abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165821134
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:51 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Waar lieg ik dan?

Dat pestgedrag is niet alleen inherent aan de levensopvatting van Richard Dawkins. Het lijkt inherent aan atheïsten (de aanhang van Richard tenminste). Check in dit filmpje hoe intens ze genieten van het toebrengen van emotionele leed aan anderen:
Emotioneel leed is een keuze. Als jij lijdt onder de woorden van een ander kies je daar zelf voor.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:59:52 #52
412436 girlygirl8
HappyBeingMe:D
pi_165821162
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:46 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Koning van het atheïsme? Hier ga je al weer in de fout met ook nog een drogreden. Maar als je religieus bent heb je ten opzichte meer rechten dan atheïsten.

Kijk eens onder YouTube comments ofzo dan zie je dat moslims/andere onzin gelovigen altijd discrimineren en dood verwensingen sturen.
De npo laat het toe met bijvoorbeeld 101barz.
Hij behoort tot de 4 horseman die het atheisme meer op de voorgrond in de wereld proberen te duwen.

Sorry maar doodsverwensingen zie ik bij moslims nooit (kan mij in iedergeval geen herinneren, al kan het natuurlijk evengoed plaats vinden). Wel verwensingen naar Hel.
Waarom ik moeite met je opmerking heb is omdat iedereen wel weet dat oproepen tot terreur door moslims heel anders aangepakt worden dan die door niet-moslims. Het 1ste wordt aangepakt, het 2de zelden tot niet.
Moslims worden voor minder dan doodsverwensingen opgepakt.
pi_165821203
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:59 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Hij behoort tot de 4 horseman die het atheisme meer op de voorgrond in de wereld proberen te duwen.

Sorry maar doodsverwensingen zie ik bij moslims nooit (kan mij in iedergeval geen herinneren, al kan het natuurlijk evengoed plaats vinden). Wel verwensingen naar Hel.
Waarom ik moeite met je opmerking heb is omdat iedereen wel weet dat oproepen tot terreur door moslims heel anders aangepakt worden dan die door niet-moslims. Het 1ste wordt aangepakt, het 2de zelden tot niet.
Is een vereiste om daar te komen niet dat je dood bent?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 22:04:51 #54
412436 girlygirl8
pi_165821330
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Emotioneel leed is een keuze. Als jij lijdt onder de woorden van een ander kies je daar zelf voor.
Nee, emotioneel leed is niet voor iedereen een keuze. Daarom wordt bv. pesten in het onderwijs, op de werkvloer etc. aangepakt.
Ontken je emotioneel leed, dan ontken je de psyche van de mens. We zijn geen robotten.

Daarnaast, maak je maar geen zorgen om mij. Vind het juist fijn dat ik zo makkelijk bewijs voor mijn argumenten kan verzamelen. Het moreelverval van moslimhaters is voor de hele wereld, voor wie wil zien tenminste, helder en duidelijk.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 22:06:22 #55
412436 girlygirl8
pi_165821384
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Is een vereiste om daar te komen niet dat je dood bent?
Ken jij mensen die onsterfelijk zijn dan?
pi_165821480
Als ik als christen uitgemaakt of uitgelachen wordt om m'n geloof dan moet ik daar begrip voor tonen, meer kan ik niet doen.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_165821574
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:04 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Nee, emotioneel leed is niet voor iedereen een keuze. Daarom wordt bv. pesten in het onderwijs, op de werkvloer etc. aangepakt.
Ontken je emotioneel leed, dan ontken je de psyche van de mens. We zijn geen robotten.
Nee je bent geen robot. Maar neem nou van mij aan dat ik dagelijks geconfronteerd met mensen waar ik het niet mee eens ben. Of pijnlijk idiote religieuze onzin, maar er is echt niets wat jij kan zeggen waar ik onder lijd.
quote:
Daarnaast, maak je maar geen zorgen om mij. Vind het juist fijn dat ik zo makkelijk bewijs voor mijn argumenten kan verzamelen.
Dat is inderdaad makkelijk als je een blinde vlek ter grootte van Jupiter hebt voor de wantoestanden binnen de islam en voor de rest vanaf je geboorte geïndoctrineerd bent met volkomen kritiekloze islam-hoera-verhalen.
pi_165821582
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:09 schreef Yiha3 het volgende:
Als ik als christen uitgemaakt of uitgelachen wordt om m'n geloof dan moet ik daar begrip voor tonen, meer kan ik niet doen.
Ja en als je zusje in de kont word geneukt door 6 Chinezen moet je daar ook begrip voor tonen. Meer kan je niet doen.
pi_165821603
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:06 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Niet persoonlijk.
pi_165821665
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:12 schreef Heisenberg77 het volgende:

[..]

Ja en als je zusje in de kont word geneukt door 6 Chinezen moet je daar ook begrip voor tonen. Meer kan je niet doen.
beschaafd antwoord
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 22:15:34 #61
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_165821675
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:06 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Jij zei:
quote:
... en daarna merkte de Kapitein op dat (een bezoek aan de hel) gelijk staat aan de dood.

Met andere woorden: iemand naar de hel verwensen is hetzelfde als iemand de dood toewensen.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 22:18:25 #62
412436 girlygirl8
pi_165821774
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee je bent geen robot. Maar neem nou van mij aan dat ik dagelijks geconfronteerd met mensen waar ik het niet mee eens ben. Of pijnlijk idiote religieuze onzin, maar er is echt niets wat jij kan zeggen waar ik onder lijd.

[..]

Dat is inderdaad makkelijk als je een blinde vlek ter grootte van Jupiter hebt voor de wantoestanden binnen de islam en voor de rest vanaf je geboorte geïndoctrineerd bent met volkomen kritiekloze islam-hoera-verhalen.
Hoe jij je voelt, is geen afspiegeling van de rest van de mensheid. Mensen verschillen in hetgeen zij wel/niet aankunnen.

Dat 2de kan natuurlijk ook gezegd worden over jou.
Dat je een blinde vlek ter grootte van Jupiter hebt voor de wantoestanden door het Westerse kapitalisme en de normen en waarden die daarbij ontstonden en voor de rest vanaf je geboorte geïndoctrineerd bent met volkomen kritiekloze Westerse-hoera-verhalen.
pi_165821815
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:18 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Hoe jij je voelt, is geen afspiegeling van de rest van de mensheid. Mensen verschillen in hetgeen zij wel/niet aankunnen.

Dat je een blinde vlek ter grootte van Jupiter hebt voor de wantoestanden door het Westerse kapitalisme en voor de rest vanaf je geboorte geïndoctrineerd bent met volkomen kritiekloze Westerse-hoera-verhalen.
voel je zo eens niet verheven, is niet goed voor je karma
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 22:19:28 #64
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_165821816
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:04 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Daarnaast, maak je maar geen zorgen om mij. Vind het juist fijn dat ik zo makkelijk bewijs voor mijn argumenten kan verzamelen. Het moreelverval van moslimhaters is voor de hele wereld, voor wie wil zien tenminste, helder en duidelijk.
Ahhh gossie meid toch. Je hebt het ook niet makkelijk he. Zou er niet ook een reden zijn dat moslims belachelijk gemaakt worden?
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 22:22:41 #65
412436 girlygirl8
pi_165821907
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:15 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Jij zei:

[..]

... en daarna merkte de Kapitein op dat (een bezoek aan de hel) gelijk staat aan de dood.

Met andere woorden: iemand naar de hel verwensen is hetzelfde als iemand de dood toewensen.
Nee, als dat het geval was dan betekenden de smeekbeden die moslims doen bij hun gebeden (; de wens voor het paradijs) ook doodsverwensingen.
Ik weet van mezelf toch echt wel dat ik God niet om het paradijs vraag omdat ik meteen dood wil.
pi_165821997
you give God a bad name
pi_165822002
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:18 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Dat is PRECIES mijn punt. En juist omdat mensen verschillen kun jij niet verwachten van een ander dat die rekening moet houden met wat jij en 7 miljard andere mensen wel of niet aan kunnen. Als jij er onder lijdt, luister je er simpelweg niet naar.
quote:
Dat je een blinde vlek ter grootte van Jupiter hebt voor de wantoestanden door het Westerse kapitalisme en de normen en waarden die daarbij ontstonden en voor de rest vanaf je geboorte geïndoctrineerd bent met volkomen kritiekloze Westerse-hoera-verhalen.
Zou je kunnen zeggen alleen heb je het dan mis want ik erken direct de wantoestanden van het westen (jij niet van de islam, daarom begin je gelijk met vingerwijzen) maar durf wel de stelling aan dat wij sociaal en moreel ver verheven zijn boven de moslimwereld.
pi_165822025
De moslims vragen er ook wel een beetje om hoor.
pi_165822066
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
Joden beledigen mag niet, want dat valt onder antisemitisme. Negers beledigen mag ook niet, want dat valt onder racisme. Homo's beledigen mag ook niet, want dat valt onder discriminatie. De koning beledigen mag ook niet, want dat valt onder majesteitsschennis. De scheidsrechter beledigen mag ook niet, want dan wordt de hele voetbalwedstrijd stil gelegd.
Maar moslims beledigen, dat mag weer wél, want dat valt onder 'vrijheid van meningsuiting'.

Moslims hebben zelfs een eigen politieke partij opgericht die het beledigen van hen tegen moet gaan. :')
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 22:30:06 #70
412436 girlygirl8
pi_165822139
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:19 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

voel je zo eens niet verheven, is niet goed voor je karma
Ik voel mij zeker niet verheven boven anderen.
Daarnaast geloof ik niet in karma, maar in Allah. Hij bepaald mijn geluk.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 22:33:15 #71
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_165822254
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

*bepaalt.
Maar wat is eigenlijk je punt? Je wil in elk topic duidelijk maken dat de Islamitische cultuur superieur is? En dat jullie religie verheven is boven andere religies?
Dat heb je gezegd namelijk.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_165822255
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

ok, misschien in een volgend leven dan ;)
pi_165822277
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:38 schreef girlygirl8 het volgende:

[..]

Mooi verhaal met dat confirmation-bias, dat kun je voor heel wat andere volkeren inderdaad wel invullen (donkere mensen die strijden tegen racisme, joden tegen anti-semitisme en noem maar op). Punt is alleen dat je niet echt mijn punt weerlegd.
Discriminatie tegen moslims blijft jammer genoeg bestaan en moet bestreden worden.

Je hoeft echt geen einstein te zijn om bijvoorbeeld de mediahetze tegen Islam en moslims te zien of de anti-Islam/moslim campagnes vanuit extreem rechtse hoek. De frontpage van fok alleen al geeft een duidelijk beeld hoeveel haat menigeen voor moslims heeft en hoe men geen enkel probleem heeft om moslims openlijk te discrimineren. Man, discrimineren is nog niet eens het minste probleem. De doodsverwensingen zie je in alle uithoeken van het web. 8)7

Sommige moslims zullen nooit opgeven wat betreft de strijd voor gelijkwaardigheid en rechtvaardigheid, hoe hard de moslimhaters daar ook van dromen:
Discriminatie überhaupt moet bestreden worden, vind ik.

Ik denk overigens dat elk half-rationeel mens het sensationele onderbuik-journalisme wel kan onderscheiden met de waarheid. En de rest? Dat zijn toch al niet de mensen waar je mee om wilt gaan.

Dat laatste toont ook weer een van de grote problemen van de moslimgemeenschap, het 'wij-zij'-denken dat ertoe leidt dat ze nooit echt ergens bij horen. Alsof de wereld is verdeeld in twee kampen.
:)
pi_165822314
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:09 schreef Yiha3 het volgende:
Daarom wordt het christendom steeds zwakker
pi_165822353
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef DrDentz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Moslims hebben zelfs een eigen politieke partij opgericht die het beledigen van hen tegen moet gaan. :')
VBL / [WKQ@NPO3] Nederland - Wit-Rusland #5 JANSSEN!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')