PSV'erquote:
Bazoer heeft pas één hele wedstrijd gespeeld in de afgelopen tijd, wow.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
PSV'er
Anders hadden Bazoer en Tete ook wel een uitnodiging gehad, die maken er meer aanspraak op dan Siem de Jong.
Promesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:23 schreef BB-King het volgende:
Dost gaat een hattrick maken, let maar op!
Son is een heerlijke vleugelspeler. In de spits vind ik hem niet zo gelukkig. Meer heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk, maar nog steeds is het lachwekkend dat je Son wegzet als een halfbakken prutser terwijl hij strak bezig is dit seizoen.
Jij kraamt voortdurend onzin uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Son is een heerlijke vleugelspeler. In de spits vind ik hem niet zo gelukkig. Meer heb ik niet gezegd.
Siem niet eens één hele wedstrijd toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bazoer heeft pas één hele wedstrijd gespeeld in de afgelopen tijd, wow.
Gelukkig ben jij er om men daarop te wijzen.quote:
ALBERTOOOOOquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Alberto Stegeman
Joanie de Rijke
Chris Peters
Xander van der Wulp
Avinash Bhikhie
Heerenveen uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef franske19 het volgende:
[..]
Siem niet eens één hele wedstrijd toch?
Is Alberto Stegeman ook uitgenodigd of heeft hij zichzelf binnen weten te krijgen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Alberto Stegeman
Joanie de Rijke
Chris Peters
Xander van der Wulp
Avinash Bhikhie
;pquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef PSVCL het volgende:
Hoezo spelen ze weer in de arena ;ptegen franrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |