quote:
Maarten Stekelenburg (Everton)
Jasper Cillessen (FC Barcelona)
Jeroen Zoet (PSV)
Rick Karsdorp (Feyenoord)
Joël Veltman (Ajax)
Jeffrey Bruma (VfL Wolfsburg)
Stefan de Vrij (Lazio Roma)
Virgil van Dijk (Southampton)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Daley Blind (Manchester United)
Jetro Willems (PSV)
Davy Pröpper (PSV)
Davy Klaassen (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Liverpool)
Jordy Clasie (Southampton)
Kevin Strootman (AS Roma)
Luciano Narsingh (PSV)
Quincy Promes (Spartak Moskou)
Siem de Jong (PSV)
Bas Dost (Sporting Lissabon)
Vincent Janssen (Tottenham Hotspur)
Memphis Depay (Manchester United)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Janssen is maar een matige spits, als je zelfs tegen dit Wit Rusland al niet kan scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janssen heeft nooit slecht gespeeld voor Tottenham.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Janssen bestaat terecht niet meer voor Pochettino
Als ze jouw hulp nodig hebben kunnen ze het perfect.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof die Fransen moeite doen om Engels te lezen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:07 schreef luckass het volgende:
Zak in elkaar joh gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Son doet het gewoon beter. Geen schande.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Janssen bestaat terecht niet meer voor Pochettino
Deed niet wat hij moest doen als spits behalve leuk aanspeelpuntje zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Janssen heeft nooit slecht gespeeld voor Tottenham.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:07 schreef luckass het volgende:
Einde aan een mooie reeks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga lekker dood kanjer gekquote:
Wel. Want hij scoorde niet genoeg (een kutpenalty tel ik niet).quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Janssen heeft nooit slecht gespeeld voor Tottenham.
Ja beetje een kut argument om hem te banken. Want Son doet beide niet in de spits.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deed niet wat hij moest doen als spits behalve leuk aanspeelpuntje zijn.
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja beetje een kut argument om hem te banken. Want Son doet beide niet in de spits.
Wat maak je je toch weer belachelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja beetje een kut argument om hem te banken. Want Son doet beide niet in de spits.
Nooit meer opstellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis Huntelaar en RvP totaal niet.
ben je blijven hangen in het vorig seizoen ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
wir brauchen basquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben eitjes aan het pakken. Heb geen melk thuis voor shakes om m'n eiwitdoel te halen.quote:
Aan het pakken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben eitjes aan het pakken. Heb geen melk thuis voor shakes om m'n eiwitdoel te halen.Ook geen kwark ofzo, en met water is dat smerig.
Matig, slecht, kan er niks van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Son staat sinds de blessure van Kane tegen Sunderland in de spits.
Middlesbrough 0-2 Tottenham (2x Son)
CSKA 0-1 Tottenham (1x Son)
Tottenham 2-0 Man City (1x assist Son)
Tralalala.
Whey?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben eitjes aan het pakken. Heb geen melk thuis voor shakes om m'n eiwitdoel te halen.Ook geen kwark ofzo, en met water is dat smerig.
Ik wel. Maar ik zou ze nooit opstellen aangezien ze op het WK echt te oud zouden zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eitjes moet je eerst pakken voor je ze kan bakken, dus ik keur het goed.quote:
Waarom praat je tegen jezelf?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat roep ik altijd bij jouw posts.
Wat betaal je er voor in Nederland? Ik ben hier in Spanje zestig euro kwijt aan zo'n ding.quote:
Ik bestel ze vanuit de UK, zo rond de 15 euro voor een kilo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat betaal je er voor in Nederland? Ik ben hier in Spanje zestig euro kwijt aan zo'n ding.
Welk merkquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik bestel ze vanuit de UK, zo rond de 15 euro voor een kilo.
Tegen Boro in de spits ja?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Son staat sinds de blessure van Kane tegen Sunderland in de spits.
Middlesbrough 1-2 Tottenham (2x Son)
CSKA 0-1 Tottenham (1x Son)
Tottenham 2-0 Man City (1x assist Son)
Tralalala.
Huh?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom in godsnaam Clasie? Die nemen ze in Southampton al niet meer serieus.
Ik heb Gold Standard. Nauwelijks keus hier joh.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mehh
Ik doe Whey Delicious van XXL
Heerlijk spul
Ik hoop het niet. Als hij echt geen fluitje hoort en serieus doorspeelt maakt ie het maar slecht af.quote:
Je begint aardig verslaafd te raken makker.quote:
Het is wel hoopgevend eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:19 schreef Vasion het volgende:
Eerste kwalificatiezege ooit voor Blind als hoofdcoach
hoe?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint aardig verslaafd te raken makker.
Ik stel voor dat je jezelf in de lokquote laat zetten.
WEB / [HaxBall #46] TaglianoGod
Ajacied.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
Waarom is Siem de Jong eigenlijk geselecteerd?
ajaciedquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
Waarom is Siem de Jong eigenlijk geselecteerd?
Hier heb je gelijk, maar nog steeds is het lachwekkend dat je Son wegzet als een halfbakken prutser terwijl hij strak bezig is dit seizoen.quote:
PSV'erquote:
Bazoer heeft pas één hele wedstrijd gespeeld in de afgelopen tijd, wow.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
PSV'er
Anders hadden Bazoer en Tete ook wel een uitnodiging gehad, die maken er meer aanspraak op dan Siem de Jong.
Promesquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:23 schreef BB-King het volgende:
Dost gaat een hattrick maken, let maar op!
Son is een heerlijke vleugelspeler. In de spits vind ik hem niet zo gelukkig. Meer heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk, maar nog steeds is het lachwekkend dat je Son wegzet als een halfbakken prutser terwijl hij strak bezig is dit seizoen.
Jij kraamt voortdurend onzin uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Son is een heerlijke vleugelspeler. In de spits vind ik hem niet zo gelukkig. Meer heb ik niet gezegd.
Siem niet eens één hele wedstrijd toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bazoer heeft pas één hele wedstrijd gespeeld in de afgelopen tijd, wow.
Gelukkig ben jij er om men daarop te wijzen.quote:
ALBERTOOOOOquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Alberto Stegeman
Joanie de Rijke
Chris Peters
Xander van der Wulp
Avinash Bhikhie
Heerenveen uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef franske19 het volgende:
[..]
Siem niet eens één hele wedstrijd toch?
Is Alberto Stegeman ook uitgenodigd of heeft hij zichzelf binnen weten te krijgen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Alberto Stegeman
Joanie de Rijke
Chris Peters
Xander van der Wulp
Avinash Bhikhie
;pquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef PSVCL het volgende:
Hoezo spelen ze weer in de arena ;ptegen franrijk
Bedoel je de aRENa?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef PSVCL het volgende:
Hoezo spelen ze weer in de arena ;ptegen franrijk
Ik las Chris Zegersquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Alberto Stegeman
Joanie de Rijke
Chris Peters
Xander van der Wulp
Avinash Bhikhie
Peter Bosz?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Alberto Stegeman
Joanie de Rijke
Chris Peters
Xander van der Wulp
Avinash Bhikhie
Kut. Ik moest glimlachen door GGGM.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is Alberto Stegeman ook uitgenodigd of heeft hij zichzelf binnen weten te krijgen?
Hahaha
Als het bij je moeder is dan lijkt me dat geen prestatiequote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is Alberto Stegeman ook uitgenodigd of heeft hij zichzelf binnen weten te krijgen?
Hahaha
Ik zit nog te twijfelen tussen Pauw en de nabeschouwing/samenvattingen zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:27 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Alberto Stegeman
Joanie de Rijke
Chris Peters
Xander van der Wulp
Avinash Bhikhie
Ja, maar dat is het niet, dus deze opmerking lijkt kant noch wal te raken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het bij je moeder is dan lijkt me dat geen prestatie
raakt te rakenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het niet, dus deze opmerking lijkt kant noch wal te raken.
Let's go!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:31 schreef GGMM het volgende:
Rare actie dit van Ties. Het zit hem wel erg diep blijkbaar. :S
GGGMMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
GGGMMHmm doe dit maar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, in de ArenA.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:33 schreef MakkieR het volgende:
Volgende thuiswedstrijd maar gewoon in de Kuip spelen, dat brengt tenminste geluk.
Schuld van Giroud.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:36 schreef MakkieR het volgende:
En Frankrijk heeft tegen deze ploeg gelijk gespeeld
Blame Giroudquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:36 schreef MakkieR het volgende:
En Frankrijk heeft tegen deze ploeg gelijk gespeeld
Zeker niet, want Bruma is er bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Griezmann en Gameiro zijn in vorm.
Wij zijn bang.
De oorsprong van de naam Wit Rusland is wat onduidelijk, maar zou zijn oorsprong kunnen hebben gehad in de pogingen die werden gedaan door de tsaren van Rusland om zich te onderscheiden van hun voorgangers in Rome en het Byzantijnse Rijk (op basis van het idee dat Rusland het "Derde Rome" was). De Rerum Moscoviticarum Commentarii van Sigismund von Herberstein legt uit dat de moskovitische leiders witte mantels droegen om zich te onderscheiden van het purper (donkerrood) van de Rome en het rood van de Byzantijnen. De Russische tsaar werd daarom de "Witte Tsaar" genoemd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom noemen we in Nederland Belarus eigenlijk Wit-Rusland?
Even opgezocht op het internet, ik kwam onderstaande tegen:quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah jij had het ook al opgezocht op het internetquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De oorsprong van de naam Wit Rusland is wat onduidelijk, maar zou zijn oorsprong kunnen hebben gehad in de pogingen die werden gedaan door de tsaren van Rusland om zich te onderscheiden van hun voorgangers in Rome en het Byzantijnse Rijk (op basis van het idee dat Rusland het "Derde Rome" was). De Rerum Moscoviticarum Commentarii van Sigismund von Herberstein legt uit dat de moskovitische leiders witte mantels droegen om zich te onderscheiden van het purper (donkerrood) van de Rome en het rood van de Byzantijnen. De Russische tsaar werd daarom de "Witte Tsaar" genoemd.
groet
Nee, ik heb dit zelf geschreven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ah jij had het ook al opgezocht op het internet
Wat noemen de buitenlanders ons dan wel niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:43 schreef Syntix het volgende:
Janssen zo'n tering hekel aan die gast![]()
speel gvd eens over eikel
Die commentaar zit ook vuistdiep in de aars van Janssen
Overigens: KlaassenGODveruit de beste speler vanavond. AjaxGODEN aan de macht
![]()
Wat een omslachtige reden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De oorsprong van de naam Wit Rusland is wat onduidelijk, maar zou zijn oorsprong kunnen hebben gehad in de pogingen die werden gedaan door de tsaren van Rusland om zich te onderscheiden van hun voorgangers in Rome en het Byzantijnse Rijk (op basis van het idee dat Rusland het "Derde Rome" was). De Rerum Moscoviticarum Commentarii van Sigismund von Herberstein legt uit dat de moskovitische leiders witte mantels droegen om zich te onderscheiden van het purper (donkerrood) van de Rome en het rood van de Byzantijnen. De Russische tsaar werd daarom de "Witte Tsaar" genoemd.
groet
Zet jij je blauw-witte bril eens af!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:43 schreef Syntix het volgende:
Janssen zo'n tering hekel aan die gast![]()
speel gvd eens over eikel
Die commentaar zit ook vuistdiep in de aars van Janssen
Overigens: KlaassenGODveruit de beste speler vanavond. AjaxGODEN aan de macht
![]()
“Er was een stoel te weinig en Jack, de man die journalistiek bedrijft, gaat met zijn armen om Wesley heen zitten. Hij had bijna een orgasme van genot, want daar geilt hij helemaal op. Wat misselijk. Echt heel misselijke televisie.”quote:
De voetbalanalist zou Sneijder nooit op schoot nemen. “Zijn vriendin eventueel wel.“quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
r was een stoel te weinig en Jack, de man die journalistiek bedrijft, gaat met zijn armen om Wesley heen zitten. Hij had bijna een orgasme van genot, want daar geilt hij helemaal op. Wat misselijk. Echt heel misselijke televisie.
Klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjeks rancune was wel vermoeiend.
Ja, Jeroen Stekelenburg is een schoolkrantjournalist. Die is net zo kut bij het wielrennen en alle andere sporten waar hij mag komen met zijn kutvragen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar deze nobuddie heb je helemaal niks aan.
Hij is anders wel genomineerd voor de SONJA BAREND AWARDquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Jeroen Stekelenburg is een schoolkrantjournalist. Die is net zo kut bij het wielrennen en alle andere sporten waar hij mag komen met zijn kutvragen.
Sonja Barend is een ouwe graftak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij is anders wel genomineerd voor de SONJA BAREND AWARD
Raar dat ze die krullenbol of die Toine-kloon er niet neer zetten. Dacht dat die wel hoger in de pikorde stonden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Jeroen Stekelenburg is een schoolkrantjournalist. Die is net zo kut bij het wielrennen en alle andere sporten waar hij mag komen met zijn kutvragen.
Sjoerd van Ramshorst is prima. Gert van 't Hof leest alleen wat er op een autocue staat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat ze die krullenbol of die Toine-kloon er niet neer zetten. Dacht dat die wel hoger in de pikorde stonden.
Of anders gewoon een lekker wijf. Dionne Stax ofzo
En dan vergeet ik onze grote vriend Henry Schut nog. Al is dat ook een vreselijke vent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjoerd van Ramshorst is prima. Gert van 't Hof leest alleen wat er op een autocue staat.
Berg en Guidetti, rol me op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
Zweden heeft toch nog best wat grote namen hoor
We hebben echt mazzel met deze (buiten Frankrijk) matige poule.quote:
Die poule van België dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben echt mazzel met deze (buiten Frankrijk) matige poule.
Is er dit weekend nog wat leuk voetbal of is het weer aids vanwege die interlands?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks lekker het Cruijff-boekje lezen. #fuckyouall
https://www.iservoetbalvanavond.nl/quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is er dit weekend nog wat leuk voetbal of is het weer aids vanwege die interlands?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is er dit weekend nog wat leuk voetbal of is het weer aids vanwege die interlands?
Morgen genieten van Polen - Denemarkenquote:
Dat kan oprecht een leuk duel worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen genieten van Polen - Denemarken
Schakelkanaaltje op Ziggogodenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen genieten van Polen - Denemarken
Lol.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan oprecht een leuk duel worden.
Die zijn echt teringslecht jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Denemarken stelt toch geen kut voor?
Ik was niet zo onder de indruk toen ik ze voor het laatst zag spelen. Then again, er zijn dagen dat ik Denemarken wel eens oversla. Maar het klinkt ook zo apart, Denemarken tegen Polen kan leuk worden... De hele WCQ in Europa is vreselijk, maar dan ook vreselijk saai.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Denemarken stelt toch geen kut voor?
Griekenland heeft een onthutsend niveau en Bosnië ne Estland hebben een veel te hoge ranking tov hun werkelijke niveau op dit moment en door de jaren heen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
België wint deze poule nog met een B-elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |