en de islam sterker iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daarom wordt het christendom steeds zwakker
De Islam laat zich idd niet verslaan, het wordt al 1400 bestreden van alle kanten ipv dat het zwakker wordt groeit de Islam elk dag Alhamdullilah.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:38 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
en de islam sterker idd
mensen zijn nog altijd niet beschaafd
Dat komt omdat jij er voor kiest je niet gediscrimineerd te voelen. Dat is wat ik eerder bedoelde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:39 schreef BalotelliFan het volgende:
Ik snap überhaupt niet hoe je jezelf in de eerste plaats kan identificeren met iets zo triviaals als geloofsovertuiging. Dat is toch voor een ieder anders en toch helemaal niet van belang in de dagelijks omgang? Ben zelf ook moslim, maar heb me nooit echt gediscrimineerd gevoeld of iets dergelijks door mensen die er toe doen.
Beetje makkelijk, die groei komt door de bevolkingsgroei en de slechte voorwaarden met betrekking tot de uitreding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam laat zich idd niet verslaan, het wordt al 1400 bestreden van alle kanten ipv dat het zwakker wordt groeit de Islam elk dag Alhamdullilah.
Ja maar of het sterker wordt waag ik te betwijfelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam laat zich idd niet verslaan, het wordt al 1400 bestreden van alle kanten ipv dat het zwakker wordt groeit de Islam elk dag Alhamdullilah.
ik zie jou niet als een gelovige, sorry hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Islam is niet wat het geweest is. Geen enkele van de 'normen en waarden' wordt ook maar door een enkel persoon nagevolgd. Corruptie en verkrachtingen vieren hoogtij in islamitische landen waar dat eigenlijk niet zou moeten voorkomen. Wat is daar je antwoord op?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Soort grote kwaadaardige tumor in de mensheid. Veel chemo's gehad maar het helpt weinig, groeit gestaag. Het heeft de gebieden waar het heerst niets goeds gebracht. Toen de slam er nog niet was waren dat welvarende gebieden waar de eerste steden etc ontstonden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jij doet niet andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 21:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Uhu, de 'koning' van het atheisme, aka Richard Dawkins juicht atheisten in zijn boeken en lezingen toe om gelovigen te kleineren/belachelijk te maken (al was dat al duidelijk van de reacties van atheisten af te lezen op het web). Moet jij je voorstellen, dat het treiteren van andermans geloof inherent is aan je levensopvatting. Hoe zwakzinnig moet je dan zijn.
Pinocchio. Doodsverwensingen door moslims naar atheisten eindigen in een inval aan huis en de media erop af om het te berichten. Dat is het verschil.
Oproepen tot terreur mag slechts van 1 richting komen en naar 1 kant gaan: niet-moslims naar moslims.
Dat de mensen verrot zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:45 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
De Islam is niet wat het geweest is. Geen enkele van de 'normen en waarden' wordt ook maar door een enkel persoon nagevolgd. Corruptie en verkrachtingen vieren hoogtij in islamitische landen waar dat eigenlijk niet zou moeten voorkomen. Wat is daar je antwoord op?
Wat is de reden dan voor alle kwalijke praktijken in de wereld? Wat is dat voor geluk voor die mensen? Waarom verdienen wij dit en zij dat niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik voel mij zeker niet verheven boven anderen.
Daarnaast geloof ik niet in karma, maar in Allah. Hij bepaald mijn geluk.
Niet belangrijk hoe jij mij ziet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:44 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ik zie jou niet als een gelovige, sorry hoor
Maar die mensen zijn toch juist het product van leven in een Islamitische samenleving?quote:
De wijze waarop jij over homoseksuelen praat is niet beledigend?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo's beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koning beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitsschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stil gelegd.
Maar moslims beledigen, dat mag weer wél, want dat valt onder 'vrijheid van meningsuiting'.
Mensen verschillen in geloof en opvattingen en hoe zij met hun emoties omgaan, niet de emoties ansich. Iedereen weet hoe het voelt om kwaad, gelukkig, verdrietig, vrolijk etc. te zijn. Tenzij je een psychopaat bent, kun je ervanuit gaan dat ieder mens ook tot een bepaalde hoogte over een emphatische vermogen beschikt en dus ook wel degelijk weet wanneer hij/zij te ver gaat en als men dat door onwetendheid doet, dan kan men daarop gecorrigeerd worden. Een fatsoenlijk mens houdt daar vervolgens rekening mee, een onfatsoenlijk mens doet dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is PRECIES mijn punt. En juist omdat mensen verschillen kun jij niet verwachten van een ander dat die rekening moet houden met wat jij en 7 miljard andere mensen wel of niet aan kunnen. Als jij er onder lijdt, luister je er simpelweg niet naar.
[..]
Zou je kunnen zeggen alleen heb je het dan mis want ik erken direct de wantoestanden van het westen (jij niet van de islam, daarom begin je gelijk met vingerwijzen) maar durf wel de stelling aan dat wij sociaal en moreel ver verheven zijn boven de moslimwereld.
last om je aan te passen?quote:
Juist, zoals jij christenen 'niet gelovig' noemt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mensen verschillen in geloof en opvattingen en hoe zij met hun emoties omgaan, niet de emoties ansich. Iedereen weet hoe het voelt om kwaad, gelukkig, verdrietig, vrolijk etc. te zijn. Tenzij je een psychopaat bent, kun je ervanuit gaan dat ieder mens ook tot een bepaalde hoogte over een emphatische vermogen beschikt en dus ook wel degelijk weet wanneer hij/zij te ver gaat en als men dat door onwetendheid doet, dan kan men daarop gecorrigeerd worden. Een fatsoenlijk mens houdt daar vervolgens rekening mee, een onfatsoenlijk mens doet dat natuurlijk niet.
Probleempunt is dus, dat moslimhaters (woord zegt het al), wel degelijk weten hoe bepaalde dingen op moslims overkomen en het daarom juist doen. Toch wel een verschil met de conclusie dat je trekt.
Erken je dat atheisme geen vaststaande waarheid is? (atheïsme, zoals in de vorm van vandaag, voortvloeit van westerse denkers rond de franse revolutie).
Oneens met de stelling, dus laat ik een begin maken. Eerst door de vergelijking te trekken met Islam en moslims die Islam het beste hebben opgevolgd (denk aan de profeet, de metgezellen en anderen die in hun voetsporen treden.) Het heeft geen nut om de vergelijking met moslims te trekken die de religieuze voorschriften niet naleven/naleefden.
Het kapitalistische systeem leeft voort op de ellende van andere werelddelen. Wij hebben het hier 'goed' doordat multinationals vrijspel hebben om andere landen uit te buiten.
Nee is het resultaat van Islamtische landen die worden bestuurd door mannetjes aan de macht die niet volgens de Islam handelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:49 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Maar die mensen zijn toch juist het product van leven in een Islamitische samenleving?
Die zijn toch het resultaat van de islam in haar puurste vorm?
De bulshitt dat men over Islam en moslims uitkraamt wil ik weerwoord bieden. Als jij in mijn woorden leest dat ik mij verheven voel, dan heb jij last van een minderwaardigheidscomplex.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
*bepaalt.
Maar wat is eigenlijk je punt? Je wil in elk topic duidelijk maken dat de Islamitische cultuur superieur is? En dat jullie religie verheven is boven andere religies?
Dat heb je gezegd namelijk.
Hoe is een land zoals Afghanistan dat jaren onder het extremistisch bewind van de taliban heeft geleefd, dat, ondanks wat je zegt, de koran op de letter na volgt, zoals het is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee is het resultaat van Islamtische landen die worden bestuurd door mannetjes aan de macht die niet volgens de Islam handelen.
En andere belangen belangrijker vinden..
Dan is het volk meestal ook fuckt up, niet allemaal en overal natuurlijk.
Blanken mag je ook beledigen; zij discrimineren alle anderen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo's beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koning beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitsschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stil gelegd.
Maar moslims beledigen, dat mag weer wél, want dat valt onder 'vrijheid van meningsuiting'.
'Bullshit' zoals Katholieken afgodendienaars noemen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De bulshitt dat men over Islam en moslims uitkraamt wil ik weerwoord bieden. Als jij in mijn woorden leest dat ik mij verheven voel, dan heb jij last van een minderwaardigheidscomplex.
Nee want ik beledig geen homos (mensen) , maar de daad homofilie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De wijze waarop jij over homoseksuelen praat is niet beledigend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |