Hahahahahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja beetje een kut argument om hem te banken. Want Son doet beide niet in de spits.
Wat maak je je toch weer belachelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja beetje een kut argument om hem te banken. Want Son doet beide niet in de spits.
Nooit meer opstellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis Huntelaar en RvP totaal niet.
ben je blijven hangen in het vorig seizoen ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
wir brauchen basquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben eitjes aan het pakken. Heb geen melk thuis voor shakes om m'n eiwitdoel te halen.quote:
Aan het pakken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben eitjes aan het pakken. Heb geen melk thuis voor shakes om m'n eiwitdoel te halen.Ook geen kwark ofzo, en met water is dat smerig.
Matig, slecht, kan er niks van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Son staat sinds de blessure van Kane tegen Sunderland in de spits.
Middlesbrough 0-2 Tottenham (2x Son)
CSKA 0-1 Tottenham (1x Son)
Tottenham 2-0 Man City (1x assist Son)
Tralalala.
Whey?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben eitjes aan het pakken. Heb geen melk thuis voor shakes om m'n eiwitdoel te halen.Ook geen kwark ofzo, en met water is dat smerig.
Ik wel. Maar ik zou ze nooit opstellen aangezien ze op het WK echt te oud zouden zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eitjes moet je eerst pakken voor je ze kan bakken, dus ik keur het goed.quote:
Waarom praat je tegen jezelf?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat roep ik altijd bij jouw posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |