt en nog lager staat dan je jongste kind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Uiteindelijk bepaald Allah swt wie wat krijgt in Zijn leven, niet jij noch een ander. Al zou heel de mensheid zich inspannen om 1 persoon dwars te zitten, als Allah swt veel van het goede heeft voorbeschikt voor die persoon, dan krijgt die persoon dat ook.
"Ik getuig dat er niets in waarheid aanbeden wordt dan Allah, ik getuig dat Mohammed Allah's boodschapper is."quote:
Die geflipte alcholist kan ik niet sereuis nemen.quote:
Mijn conclusie : Jij snapt er niks vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:43 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Allah bepaald voor jou (als je vrouw bent) dat je niks te zeggen hebt en nog lager staat dan je jongste kind.
Allah bepaald dat je in jouw moskee heel ver weg van je man en man. kinderen moet zitten.
Allah bepaald .....
Allah bepaald ..... en jij verdedigd alles
Mijn conclusie: Jij bent een man!
Nee hoor. Die gal spuw ik, terecht, op moslimhaters. Niet alle niet-moslims die zich kritisch uiten over Islam schaar ik onder moslimhaters en benader ik op die wijze.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
2 gaat al niet op. Je loopt steevast gal te spuwen over andersdenkenden. 0 respect van jouw kant op dat vlak, ongeacht hoe die andersdenkende zich opstelt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mijn conclusie : Jij snapt er niks van
"Ik getuig dat er niets in waarheid aanbeden wordt dan God, ik getuig dat Jezus de zoon van God is."quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
"Ik getuig dat er niets in waarheid aanbeden wordt dan Allah, ik getuig dat Mohammed Allah's boodschapper is."
Voor het vetgedrukte de volgende hadith:quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:43 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Allah bepaald voor jou (als je vrouw bent) dat je niks te zeggen hebt en nog lager staat dan je jongste kind.
Allah bepaald dat je in jouw moskee heel ver weg van je man en man. kinderen moet zitten.
Allah bepaald .....
Vrouwen en mannen gescheiden bidden is omdat er gefocused moet worden op het gebed en niet op het andere geslacht. Iedereen weet wat voor ranzigheden jullie uitvoeren op de werkvloer, laat staan dat mensen met dergelijke mentaliteit zoiets naar het gebedshuis van God zouden willen brengen. Nee, die krijgen daar op voorhand geen ruimte voor.quote:A man came to the Prophet and said, ‘O Messenger of God! Who among the people is the most worthy of my good companionship? The Prophet (PBUH) said: Your mother. The man said, ‘Then who?’ The Prophet said: Then your mother. The man further asked, ‘Then who?’ The Prophet said: Then your mother. The man asked again, ‘Then who?’ The Prophet said: Then your father. (Bukhari, Muslim)
Ik betreur het ten zeerste dat de 'gematigde' moslims hun moslim extremistische broeders (let wel: de onaangepaste/geen respect hebbende moslims) hier weinig terecht wijzen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee hoor. Die gal spuw ik, terecht, op moslimhaters. Niet alle niet-moslims die zich kritisch uiten over Islam schaar ik onder moslimhaters en benader ik op die wijze.
Fok zit nu eenmaal vol met moslimhaters, dus ik kan mij ergens wel voorstellen dat dit het beeld is dat je van mij hebt.
En die moslimhaters zullen inderdaad maar 0 % respect van mijn kant krijgen.
Waar ik tevens ook op kots is hoe weinig weerwoord moslimhaters van derden hier krijgen.
Dat is geen Islam. Dat is het Christendom in de vervalste vorm.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:10 schreef Peace99 het volgende:
[..]
"Ik getuig dat er niets in waarheid aanbeden wordt dan God, ik getuig dat Jezus de zoon van God is."
En nu?
De vraag was .... WELKE ISLAM???
Ja, maar degenen die zich zo onderwerpen zijn het er onderling niet echt over eens wat dat inhoud hè? Soenies, soefies, Alevieten, IS, (en de rest die ik voor het gemak maar even terzijde laat) maken elkaar zo'n beetje af omdat ze elk een andere waarheid hebben gevonden in hun onderwerping.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
"Ik getuig dat er niets in waarheid aanbeden wordt dan Allah, ik getuig dat Mohammed Allah's boodschapper is."
NERGENS maar dan ook nergens (en ik ken hier genoeg moslims/moslima's) zie ik de door jouw genoemde waardering van moslims voor hun vrouw/moeder!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Voor het vetgedrukte de volgende hadith:
[..]
Vrouwen en mannen gescheiden bidden is omdat er gefocused moet worden op het gebed en niet op het andere geslacht. Iedereen weet wat voor ranzigheden jullie uitvoeren op de werkvloer, laat staan dat mensen met dergelijke mentaliteit zoiets naar het gebedshuis van God zouden willen brengen. Nee, die krijgen daar op voorhand geen ruimte voor.
Ik verdedig Islam omdat de zogezegde kritiek meerdere malen leugens bleken. Niet 1x, niet 10x, niet 100x, werkelijk over ieder onderwerp zijn er wel talloze leugens verzonnen. De grap is dat dit moslims hun geloof beter heeft leren kennen, vooral omdat die leugens makkelijk met Islamitische bronnen te weerleggen zijn.
Allah swt bepaald voor mij dat ik als vrouw jou als manzijnde onderwijs over Zijn geloof. De ironie.
Dit fora heeft als dominante groep bezoekers: autochtone nederlandse mannen (leeftijd: 16 - 36 ofzo). De moslims die ik hier zag reageren kan ik op max 2 handen tellen (misschien zijn er meer, maar dit is wat mij is opgevallen), je hebt te weinig 'data' om er een weloverwogen conclusie over te kunnen trekken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:19 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Ik betreur het ten zeerste dat de 'gematigde' moslims hun moslim extremistische broeders (let wel: de onaangepaste/geen respect hebbende moslims) hier weinig terecht wijzen!
Je ontwijktquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:20 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat is geen Islam. Dat is het Christendom in de vervalste vorm.
Ergo: je werkt zelf niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Iedereen weet wat voor ranzigheden jullie uitvoeren op de werkvloer
Je geeft geen enkel antwoord en blijft maar uit je nek lullen, manquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:25 schreef girlygirl8 het volgende:
Opmerkelijk is het toch hoe normaal het hier blijkbaar is om haatzaaierij over moslims te verspreiden
We moeten er wel vanuit gaan dat dit een projectie van hun eigen ik isquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:30 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ergo: je werkt zelf niet.
En gelukkig hebben mijn collega's een religie die niet focust op neuken.
Dat zijn voornamelijk politiekgerelateerde verschillen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:22 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, maar degenen die zich zo onderwerpen zijn het er onderling niet echt over eens wat dat inhoud hè? Soenies, soefies, Alevieten, IS, (en de rest die ik voor het gemak maar even terzijde laat) maken elkaar zo'n beetje af omdat ze elk een andere waarheid hebben gevonden in hun onderwerping.
Dus: welke islam is jouw waarheid?
http://nieuws.nl/algemeen(...)t-vaak-op-werkvloer/quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:30 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ergo: je werkt zelf niet.
En gelukkig hebben mijn collega's een religie die niet focust op neuken.
Van een religie die vrouwen verbergt omdat er anders onreine gedachten zijn kun je ook niet anders verwachten, denk ik. Juist die bedekking maakt dat ze er constant aan worden herinnerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:36 schreef Peace99 het volgende:
[..]
We moeten er wel vanuit gaan dat dit een projectie van hun eigen ik is
Nu ontken je weer de natuur van de man. Wat dat andere betreft, dat geloof ik niet. Ja, bij moslima's die hun hijaab niet correct dragen (in combinatie met make-up, skinnyjeans, hakken etc.).quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:40 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Van een religie die vrouwen verbergt omdat er anders onreine gedachten zijn kun je ook niet anders verwachten, denk ik. Juist die bedekking maakt dat ze er constant aan worden herinnert.
Dat zoiets als jij hier in Nederland vrij mag rondlopenquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
http://nieuws.nl/algemeen(...)t-vaak-op-werkvloer/
Zoals altijd de realiteit ontkennen omdat men denkt daarmee punten te scoren in een debat met moslims. Triest.
Nee, dat zijn het niet. Het zijn fundamentele verschillen in denken over het geloof, over wat de islamitische waarheid is en hoe de koran moet worden gelezen. En mensen worden erom vermoord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:36 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk politiekgerelateerde verschillen.
Nu nog. Misschien komt daar straks verandering in? Als de meerderheid op een dictator stemt die niets van moslims moet en al helemaal niet van moslims die precies zeggen wat ze vinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:46 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Dat zoiets als jij hier in Nederland vrij mag rondlopen
Ook. Die verschillen zijn over het algemeen te overzien en wordt vaak over gedebatteerd. De politieke verschillen echter minder en wordt inderdaad om vermoordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:46 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, dat zijn het niet. Het zijn fundamentele verschillen in denken over het geloof, over wat de islamitische waarheid is en hoe de koran moet worden gelezen. En mensen worden erom vermoord.
Natuurlijk is dat ook politiek. Mohammed dshozb was een politicus, de koran staat bomvol politiek.
Nou, meid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:54 schreef girlygirl8 het volgende:
Jongens ik ben 6 uur achterelkaar aan het discussieren
Een niet-wetenschappelijk wc-eend artikel over overspel? Kon je niks beters vinden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
http://nieuws.nl/algemeen(...)t-vaak-op-werkvloer/
Zoals altijd de realiteit ontkennen omdat men denkt daarmee punten te scoren in een debat met moslims. Triest.
quote:
Ik wil wel nuttige en leuke dingen met je doen ter compensatiequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]ik had zoveel nuttige of leuke dingen kunnen doen, ipv heb ik waardevolle uren van mijn leven verspild aan negatieve mensen.
Ik ben een voorstander van mensen die zelfstandig kunnen denken. Dan krijg je al snel interpretatieverschillen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Vind jij dat er geen verschillen in interpretatie over de Islamitische bronnen mogen bestaan?
Welke natuur? Welke man?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nu ontken je weer de natuur van de man.
Ipv van op afstand te gaan redeneren. Kun je ook de debatten inhoudelijk volgen en naar de sterkste argumenten die met Islamitische bronnen worden ondersteunt, kijken. Zo blijft Islam natuurlijk een leeg iets, als je het slechts in kaders stopt van '1 waarheid' vs 'verschillende opvattingen', dus --> 'geen waarheid'. Alleen al hier naar kijkend ontbreekt het aan logica. Het is alsof je bij een som met verschillende uitkomsten, waarvan maar 1 juist kan zijn, al bij voorbaat opgeeft omdat je de som op verschillende manieren kan berekenen. Vergetend dat je bij alle overige manieren de verkeerde uitkomst krijgt en bij 1 (soms bij meerdere) maar de juiste.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van mensen die zelfstandig kunnen denken. Dan krijg je al snel interpretatieverschillen.
Maar als jij zegt dat er maar een waarheid is en dat is de islam, dan ontstaat er een logisch probleem als die islam bestaat uit meerdere waarheden die elkaar tegenspreken. Waarbij een van de "waarheden" dus onomstotelijk een leugen moet zijn als de ander een fundamentele waarheid is. Zolang niet duidelijk is welke van de waarheden waar is, kunnen het allemaal leugens zijn. Dat is iets waar je rekening mee moet houden: dat jouw waarheid weleens een leugen kan zijn - met een grote kans dat dat ook zo is omdat de waarheid waar jij je op baseert niet bewezen kan worden.
Sorry, maar als vrouw kan ik met absolute zekerheid zeggen dat de gemiddelde man inderdaad best snel aan seks denkt.Ja, inclusief de westerse man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Welke natuur? Welke man?
Je bedoelt het islamitische beeld van de man waarin die van alles wat vrouwelijk is een stijve krijgt en er gelijk bovenop wil? Waardoor al het vrouwelijke onder een doekje moet?
Niet alle mannen zijn als Mohammed (ahwenb) hoor.
Ik mag toch in alle oprechtheid aannemen dat de wijze mannen van al die splinterislams dat in de afgelopen ca. 1500 jaar hebben gedaan. Daar zijn hele scholen voor opgericht. En toch komen ze er niet uit. Rarara...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ipv van op afstand te gaan redeneren. Kun je ook de debatten inhoudelijk volgen en naar de sterkste argumenten die met Islamitische bronnen worden ondersteunt, kijken.
Logica is niet je sterkste kant. Algebra vermoedelijk ook niet. Probeer het nog eens.quote:Zo blijft Islam natuurlijk een leeg iets, als je het slechts in kaders stopt van '1 waarheid' vs 'verschillende opvattingen', dus --> 'geen waarheid'. Alleen al hier naar kijkend ontbreekt het aan logica. Het is alsof je bij een som met verschillende uitkomsten, waarvan maar 1 juist kan zijn, al bij voorbaat opgeeft omdat je de som op verschillende manieren kan berekenen. Vergetend dat je bij alle overige manieren de verkeerde uitkomst krijgt en bij 1 (soms bij meerdere) maar de juiste.
Als vrouw kunnen weten wat een man denkt - je overschat jezelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sorry, maar als vrouw kan ik met absolute zekerheid zeggen dat de gemiddelde man inderdaad best snel aan seks denkt.Ja, inclusief de westerse man.
Dan kun je met verweer komen dat mannen dat niet bij alle vrouwen hebben. Dan komt het volgende punt: dat raten van vrouwen is ook een probleem. Zorgt voor jaloezie/afgunst tussen vrouwen onderling en andere wantoestanden. Mannen hebben op deze manier teveel macht over vrouwen. Dit zijn maar een paar problemen van het feit dat vrouwen hier gedwongen worden om hun schoonheid te tonen aan vreemde mannen.
Wel baas dat de schrijver er toen al een je moeder grap in verwerkte.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Voor het vetgedrukte de volgende hadith:
[..]
Vrouwen en mannen gescheiden bidden is omdat er gefocused moet worden op het gebed en niet op het andere geslacht. Iedereen weet wat voor ranzigheden jullie uitvoeren op de werkvloer, laat staan dat mensen met dergelijke mentaliteit zoiets naar het gebedshuis van God zouden willen brengen. Nee, die krijgen daar op voorhand geen ruimte voor.
Ik verdedig Islam omdat de zogezegde kritiek meerdere malen leugens bleken. Niet 1x, niet 10x, niet 100x, werkelijk over ieder onderwerp zijn er wel talloze leugens verzonnen. De grap is dat dit moslims hun geloof beter heeft leren kennen, vooral omdat die leugens makkelijk met Islamitische bronnen te weerleggen zijn.
Allah swt bepaald voor mij dat ik als vrouw jou als manzijnde onderwijs over Zijn geloof. De ironie.
Ze was 9, er zijn meerdere bronnen voor. Alle moslims in de wereld accepteren al honderden jaren dat ze 9 was, maar nu de maatschappij veranderd is sinds de jaren 50 wordt haar leeftijd ineens opgetrommeld naar precies 18, yea right.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:05 schreef Heisenberg77 het volgende:
[..]
Aisha haar leeftijd was 18 en niet 9 jaar. Die valse hadith klopt niet.
Maar goed met extreemrechtse PVV tokkies zoals kou valt weinig mee te praten
Geloof maar wat je wil geloven
En ik maar denken dat ik een viezerik was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:44 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als vrouw kunnen weten wat een man denkt - je overschat jezelf.
Ja, als ik een moslima zie lopen denk ik gelijk aan seks, juist omdat dat hoofddoekje of erger er de nadruk op legt. Dat schreeuwt bijna SEKS (zo'n beetje als "denk niet aan een roze olifant" en dat je dan aan niks anders meer kunt denken). Maar ik heb daar geen lustgevoelens bij, mocht je dat hopen.
Overigens wordt geen vrouw in Nederland gedwongen haar schoonheid te tonen. We laten ze rustig in een tuinbroek lopen als ze daar lol in hebben.
Je vergeet nog de 50.000 ander religies te berekenen en daarbij de mogelijkheid dat ze allemaal fout zijn en er geen antwoord is. Wat je nu doet is aannemen dat de som waarmee jij vanaf kinds af aan mee doodgegooid bent zonder kritiek of tegenspraak, het juiste antwoord moet hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 03:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ipv van op afstand te gaan redeneren. Kun je ook de debatten inhoudelijk volgen en naar de sterkste argumenten die met Islamitische bronnen worden ondersteunt, kijken. Zo blijft Islam natuurlijk een leeg iets, als je het slechts in kaders stopt van '1 waarheid' vs 'verschillende opvattingen', dus --> 'geen waarheid'. Alleen al hier naar kijkend ontbreekt het aan logica. Het is alsof je bij een som met verschillende uitkomsten, waarvan maar 1 juist kan zijn, al bij voorbaat opgeeft omdat je de som op verschillende manieren kan berekenen. Vergetend dat je bij alle overige manieren de verkeerde uitkomst krijgt en bij 1 (soms bij meerdere) maar de juiste.
Maar goed, ik ratel door, ik ben moe en ga slapen.
Groetjes.
wejooquote:
Het minste dat je als moslim kunt doen is de nederigheid tonen ten opzichte van zeer gelovige medemoslims en islamexperts door te erkennen dat hun standpunt valide kan zijn en je eigen waarheid geen universele waarheid is maar bijvoorbeeld een persoonlijke waarheid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:11 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Je vergeet nog de 50.000 ander religies te berekenen en daarbij de mogelijkheid dat ze allemaal fout zijn en er geen antwoord is. Wat je nu doet is aannemen dat de som waarmee jij vanaf kinds af aan mee doodgegooid bent zonder kritiek of tegenspraak, het juiste antwoord moet hebben.
Aan seks denken is niet per se hetzelfde als seksueel opgewonden raken of de daad visualiseren of iets dergelijks. Je kunt ook denken "alsof ik haar zou willen doen!"quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 08:09 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een viezerik was.
Je blijft maar doorgaan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 02:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nu ontken je weer de natuur van de man. Wat dat andere betreft, dat geloof ik niet. Ja, bij moslima's die hun hijaab niet correct dragen (in combinatie met make-up, skinnyjeans, hakken etc.).
En ik bepaal dat jouw Nederlands allerbelabberds is, omdat Allah bepaalT met een T moet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 01:43 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Allah bepaald .....
Deze manier van denken hebben veel gelovigen niet omdat dat gevaarlijk is voor hun geloof. Zodra je logisch na gaat denken ga je twijfelen. Vooral in de islam mag je niet twijfelen. De islam is de meest hersendodende religie ooit. Nog veel erger dan het christendom.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 10:19 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het minste dat je als moslim kunt doen is de nederigheid tonen ten opzichte van zeer gelovige medemoslims en islamexperts door te erkennen dat hun standpunt valide kan zijn en je eigen waarheid geen universele waarheid is maar bijvoorbeeld een persoonlijke waarheid.
Het zou genereus zijn die nederigheid over het eigen gelijk te betrekken op andere religies en levensbeschouwelijke stromen, al kun je daar vanuit de koran niet op rekenen met zijn herhaalde oproep andersgelovigen te doden.
wat nemen 'jullie' wel serieus, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:33 schreef PSVCL het volgende:
De nobelprijs , een schijnshow voor vrijmetselaars.
Nemen wij niet serieus.
De Islam spoort juist aan om kennis op te doen,waarom lieg je zoveel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:49 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Deze manier van denken hebben veel gelovigen niet omdat dat gevaarlijk is voor hun geloof. Zodra je logisch na gaat denken ga je twijfelen. Vooral in de islam mag je niet twijfelen. De islam is de meest hersendodende religie ooit. Nog veel erger dan het christendom.
Ik ben streng christelijk opgevoed en durfde daarin al niet te twijfelen als kind. Zodra je twijfels krijgt is dat satan die als een hyena in je nek zit te hijgen. Ik kan met niet voorstellen hoe het moet zijn om islamitisch te zijn opgevoed. Uit die groep stappen is veel harder en onvergefelijker; het doet me bijna denken aan een cult. De aanhangers van die groep komen ook veel dommer en hersenlozer over naar mijn ervaring. Daar waar een christen durft na te denken en toe te geven dat de bijbel zo nu en dan bullshit bevat, durft een moslim niet kritisch te zijn op zijn heilig boekje en blijft ie het als een zombie de lucht in prijzen.
Je ziet ook bijna geen islamitische nobelprijs winnaars, terwijl er wel veel joodse zijn. De manier waarom de islam werkt is gewoon om je op je plaats te houden en je intellect te beperken. Een vrijdenkende geest zal nooit religieus kunnen zijn. Wat dat betreft waren de oprichters van de grootste religies heel slim.
De grootste religies op aarde hebben altijd een methode om je bang te houden en te weerhouden na te denken. Zij het via hel, demonen, geesten of vloeken. Het afmaken van ketters zorgt voor een omgekeerde evolutie.![]()
Jou in ieder geval niet meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:37 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
wat nemen 'jullie' wel serieus, als ik vragen mag?
Je gaat niet eens in op wat ik zeg?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jou in ieder geval niet meer
Gaat ie zich als Moslim voordoen....
Random voorvallen noemen (waarvan sommigen niet eens in Nederland) waarbij het wel gebeurt wil nog niet zeggen dat het mag in Nederland. Sterker in sommige van de gevallen stond er zelfs een straf tegenover.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:06 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
[..]
1. https://nl.wikipedia.org/wiki/Quenelle_(gebaar)
2. 3. http://www.welingelichtek(...)om-homo-te-zijn.html
4.http://www.elsevier.nl/ne(...)ng-beledigen-364508/
5. http://www.nu.nl/binnenla(...)er-41-overleden.html
Wat zeur je nou?
Het zegt toch niet dat het mag? Het zegt dat het voorkomt en dat je dus als moslim niet een 'speciaal geval' bent.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:47 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Random voorvallen noemen (waarvan sommigen niet eens in Nederland) waarbij het wel gebeurt wil nog niet zeggen dat het mag in Nederland. Sterker in sommige van de gevallen stond er zelfs een straf tegenover.
Jammergenoeg alleen in de verkeerde hoek. Denk dan vooral aan kennis over telefonie, klokken en wat draadjes enzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam spoort juist aan om kennis op te doen,waarom lieg je zoveel?
Nee, niet helemaal. Religies kunnen ook een systeem hebben van observeren > twijfelen > bewijzen zoeken/redeneren/filosoferen > versterking van geloof.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 12:49 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Deze manier van denken hebben veel gelovigen niet omdat dat gevaarlijk is voor hun geloof. Zodra je logisch na gaat denken ga je twijfelen. Vooral in de islam mag je niet twijfelen. De islam is de meest hersendodende religie ooit. Nog veel erger dan het christendom.
Ik ben streng christelijk opgevoed en durfde daarin al niet te twijfelen als kind. Zodra je twijfels krijgt is dat satan die als een hyena in je nek zit te hijgen. Ik kan met niet voorstellen hoe het moet zijn om islamitisch te zijn opgevoed. Uit die groep stappen is veel harder en onvergefelijker; het doet me bijna denken aan een cult. De aanhangers van die groep komen ook veel dommer en hersenlozer over naar mijn ervaring. Daar waar een christen durft na te denken en toe te geven dat de bijbel zo nu en dan bullshit bevat, durft een moslim niet kritisch te zijn op zijn heilig boekje en blijft ie het als een zombie de lucht in prijzen.
Je ziet ook bijna geen islamitische nobelprijs winnaars, terwijl er wel veel joodse zijn. De manier waarom de islam werkt is gewoon om je op je plaats te houden en je intellect te beperken. Een vrijdenkende geest zal nooit religieus kunnen zijn. Wat dat betreft waren de oprichters van de grootste religies heel slim.
De grootste religies op aarde hebben altijd een methode om je bang te houden en te weerhouden na te denken. Zij het via hel, demonen, geesten of vloeken. Het afmaken van ketters zorgt voor een omgekeerde evolutie.![]()
Waarom lukt dat dan niet? Het is een feit dat moslim landen belabberd slecht in wetenschap zijn. Hij liegt niet, hij confronteert je met de feiten!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 14:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam spoort juist aan om kennis op te doen,waarom lieg je zoveel?
De Islam is de religie van kennis. Het eerste vers van de Koran dat werd geopenbaard, beveelt ons om te lezen. Iets dat de sleutel is naar kennis. Allah zegt (interpretatie van de betekenis):quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:13 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Jammergenoeg alleen in de verkeerde hoek. Denk dan vooral aan kennis over telefonie, klokken en wat draadjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |